dit is pas Technoboyquote:
Is idd wel een lekker zomers nummertje.quote:
Een van de vele pareltjes uit die jarenquote:
Hoogtepunt was 2 jaartjes eerderquote:
Kijk, iemand die het snaptquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:08 schreef cherrycoke het volgende:
![]()
technoboy weet hoe je goede hardstyle moet maken
Loudness is voor mij ook een thuisfeest. Als je van andere harder spul houd is PRSPCT errug lekkahquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:41 schreef slvrbld het volgende:
Dat weekend ben ik waarschijnlijk net aan het verhuizen. Oktober t/m januari zit ik mooi in Rotterdam voor m'n stage, ik weet nu al dat Loudness een zekerheidje is daardoor
uit 1998quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:37 schreef eQuaL het volgende:
Zo wil ik eigenlijk nog een keer een setje beginnen
Weetje dat zeker?quote:
enquote:
quote:
Daarom quote ik ook alleen dat berichtquote:
1 zwaluw maakt geen zomer he..quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Daarom quote ik ook alleen dat bericht
PRSPCT is meerdere keren per jaar maar sinds ze niet meer in Waterfront/Watt zitten zijn die feesten echt ruk. PRSPCT XL is tweemaal per jaar 1x met Hemelvaart en 1x met Kerstavond. Die feesten zijn echt te bruut en ik mis er daarom al in geen jaren éénquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:35 schreef slvrbld het volgende:
PRSPCT is toch meestal in 't voorjaar als ik me niet vergis? Want dan zit ik niet meer in de randstad![]()
Heb nog wel Qore en Pandemonium op m'n lijstje staan. Denk dat ik toch wel minimaal 1 van de 2 wil bezoeken.
Die met hemelvaart doelde ik op. Maar die van 24 december... Toch wel een optie dacht ik zo! Heb ik in elk geval een goede reden om niks te doen op 1e kerstdagquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:23 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
PRSPCT is meerdere keren per jaar maar sinds ze niet meer in Waterfront/Watt zitten zijn die feesten echt ruk. PRSPCT XL is tweemaal per jaar 1x met Hemelvaart en 1x met Kerstavond. Die feesten zijn echt te bruut en ik mis er daarom al in geen jaren één
????quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:23 schreef StM het volgende:
GZ Tijdtafel:
MAIN HARDSTYLE
00:15 – 01:15 Organ Donors
06:00 – 07:00 The Prophet
Toa tegelijk met geck-o en avioquote:
En Enzyme Xquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
[..]
Toa tegelijk met geck-o en avio![]()
Wavolizer die afsluit bij de hardstyle
Trein naar Apeldoorn. Pendelbus naar het terrein.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:59 schreef KeesBromfiets het volgende:
Loopt er toevallig nog een bus oid heen vanaf Enschede?
edit; jup, ff in de groep gooien.
Dat is ook handig iddquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Trein naar Apeldoorn. Pendelbus naar het terrein.
Ik ben denk ik niet weg te slaan bij de industrial op the speed freak na.
Een feest met zo'n line-up zou ik zelfs in m'n eentje naartoe gaan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Dat is ook handig iddff in de groep gooien dan, in mijn up ga ik er niet heen, dan wacht ik wel tot er wat anders op mijn pad komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |