Hoezo?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Klein glimlachje als ik de (voorlopige) uitslagen zo zie.
Monsterscore PSV en karma is voorlopig een bitch. Niet dat ik het toejuich oid, heel slecht voor het Nederlandse voetbal zo. Maar daarom een zeer klein glimlachje.quote:
Ze wouden hem verkopen (quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom geeft die Brands hem een nieuw contract?
Liep zijn contract deze zomer af of wat? Contractduur maakt niet veel uit bij een speler als Manolev.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze wouden hem verkopen (), maar zoals verwacht lukt dat niet echt.
Ja liep af.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Liep zijn contract deze zomer af of wat? Contractduur maakt niet veel uit bij een speler als Manolev.
speelde aardig, en twee mooie goals, gaan we nog plezier aan beleven. Viel wel een beetje terug in het begin van de tweede helft (eigelijk het hele team).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)dit-is-prachtig.html
Mooie reactie.
Prachtig om te zien. Heb hem redelijk goed gekend.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:24 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)dit-is-prachtig.html
Mooie reactie.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:48 schreef Lemming22 het volgende:
Pff dramatisch zeg die uitslagen in de EL. Hopelijk gaat Twente nog door, anders zijn we straks de enige ploeg die kan overwinteren in Europa. Zeer slecht voor de kampioensrace.
Ik zou het een zeer terechte beslissing van Advocaat vinden als hij in dat geval alleen met een b-elftal in de EL zou spelen.
Zeker niet overwinteren in deze poule. Dus wat mij betreft vliegt PSV er ook voortijdig uit. Dit seizoen telt niets anders dan een kampioenschap. Die EL winnen we toch niet.quote:
Achja nu moet PSV wel voor de puntenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zeker niet overwinteren in deze poule. Dus wat mij betreft vliegt PSV er ook voortijdig uit. Dit seizoen telt niets anders dan een kampioenschap. Die EL winnen we toch niet.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:48 schreef Lemming22 het volgende:
Pff dramatisch zeg die uitslagen in de EL. Hopelijk gaat Twente nog door, anders zijn we straks de enige ploeg die kan overwinteren in Europa (Ajax wordt natuurlijk gewoon laatste in deze poule). Zeer slecht voor onze kampioensrace.
Ik zou het een zeer terechte beslissing van Advocaat vinden als hij in dat geval alleen met een b-elftal in de EL zou spelen.
Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zeker niet overwinteren in deze poule. Dus wat mij betreft vliegt PSV er ook voortijdig uit. Dit seizoen telt niets anders dan een kampioenschap. Die EL winnen we toch niet.
Nee joh, gewoon alles laten lopen. Dan wordt PSV kampioen en hebben ze niet eens CL door te weinig punten. Dan stelt een kampioenschap dus ook al niks voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja nu moet PSV wel voor de punten![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zoals ik daarna al zeg, dan heb je straks niet eens meer CL bij een kampioenschap. Nou geweldig dan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:54 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn voor de kwaliteit van het topic als er ook iemand inhoudelijk op inging.
Allemaal zeiken omdat Twente het vorig jaar liet lopen en nu zelf opperen om het te laten lopen, wat een heldenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
Europees niet je best doen vind ik zo triest.. Snap niet dat je je te min voelt voor de Europa League.
Ik had serieus gebaald als Ajax er met de pet naar zou gooien. Europese punten pakken is heel belangrijk. Ook als je op een gegeven moment weer CL speelt dan is het belangrijk dat je in pot 2 zit.
Dat dus. Als je in pot 2 zit bij de loting voor de groepsfase dan heb je gewoon alle kans van de wereld om door te gaan in de CL. Nu zou je dat weggooien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoals ik daarna al zeg, dan heb je straks niet eens meer CL bij een kampioenschap. Nou geweldig dan.![]()
Elke Nederlandse club moet in Europa gewoon zijn stinkende best doen.
Dat Derksen dat zegt betekend niet dat iedereen dat roeptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Allemaal zeiken omdat Twente het vorig jaar liet lopen en nu zelf opperen om het te laten lopen, wat een helden
Dat doet AZ ook echt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoals ik daarna al zeg, dan heb je straks niet eens meer CL bij een kampioenschap. Nou geweldig dan.![]()
Elke Nederlandse club moet in Europa gewoon zijn stinkende best doen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat Derksen dat zegt betekend niet dat iedereen dat roept
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik de EL te min vind, ik ben alleen overtuigd dat PSV die niet gaat winnen. Dan heb ik liever dat ze dit seizoen alles op alles zetten om kampioen te worden. En aangezien statistisch bewezen is dat midweekse wedstrijden meer puntverlies veroorzaken en de concurrenten bijna allemaal al uitgeschakeld zijn, mag PSV het wmb best laten lopen dit seizoen. Die CL-plek verliezen we niet doordat PSV in de poulefase strandt in plaats van in de 8e of kwartfinale. Die gaan we misschien verliezen door al die andere dramatische resultaten vanavond.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
Europees niet je best doen vind ik zo triest.. Snap niet dat je je te min voelt voor de Europa League.
Ik had serieus gebaald als Ajax er met de pet naar zou gooien. Europese punten pakken is heel belangrijk. Ook als je op een gegeven moment weer CL speelt dan is het belangrijk dat je in pot 2 zit.
Dat is het punt niet. Je haalt punten voor je coëfficiënt, zodat je in de CL meer kans hebt om een ronde verder te komen en geld binnen te sprokelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik de EL te min vind, ik ben alleen overtuigd dat PSV die niet gaat winnen.
Moet je eerst CL halenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Je haalt punten voor je coëfficiënt, zodat je in de CL meer kans hebt om een ronde verder te komen en geld binnen te sprokelen.
Hier kan ik me verder wel wat bij voorstellen, maar het blijft een gok die je neemt natuurlijk. VOor hetzelfde geld sta je helemaal met lege handen. Zeker nu titelkandidaat Twente ook geen last heeft van Europese wedstrijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat ze dit seizoen alles op alles zetten om kampioen te worden. En aangezien statistisch bewezen is dat midweekse wedstrijden meer puntverlies veroorzaken en de concurrenten bijna allemaal al uitgeschakeld zijn, mag PSV het wmb best laten lopen dit seizoen. Die CL-plek verliezen we niet doordat PSV in de poulefase strandt in plaats van in de 8e of kwartfinale. Die gaan we misschien verliezen door al die andere dramatische resultaten vanavond.
Je komt er voor dit seizoen toch meequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb vorig seizoen daar niets over gezegd. Mij hoef je niet te quoten dus.
Nu daalt de kans wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat is met Europa League compleet onmogelijk?
Wel als je Twente, AZ en straks Ajax hebt met weinig Europese wedstrijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat is met Europa League compleet onmogelijk?
Hij is een beetje teveel met zijn ego bezig. Hij wil graag scoren en gaat te ver qua emotie. Vooral na zo'n uitspraak laatst.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef ZuidGrens het volgende:
PSV moet de NL eer dus hoog gaan houden in Europa. Ongelofelijk dat alleen wij er nog in zitten dadelijk.
Ben ontzettend benieuwd hoe Van Ooijen zich gaat ontwikkelen. Zeta is natuurlijk niet het hoogste niveau, maar hoorde dat hij twee prima goals maakte. We zullen zien.
Wat was er met Depay? Zie net in een groep WhatsApp met wat vrienden dat ze flink aan het zeiken zijn over hem maar weet niet wat hij gedaan heeft, al kon ik zijn gedrag na FC Groningen uit ook totaal niet waarderen.
Nu op naar zondag, ik heb er ontzettend zin. Hopelijk een mooie pot met de drie punten voor ons PSV. Man, wat snak ik naar een kampioenschap, niet te geloven.
Maar de andere kant van de medaille is dat je nu helemaal met lege handen komt te staan..quote:
Correct me if I'm wrong, maar ook voor die coëfficiënt denk ik niet dateen jaar stranden in de poulefase in plaats van de kwartfinale daar nou zo'n dramatisch effect op heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Je haalt punten voor je coëfficiënt, zodat je in de CL meer kans hebt om een ronde verder te komen en geld binnen te sprokelen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef Scarface88 het volgende:
Wat een gezeik. Gewoon Europees spelen en niet zeuren over de concurrentie, je eigen wedstrijden spelen. We zien het aan het eind van het seizoen wel waar iedereen staat.
Ajax speelt sowieso een half jaar Europees. En zeer lastige wedstrijden. Lastiger, zwaarder dan PSV.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel als je Twente, AZ en straks Ajax hebt met weinig Europese wedstrijden.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar de andere kant van de medaille is dat je nu helemaal met lege handen komt te staan..
Snap de gok wel hoor, maar ik had hem never nooit genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |