Eventtravel! Zo ga ik iigquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:52 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren de ophef herinneren toen de prijs toen naar 2,50 de muntje ging. Maar dat is alweer een poosje geleden dus dikke kans dat de geruchten waar zijn.
Nog mensen trouwens hier uit de omgeving Arnhem die richting Q-base gaan? Zit met een vervoertechnisch probleem
2e stage? Hoe dan.... Zou niet weten waar die 2e stage dan zou zijn. Tenzij het in het andere gebouw is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef Levitas het volgende:
Eerste namen van de 2e stage van Headhunterz in Ziggodome:
Arkaine
Frontliner
Omegatypez
Atmosfearz
Wordt vervolgd..
Dat is wat Heady net zei en ben niet de enige die dat hoorde (Partyflock staat er ook vol mee)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:39 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
2e stage? Hoe dan.... Zou niet weten waar die 2e stage dan zou zijn. Tenzij het in het andere gebouw is.
Geloof je wel maar ik werk in de Ziggodome en er is maar 1 zaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is wat Heady net zei en ben niet de enige die dat hoorde (Partyflock staat er ook vol mee)
quote:1. Intro
2. Zedd - Spectrum (Headhunterz Edit Unfinished)
3. Frontliner - I'm The Melodyman
4. Scope DJ - The Spark Of Life
5. Wildstylez & Niels Geusebroek - Year Of Summer
6. Williams Syndrome - Thunder
7. Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix)
8. The Hose - The Pressure
9. D-Block & S-Te-Fan - Rebel
10. Bass Modulators - Leave The World
11. 2 Best Enemies - Phases
12. Isaac - DJ Ease My Mind
13. Brooklyn Bounce - Bass, Beats and Melody (Technoboy Remix)
14. Digital Punk & Adaro - Everyday
15. Wild Motherfuckers - We Don't Care
16. Frequencerz - Burnin
Ik rij wss met iemand mee uit Eindhoven als ik gaquote:
0/10, would not stamp.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:28 schreef Levitas het volgende:
Arkaine
Frontliner
Omegatypez
Atmosfearz
B-Front
Code Black
Isaac
Adrenalize
Psyko Punkz
Ran-D
Adaro
Wat? Omdat Wildstylez, Noisecontrollers en alle standaard namen er (nog) niet bij staan?quote:
Hoe heet dat nummer van die intro? Echt veeeeel te gruwelijkquote:
Na de eerste seconden van het eerste nummer afgezet, wat een bagger weer.quote:
Klopt, maar om dat nou gelijk bij het eerste grote hardstylefeest in het ziggo dome te doen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wat? Omdat Wildstylez, Noisecontrollers en alle standaard namen er (nog) niet bij staan?
Prima om de nieuwe gasten een kans te geven
Headhunterz - The Power of Music!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer van die intro? Echt veeeeel te gruwelijk
Thanks, hoop dat 'ie snel gereleased wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:12 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Headhunterz - The Power of Music!
Klopt, echt een gruwelijk nummer!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Thanks, hoop dat 'ie snel gereleased wordt.
quote:
Helemaal mee eens, waar is de tijd van From Within geblevenquote:Love HWS, but i don't understand why Heady makes so many remixes and edits now ? Where are the tracks " from within ", made out of his own imagination and creativity, purely ?
SeizureTheChosenOne 9 minuten geleden
Aye, laat ff weten alstie ook langs R'dam komtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:21 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik rij wss met iemand mee uit Eindhoven als ik ga
Mooie tijd was dat zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens, waar is de tijd van From Within gebleven
Zedd - Spectrum (Headhunterz Edit Unfinished)quote:
6, 8, 11quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:12 schreef Massief het volgende:
Wat een ontiegelijke bagger die nieuwe HWS.. Op een paar nummertjes na dan oké..
dit dus.quote:
en dit.quote:
mis die dagen ook man toen was alles nog beter hopenlijk komt die tijd terugquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens, waar is de tijd van From Within gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |