Geloof je wel maar ik werk in de Ziggodome en er is maar 1 zaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat is wat Heady net zei en ben niet de enige die dat hoorde (Partyflock staat er ook vol mee)
quote:1. Intro
2. Zedd - Spectrum (Headhunterz Edit Unfinished)
3. Frontliner - I'm The Melodyman
4. Scope DJ - The Spark Of Life
5. Wildstylez & Niels Geusebroek - Year Of Summer
6. Williams Syndrome - Thunder
7. Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix)
8. The Hose - The Pressure
9. D-Block & S-Te-Fan - Rebel
10. Bass Modulators - Leave The World
11. 2 Best Enemies - Phases
12. Isaac - DJ Ease My Mind
13. Brooklyn Bounce - Bass, Beats and Melody (Technoboy Remix)
14. Digital Punk & Adaro - Everyday
15. Wild Motherfuckers - We Don't Care
16. Frequencerz - Burnin
Ik rij wss met iemand mee uit Eindhoven als ik gaquote:
0/10, would not stamp.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:28 schreef Levitas het volgende:
Arkaine
Frontliner
Omegatypez
Atmosfearz
B-Front
Code Black
Isaac
Adrenalize
Psyko Punkz
Ran-D
Adaro
Wat? Omdat Wildstylez, Noisecontrollers en alle standaard namen er (nog) niet bij staan?quote:
Hoe heet dat nummer van die intro? Echt veeeeel te gruwelijkquote:
Na de eerste seconden van het eerste nummer afgezet, wat een bagger weer.quote:
Klopt, maar om dat nou gelijk bij het eerste grote hardstylefeest in het ziggo dome te doen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wat? Omdat Wildstylez, Noisecontrollers en alle standaard namen er (nog) niet bij staan?
Prima om de nieuwe gasten een kans te geven
Headhunterz - The Power of Music!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoe heet dat nummer van die intro? Echt veeeeel te gruwelijk
Thanks, hoop dat 'ie snel gereleased wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:12 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Headhunterz - The Power of Music!
Klopt, echt een gruwelijk nummer!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Thanks, hoop dat 'ie snel gereleased wordt.
quote:
Helemaal mee eens, waar is de tijd van From Within geblevenquote:Love HWS, but i don't understand why Heady makes so many remixes and edits now ? Where are the tracks " from within ", made out of his own imagination and creativity, purely ?
SeizureTheChosenOne 9 minuten geleden
Aye, laat ff weten alstie ook langs R'dam komtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:21 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik rij wss met iemand mee uit Eindhoven als ik ga
Mooie tijd was dat zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens, waar is de tijd van From Within gebleven
Zedd - Spectrum (Headhunterz Edit Unfinished)quote:
6, 8, 11quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:12 schreef Massief het volgende:
Wat een ontiegelijke bagger die nieuwe HWS.. Op een paar nummertjes na dan oké..
dit dus.quote:
en dit.quote:
mis die dagen ook man toen was alles nog beter hopenlijk komt die tijd terugquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens, waar is de tijd van From Within gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |