dit is pas Technoboyquote:
Is idd wel een lekker zomers nummertje.quote:
Een van de vele pareltjes uit die jarenquote:
Hoogtepunt was 2 jaartjes eerderquote:
Kijk, iemand die het snaptquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:08 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
technoboy weet hoe je goede hardstyle moet maken
Loudness is voor mij ook een thuisfeest. Als je van andere harder spul houd is PRSPCT errug lekkahquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:41 schreef slvrbld het volgende:
Dat weekend ben ik waarschijnlijk net aan het verhuizen. Oktober t/m januari zit ik mooi in Rotterdam voor m'n stage, ik weet nu al dat Loudness een zekerheidje is daardoor
uit 1998quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:37 schreef eQuaL het volgende:
Zo wil ik eigenlijk nog een keer een setje beginnen
Weetje dat zeker?quote:
enquote:
quote:
Daarom quote ik ook alleen dat berichtquote:
1 zwaluw maakt geen zomer he..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Daarom quote ik ook alleen dat bericht
PRSPCT is meerdere keren per jaar maar sinds ze niet meer in Waterfront/Watt zitten zijn die feesten echt ruk. PRSPCT XL is tweemaal per jaar 1x met Hemelvaart en 1x met Kerstavond. Die feesten zijn echt te bruut en ik mis er daarom al in geen jaren éénquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:35 schreef slvrbld het volgende:
PRSPCT is toch meestal in 't voorjaar als ik me niet vergis? Want dan zit ik niet meer in de randstad![]()
Heb nog wel Qore en Pandemonium op m'n lijstje staan. Denk dat ik toch wel minimaal 1 van de 2 wil bezoeken.
Die met hemelvaart doelde ik op. Maar die van 24 december... Toch wel een optie dacht ik zo! Heb ik in elk geval een goede reden om niks te doen op 1e kerstdagquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:23 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
PRSPCT is meerdere keren per jaar maar sinds ze niet meer in Waterfront/Watt zitten zijn die feesten echt ruk. PRSPCT XL is tweemaal per jaar 1x met Hemelvaart en 1x met Kerstavond. Die feesten zijn echt te bruut en ik mis er daarom al in geen jaren één
????quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:23 schreef StM het volgende:
GZ Tijdtafel:
MAIN HARDSTYLE
00:15 – 01:15 Organ Donors
06:00 – 07:00 The Prophet
Toa tegelijk met geck-o en avioquote:
En Enzyme Xquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Toa tegelijk met geck-o en avio![]()
Wavolizer die afsluit bij de hardstyle
Trein naar Apeldoorn. Pendelbus naar het terrein.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef KeesBromfiets het volgende:
Loopt er toevallig nog een bus oid heen vanaf Enschede?
edit; jup, ff in de groep gooien.
Dat is ook handig iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Trein naar Apeldoorn. Pendelbus naar het terrein.
Ik ben denk ik niet weg te slaan bij de industrial op the speed freak na.
Een feest met zo'n line-up zou ik zelfs in m'n eentje naartoe gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Dat is ook handig iddff in de groep gooien dan, in mijn up ga ik er niet heen, dan wacht ik wel tot er wat anders op mijn pad komt.
Voor mainstream gaat het wel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:01 schreef KeesBromfiets het volgende:
Heerlijk nummer dit kwam net in de afspeel lijst langs tijdens het opruimen.
niet luisteren naar die altijd klagende haters hier, die vinden alles slecht wat niet rauw is of niet op theracords uitkomt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:00 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom is THE prophet zo slecht als afsluiter?
Laatste keer dat ik hem hoorde was bij de Scantraxx Swat tour en daar draaide die prima.
kerel, je tabletjes vergeten vandaag?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
niet luisteren naar die altijd klagende haters hier, die vinden alles slecht wat niet rauw is of niet op theracords uitkomt.
laat mij maar lekker vrolijk opbouwen met
en
daarna wat meer boem
paar remuxxjes
wat raw hardstyle
nog een meezingertje tussendoor, hij weet tenminste wat afwisseling is
om daarna hakkend af te sluiten metthe prophet
the godfather of the harder stylez
The Prophet, (of D-d-d-d-dov Elkeba-ba-basquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:00 schreef stoeltafel het volgende:
Laatste keer dat ik hem hoorde was bij de Scantraxx Swat tour en daar draaide die prima.
wat de deeltjesversneller zegt dusquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:00 schreef stoeltafel het volgende:
wat overdreven dat ze helmaal rondpringen en elkaar aanstoten dat gegier erbij aanstelleritus ofzo??? het is toch geen terror muziekquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef T_Killer het volgende:
16m en DVt ging zo goed vorig topic, en nu dit.
Ik zou 100 euro betalen om om hier in t publiek te staan:
Die midintro![]()
![]()
![]()
Daarom hoop ik dat "de tijdmachine" nog wat op gang kan zettten....quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef T_Killer het volgende:
Die midintro![]()
![]()
![]()
quote:
Helaas zit ik dan al in Duitsland anders was ik misschien wel weer eens gegaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:19 schreef slvrbld het volgende:
http://www.veronicamagazi(...)stival-met-5-korting
Voor de GZ twijfelaars. 5 euro korting om jullie allemaal over te halen om alsnog te gaan!
Daar stond ik toen ook tussen, ook bijna op dezelfde plekquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef T_Killer het volgende:
Die midintro![]()
![]()
![]()
Ring That Shit is sowieso een hele sterke plaat! Ik zou overigens wel meer betalen om terug in de tijd te kunnen reizenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:27 schreef T_Killer het volgende:
Die midintro![]()
![]()
![]()
Zo, hoeft hij het niet te doenquote:The Three Finalists are out! Who do you want to see performing on our Stage at Q-Base? Maximum Raver 2-Motion or Cellrock? Vote NOW!
Maximumraver
2-Motion
Cellrock
Ah, nu wordt het wel verleidelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:19 schreef slvrbld het volgende:
Voor de GZ twijfelaars. 5 euro korting om jullie allemaal over te halen om alsnog te gaan!
Ondanks dat Maxraver ook een held is, heb ik uiteraard op Tom gestemd. Geen apps en gezeik, nice!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:29 schreef ElDani het volgende:
Hier moet even gestemd worden voor Tom!
https://www.facebook.com/questions/129811870499064/
[..]
Zo, hoeft hij het niet te doen.
donequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:29 schreef ElDani het volgende:
[..]
Done, maar maximumraver gaat wel erg hard...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:29 schreef ElDani het volgende:
[..]
Maximumraver is dan ook wel heel actief op allerlei fora en heeft inmiddels een (verdiend) grote fanbase achter zich. Kan echt super draaien ook!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Done, maar maximumraver gaat wel erg hard...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch al 45 stemmen voor jou, tov 78 voor hem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maximumraver is dan ook wel heel actief op allerlei fora en heeft inmiddels een (verdiend) grote fanbase achter zich. Kan echt super draaien ook!
Maar niet geschoten is altijd mis denk ik dan
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:16 schreef Levitas het volgende:
Bert, wat doe jij op Maximumraver stemmen!?
62 - 81quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:21 schreef eQuaL het volgende:
Toch al 45 stemmen voor jou, tov 78 voor hem.
helaas ik ga dan op vakantiequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:19 schreef slvrbld het volgende:
82-87quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:24 schreef Levitas het volgende:
Zo, dat gaat goed79 - 87 op dit moment!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:29 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat is denk ik exact de reden waarom je er geen bericht kan typen. Mensen die je dan om te stemmen vraagt worden niet beïnvloed door het berichtje. Maar dat behoeft denk ik geen uitlegquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef Sc0tTy het volgende:
Ik heb al gespammed
Jammer dat je bij 'Ask friends' geen bericht kan typen
Uhu, snap et wel hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:57 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is denk ik exact de reden waarom je er geen bericht kan typen. Mensen die je dan om te stemmen vraagt worden niet beïnvloed door het berichtje. Maar dat behoeft denk ik geen uitleg
Vette aftermovie, verschrikkelijke plaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:39 schreef Levitas het volgende:
Jeee, geen hardstyle maar wel weer een nieuwe Epic Cinema aftermovie
Geen idee. Hij heeft wel een nieuwe track S.L.E.T.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef slvrbld het volgende:
De Dominator aftermovies zijn altijd leuk om te kijken inderdaad.
Iemand trouwens een idee wat er met Ezteq en z'n label is gebeurd? Vond altijd dat er redelijk wat potentie in z'n stijl en plaatjes zat, maar heb al een hele tijd niks van 'm gehoord.
Temp zakt naar een graadje of 9 maar wel (grotendeels) droog. Kan slechter iigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:03 schreef Quyxz_ het volgende:
16m
Ah, nu wordt het wel verleidelijk.
Even het weerbericht checken.
Vind 't best een redelijk plaatje, had ik nog niet eerder gehoord. Wel redelijk andere stijl dan z'n eerdere tracks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Geen idee. Hij heeft wel een nieuwe track S.L.E.T.
Niet heel boeiend.
Zo dan, dat gaat redelijk hard!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:38 schreef Levitas het volgende:
Goed bezig Tom! 41 stemmen verschil op dit moment
Zag je mix voorbij komen, maar we kunnen niet stemmen ofzo toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zou wel gaaf zijn als je wint tom!
Ik heb overigens stiekem meegedaan aan de TBY involve contest![]()
Tot wanneer loopt deze stemming?quote:
Straks ff checken , ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:39 schreef Levitas het volgende:
Jeee, geen hardstyle maar wel weer een nieuwe Epic Cinema aftermovie
Mag dat niet dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:16 schreef Levitas het volgende:
Bert, wat doe jij op Maximumraver stemmen!?
Uuuuh je zag mijn mix voorbij komen? Kan je dat ergens checken dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zag je mix voorbij komen, maar we kunnen niet stemmen ofzo toch?
Op (je) soundcloud toch, of vergis ik me nou...? Nou ga ik twijfelen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Uuuuh je zag mijn mix voorbij komen? Kan je dat ergens checken dan?
Begin maar met twijfelen iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Op (je) soundcloud toch, of vergis ik me nou...? Nou ga ik twijfelen...
(oude) donkey rollersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Kwam net voorbij in de TMSBlijft echt een pareltje!
wat precies? ik vind het erg afgezaagd inmiddels, the voice of holland zang etc.quote:
De intro muziek is wel gaaf, The Matrixquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat precies? ik vind het erg afgezaagd inmiddels, the voice of holland zang etc.
yeaaaaheaaaaahaaaaaaaaaaahwie krijgt daar nou kippenvel van, naast sbs kijkers?
183-184-168quote:
185-188-181quote:
Vraag Thera?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:03 schreef T-Force het volgende:
Stemmen mag nog tot 2 september, dus het blijft nog een tijdje spannend
Euhm....Thera stemt natuurlijk op Cellrock, aangezien die getekend heeft bij Theracords. Lolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Vraag Thera?misschien nog wat andere dj's met een grote fanbase?
Nou ga sign ook bij Theracords danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Euhm....Thera stemt natuurlijk op Cellrock, aangezien die getekend heeft bij Theracords. Lol
Kan best, Cellrock kwam ook van ver. Maar Tom moet toch wel flink gaan promo-enquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:26 schreef StM het volgende:
203-210-246....
Zonde, maar ik vrees dat je dat niet meer in gaat halen.
Heb al m'n matties op FB al gevraagd, en een hele hoop mensen hebben het ook geshared. Ik vrees inderdaad dat Cellrock er met de winst vandoor gaat, vanwege (bijna) de hele Theracords-fanclub.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:28 schreef eQuaL het volgende:
Kan best, Cellrock kwam ook van ver. Maar Tom moet toch wel flink gaan promo-en
Wel jammer. Ben zelf ook wel een Theracords fanboy, maar afgaande op het enige Cellrock setje dat ik heb gehoord (Theracords Radio Show), vind ik niet dat hij de winst verdient. Mixtechnisch was dat maar matig als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Heb al m'n matties op FB al gevraagd, en een hele hoop mensen hebben het ook geshared. Ik vrees inderdaad dat Cellrock er met de winst vandoor gaat, vanwege (bijna) de hele Theracords-fanclub.
The voice of holland zang?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat precies? ik vind het erg afgezaagd inmiddels, the voice of holland zang etc.
die figuurtjes zijn wel leip ja, maar als je het van tevoren programmeert (wat ze doen dus) kan je wel mooiere shows weggeven lijkt me. niet dat ik het nu slecht vind, op sommige momenten zit het wel goed in elkaar. maar die muziek verpest echt alles voor mij, vooral dat laatste nummerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:51 schreef NLS04 het volgende:
[..]
The voice of holland zang?De afstemming tussen de muziek (dus niet zozeer de muziek zelf) en de show is gewoon zo perfect. En ik kan me ook niet herinneren dat al vaker lasers zulke funky shit als rond minuut 2 heb zien doen
Ben wel van plan daarheen te gaan jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wie van hier gaan er trouwens naar hardclassics in oktober?
lineup valt me tegen, maar ben toch benieuwd. ben wel benieuwd wat voor een stijl davide sonar gaat draaien, wat deed ie voor 2004? en ik heb geen idee wie bonafacio, fusione fredda en speakerfreakz zijn, dus dat kan ook nog meevallenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:16 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ben wel van plan daarheen te gaan ja
quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef Massief het volgende:
JONGENS!!! VAL NIET VAN JE STOEL!! HIER KOMT DE KLAPPER VAN 2012!!!!
Yeaaaaaaah!
opener van Lownoise @ XQ Hollandquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef slvrbld het volgende:
De Dominator aftermovies zijn altijd leuk om te kijken inderdaad.
Iemand trouwens een idee wat er met Ezteq en z'n label is gebeurd? Vond altijd dat er redelijk wat potentie in z'n stijl en plaatjes zat, maar heb al een hele tijd niks van 'm gehoord.
Is wel een goeie optie. Kaartjes nog niet in the pocket...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
x2quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Is wel een goeie optie. Kaartjes nog niet in the pocket...
mooien nr van micheal geuzerbroek same met de wildstylersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Jij bent echt een ekte, tekst al helemaal kennenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
mooien nr van micheal geuzerbroek same met de wildstylers
OOOOHOOOOOOOHOOOOOOOOOO OOHOOO O O O O O OHOOO
Ik niet helaas.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
over een maandje maar weer eens een feestje hier in de buurt meepakken
https://partyflock.nl/party/225110:SuperBash_XXL.html
want bij Atak en niet bij Lucky?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef slvrbld het volgende:
Superbash XXL is opeens een uitwedstrijd voor mij dan.
Nee, ik verhuis eind september voor 4 maanden naar R'damquote:
daar heb je dan ook vast wel thuiswedstrijdenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:34 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Nee, ik verhuis eind september voor 4 maanden naar R'dam
Idd, Loudness @ Maassiloquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar heb je dan ook vast wel thuiswedstrijden
Knockout heb je ook nog of ben je dan net weer weg?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:43 schreef slvrbld het volgende:
Loudness iddEn had ook al ff verder gekeken voor echt ín Rotterdam, Slaves to the Rave lijkt me ook wel leuk. Voor de rest niet zo gek veel tegen gekomen, gelukkig is een Amsterdam opeens ook om de hoek!
Die komt helaas te laat, eind maart pas geloof ik. Betekent natuurlijk niet dat ik er sowieso niet heenga ofzo, maar zo ver plan ik nog niet vooruit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
Knockout heb je ook nog of ben je dan net weer weg?
Thrillogy. Crypsis met een eigen zaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Die komt helaas te laat, eind maart pas geloof ik. Betekent natuurlijk niet dat ik er sowieso niet heenga ofzo, maar zo ver plan ik nog niet vooruit.
Moet nog wel ff wat leuks vinden voor september/oktober, want daar staat op GZ na eigenlijk nog niks vast.
Linkje ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:13 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik niet helaas.
Week ervoor Club r_AW met een meer dan geniale line-up!
Echt zo ongeveer al mijn hoogste favorieten op 1 feest!
En de dag na Superbash nog zo'n ziek feest: Musick XL.
Maximale klaarkomline-up voor iedere industrialfan
Nice, waar is dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef -Menn0- het volgende:
Waarschijnlijk over 2 weken draaien op een boot tijdens een soort van optocht hier in de buurt van 140 boten. Of er dan ook hardstyle gedraait kon worden
Hopen dat 't doorgaat!!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
https://partyflock.nl/int(...)hardere_stijlen.html
[ afbeelding ]
Nu voel je je aangesproken hequote:Waar irriteer je jezelf het meest aan in de dance scene?
Dat iedereen zóóó lief tegen elkaar is. Vooral de luisteraars/fans die achter hun computertje zitten te klagen en foeteren. Ze mogen nog niet eens naar feesten van hun ouders, maar pretenderen wél de wijsheid in pacht te hebben.
Ben benieuwd.. Ik denk dat, als het een beetje gunstig uitkomt met de time table, ze wel even ga checken. Ze hebben in ieder geval leuke outfitsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:20 schreef mstx het volgende:
Q-dance
41 minutes ago
It's a rare sight to see a female hardstyle duo behind the decks. But one of Sydney's hottest acts of the moment, Kamikaze, is on a roll, and they will perform twice at this year’s Defqon.1 Festival - Australia 2012. Check out their promo mix, and an interview with Jozzi and Danny here:
http://bit.ly/DQAUS12_Kamikaze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wel interesse in 1. Gaan jullie met de auto vanuit Brabant en hebben jullie misschien nog een plekje vrij op de heen- of terugreis?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:08 schreef Krulliewullie het volgende:
Hier nog iemand een kaartje voor Ground Zero nodig? Wij hebben nog twee kaartjes over, gewoon voor de inkoopprijs
Gaan wij weer heen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
In een achterbuurtje in Sydney hebben ze vast nog veel leukere outfits aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. Ik denk dat, als het een beetje gunstig uitkomt met de time table, ze wel even ga checken. Ze hebben in ieder geval leuke outfits![]()
[ afbeelding ]
quote:Update: Ground Zero Festival bijna uitverkocht
Aankomende zaterdag is het enige nachtfestival van Nederland weer terug. Ground Zero Festival neemt je gedurende de nacht mee op een reis door de rauwste en hardste muziek van Nederland.
Ga los op Hardstyle, Raw Hardstyle, Hardcore, Early Hardcore, Frenchcore, Industrial en Freestyle gedraaid door bekende artiesten en de grootste talenten.
Met trots kan de organisatie melden dat de ticketverkoop erg hard gaat, zo hard dat we een voorverkoopalert afgeven aangezien het er naar uit ziet dat Ground Zero Festival gaat uitverkopen.
De Die Hard tickets en de gespreid betalen tickets waren al een tijdje uitverkocht.
De laatste reguliere tickets kan je kopen via www.groundzerofestival.com en bij alle Primera winkels voor 39 euro (ex fee).
Zoals het er naar uit ziet zal er zaterdag geen deurverkoop zijn.
Weersverwachting
De voorspellingen voor dit weekend zijn goed. Er wordt geen neerslag verwacht en de temperatuur is perfect om de hele nacht te beuken. Check hier de complete weersverwachting voor Bussloo.
Ground Zero dubbel CD
Ook dit jaar is er weer een Ground Zero cd release, gemixt door niemand minder dan DJ Predator en Mr. Madness. Deze dubbel cd bevat 40 vette tracks van o.a. Tommyknocker, Ruffneck, Dano, System 3 en vele anderen.
Je kunt de cd hier pre-orderen.
Time table
Heb je de time table gemist? Check dan hier de volledige time table.
Vervoer
Wel naar Ground Zero maar nog geen vervoer? Vanuit meer dan 145 plaatsen in Nederland vertrekken er luxe touringcars naar Ground Zero. Staat jouw gewenste opstapplaats er niet tussen? Geen probleem! Vanaf 6 personen kan je een opstapplaats aanvragen, vanaf 15 personen een eigen gekozen opstaplocatie. Kijk voor alle actuele opstap plaatsen en voorwaarden op www.eventtravel.nl
Pendelbussen
Vanaf station Apeldoorn vertrekken vanaf 20.00 uur pendelbussen naar Ground Zero. Je pendelbusticket bestel je van te voren online voor maar 5 euro, terwijl deze bij de bus 8 euro kost.
Boek je pendelbusticket hier en bespaar 3 euro!
De pendelbussen rijden van 20.00 uur tot 01.00 uur en beginnen ’s ochtends weer om 06.30 uur te rijden. De eerste treinen vanaf station Apeldoorn vertrekken rond 08.00 uur.
Vet!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:52 schreef slvrbld het volgende:
Heb er zin in!
Mooie opwarmer:
Wavolizer @ Theracords Radio Show 192
Eyong Enoh?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:07 schreef DjThera het volgende:
En we hebben ook nog eens een nieuwe artiest binnengesleept! Eyoung die nogal duistere shit maakt, ben benieuwd wat jullie hiervan vinden! Zijn eerste release:
Bedoelde die in club r_AWquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:20 schreef haakon het volgende:
[..]
https://partyflock.nl/party/224534:MuSick.html
Evil is me net wat te eentonig, die andere 2 klinken me goed in de oren. Try To Remember doet me denken aan een hardcore plaat van DJ Rob.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:07 schreef DjThera het volgende:
En we hebben ook nog eens een nieuwe artiest binnengesleept! Eyoung die nogal duistere shit maakt, ben benieuwd wat jullie hiervan vinden! Zijn eerste release:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:07 schreef DjThera het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:40 schreef StM het volgende:
Ik heb geen zin om m'n monitors aan te gooien of hem door de spectrometer te gooien, maar volgens mij zijn het standaard futloze raw herriekicks die hoewel ze een hele dosis herrie op je uitbraken, geen enkele power hebben. Waar is de tijd dat je als je vooraan stond je misselijk wegliep door de snoeiharde kick.
Die tijd is helaas alweer een tijdje voorbij. Raw hardstyle zit momenteel in dezelfde fase als 'normale' hardstyle 5 jaar geleden; nog net niet toegankelijk genoeg voor de mainstage. Als Gunz 4 Hire hun tracks nog net iets cheese-ier maken met videoclips erbij kunnen ze al bijna aansluiten bij Headhunterz en D-Block & S-te-Fan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:40 schreef StM het volgende:
Ik heb geen zin om m'n monitors aan te gooien of hem door de spectrometer te gooien, maar volgens mij zijn het standaard futloze raw herriekicks die hoewel ze een hele dosis herrie op je uitbraken, geen enkele power hebben. Waar is de tijd dat je als je vooraan stond je misselijk wegliep door de snoeiharde kick.
K zal em de vretstenen achter in de strot houwn!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien wille wa 'n lik an de bek hebb'n
de watte?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:11 schreef haakon het volgende:
[..]
K zal em de vretstenen achter in de strot houwn!
http://www.facebook.com/baronpilsenerNL/posts/4453109002695quote:Stop voorlopig met hardstyle/harddance produceren, voor nu ligt de focus op postproductie voor (onder andere) wat evenementen en het eventueel starten van een kleine ondernemingKomt binnen nu en een paar maanden wel wat meer van naar voren. Na 6 jaar is het toch tijd voor iets nieuws.
Heb nog 2 demotjes liggen die eigenlijk al zo goed als geaccepteerd waren, zal deze binnenkort nog enigszins afmixen, en le gratis online gooienAlle mensen die er door de afgelopen jaren bij waren (Zie waslijst hieronder gehehe, sorry als ik je vergeten ben), bedankt voor de mooie tijd
![]()
Nee dat kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je nog niet zo lang meeleest hier
Niet per se een rawstyle haat... Maar wel een soort van haat tegen "Raw omdat het tegenwoordig allemaal raw moet zijn".quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:01 schreef Xblister het volgende:
[..]
Nee dat klopt![]()
Maar als ik het goed heb heerst er hier een rawstyle haat ?
Ja ik beoordeel gewoon nummers op hoe goed ze zijn, qua opbouw kick en melodie. Ik denkn niet echt in termen vandaar dat ik het misschien niet helemaal begrijpquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niet per se een rawstyle haat... Maar wel een soort van haat tegen "Raw omdat het tegenwoordig allemaal raw moet zijn".
Dat doen we hier over het algemeen ook wel denk ik.. Soms zijn er heel melodieuze platen die hier bij een aantal heel goed in de smaak vallen, soms zijn het wat hardere tracks. Moet wel zeggen dat het meer regel is dan uitzondering dat hier de nieuwe tracks helemaal niet in de smaak vallen, haha.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:19 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja ik beoordeel gewoon nummers op hoe goed ze zijn, qua opbouw kick en melodie. Ik denkn niet echt in termen vandaar dat ik het misschien niet helemaal begrijp
Tja moet toch ook wel zeggen dat ik het melodieuze stijltje van Ran-D (Crossroads, Feel my Fire, originele Living for the Moment) een stuk leuker vind dan de "raw" stijl, met name zijn G4H tracks. Met uitzondering van Sorrowquote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat doen we hier over het algemeen ook wel denk ik.. Soms zijn er heel melodieuze platen die hier bij een aantal heel goed in de smaak vallen, soms zijn het wat hardere tracks. Moet wel zeggen dat het meer regel is dan uitzondering dat hier de nieuwe tracks helemaal niet in de smaak vallen, haha.
Ran-D heeft nog nooit een echt harde kick gebruiktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:54 schreef DjThera het volgende:
Ik heb zelf ook liever kicks die gewoon hard ZIJN ipv kick die zo hard mogelijk schreeuwen dat ze hard zijn maar gewoon alleen wat sub hebben
Typisch voorbeeld van kicks die weinig meer met hardstyle te maken hebbenquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:54 schreef DjThera het volgende:
Ik heb zelf ook liever kicks die gewoon hard ZIJN ipv kick die zo hard mogelijk schreeuwen dat ze hard zijn maar gewoon alleen wat sub hebben
Uhu! Lazy is my middle namequote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Luie donder
https://partyflock.nl/party/224876:Club_r_AW.html
Vind het wel een lekker zomers nummer inderdaad. Een zomers plaatje zonder handjes in de lucht en lekker meezingen vocals.. Primaquote:
die is vorig jaar op qbase echt 10 x gedraaid ofzo haha verschrikkelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef Massief het volgende:
Waarom draait men deze trouwens nooit meer![]()
![]()
X2quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:35 schreef StM het volgende:
Het is maar wat je een pareltje noemt. Ik denk eerder aan saai, inspiratieloos en raw voor het raw zijn.
Dus je gaat de concurrentie aan met MC villian , die ook vaak intro's maakt voor feesten?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Voor de geïnteresseerde mensen die mij niet op gezichtsboek hebben:
[..]
http://www.facebook.com/baronpilsenerNL/posts/4453109002695
Ik ga daar vrijwel zeker wel heen maar Tom gaat niet mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:43 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]Mijn zegen heb je!
Alles wat zo'n beetje op de 'main' wordt gedraaid mist de ekte hardstyle kicks... Kan het dagjes volk wss gewoon niet aan.
[..]
Uhu! Lazy is my middle nameAh die had ik al als optie
( EN JIJ NIET!
)
KrullieWullie jij gaat daar ook heen met Tom ?
Hier heb ik, samen met housestyle nummers incl. kazige meezingvocals, echt de meeste hekel aan binnen het hardstyle genrequote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:54 schreef DjThera het volgende:
kick die zo hard mogelijk schreeuwen dat ze hard zijn maar gewoon alleen wat sub hebben
Het wordt met opzet vrij "simpel" gehouden en nooit veel te ingewikkeld met allerlei sounds omdat het gewoon niet werkt op de dansvloer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:02 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hier heb ik, samen met housestyle nummers incl. kazige meezingvocals, echt de meeste hekel aan binnen het hardstyle genreIk hou juist van een 'vol' geluid met ook heel veel lage geluiden, energie en drive
Veel 'raw' platen klinken zo leeg doordat er alleen kicks in lijken te zitten die dan vaak ook nog alle kanten in gepitched worden
Zou je dat ook tegen Mozart zelf zeggen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het wordt met opzet vrij "simpel" gehouden en nooit veel te ingewikkeld met allerlei sounds omdat het gewoon niet werkt op de dansvloer.
Bij TMS zit ook een producer die soms tracks maakt wat lijkt alsof Mozart ofzo aan de gang is geweest. Moeten dan ook altijd aangeven dat 't wat meer naar de "basic" moet.
Onzin, het wordt simpel gehouden omdat het gemiddelde hardstyle publiek simpel isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het wordt met opzet vrij "simpel" gehouden en nooit veel te ingewikkeld met allerlei sounds omdat het gewoon niet werkt op de dansvloer.
Bij TMS zit ook een producer die soms tracks maakt wat lijkt alsof Mozart ofzo aan de gang is geweest. Moeten dan ook altijd aangeven dat 't wat meer naar de "basic" moet.
Ja maar met die beschrijving doel ik gewoon op hardstyle platen die wel werken op de dansvloer hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik vind evil en try to remember nog een beetje te 'simpel' alsof er nog details missen en sommige elementen van de tracks vind ik niet helemaal in het geheel passen (die space-geluidjes in Evil bijvoorbeeld vind ik wat te sterk aanwezig) maar de sound vind ik echt héél erg vet!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:07 schreef DjThera het volgende:
Is geen onzin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Onzin, het wordt simpel gehouden omdat het gemiddelde hardstyle publiek simpel is
Wauwserds! Me likey!!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dit is beide 100% meer hardstyle dan al die platen die de laatse jaren zijn uitgebracht onder de noemer hardstyle...
Hmm mssn was ik de waus dan want heb hem voor zover ik weet niet gehoord :pquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
die is vorig jaar op qbase echt 10 x gedraaid ofzo haha verschrikkelijk
Hoor ik daar de toeter van Just as easy? (1:00) :Squote:
Klopt, ik had hem als als ZEKER ;Pquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:43 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]Mijn zegen heb je!
Alles wat zo'n beetje op de 'main' wordt gedraaid mist de ekte hardstyle kicks... Kan het dagjes volk wss gewoon niet aan.
[..]
Uhu! Lazy is my middle nameAh die had ik al als optie
( EN JIJ NIET!
)
KrullieWullie jij gaat daar ook heen met Tom ?
Lijkt er verdacht veel op...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoor ik daar de toeter van Just as easy? (1:00) :S
dat hoor je goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef eQuaL het volgende:
Binnenkort ook op DefQon.1?
Kinderen in clubs
quote:
Thilo & Evanti zijn echt helden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dit is beide 100% meer hardstyle dan al die platen die de laatse jaren zijn uitgebracht onder de noemer hardstyle...
Ik zet 'm in mn agenda, thanksquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:22 schreef slvrbld het volgende:
Ja, hier in Hengelo heb je ook een teenage party op de vrijdagavond.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef eQuaL het volgende:
Binnenkort ook op DefQon.1?
Kinderen in clubs
Of metropoolquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:57 schreef slvrbld het volgende:
Eerst hapje eten bij Yamyam en daarna Loft XL als er weer iets leuks is daar?
quote:Dj Thera · 5,372 like this.
27 minutes ago via Mobile ·
Likes at Facebook is the new artist currency. At xxxx likes an artist gives wanted track y away. Now let's switch it up: when I reach 6000 I will give a brand new fresh made track away and again at 7000, 8000 etc! Spread the word! The challenge is accepted!
tijs dat is pas een ballenbak heyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:31 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Newyork is toch ook kinderparty? En tijs kinderparadijs in lattrop
Tijs moet je eens heen gaan met een groep, we waren in een melige bui en het achterste zaaltje was open. Alleen jammer dat die DJ (quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Xblister het volgende:
[..]
tijs dat is pas een ballenbak hey
Maar volgensmij is NewYork toch dicht? is op een handjevol te tellen hoe vaak ik in hengelo kom.
Ahquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:57 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik ga daar vrijwel zeker wel heen maar Tom gaat niet mee.
New York kom ik sinds de middelbare school ook al niet meer, maar voor zover ik weet is die nog gewoon open. Bovenverdieping is wel afgesplitst, dat is nu de Loft XL. Weet niet in hoeverre die nog open is, kan best zijn dat ze de boel maar beperkt open gooien.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:33 schreef Xblister het volgende:
[..]
tijs dat is pas een ballenbak hey
Maar volgensmij is NewYork toch dicht? is op een handjevol te tellen hoe vaak ik in hengelo kom.
Oh no they didn't....quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:54 schreef 16meter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:38 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Alle kindjes doen daar het "nieuwe" hakken, met beentje uitsteken en eronder klappen ofzo. En dan nog geniaal uit de maat.
2,75? Dat heb ik volgens mij (behalve in de Arena) nog nooit betaald voor een muntje. Altijd ¤2,50 (4 muntjes voor ¤10 toch?)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:37 schreef slvrbld het volgende:
Iemand die weet of de geruchten dat de muntjes dit jaar dúúrder dan 2,75 zullen waar zijn? Vind 2,75 al belachelijk, maar als de muntjes nog duurder worden, dan moet ik op rantsoen.![]()
En een leuk liedje voor deze mooie ochtend
Uhuquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En dan erbij kijken alsof ze een chromosoompje te veel hebben?
Ik kan me nog goed herinneren de ophef herinneren toen de prijs toen naar 2,50 de muntje ging. Maar dat is alweer een poosje geleden dus dikke kans dat de geruchten waar zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef Levitas het volgende:
Altijd ¤2,50 (4 muntjes voor ¤10 toch?)
Waren de muntjes op Dominator niet al 2.75? dacht eigenlijk van wel..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef Levitas het volgende:
[..]
2,75? Dat heb ik volgens mij (behalve in de Arena) nog nooit betaald voor een muntje. Altijd ¤2,50 (4 muntjes voor ¤10 toch?)
Ach, mij hoor je niet meer klagen over de prijzenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:52 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren de ophef herinneren toen de prijs toen naar 2,50 de muntje ging. Maar dat is alweer een poosje geleden dus dikke kans dat de geruchten waar zijn.
Nog mensen trouwens hier uit de omgeving Arnhem die richting Q-base gaan? Zit met een vervoertechnisch probleem
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:16 schreef slvrbld het volgende:
Uiteindelijk zal iedereen die muntjes toch wel kopen
Ja, niet naar zulke feesten gaan. Het is niet verplicht ofzo.quote:Kunnen wij als consumenten hier niet iets tegen doen?
Tja, steeds commerciëler en groter, dus dan is de keuze een onwijs duur kaartje wat resulteert in dat mensen niet meer komen. Of het kaartje niet nog duurder maken, maar de muntjes wel. Mensen kopen toch wel muntjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:16 schreef slvrbld het volgende:
Mja, ¤2,85 voor een muntje vind ik echt absurd om eerlijk te zijn. Dat is al snel ¤5,70 voor een flesje water... Uiteindelijk zal iedereen die muntjes toch wel kopen, maar het is eigenlijk gewoon zware afzetterij. Kunnen wij als consumenten hier niet iets tegen doen?
quote:Geck-o
01:00:04 Geck-o - All Night [Theracords]
01:04:33 Geck-o - Dancing Machine [Theracords]
01:08:23 Audiofreq - The Other Side [CD-R]
01:12:20 Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix) [Dutch Master Works]
01:15:30 Hardstyle Guru - The Counter [Dance Pollution]
01:18:43 Geck-e - Suck The Speakers (Geck-o Edit) [CD-R]
01:22:07 Geck-o - Got To Have Bingo! [CD-R]
01:26:34 Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix) [Therabyte]
01:28:25 TNT - Yeah [Titanic]
01:30:17 Geck-e - Oh! [Theracords]
01:34:34 xKore - Boom [Inspected Records]
01:35:51 Hardstyle Masterz & Max Enforcer - The Stage Is Our Home [Titanic]
01:38:35 The KGBs - Yerba Diabolika (TBY Mix) [Dance Pollution]
01:41:21 DJ Stardust - Sound Of Vintage (2006 Mix) [Dance Pollution]
01:46:26 Scope DJ & Audiofreq - Robot [Scantraxx]
01:50:30 Donkey Rollers - The Last City On Earth [Q-Dance]
01:55:17 Machinehead - Headwave (Zatox Mix) [Wicked]
01:57:43 The Machine - Lady Of The Lake (Dj Thera Remix) [SYS-X]
Idd lekkere trackquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:22 schreef NLS04 het volgende:
Scope kan het nog welZit ook in een prima set van Geck-o @ TMS
[..]
Ja newyork is nooit echt wat geweest, er was 2 jaar terug een tijd dat noisecontrollers en andere artiesten daar nog wel eens kwamen toen was het nog wel eens leuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:48 schreef slvrbld het volgende:
[..]
New York kom ik sinds de middelbare school ook al niet meer, maar voor zover ik weet is die nog gewoon open. Bovenverdieping is wel afgesplitst, dat is nu de Loft XL. Weet niet in hoeverre die nog open is, kan best zijn dat ze de boel maar beperkt open gooien.
Eventtravel! Zo ga ik iigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:52 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren de ophef herinneren toen de prijs toen naar 2,50 de muntje ging. Maar dat is alweer een poosje geleden dus dikke kans dat de geruchten waar zijn.
Nog mensen trouwens hier uit de omgeving Arnhem die richting Q-base gaan? Zit met een vervoertechnisch probleem
2e stage? Hoe dan.... Zou niet weten waar die 2e stage dan zou zijn. Tenzij het in het andere gebouw is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef Levitas het volgende:
Eerste namen van de 2e stage van Headhunterz in Ziggodome:
Arkaine
Frontliner
Omegatypez
Atmosfearz
Wordt vervolgd..
Dat is wat Heady net zei en ben niet de enige die dat hoorde (Partyflock staat er ook vol mee)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
2e stage? Hoe dan.... Zou niet weten waar die 2e stage dan zou zijn. Tenzij het in het andere gebouw is.
Geloof je wel maar ik werk in de Ziggodome en er is maar 1 zaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is wat Heady net zei en ben niet de enige die dat hoorde (Partyflock staat er ook vol mee)
quote:1. Intro
2. Zedd - Spectrum (Headhunterz Edit Unfinished)
3. Frontliner - I'm The Melodyman
4. Scope DJ - The Spark Of Life
5. Wildstylez & Niels Geusebroek - Year Of Summer
6. Williams Syndrome - Thunder
7. Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix)
8. The Hose - The Pressure
9. D-Block & S-Te-Fan - Rebel
10. Bass Modulators - Leave The World
11. 2 Best Enemies - Phases
12. Isaac - DJ Ease My Mind
13. Brooklyn Bounce - Bass, Beats and Melody (Technoboy Remix)
14. Digital Punk & Adaro - Everyday
15. Wild Motherfuckers - We Don't Care
16. Frequencerz - Burnin
Ik rij wss met iemand mee uit Eindhoven als ik gaquote:
0/10, would not stamp.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:28 schreef Levitas het volgende:
Arkaine
Frontliner
Omegatypez
Atmosfearz
B-Front
Code Black
Isaac
Adrenalize
Psyko Punkz
Ran-D
Adaro
Wat? Omdat Wildstylez, Noisecontrollers en alle standaard namen er (nog) niet bij staan?quote:
Hoe heet dat nummer van die intro? Echt veeeeel te gruwelijkquote:
Na de eerste seconden van het eerste nummer afgezet, wat een bagger weer.quote:
Klopt, maar om dat nou gelijk bij het eerste grote hardstylefeest in het ziggo dome te doen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wat? Omdat Wildstylez, Noisecontrollers en alle standaard namen er (nog) niet bij staan?
Prima om de nieuwe gasten een kans te geven
Headhunterz - The Power of Music!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer van die intro? Echt veeeeel te gruwelijk
Thanks, hoop dat 'ie snel gereleased wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:12 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Headhunterz - The Power of Music!
Klopt, echt een gruwelijk nummer!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Thanks, hoop dat 'ie snel gereleased wordt.
quote:
Helemaal mee eens, waar is de tijd van From Within geblevenquote:Love HWS, but i don't understand why Heady makes so many remixes and edits now ? Where are the tracks " from within ", made out of his own imagination and creativity, purely ?
SeizureTheChosenOne 9 minuten geleden
Aye, laat ff weten alstie ook langs R'dam komtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:21 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik rij wss met iemand mee uit Eindhoven als ik ga
Mooie tijd was dat zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens, waar is de tijd van From Within gebleven
Zedd - Spectrum (Headhunterz Edit Unfinished)quote:
6, 8, 11quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:12 schreef Massief het volgende:
Wat een ontiegelijke bagger die nieuwe HWS.. Op een paar nummertjes na dan oké..
dit dus.quote:
en dit.quote:
mis die dagen ook man toen was alles nog beter hopenlijk komt die tijd terugquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens, waar is de tijd van From Within gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |