Je maakt je als PSV iig niet geloofwaardiger, bluffen en scherp onderhandelen is mooi maar nu lijkt het erop dat ze hem eigenlijk gewoon kwijt willen en sta je dus in toekomstige onderhandelingen ontzettend zwakquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
4-0 denk ik morgen.
Matavz niet verkocht hebben zal achteraf wel weer een gemiste kans blijken
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:54 schreef Doublepain het volgende:
Als matavz nu wel weg mag, waarom
Haalt brands dan geen extra rechtsback of verdediger?
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 30-08-2012 om 11:37:36als (LET OP, IK ZEG ALS) #manolev nog vertrekt, gaat #psv proberen om #Arias (20) van #SportingLissabon te halen. details direct op vi.nl reageer retweet
Goeie keuze hoor. Mooi stadion, fanatiek publiek, waarschijnlijk een goed salaris. Ik ben fan van de Duitse competitie. Nee, dat zit wel goed.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
Appelvlaai dus naar Schalke... dat is einde ambitie......
Ach dan kan je zelfs dani alves belovenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 30-08-2012 om 11:37:36als (LET OP, IK ZEG ALS) #manolev nog vertrekt, gaat #psv proberen om #Arias (20) van #SportingLissabon te halen. details direct op vi.nl reageer retweet
Ibi met Stevens is ook een succesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie keuze hoor. Mooi stadion, fanatiek publiek, waarschijnlijk een goed salaris. Ik ben fan van de Duitse competitie. Nee, dat zit wel goed.
Benieuwd of meneer eindelijk van zijn roze wolk komt en niet meer de vedette uit blijft hangen bij Oranje... Wat een blaag.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
Appelvlaai dus naar Schalke... dat is einde ambitie......
O ja jij hebt het meegemaakt bij oranjequote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Benieuwd of meneer eindelijk van zijn roze wolk komt en niet meer de vedette uit blijft hangen bij Oranje... Wat een blaag.
Verschillende journalisten wisten afgelopen zomer toch te melden dat hij zich gedroeg of hij het voetbal had uitgevonden omdat hij 10 x een kwartiertje mee mocht doen bij Barcelona.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O ja jij hebt het meegemaakt bij oranje
Je bedoelt johan derksen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Verschillende journalisten wisten afgelopen zomer toch te melden dat hij zich gedroeg of hij het voetbal had uitgevonden omdat hij 10 x een kwartiertje mee mocht doen bij Barcelona.
Hij heeft alleen maar vorig seizoen bijna onbeperkt krediet gekregenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:34 schreef vivelafete het volgende:
Ik vrees dat we Matavs nog gaan missen dit seizoen als hij weggaat. Zo uitzonderlijk goed is onze aanval nou ook weer niet en hoewel hij het nog niet echt goed heeft laten zien denk ik dat Matavs wel degelijk een meerwaarde is voor dit PSV. Bovendien vind ik het van bijzonder weinig visie getuigen om een dure speler na 1 jaar alweer door te verkopen. Het is ook niet zo dat ze Matavs een echt goede kans hebben gegeven. Ik zou het in ieder geval een zwaktebod van PSV vinden als hij weg gaat.
Echt hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wtf? Nu mag Matavz ineens wel weg? Sterk onderhandeld hoor.
Dat weet je nietquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt heDaar gaat een "offer you can't refuse", goed gedaan Brands. Ze mochten in hun handen knijpen met dit bod waarbij je winst maakt op een bankzitter, en nu heb je niks.
Ach komop zeg! Hij is tot nu toe volledig verkeerd gebruikt. Hij werd vorig jaar nauwelijks bij het spel betrokken en kreeg al helemaal geen fatsoenlijke voorzetten. Vooral Mertens was alleen maar met zichzelf bezig nadat hij vroeg in het seizoen een paar keer succesvol was, en laten we vooral de voorzetten van onze vriend Manolev niet vergeten. Ik geloof er gewoon niet in dat een speler die een paar jaar bij de ene ploeg in de eredivisie goed funtioneert om dan vervolgens bij PSV er niets meer van te kunnen. Het blijven dezelfde tegenstanders met ongeveer dezelfde kwaliteiten. Dat duidt wat mij betreft op verkeerd gebruik. Vind ik het de perfecte spits voor PSV? Zeker niet. Ik vind echter wel dat er absoluut meer uit Matavz te halen valt. Wat ik in mijn vorige post al zei duidt deze eventuele verkoop van deze dure speler op totaal gebrek aan visie. En om hem dan vanavond (met Narsingh, waarom is die in hemelsnaam gehaald als Matavz weggaat?) te laten spelen onder de noemer 'in de etalage zetten' is al helemaal treurig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar vorig seizoen bijna onbeperkt krediet gekregen. Oh ja, vergeten, dat hij toen niet presteerde was iedereen zijn schuld behalve die van Matavz zelf, net zoals Marcelo eigenlijk een topverdediger is en het allemaal de schuld van Bouma, Manolev en Hutch is als hij weer eens blundert
Waarom geeft die Brands hem een nieuw contract?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Manolev kan dit niveau niet eens aan. Laat die vent alsjeblieft nooit meer spelen
Tja logica is soms ver te zoeken. Betreft Matavz, hattrick das toch een etalage wedstrijd wat misschien nog het één en het ander in gang kan zetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom geeft die Brands hem een nieuw contract?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |