want bij Atak en niet bij Lucky?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef slvrbld het volgende:
Superbash XXL is opeens een uitwedstrijd voor mij dan.
Nee, ik verhuis eind september voor 4 maanden naar R'damquote:
daar heb je dan ook vast wel thuiswedstrijdenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:34 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Nee, ik verhuis eind september voor 4 maanden naar R'dam
Idd, Loudness @ Maassiloquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar heb je dan ook vast wel thuiswedstrijden
Knockout heb je ook nog of ben je dan net weer weg?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:43 schreef slvrbld het volgende:
Loudness iddEn had ook al ff verder gekeken voor echt ín Rotterdam, Slaves to the Rave lijkt me ook wel leuk. Voor de rest niet zo gek veel tegen gekomen, gelukkig is een Amsterdam opeens ook om de hoek!
Die komt helaas te laat, eind maart pas geloof ik. Betekent natuurlijk niet dat ik er sowieso niet heenga ofzo, maar zo ver plan ik nog niet vooruit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
Knockout heb je ook nog of ben je dan net weer weg?
Thrillogy. Crypsis met een eigen zaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Die komt helaas te laat, eind maart pas geloof ik. Betekent natuurlijk niet dat ik er sowieso niet heenga ofzo, maar zo ver plan ik nog niet vooruit.
Moet nog wel ff wat leuks vinden voor september/oktober, want daar staat op GZ na eigenlijk nog niks vast.
Linkje ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:13 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik niet helaas.
Week ervoor Club r_AW met een meer dan geniale line-up!
Echt zo ongeveer al mijn hoogste favorieten op 1 feest!
En de dag na Superbash nog zo'n ziek feest: Musick XL.
Maximale klaarkomline-up voor iedere industrialfan
Nice, waar is dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef -Menn0- het volgende:
Waarschijnlijk over 2 weken draaien op een boot tijdens een soort van optocht hier in de buurt van 140 boten. Of er dan ook hardstyle gedraait kon worden
Hopen dat 't doorgaat!!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
https://partyflock.nl/int(...)hardere_stijlen.html
[ afbeelding ]
Nu voel je je aangesproken hequote:Waar irriteer je jezelf het meest aan in de dance scene?
Dat iedereen zóóó lief tegen elkaar is. Vooral de luisteraars/fans die achter hun computertje zitten te klagen en foeteren. Ze mogen nog niet eens naar feesten van hun ouders, maar pretenderen wél de wijsheid in pacht te hebben.
Ben benieuwd.. Ik denk dat, als het een beetje gunstig uitkomt met de time table, ze wel even ga checken. Ze hebben in ieder geval leuke outfitsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:20 schreef mstx het volgende:
Q-dance
41 minutes ago
It's a rare sight to see a female hardstyle duo behind the decks. But one of Sydney's hottest acts of the moment, Kamikaze, is on a roll, and they will perform twice at this year’s Defqon.1 Festival - Australia 2012. Check out their promo mix, and an interview with Jozzi and Danny here:
http://bit.ly/DQAUS12_Kamikaze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wel interesse in 1. Gaan jullie met de auto vanuit Brabant en hebben jullie misschien nog een plekje vrij op de heen- of terugreis?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:08 schreef Krulliewullie het volgende:
Hier nog iemand een kaartje voor Ground Zero nodig? Wij hebben nog twee kaartjes over, gewoon voor de inkoopprijs
Gaan wij weer heen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wie van hier gaan er trouwens naar hardclassics in oktober?
In een achterbuurtje in Sydney hebben ze vast nog veel leukere outfits aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. Ik denk dat, als het een beetje gunstig uitkomt met de time table, ze wel even ga checken. Ze hebben in ieder geval leuke outfits![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |