abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2012 @ 15:04:40 #151
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_116149764
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hij is nog jong en zat daar nog niet aan zijn plafond. Die blessure heeft hem wat teruggeworpen in dat proces. Maar hij stak er daar defensief gezien wel met kop en schouders bovenuit.
Ben ik niet mee eens. Ook ik heb hem een aantal keer zien voetballen bij kopenhagen (voor zijn blessure). En in elke wedstrijd viel me op dat hij wel een talent is. Kan goed kopen (verdedigend/aanvallend) er staat wel iemand!, maar kon absoluut niet opbouwen. Schoof altijd snel de bal naar een mede verdediger of de verdedigende middenvelder. Als hij toch probeerde op te bouwen was zijn passing vrij slordig.

Dus of we hebben verschillende wedstrijden gezien of we hebben gewoon een andere mening :P
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_116150037
Opstelling PSV tegen Zeta: Waterman, Manolev, Zanka, Derijck Willems Engelaar Wijnaldum Van Ooijen Narsingh Matavz Depay.
pi_116150103
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:04 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens. Ook ik heb hem een aantal keer zien voetballen bij kopenhagen (voor zijn blessure). En in elke wedstrijd viel me op dat hij wel een talent is. Kan goed kopen (verdedigend/aanvallend) er staat wel iemand!, maar kon absoluut niet opbouwen. Schoof altijd snel de bal naar een mede verdediger of de verdedigende middenvelder. Als hij toch probeerde op te bouwen was zijn passing vrij slordig.

Dus of we hebben verschillende wedstrijden gezien of we hebben gewoon een andere mening :P
Ik heb in ieder geval dezelfde wedstrijden gezien als jij. En fysiek is het inderdaad prima, maar dingen zoals aan de verkeerde kant dekken en geen rugdekking geven vielen mij ook op.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_116150227
Waterman, Manolev, Zanko, Derijck, Willems, Engelaar, Van Ooijen, Wijnaldum, Narsingh, Matavz en Depay morgen dus :s)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_116150257
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Opstelling PSV tegen Zeta: Waterman, Manolev, Zanka, Derijck Willems Engelaar Wijnaldum Van Ooijen Narsingh Matavz Depay.
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waterman, Manolev, Zanko, Derijck, Willems, Engelaar, Van Ooijen, Wijnaldum, Narsingh, Matavz en Depay morgen dus :s)
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef Doublepain het volgende:
“@PSV: Opstelling PSV tegen FK Zeta: Waterman, Manolev, Derijck, Zanka, Willems, Engelaar, Van Ooijen, Wijnaldum, Narsingh, Matavz, Depay. #psvzet”
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_116150284
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:17 schreef mrstylo het volgende:

[..]

[..]

[..]

Had ik niet gezien :@
Brutal. Fucking. Metal.
pi_116150442
Eindelijk Manolev weer _O_

EDIT: Waarom worden hier wedstrijden van Kopenhagen bekeken?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_116150715
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Eindelijk Manolev weer _O_

EDIT: Waarom worden hier wedstrijden van Kopenhagen bekeken?
Omdat Zanka al een tijd naar PSV zou komen. Mensen willen zien wie er gehaald is? :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_116151811
quote:
19s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Omdat Zanka al een tijd naar PSV zou komen. Mensen willen zien wie er gehaald is? :P
Ja maar dat er echt wedstrijden bekeken zijn van voor zijn blessure?
In vorige zomer werd pas bekend dat PSV interesse had in Zanka, en in februari hebben ze hem pas gecontracteerd.
Tijd te veel ofzo? :*
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_116153253
quote:

[..]

Volgens mij zeg ik nergens dat hij een goede opbouwer of een geweldige passer is. Correct me if I'm wrong.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:47:20 #161
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_116153801
quote:

[..]

Dat is op zich in dit PSV niet zo'n probleem. In de wedstrijden tot nu toe stond Van Bommel af en toe als laatste man om die opbouw te starten. En met een aanspeelbare Van Bommel en Strootman, laat hem die ballen maar meteen inleveren dan. Laten we eerst maar eens beginnen met verdedigers die aanvallers kunnen afstoppen en ballen afpakken. Dan zou al een enorme vooruitgang zijn in tegenstelling tot zo'n Marcelo die continu alleen maar terugloopt in plaats van in te grijpen. Daarna zien we wel of ze ook kunnen opbouwen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 augustus 2012 @ 17:43:12 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_116155897
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef mrstylo het volgende:
Locadia is blijkbaar niet in selectie voor Zeta thuis. Rare beslissing dit.
Locadia was ziek
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_116156184
Wat verwachten jullie als uitslag morgen?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_116156204
quote:
19s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
3-1
pi_116156225
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:51 schreef Longcat. het volgende:

[..]

3-1
Serieus? Ik denk meer aan een 7-0 ofzo _O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_116156351
quote:
19s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
6-1
  woensdag 29 augustus 2012 @ 18:00:32 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_116156461

[ Bericht 100% gewijzigd door stevenmac26 op 29-08-2012 18:12:32 (hihi) ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_116156520
quote:
19s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Serieus? Ik denk meer aan een 7-0 ofzo _O-
Het zal wel heel rustig aan gaan. Verwacht er niet veel van. Kan toch niet kijken dus het zal me jeuken ook, zolang ze maar wel winnen. Punten laten liggen (voor de UEFA ranking) tegen zo'n tegenstander in eigen huis zou dieptriest zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_116159468
ik denk 8-0
Nothing to see here, carry on
pi_116159853
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zal wel heel rustig aan gaan. Verwacht er niet veel van. Kan toch niet kijken dus het zal me jeuken ook, zolang ze maar wel winnen. Punten laten liggen (voor de UEFA ranking) tegen zo'n tegenstander in eigen huis zou dieptriest zijn.
Precies. 3-0 is gewoon mooi.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 29 augustus 2012 @ 20:32:31 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_116161675
pfff kan vanalles worden. Net zo goed 6-0 als 2-0 :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:43:14 #173
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_116162077
Wanneer spelen ze?
pi_116162194
Morgen.
pi_116178087
Wtf? Nu mag Matavz ineens wel weg? Sterk onderhandeld hoor :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_116178147
4-0 denk ik morgen.

Matavz niet verkocht hebben zal achteraf wel weer een gemiste kans blijken :(
pi_116178180
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
4-0 denk ik morgen.

Matavz niet verkocht hebben zal achteraf wel weer een gemiste kans blijken :(
Je maakt je als PSV iig niet geloofwaardiger, bluffen en scherp onderhandelen is mooi maar nu lijkt het erop dat ze hem eigenlijk gewoon kwijt willen en sta je dus in toekomstige onderhandelingen ontzettend zwak :{
pi_116178556
Ik vrees dat we Matavs nog gaan missen dit seizoen als hij weggaat. Zo uitzonderlijk goed is onze aanval nou ook weer niet en hoewel hij het nog niet echt goed heeft laten zien denk ik dat Matavs wel degelijk een meerwaarde is voor dit PSV. Bovendien vind ik het van bijzonder weinig visie getuigen om een dure speler na 1 jaar alweer door te verkopen. Het is ook niet zo dat ze Matavs een echt goede kans hebben gegeven. Ik zou het in ieder geval een zwaktebod van PSV vinden als hij weg gaat.
pi_116181948
Appelvlaai dus naar Schalke... dat is einde ambitie......
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_116182019
Als matavz nu wel weg mag, waarom
Haalt brands dan geen extra rechtsback of verdediger? :(
pi_116182067
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:54 schreef Doublepain het volgende:
Als matavz nu wel weg mag, waarom
Haalt brands dan geen extra rechtsback of verdediger? :(
thijsslegers twitterde op donderdag 30-08-2012 om 11:37:36 als (LET OP, IK ZEG ALS) #manolev nog vertrekt, gaat #psv proberen om #Arias (20) van #SportingLissabon te halen. details direct op vi.nl reageer retweet
pi_116182093
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
Goeie keuze hoor. Mooi stadion, fanatiek publiek, waarschijnlijk een goed salaris. Ik ben fan van de Duitse competitie. Nee, dat zit wel goed.
pi_116182105
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:55 schreef mrstylo het volgende:

[..]

thijsslegers twitterde op donderdag 30-08-2012 om 11:37:36 als (LET OP, IK ZEG ALS) #manolev nog vertrekt, gaat #psv proberen om #Arias (20) van #SportingLissabon te halen. details direct op vi.nl reageer retweet
Ach dan kan je zelfs dani alves beloven :')

Manolev die weggaat _O-
pi_116182148
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:56 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Goeie keuze hoor. Mooi stadion, fanatiek publiek, waarschijnlijk een goed salaris. Ik ben fan van de Duitse competitie. Nee, dat zit wel goed.
Ibi met Stevens is ook een succes :)
pi_116182275
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 11:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
Benieuwd of meneer eindelijk van zijn roze wolk komt en niet meer de vedette uit blijft hangen bij Oranje... Wat een blaag.
pi_116182299
quote:
15s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:02 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Benieuwd of meneer eindelijk van zijn roze wolk komt en niet meer de vedette uit blijft hangen bij Oranje... Wat een blaag.
O ja jij hebt het meegemaakt bij oranje :')
pi_116182342
Wat Manolev betreft is Mino Raiola druk bezig een nieuw onderkomen voor hem te vinden. PSV lichtte eerder dit jaar de optie in zijn contract, zodat hij niet transfervrij weg zou gaan bij de club. Vooralsnog werd echter geen club dusdanig concreet, dat PSV hem kon verhandelen. Een onbekende Russische club haakte woensdag nog af.

Ik zie nu dat hij raiola heeft

Manolev :W
pi_116182349
quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:02 schreef Doublepain het volgende:

[..]

O ja jij hebt het meegemaakt bij oranje :')
Verschillende journalisten wisten afgelopen zomer toch te melden dat hij zich gedroeg of hij het voetbal had uitgevonden omdat hij 10 x een kwartiertje mee mocht doen bij Barcelona.
pi_116182386
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:04 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Verschillende journalisten wisten afgelopen zomer toch te melden dat hij zich gedroeg of hij het voetbal had uitgevonden omdat hij 10 x een kwartiertje mee mocht doen bij Barcelona.
Je bedoelt johan derksen? :')
pi_116182532
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:34 schreef vivelafete het volgende:
Ik vrees dat we Matavs nog gaan missen dit seizoen als hij weggaat. Zo uitzonderlijk goed is onze aanval nou ook weer niet en hoewel hij het nog niet echt goed heeft laten zien denk ik dat Matavs wel degelijk een meerwaarde is voor dit PSV. Bovendien vind ik het van bijzonder weinig visie getuigen om een dure speler na 1 jaar alweer door te verkopen. Het is ook niet zo dat ze Matavs een echt goede kans hebben gegeven. Ik zou het in ieder geval een zwaktebod van PSV vinden als hij weg gaat.
Hij heeft alleen maar vorig seizoen bijna onbeperkt krediet gekregen :') . Oh ja, vergeten, dat hij toen niet presteerde was iedereen zijn schuld behalve die van Matavz zelf, net zoals Marcelo eigenlijk een topverdediger is en het allemaal de schuld van Bouma, Manolev en Hutch is als hij weer eens blundert :D
pi_116182552
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wtf? Nu mag Matavz ineens wel weg? Sterk onderhandeld hoor :') .
Echt he :') Daar gaat een "offer you can't refuse", goed gedaan Brands. Ze mochten in hun handen knijpen met dit bod waarbij je winst maakt op een bankzitter, en nu heb je niks.
Land of the free. Home of the brave.
pi_116182619
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:10 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Echt he :') Daar gaat een "offer you can't refuse", goed gedaan Brands. Ze mochten in hun handen knijpen met dit bod waarbij je winst maakt op een bankzitter, en nu heb je niks.
Dat weet je niet
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:46:27 #193
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_116183577
Iemand een bron van het feit dat Matavz nu wel verkocht mag worden?
pi_116185751
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 12:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij heeft alleen maar vorig seizoen bijna onbeperkt krediet gekregen :') . Oh ja, vergeten, dat hij toen niet presteerde was iedereen zijn schuld behalve die van Matavz zelf, net zoals Marcelo eigenlijk een topverdediger is en het allemaal de schuld van Bouma, Manolev en Hutch is als hij weer eens blundert :D
Ach komop zeg! Hij is tot nu toe volledig verkeerd gebruikt. Hij werd vorig jaar nauwelijks bij het spel betrokken en kreeg al helemaal geen fatsoenlijke voorzetten. Vooral Mertens was alleen maar met zichzelf bezig nadat hij vroeg in het seizoen een paar keer succesvol was, en laten we vooral de voorzetten van onze vriend Manolev niet vergeten. Ik geloof er gewoon niet in dat een speler die een paar jaar bij de ene ploeg in de eredivisie goed funtioneert om dan vervolgens bij PSV er niets meer van te kunnen. Het blijven dezelfde tegenstanders met ongeveer dezelfde kwaliteiten. Dat duidt wat mij betreft op verkeerd gebruik. Vind ik het de perfecte spits voor PSV? Zeker niet. Ik vind echter wel dat er absoluut meer uit Matavz te halen valt. Wat ik in mijn vorige post al zei duidt deze eventuele verkoop van deze dure speler op totaal gebrek aan visie. En om hem dan vanavond (met Narsingh, waarom is die in hemelsnaam gehaald als Matavz weggaat?) te laten spelen onder de noemer 'in de etalage zetten' is al helemaal treurig.
Bovendien, wat blijft er bij een verkoop van Matavz nou eigenlijk over in de spits van PSV?

- Mertens: heeft kwaliteiten, is echter al een behoorlijke poos vrijwel onzichtbaar.
- Toivonen: Maakt absoluut nuttige doelpunten, is alleen geen diepe spits, zal ook nooit tot meer dan 20 doelpunten komen.
- Lens: Wisselvallig als de pest. Ene moment erg goed en zeker, dan weer totaal onzichtbaar. Misstaat op die momenten niet bij het veteranenelftal van Woenselse Boys. Sowieso geen 'echte spits'.
- Narsingh: Goede buitenspeler, blijft afwachten tot hoeveel doelpunten hij kan komen.
- Locadia: Veel te vroeg om iets over te kunnen zeggen.
- Depay: Oogt tot op heden goed. Is wel maar zeer de vraag of het doorzet en of hij nu al een volledig jaar aankan.

Ik vind dat bij de verkoop van Mativz de spoeling akelig dun wordt. Het is allemaal veel te onzeker of het daadwerkelijk wat gaat worden. Ik zou hem dus absoluut erbij houden.

Waarom je trouwens Marcello erbij haalt is mij volstrekt onduidelijk. Het lijkt me toch wel een zekerheid dat die gast totaal geen topvoetballer is. Staat vrijwel altijd slecht gepositioneerd, je bent er nooit zeker van en opbouwen is ook niet aan hem besteed.
Dat de hele verdediging van PSV compleet waardeloos is is al wel langer duidelijk.
pi_116196230
Eerst wil iedereen jeugd erin, en dan als ze Matavz verkopen en Locadia als stand-in voor Lens hebben is het weer niet goed.. :')

Sowieso doen, dan die 20jarige portugees halen en nog een centrale verdediger..
Trouwens, waarom Willems erin? Hij is nog jong, je kan beter Ritzmaier daar neerzetten.. ofzo..
Want als Willems deze wedstrijd geblesseerd raakt heb je een groot probleem..
Dan is het Ritzmaier tegen AZ..
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_116199443
5-0 al..
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_116200206
quote:
19s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 19:41 schreef 3M1N3M het volgende:
5-0 al..
Klopt, nu doordrukken naar de 14-0.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_116201559
Manolev kan dit niveau niet eens aan. Laat die vent alsjeblieft nooit meer spelen :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_116201668
quote:
19s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Manolev kan dit niveau niet eens aan. Laat die vent alsjeblieft nooit meer spelen :{
Waarom geeft die Brands hem een nieuw contract? :')
pi_116202120
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Waarom geeft die Brands hem een nieuw contract? :')
Tja logica is soms ver te zoeken. Betreft Matavz, hattrick das toch een etalage wedstrijd wat misschien nog het één en het ander in gang kan zetten.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')