Die houd wel van een dikke in d'r muilquote:
Waarschijnlijk afgehuurd voor schoolfeest oid.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:54 schreef HSG het volgende:
Hoe zijn die daar in godsnaam binnen gekomen?
Het is een club voor alle leeftijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Waarschijnlijk afgehuurd voor schoolfeest oid.
Die 2e
Daar zal alcohol wel taboe zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Eyd het volgende:
[..]
Het is een club voor alle leeftijden.
Ik weet nu al dat het er fucking kut is.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:55 schreef Eyd het volgende:
[..]
Het is een club voor alle leeftijden.
Sowieso nachtclubs.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:56 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat het er fucking kut is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat appelsap.quote:
Teveel TV gekeken? Kinderen zijn zo makkelijk beïnvloedbaar.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver!
Die eerste en laatste foto... Waar is die club?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver!
Ik dacht complete gangbangs met negers.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
Echte 12-jarige bazen doen aan dubbele penetratie.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
We hebben hier te maken met een terechte klacht.
Die kinderen uit mijn OP zien er nog niet eens uit alsof ze 13 zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:14 schreef Computerfluisteraar het volgende:
En trouwens, een nachtclub nog wel. Als het mijn kinderen geweest waren hadden ze allang op bed gelegen. Kinderen van 15 jaar die tussen de hoeren en negers lopen...
Ik bedoel maar. Ik begrijp echt niet waar het heen gaat met de ouders en de maatschappij in het geheel. Gekke gang van zaken tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:17 schreef Eyd het volgende:
[..]
Die kinderen uit mijn OP zien er nog niet eens uit alsof ze 13 zijn.
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
moet nog steeds lachen om die 2e.
Wat een ellende kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |