inderdaad, tijd om de smoesjes weg te gooien. Gewoon niet zeiken maar spelen en ff doorbijten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb het gelezen van die gek inderdaad maar het is nou ook niet zo dat je alles op die vermoeidheid kan gooien. Ze speelden gewoon echt heel belabberd slecht voetbal.
In de thuis wedstrijden na al die wedstrijden wonnen ze wel gewoon.
Ja dat maakt enorm veel uit. Juist die paar punten extra betekend in pot 2 zitten in de CL.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar ook voor die coëfficiënt denk ik niet dateen jaar stranden in de poulefase in plaats van de kwartfinale daar nou zo'n dramatisch effect op heeft.
Oké, we gaan ervoor!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, tijd om de smoesjes weg te gooien. Gewoon niet zeiken maar spelen en ff doorbijten.
Volgens mij gaan ze kussen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Willems 4 assists,een mooie met rechts....
quote:Met vier assists eiste Jetro Willems in de eerste helft een hoofdrol voor zich op. Het optreden van de linksback van PSV kon Advocaat echter niet bekoren. "Ik was daar niet blij mee", zei Advocaat tegen De Telegraaf over de enorme aanvalslust van Willems. "Nu valt het goed voor hem, maar tegen een gerenommeerde tegenstander kun je dit niet doen. Bij balverlies staat de tegenstander voor hetzelfde geld vier keer voor onze keeper. Ik ga het hier zeker nog met hem over hebben."
Vooral omdat hij niet gebracht werd als depay en locadiaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:26 schreef Scarface88 het volgende:
Sympathieke knul jaGun het hem wel om door te breken.
Over 12 minuten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:47 schreef vivelafete het volgende:
iemand samenvattinkje? Heb er niets van kunnen zien.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]Chill the fuck out Dick, misschien deed ie het juist omdat het tegen amateurs was.
Met de huidige verdediging is elke prijs behalve de beker met het nodige geluk een utopie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:31 schreef rubbereend het volgende:
Wat een gezeur, dat puntverlies moet gewoon teruggedrongen worden. Wil je volgend jaar CL spelen wordt het nog zwaarder de selectie moet gewoon een stap vooruit maken. Die jongens komen ook naar PSV voor Europees voetbal. En dat is de EL ook. Zo simpel is het. En de finale halen is echt geen utopie. Elke keer als we in de kwartfinale stranden hadden we vaak nog best door gekund.
Alleen maar makkelijke wedstrijden is idd geen reet aan. Doe maar leuke clubsquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bilbao, Lazio, Rapid Wien
Mooie wedstrijden en toch alle kans om door te gaan.
Leuke gast.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |