Uhu, snap et wel hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:57 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is denk ik exact de reden waarom je er geen bericht kan typen. Mensen die je dan om te stemmen vraagt worden niet beïnvloed door het berichtje. Maar dat behoeft denk ik geen uitleg
Vette aftermovie, verschrikkelijke plaat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:39 schreef Levitas het volgende:
Jeee, geen hardstyle maar wel weer een nieuwe Epic Cinema aftermovie
Geen idee. Hij heeft wel een nieuwe track S.L.E.T.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:06 schreef slvrbld het volgende:
De Dominator aftermovies zijn altijd leuk om te kijken inderdaad.
Iemand trouwens een idee wat er met Ezteq en z'n label is gebeurd? Vond altijd dat er redelijk wat potentie in z'n stijl en plaatjes zat, maar heb al een hele tijd niks van 'm gehoord.
Temp zakt naar een graadje of 9 maar wel (grotendeels) droog. Kan slechter iigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 01:03 schreef Quyxz_ het volgende:
16m
Ah, nu wordt het wel verleidelijk.
Even het weerbericht checken.
Vind 't best een redelijk plaatje, had ik nog niet eerder gehoord. Wel redelijk andere stijl dan z'n eerdere tracks.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Geen idee. Hij heeft wel een nieuwe track S.L.E.T.
Niet heel boeiend.
Zo dan, dat gaat redelijk hard!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:38 schreef Levitas het volgende:
Goed bezig Tom! 41 stemmen verschil op dit moment
Zag je mix voorbij komen, maar we kunnen niet stemmen ofzo toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:20 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zou wel gaaf zijn als je wint tom!
Ik heb overigens stiekem meegedaan aan de TBY involve contest![]()
Tot wanneer loopt deze stemming?quote:
Straks ff checken , ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:39 schreef Levitas het volgende:
Jeee, geen hardstyle maar wel weer een nieuwe Epic Cinema aftermovie
Mag dat niet dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:16 schreef Levitas het volgende:
Bert, wat doe jij op Maximumraver stemmen!?
Uuuuh je zag mijn mix voorbij komen? Kan je dat ergens checken dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zag je mix voorbij komen, maar we kunnen niet stemmen ofzo toch?
Op (je) soundcloud toch, of vergis ik me nou...? Nou ga ik twijfelen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Uuuuh je zag mijn mix voorbij komen? Kan je dat ergens checken dan?
Begin maar met twijfelen iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Op (je) soundcloud toch, of vergis ik me nou...? Nou ga ik twijfelen...
(oude) donkey rollersquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Kwam net voorbij in de TMSBlijft echt een pareltje!
wat precies? ik vind het erg afgezaagd inmiddels, the voice of holland zang etc.quote:
De intro muziek is wel gaaf, The Matrixquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat precies? ik vind het erg afgezaagd inmiddels, the voice of holland zang etc.
yeaaaaheaaaaahaaaaaaaaaaahwie krijgt daar nou kippenvel van, naast sbs kijkers?
183-184-168quote:
185-188-181quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |