Klopt jaquote:
De medische staf kan/wil daar nog niks over zeggen. De breuk in zijn voet is wel genezen, maar hij moet nu nog wat revalideren enzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt ja
maar voor hoelang nog
Duidelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
De medische staf kan/wil daar nog niks over zeggen. De breuk in zijn voet is wel genezen, maar hij moet nu nog wat revalideren enzo.
Van Bommel is een kast van een huis aan het bouwen in Meerssen. Naast schoonpapa.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Allemaal ja? Je zou denken dat een Van Bommel wel een eigen huis zal hebben.
Eerst de reden afwachten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef mrstylo het volgende:
Locadia is blijkbaar niet in selectie voor Zeta thuis. Rare beslissing dit.
Dan zal hij waarschijnlijk wel verhuurd gaan worden..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef mrstylo het volgende:
Locadia is blijkbaar niet in selectie voor Zeta thuis. Rare beslissing dit.
Dus Matavz blijft.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan zal hij waarschijnlijk wel verhuurd gaan worden..
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan zal hij waarschijnlijk wel verhuurd gaan worden..
Dit zijn wel erg overhaaste conclusies hèquote:
En Hendriksen is nu officieel naar AZ.twitter:Locadia7 twitterde op woensdag 29-08-2012 om 12:33:00Helaas morgen niet fit, last van me lies straks scan laten maken en hopen dat het meevalt! Ook nog griep aan het ... http://t.co/0E3q7bpx reageer retweet
Als je het zo bekijkt hebben we eigenlijk een erg mooi 2e elftalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef Doublepain het volgende:
“@PSV: Opstelling PSV tegen FK Zeta: Waterman, Manolev, Derijck, Zanka, Willems, Engelaar, Van Ooijen, Wijnaldum, Narsingh, Matavz, Depay. #psvzet”
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Weinig vertrouwen in Ritzmaier als hij nu niet eens in de basis staat.
Doodzonde dat hij sowieso als linksback verkracht wordt.
Ik persoonlijk vind het niet zo veel hoor. Alleen Willems, Depay en Narsingh hebben (potentieel) meerwaarde voor PSV imo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt hebben we eigenlijk een erg mooi 2e elftalBrede selectie. Dit zou ons goed kunnen gaan helpen later in het seizoen.
Ik ben er in ieder geval bij tegen Zeta
Zanka hoort het niveau nog te gaan halen natuurlijk, hij is pas net aangekochtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het niet zo veel hoor. Alleen Willems, Depay en Narsingh hebben (potentieel) meerwaarde voor PSV imo.
Wijnaldum misschien ook nog als vaste invaller.
Van Ooijen is toch een speler die ik niet zo volgde, maar leuk dat hij het haaltquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef Sj0rSz het volgende:
Van Ooijen behoort vanaf 1 september ook officieel tot de A-selectie. Daar komt Rik juist mee.
Ik denk niet dat Zanka jullie naar een hoger plan gaat brengen, anders had hij natuurlijk al lang een vaste plek in de selectie gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zanka hoort het niveau nog te gaan halen natuurlijk, hij is pas net aangekocht
Locadia idem dito trouwensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Ooijen is toch een speler die ik niet zo volgde, maar leuk dat hij het haalt
Zanka kun je niet uitvlakken. Daar heb je hem te weinig voor gezien. Zelfde geldt een beetje voor Van Ooijen. Maar eerlijk gezegd zie ik daar ook niet zo in zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het niet zo veel hoor. Alleen Willems, Depay en Narsingh hebben potentieel meerwaarde voor PSV imo.
Wijnaldum misschien ook nog als vaste invaller.
Het zegt toch al genoeg dat hij niet bij de selectie zit terwijl prutsers als Marcelo en Bouma daar wel bij zitten?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zanka kun je niet uitvlakken. Daar heb je hem te weinig voor gezien. Zelfde geldt een beetje voor Van Ooijen. Maar eerlijk gezegd zie ik daar ook niet zo in zitten.
Ritzmaier zou inderdaad het beste verhuurd kunnen worden aan een club waar op het middenveld komt te staan. In potentie namelijk een goede speler.
Dat is de constatering van mensen binnen PSV. Maar er zijn verzachtende omstandigheden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het zegt toch al genoeg dat hij niet bij de selectie zit terwijl prutsers als Marcelo en Bouma daar wel bij zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |