abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2012 @ 20:14:29 #201
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_116161046
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

de watte? :@
tanden :+
The Outside Agency
pi_116161260
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 20:14 schreef haakon het volgende:

[..]

tanden :+
owja, nu je het zegt :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 29 augustus 2012 @ 22:23:41 #203
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_116167024
Voor de geïnteresseerde mensen die mij niet op gezichtsboek hebben:

quote:
Stop voorlopig met hardstyle/harddance produceren, voor nu ligt de focus op postproductie voor (onder andere) wat evenementen en het eventueel starten van een kleine onderneming :) Komt binnen nu en een paar maanden wel wat meer van naar voren. Na 6 jaar is het toch tijd voor iets nieuws.

Heb nog 2 demotjes liggen die eigenlijk al zo goed als geaccepteerd waren, zal deze binnenkort nog enigszins afmixen, en le gratis online gooien :) Alle mensen die er door de afgelopen jaren bij waren (Zie waslijst hieronder gehehe, sorry als ik je vergeten ben), bedankt voor de mooie tijd :)
http://www.facebook.com/baronpilsenerNL/posts/4453109002695

:)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  donderdag 30 augustus 2012 @ 00:01:00 #204
296894 Xblister
Simply the best..
pi_116172160
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:52 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je nog niet zo lang meeleest hier :D
Nee dat klopt :P

Maar als ik het goed heb heerst er hier een rawstyle haat ? :O
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_116176483
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 00:01 schreef Xblister het volgende:

[..]

Nee dat klopt :P

Maar als ik het goed heb heerst er hier een rawstyle haat ? :O
Niet per se een rawstyle haat... Maar wel een soort van haat tegen "Raw omdat het tegenwoordig allemaal raw moet zijn".
  donderdag 30 augustus 2012 @ 05:19:18 #206
296894 Xblister
Simply the best..
pi_116176673
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 03:52 schreef Levitas het volgende:

[..]

Niet per se een rawstyle haat... Maar wel een soort van haat tegen "Raw omdat het tegenwoordig allemaal raw moet zijn".
Ja ik beoordeel gewoon nummers op hoe goed ze zijn, qua opbouw kick en melodie. Ik denkn niet echt in termen vandaar dat ik het misschien niet helemaal begrijp ;(
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_116176774
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 05:19 schreef Xblister het volgende:

[..]

Ja ik beoordeel gewoon nummers op hoe goed ze zijn, qua opbouw kick en melodie. Ik denkn niet echt in termen vandaar dat ik het misschien niet helemaal begrijp ;(
Dat doen we hier over het algemeen ook wel denk ik.. Soms zijn er heel melodieuze platen die hier bij een aantal heel goed in de smaak vallen, soms zijn het wat hardere tracks. Moet wel zeggen dat het meer regel is dan uitzondering dat hier de nieuwe tracks helemaal niet in de smaak vallen, haha.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 08:54:11 #208
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_116177878
Ik heb zelf ook liever kicks die gewoon hard ZIJN ipv kick die zo hard mogelijk schreeuwen dat ze hard zijn maar gewoon alleen wat sub hebben
pi_116177905
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 06:14 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat doen we hier over het algemeen ook wel denk ik.. Soms zijn er heel melodieuze platen die hier bij een aantal heel goed in de smaak vallen, soms zijn het wat hardere tracks. Moet wel zeggen dat het meer regel is dan uitzondering dat hier de nieuwe tracks helemaal niet in de smaak vallen, haha.
Tja moet toch ook wel zeggen dat ik het melodieuze stijltje van Ran-D (Crossroads, Feel my Fire, originele Living for the Moment) een stuk leuker vind dan de "raw" stijl, met name zijn G4H tracks. Met uitzondering van Sorrow :9~ , maar die wordt waarschijnlijk nooit gereleased...

quote:
1s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 08:54 schreef DjThera het volgende:
Ik heb zelf ook liever kicks die gewoon hard ZIJN ipv kick die zo hard mogelijk schreeuwen dat ze hard zijn maar gewoon alleen wat sub hebben
Ran-D heeft nog nooit een echt harde kick gebruikt :P
Hangt er trouwens ook een beetje vanaf. Sommige tracks van tegenwoordig mis ik het echt niet bij, maar misschien is dat live anders...

voorbeeldje:
pi_116178296
Wat mij betreft hoeft een kick niet per se hard te zijn, maar het moet wel energie meegeven aan de track. Melodieuze hardstyle met zwakke(re) kicks kan ik in veel gevallen prima naar luisteren, maar erop losgaan is een 2e.

Het is tegenwoordig inderdaad een beetje tegenvallend dat je zoveel van die kicks hebt die misschien in een kleine studio of in een slaapkamer oid wel redelijk hard en energiek klinken, maar live helemaal niet tot hun recht komen. En er is natuurlijk nog die grens van wanneer kan je iets hard noemen...

Denk dat het allemaal maar net ligt aan het perspectief van waaruit je kijkt en waarmee je een kick vergelijkt. Als je denkt dat je de hardste kick ooit hebt gevonden, dan zullen er zat anderen zijn die een andere kick harder vinden.

Ik ben geen producer oid, dus meepraten over punches en tails enz kan ik niet, maar live kan ik echt wel merken of een kick echt energiek is of alleen maar hard of geen van beide.
What are you gonna do with that
You cheerio-bred, little motherfucker!
pi_116178402
Waarom draait men deze trouwens nooit meer ;( ;(

Koekoek
pi_116178465
quote:
Typisch voorbeeld van kicks die weinig meer met hardstyle te maken hebben :P
pi_116178548
Ze pitchen eens een keer niet naar de maan, daar ben ik al tevreden genoeg mee tegenwoordig. Bovendien geeft de track me wat mooie zomerse herinneringen aan Decibel van dit jaar.
Koekoek
  donderdag 30 augustus 2012 @ 09:43:39 #215
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_116178755
quote:
:9~ Mijn zegen heb je!
Alles wat zo'n beetje op de 'main' wordt gedraaid mist de ekte hardstyle kicks... Kan het dagjes volk wss gewoon niet aan.

quote:
Uhu! Lazy is my middle name :D Ah die had ik al als optie :P ( EN JIJ NIET! :P)
KrullieWullie jij gaat daar ook heen met Tom ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Sc0tTy op 30-08-2012 09:48:41 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_116179184
quote:
Vind het wel een lekker zomers nummer inderdaad. Een zomers plaatje zonder handjes in de lucht en lekker meezingen vocals.. Prima :)
  donderdag 30 augustus 2012 @ 10:08:04 #217
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_116179337
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef Massief het volgende:
Waarom draait men deze trouwens nooit meer ;( ;(

die is vorig jaar op qbase echt 10 x gedraaid ofzo haha verschrikkelijk :D
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_116183604
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:35 schreef StM het volgende:
Het is maar wat je een pareltje noemt. Ik denk eerder aan saai, inspiratieloos en raw voor het raw zijn.

X2

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 22:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Voor de geïnteresseerde mensen die mij niet op gezichtsboek hebben:

[..]

http://www.facebook.com/baronpilsenerNL/posts/4453109002695

:)
Dus je gaat de concurrentie aan met MC villian , die ook vaak intro's maakt voor feesten?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 12:57:11 #219
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_116183899
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 09:43 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

:9~ Mijn zegen heb je!
Alles wat zo'n beetje op de 'main' wordt gedraaid mist de ekte hardstyle kicks... Kan het dagjes volk wss gewoon niet aan.

[..]

Uhu! Lazy is my middle name :D Ah die had ik al als optie :P ( EN JIJ NIET! :P)
KrullieWullie jij gaat daar ook heen met Tom ?
Ik ga daar vrijwel zeker wel heen maar Tom gaat niet mee.
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:02:06 #220
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_116184031
quote:
kick die zo hard mogelijk schreeuwen dat ze hard zijn maar gewoon alleen wat sub hebben
Hier heb ik, samen met housestyle nummers incl. kazige meezingvocals, echt de meeste hekel aan binnen het hardstyle genre :r Ik hou juist van een 'vol' geluid met ook heel veel lage geluiden, energie en drive :Y Veel 'raw' platen klinken zo leeg doordat er alleen kicks in lijken te zitten die dan vaak ook nog alle kanten in gepitched worden :{
pi_116184272
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:02 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Hier heb ik, samen met housestyle nummers incl. kazige meezingvocals, echt de meeste hekel aan binnen het hardstyle genre :r Ik hou juist van een 'vol' geluid met ook heel veel lage geluiden, energie en drive :Y Veel 'raw' platen klinken zo leeg doordat er alleen kicks in lijken te zitten die dan vaak ook nog alle kanten in gepitched worden :{
Het wordt met opzet vrij "simpel" gehouden en nooit veel te ingewikkeld met allerlei sounds omdat het gewoon niet werkt op de dansvloer.

Bij TMS zit ook een producer die soms tracks maakt wat lijkt alsof Mozart ofzo aan de gang is geweest. Moeten dan ook altijd aangeven dat 't wat meer naar de "basic" moet.
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:20:24 #222
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_116184636
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:09 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Het wordt met opzet vrij "simpel" gehouden en nooit veel te ingewikkeld met allerlei sounds omdat het gewoon niet werkt op de dansvloer.

Bij TMS zit ook een producer die soms tracks maakt wat lijkt alsof Mozart ofzo aan de gang is geweest. Moeten dan ook altijd aangeven dat 't wat meer naar de "basic" moet.
Zou je dat ook tegen Mozart zelf zeggen? :{w
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_116185230
quote:

[..]

Onzin, het wordt simpel gehouden omdat het gemiddelde hardstyle publiek simpel is :')
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:46:50 #224
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_116185443
quote:

[..]

Ja maar met die beschrijving doel ik gewoon op hardstyle platen die wel werken op de dansvloer hoor :)

Verschil tussen dittem;

En dittem:

Maar heeft ook wat te maken met de overmatige gebruik van whiep-geluidjes dat ik van de laatste categorie zo moe word.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:07 schreef DjThera het volgende:
En we hebben ook nog eens een nieuwe artiest binnengesleept! Eyoung die nogal duistere shit maakt, ben benieuwd wat jullie hiervan vinden! Zijn eerste release:

Ik vind evil en try to remember nog een beetje te 'simpel' alsof er nog details missen en sommige elementen van de tracks vind ik niet helemaal in het geheel passen (die space-geluidjes in Evil bijvoorbeeld vind ik wat te sterk aanwezig) maar de sound vind ik echt héél erg vet! :Y Different pieces is voor mijn gevoel wel helemaal af en vind ik ook sowieso über! Deze artiest ga ik zeker in de gaten houden, leuke aanwinst weer voor Therabyte!! :D
pi_116193075
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Onzin, het wordt simpel gehouden omdat het gemiddelde hardstyle publiek simpel is :')
Is geen onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')