Klopt jaquote:
De medische staf kan/wil daar nog niks over zeggen. De breuk in zijn voet is wel genezen, maar hij moet nu nog wat revalideren enzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt ja
maar voor hoelang nog
Duidelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 02:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
De medische staf kan/wil daar nog niks over zeggen. De breuk in zijn voet is wel genezen, maar hij moet nu nog wat revalideren enzo.
Van Bommel is een kast van een huis aan het bouwen in Meerssen. Naast schoonpapa.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Allemaal ja? Je zou denken dat een Van Bommel wel een eigen huis zal hebben.
Eerst de reden afwachten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef mrstylo het volgende:
Locadia is blijkbaar niet in selectie voor Zeta thuis. Rare beslissing dit.
Dan zal hij waarschijnlijk wel verhuurd gaan worden..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef mrstylo het volgende:
Locadia is blijkbaar niet in selectie voor Zeta thuis. Rare beslissing dit.
Dus Matavz blijft.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan zal hij waarschijnlijk wel verhuurd gaan worden..
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dan zal hij waarschijnlijk wel verhuurd gaan worden..
Dit zijn wel erg overhaaste conclusies hèquote:
En Hendriksen is nu officieel naar AZ.twitter:Locadia7 twitterde op woensdag 29-08-2012 om 12:33:00Helaas morgen niet fit, last van me lies straks scan laten maken en hopen dat het meevalt! Ook nog griep aan het ... http://t.co/0E3q7bpx reageer retweet
Als je het zo bekijkt hebben we eigenlijk een erg mooi 2e elftalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef Doublepain het volgende:
“@PSV: Opstelling PSV tegen FK Zeta: Waterman, Manolev, Derijck, Zanka, Willems, Engelaar, Van Ooijen, Wijnaldum, Narsingh, Matavz, Depay. #psvzet”
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Weinig vertrouwen in Ritzmaier als hij nu niet eens in de basis staat.
Doodzonde dat hij sowieso als linksback verkracht wordt.
Ik persoonlijk vind het niet zo veel hoor. Alleen Willems, Depay en Narsingh hebben (potentieel) meerwaarde voor PSV imo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt hebben we eigenlijk een erg mooi 2e elftalBrede selectie. Dit zou ons goed kunnen gaan helpen later in het seizoen.
Ik ben er in ieder geval bij tegen Zeta
Zanka hoort het niveau nog te gaan halen natuurlijk, hij is pas net aangekochtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het niet zo veel hoor. Alleen Willems, Depay en Narsingh hebben (potentieel) meerwaarde voor PSV imo.
Wijnaldum misschien ook nog als vaste invaller.
Van Ooijen is toch een speler die ik niet zo volgde, maar leuk dat hij het haaltquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:29 schreef Sj0rSz het volgende:
Van Ooijen behoort vanaf 1 september ook officieel tot de A-selectie. Daar komt Rik juist mee.
Ik denk niet dat Zanka jullie naar een hoger plan gaat brengen, anders had hij natuurlijk al lang een vaste plek in de selectie gehad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zanka hoort het niveau nog te gaan halen natuurlijk, hij is pas net aangekocht
Locadia idem dito trouwensquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van Ooijen is toch een speler die ik niet zo volgde, maar leuk dat hij het haalt
Zanka kun je niet uitvlakken. Daar heb je hem te weinig voor gezien. Zelfde geldt een beetje voor Van Ooijen. Maar eerlijk gezegd zie ik daar ook niet zo in zitten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het niet zo veel hoor. Alleen Willems, Depay en Narsingh hebben potentieel meerwaarde voor PSV imo.
Wijnaldum misschien ook nog als vaste invaller.
Het zegt toch al genoeg dat hij niet bij de selectie zit terwijl prutsers als Marcelo en Bouma daar wel bij zitten?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zanka kun je niet uitvlakken. Daar heb je hem te weinig voor gezien. Zelfde geldt een beetje voor Van Ooijen. Maar eerlijk gezegd zie ik daar ook niet zo in zitten.
Ritzmaier zou inderdaad het beste verhuurd kunnen worden aan een club waar op het middenveld komt te staan. In potentie namelijk een goede speler.
Dat is de constatering van mensen binnen PSV. Maar er zijn verzachtende omstandigheden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het zegt toch al genoeg dat hij niet bij de selectie zit terwijl prutsers als Marcelo en Bouma daar wel bij zitten?
Terug van een blessure kan je niet eeuwig als argument aan blijven geven, aangezien hij al gewoon weer wedstrijden bij Kopenhagen na zijn blessure heeft gespeeld. En aanpassingsproblemen zou kunnen, maar dat is bij Denen in Nederland hoogst ongebruikelijk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is de constatering van mensen binnen PSV. Maar er zijn verzachtende omstandigheden.
Aanpassing aan een nieuwe omgeving/speelwijze, terug van een blessure.
Voor zijn blessure was hij international, op zijn 21ste aanvoerder van Kopenhagen en begeerd door menig (top)club. Het is een gokje om zo iemand na een zware blessure aan te trekken.
Je mag de conclusie dat hij niet goed genoeg is, na een half seizoen pas trekken.
Welke beelden heb je gezien dan? Die 5 minuten? Geef hem eens een seizoen de kans zou ik zeggen ipv gelijk oordelenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Terug van een blessure kan je niet eeuwig als argument aan blijven geven, aangezien hij al gewoon weer wedstrijden bij Kopenhagen na zijn blessure heeft gespeeld. En aanpassingsproblemen zou kunnen, maar dat is bij Denen in Nederland hoogst ongebruikelijk.
De beelden die ik van hem gezien heb is het gewoon een Marcelo met meer snelheid.
Het kan zijn dat hij gewoon niet volledig is hersteld toch, soms verloopt dat niet helemaal lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Terug van een blessure kan je niet eeuwig als argument aan blijven geven, aangezien hij al gewoon weer wedstrijden bij Kopenhagen na zijn blessure heeft gespeeld. En aanpassingsproblemen zou kunnen, maar dat is bij Denen in Nederland hoogst ongebruikelijk.
De beelden die ik van hem gezien heb is het gewoon een Marcelo met meer snelheid.
De oefenwedstrijden waar hij meedeed bij PSV en ik heb af en toe wat samenvattingen gezien van hem op de jeugdkampioenschappen en van Kopenhagen. Bij de jeugdkampioenschappen deed hij het trouwens wel prima, maar dat is toch minder een graadmeter.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke beelden heb je gezien dan? Die 5 minuten? Geef hem eens een seizoen de kans zou ik zeggen ipv gelijk oordelen
De keren dat ik hem bij PSV heb gezien dekte hij aan de verkeerde kant en kon hij over 3 meter niet eens een medespeler aanspelen. Maar wie weet zit ik er wel helemaal naast hoor, ik ben dan de beroerdste niet om mijn ongelijk toe te geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij gewoon niet volledig is hersteld toch, soms verloopt dat niet helemaal lekkerOf dat hij zijn vorm nog niet terug heeft, ook logisch als je zo lang uit de roulatie bent.
De start is zeker niet ideaal, maar om hem af te schrijven gaat me toch echt te ver na zo'n korte tijd.
Hij heeft om precies te zijn na zijn blessure nog 1 wedstrijd bij Kopenhagen gespeeld. Dat was toen ze al kampioen waren. Dus een zondagavond potje. En wat wedstrijdjes bij de jeugd. Dat laatste is niet echt een graadmeter. Hij heeft eenzelfde blessure als Reis gehad. Is best pittig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij hebt hem bij PSV neem ik aan twee of drie keer in een samenvatting op PSV.tv gezien?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De keren dat ik hem bij PSV heb gezien dekte hij aan de verkeerde kant en kon hij over 3 meter niet eens een medespeler aanspelen. Maar wie weet zit ik er wel helemaal naast hoor, ik ben dan de beroerdste niet om mijn ongelijk toe te geven.
Voorlopig is het echt niet de verlosser in de defensie die wel gewenst was.
2 x idd ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij hebt hem bij PSV neem ik aan twee of drie keer in een samenvatting op PSV.tv gezien?
Ik ben van mening dat je een te snelle conclusie trekt.quote:
We zijn het met je eens dat hij nog niets heeft toegevoegd hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar goed, we zien uiteindelijk wel wie er gelijk gaat krijgen. Tot nu toe heb ik nog gelijk dat hij nog helemaal niets heeft toegevoegd. Hopelijk voor jullie bewijst hij mijn ongelijk.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je een te snelle conclusie trekt.
Ik ben het met je eens dat hij (nog) niet de verlosser is, maar ben van mening dat er in dit geval verzachtende omstandigheden zijn. Als hij zijn niveau van Kopenhagen weet te halen, zou het een aanwinst zijn.
Ik ben van mening dat je hem te hoog inschaalt. En ook het niveau van Kopenhagen ligt volgens mij een paar niveautjes lager dan wat PSV wenst te bereiken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je een te snelle conclusie trekt.
Ik ben het met je eens dat hij (nog) niet de verlosser is, maar ben van mening dat er in dit geval verzachtende omstandigheden zijn. Als hij zijn niveau van Kopenhagen weet te halen, zou het een aanwinst zijn.
Nee volgensmij zijn er nieuwe regelsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Manolev opstellen niet extreem dom ervan uitgaande dat ze hem nog steeds willen verkopen? Of heeft hij al minuten in Europa gemaakt.
of ze verwachten niks meerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Manolev opstellen niet extreem dom ervan uitgaande dat ze hem nog steeds willen verkopen? Of heeft hij al minuten in Europa gemaakt.
Hij is nog jong en zat daar nog niet aan zijn plafond. Die blessure heeft hem wat teruggeworpen in dat proces. Maar hij stak er daar defensief gezien wel met kop en schouders bovenuit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je hem te hoog inschaalt. En ook het niveau van Kopenhagen ligt volgens mij een paar niveautjes lager dan wat PSV wenst te bereiken.
Hoe vaak heb jij hem dan bij Kopenhagen zien spelen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is nog jong en zat daar nog niet aan zijn plafond. Die blessure heeft hem wat teruggeworpen in dat proces. Maar hij stak er daar defensief gezien wel met kop en schouders bovenuit.
Qua lengte ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is nog jong en zat daar nog niet aan zijn plafond. Die blessure heeft hem wat teruggeworpen in dat proces. Maar hij stak er daar defensief gezien wel met kop en schouders bovenuit.
Ook niet vaak. Keertje of 10, 15 misschien.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem dan bij Kopenhagen zien spelen?
Waar kan jij de Deens competitie ontvangen dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook niet vaak. Keertje of 10, 15 misschien.
's Is een flinke jongen ja. Zat pas in een restaurant waar wij ook aan het eten waren.quote:
Internet hè. Toen ik begreep dat PSV interesse had heb ik daar wat wedstrijdjes van gekeken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waar kan jij de Deens competitie ontvangen dan?
Misschien heb jij gewoon wat minder eisen voor een verdediger dan ik. Wie weet ben ik wel gewoon te veeleisend, misschien ben jij te positief. Ik zal hem een half jaartje de tijd geven en dan hebben we dit gesprek nogmaals.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Internet hè. Toen ik begreep dat PSV interesse had heb ik daar wat wedstrijdjes van gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |