want bij Atak en niet bij Lucky?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:27 schreef slvrbld het volgende:
Superbash XXL is opeens een uitwedstrijd voor mij dan.
Nee, ik verhuis eind september voor 4 maanden naar R'damquote:
daar heb je dan ook vast wel thuiswedstrijdenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:34 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Nee, ik verhuis eind september voor 4 maanden naar R'dam
Idd, Loudness @ Maassiloquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar heb je dan ook vast wel thuiswedstrijden
Knockout heb je ook nog of ben je dan net weer weg?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:43 schreef slvrbld het volgende:
Loudness iddEn had ook al ff verder gekeken voor echt ín Rotterdam, Slaves to the Rave lijkt me ook wel leuk. Voor de rest niet zo gek veel tegen gekomen, gelukkig is een Amsterdam opeens ook om de hoek!
Die komt helaas te laat, eind maart pas geloof ik. Betekent natuurlijk niet dat ik er sowieso niet heenga ofzo, maar zo ver plan ik nog niet vooruit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:18 schreef Waffle het volgende:
[..]
Knockout heb je ook nog of ben je dan net weer weg?
Thrillogy. Crypsis met een eigen zaal.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:22 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Die komt helaas te laat, eind maart pas geloof ik. Betekent natuurlijk niet dat ik er sowieso niet heenga ofzo, maar zo ver plan ik nog niet vooruit.
Moet nog wel ff wat leuks vinden voor september/oktober, want daar staat op GZ na eigenlijk nog niks vast.
Linkje ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:13 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik niet helaas.
Week ervoor Club r_AW met een meer dan geniale line-up!
Echt zo ongeveer al mijn hoogste favorieten op 1 feest!
En de dag na Superbash nog zo'n ziek feest: Musick XL.
Maximale klaarkomline-up voor iedere industrialfan
Nice, waar is dat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:27 schreef -Menn0- het volgende:
Waarschijnlijk over 2 weken draaien op een boot tijdens een soort van optocht hier in de buurt van 140 boten. Of er dan ook hardstyle gedraait kon worden
Hopen dat 't doorgaat!!
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
https://partyflock.nl/int(...)hardere_stijlen.html
[ afbeelding ]
Nu voel je je aangesproken hequote:Waar irriteer je jezelf het meest aan in de dance scene?
Dat iedereen zóóó lief tegen elkaar is. Vooral de luisteraars/fans die achter hun computertje zitten te klagen en foeteren. Ze mogen nog niet eens naar feesten van hun ouders, maar pretenderen wél de wijsheid in pacht te hebben.
Ben benieuwd.. Ik denk dat, als het een beetje gunstig uitkomt met de time table, ze wel even ga checken. Ze hebben in ieder geval leuke outfitsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:20 schreef mstx het volgende:
Q-dance
41 minutes ago
It's a rare sight to see a female hardstyle duo behind the decks. But one of Sydney's hottest acts of the moment, Kamikaze, is on a roll, and they will perform twice at this year’s Defqon.1 Festival - Australia 2012. Check out their promo mix, and an interview with Jozzi and Danny here:
http://bit.ly/DQAUS12_Kamikaze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien wel interesse in 1. Gaan jullie met de auto vanuit Brabant en hebben jullie misschien nog een plekje vrij op de heen- of terugreis?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:08 schreef Krulliewullie het volgende:
Hier nog iemand een kaartje voor Ground Zero nodig? Wij hebben nog twee kaartjes over, gewoon voor de inkoopprijs
Gaan wij weer heen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wie van hier gaan er trouwens naar hardclassics in oktober?
In een achterbuurtje in Sydney hebben ze vast nog veel leukere outfits aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. Ik denk dat, als het een beetje gunstig uitkomt met de time table, ze wel even ga checken. Ze hebben in ieder geval leuke outfits![]()
[ afbeelding ]
quote:Update: Ground Zero Festival bijna uitverkocht
Aankomende zaterdag is het enige nachtfestival van Nederland weer terug. Ground Zero Festival neemt je gedurende de nacht mee op een reis door de rauwste en hardste muziek van Nederland.
Ga los op Hardstyle, Raw Hardstyle, Hardcore, Early Hardcore, Frenchcore, Industrial en Freestyle gedraaid door bekende artiesten en de grootste talenten.
Met trots kan de organisatie melden dat de ticketverkoop erg hard gaat, zo hard dat we een voorverkoopalert afgeven aangezien het er naar uit ziet dat Ground Zero Festival gaat uitverkopen.
De Die Hard tickets en de gespreid betalen tickets waren al een tijdje uitverkocht.
De laatste reguliere tickets kan je kopen via www.groundzerofestival.com en bij alle Primera winkels voor 39 euro (ex fee).
Zoals het er naar uit ziet zal er zaterdag geen deurverkoop zijn.
Weersverwachting
De voorspellingen voor dit weekend zijn goed. Er wordt geen neerslag verwacht en de temperatuur is perfect om de hele nacht te beuken. Check hier de complete weersverwachting voor Bussloo.
Ground Zero dubbel CD
Ook dit jaar is er weer een Ground Zero cd release, gemixt door niemand minder dan DJ Predator en Mr. Madness. Deze dubbel cd bevat 40 vette tracks van o.a. Tommyknocker, Ruffneck, Dano, System 3 en vele anderen.
Je kunt de cd hier pre-orderen.
Time table
Heb je de time table gemist? Check dan hier de volledige time table.
Vervoer
Wel naar Ground Zero maar nog geen vervoer? Vanuit meer dan 145 plaatsen in Nederland vertrekken er luxe touringcars naar Ground Zero. Staat jouw gewenste opstapplaats er niet tussen? Geen probleem! Vanaf 6 personen kan je een opstapplaats aanvragen, vanaf 15 personen een eigen gekozen opstaplocatie. Kijk voor alle actuele opstap plaatsen en voorwaarden op www.eventtravel.nl
Pendelbussen
Vanaf station Apeldoorn vertrekken vanaf 20.00 uur pendelbussen naar Ground Zero. Je pendelbusticket bestel je van te voren online voor maar 5 euro, terwijl deze bij de bus 8 euro kost.
Boek je pendelbusticket hier en bespaar 3 euro!
De pendelbussen rijden van 20.00 uur tot 01.00 uur en beginnen ’s ochtends weer om 06.30 uur te rijden. De eerste treinen vanaf station Apeldoorn vertrekken rond 08.00 uur.
Vet!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:52 schreef slvrbld het volgende:
Heb er zin in!
Mooie opwarmer:
Wavolizer @ Theracords Radio Show 192
Eyong Enoh?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:07 schreef DjThera het volgende:
En we hebben ook nog eens een nieuwe artiest binnengesleept! Eyoung die nogal duistere shit maakt, ben benieuwd wat jullie hiervan vinden! Zijn eerste release:
Bedoelde die in club r_AWquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:20 schreef haakon het volgende:
[..]
https://partyflock.nl/party/224534:MuSick.html
Evil is me net wat te eentonig, die andere 2 klinken me goed in de oren. Try To Remember doet me denken aan een hardcore plaat van DJ Rob.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:07 schreef DjThera het volgende:
En we hebben ook nog eens een nieuwe artiest binnengesleept! Eyoung die nogal duistere shit maakt, ben benieuwd wat jullie hiervan vinden! Zijn eerste release:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:07 schreef DjThera het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:40 schreef StM het volgende:
Ik heb geen zin om m'n monitors aan te gooien of hem door de spectrometer te gooien, maar volgens mij zijn het standaard futloze raw herriekicks die hoewel ze een hele dosis herrie op je uitbraken, geen enkele power hebben. Waar is de tijd dat je als je vooraan stond je misselijk wegliep door de snoeiharde kick.
Die tijd is helaas alweer een tijdje voorbij. Raw hardstyle zit momenteel in dezelfde fase als 'normale' hardstyle 5 jaar geleden; nog net niet toegankelijk genoeg voor de mainstage. Als Gunz 4 Hire hun tracks nog net iets cheese-ier maken met videoclips erbij kunnen ze al bijna aansluiten bij Headhunterz en D-Block & S-te-Fan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:40 schreef StM het volgende:
Ik heb geen zin om m'n monitors aan te gooien of hem door de spectrometer te gooien, maar volgens mij zijn het standaard futloze raw herriekicks die hoewel ze een hele dosis herrie op je uitbraken, geen enkele power hebben. Waar is de tijd dat je als je vooraan stond je misselijk wegliep door de snoeiharde kick.
K zal em de vretstenen achter in de strot houwn!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien wille wa 'n lik an de bek hebb'n
de watte?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:11 schreef haakon het volgende:
[..]
K zal em de vretstenen achter in de strot houwn!
http://www.facebook.com/baronpilsenerNL/posts/4453109002695quote:Stop voorlopig met hardstyle/harddance produceren, voor nu ligt de focus op postproductie voor (onder andere) wat evenementen en het eventueel starten van een kleine ondernemingKomt binnen nu en een paar maanden wel wat meer van naar voren. Na 6 jaar is het toch tijd voor iets nieuws.
Heb nog 2 demotjes liggen die eigenlijk al zo goed als geaccepteerd waren, zal deze binnenkort nog enigszins afmixen, en le gratis online gooienAlle mensen die er door de afgelopen jaren bij waren (Zie waslijst hieronder gehehe, sorry als ik je vergeten ben), bedankt voor de mooie tijd
![]()
Nee dat kloptquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je nog niet zo lang meeleest hier
Niet per se een rawstyle haat... Maar wel een soort van haat tegen "Raw omdat het tegenwoordig allemaal raw moet zijn".quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:01 schreef Xblister het volgende:
[..]
Nee dat klopt![]()
Maar als ik het goed heb heerst er hier een rawstyle haat ?
Ja ik beoordeel gewoon nummers op hoe goed ze zijn, qua opbouw kick en melodie. Ik denkn niet echt in termen vandaar dat ik het misschien niet helemaal begrijpquote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:52 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niet per se een rawstyle haat... Maar wel een soort van haat tegen "Raw omdat het tegenwoordig allemaal raw moet zijn".
Dat doen we hier over het algemeen ook wel denk ik.. Soms zijn er heel melodieuze platen die hier bij een aantal heel goed in de smaak vallen, soms zijn het wat hardere tracks. Moet wel zeggen dat het meer regel is dan uitzondering dat hier de nieuwe tracks helemaal niet in de smaak vallen, haha.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 05:19 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ja ik beoordeel gewoon nummers op hoe goed ze zijn, qua opbouw kick en melodie. Ik denkn niet echt in termen vandaar dat ik het misschien niet helemaal begrijp
Tja moet toch ook wel zeggen dat ik het melodieuze stijltje van Ran-D (Crossroads, Feel my Fire, originele Living for the Moment) een stuk leuker vind dan de "raw" stijl, met name zijn G4H tracks. Met uitzondering van Sorrowquote:Op donderdag 30 augustus 2012 06:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Dat doen we hier over het algemeen ook wel denk ik.. Soms zijn er heel melodieuze platen die hier bij een aantal heel goed in de smaak vallen, soms zijn het wat hardere tracks. Moet wel zeggen dat het meer regel is dan uitzondering dat hier de nieuwe tracks helemaal niet in de smaak vallen, haha.
Ran-D heeft nog nooit een echt harde kick gebruiktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:54 schreef DjThera het volgende:
Ik heb zelf ook liever kicks die gewoon hard ZIJN ipv kick die zo hard mogelijk schreeuwen dat ze hard zijn maar gewoon alleen wat sub hebben
Typisch voorbeeld van kicks die weinig meer met hardstyle te maken hebbenquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:54 schreef DjThera het volgende:
Ik heb zelf ook liever kicks die gewoon hard ZIJN ipv kick die zo hard mogelijk schreeuwen dat ze hard zijn maar gewoon alleen wat sub hebben
Uhu! Lazy is my middle namequote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:51 schreef haakon het volgende:
[..]
Luie donder
https://partyflock.nl/party/224876:Club_r_AW.html
Vind het wel een lekker zomers nummer inderdaad. Een zomers plaatje zonder handjes in de lucht en lekker meezingen vocals.. Primaquote:
die is vorig jaar op qbase echt 10 x gedraaid ofzo haha verschrikkelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:26 schreef Massief het volgende:
Waarom draait men deze trouwens nooit meer![]()
![]()
X2quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:35 schreef StM het volgende:
Het is maar wat je een pareltje noemt. Ik denk eerder aan saai, inspiratieloos en raw voor het raw zijn.
Dus je gaat de concurrentie aan met MC villian , die ook vaak intro's maakt voor feesten?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Voor de geïnteresseerde mensen die mij niet op gezichtsboek hebben:
[..]
http://www.facebook.com/baronpilsenerNL/posts/4453109002695
Ik ga daar vrijwel zeker wel heen maar Tom gaat niet mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:43 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]Mijn zegen heb je!
Alles wat zo'n beetje op de 'main' wordt gedraaid mist de ekte hardstyle kicks... Kan het dagjes volk wss gewoon niet aan.
[..]
Uhu! Lazy is my middle nameAh die had ik al als optie
( EN JIJ NIET!
)
KrullieWullie jij gaat daar ook heen met Tom ?
Hier heb ik, samen met housestyle nummers incl. kazige meezingvocals, echt de meeste hekel aan binnen het hardstyle genrequote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:54 schreef DjThera het volgende:
kick die zo hard mogelijk schreeuwen dat ze hard zijn maar gewoon alleen wat sub hebben
Het wordt met opzet vrij "simpel" gehouden en nooit veel te ingewikkeld met allerlei sounds omdat het gewoon niet werkt op de dansvloer.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:02 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hier heb ik, samen met housestyle nummers incl. kazige meezingvocals, echt de meeste hekel aan binnen het hardstyle genreIk hou juist van een 'vol' geluid met ook heel veel lage geluiden, energie en drive
Veel 'raw' platen klinken zo leeg doordat er alleen kicks in lijken te zitten die dan vaak ook nog alle kanten in gepitched worden
Zou je dat ook tegen Mozart zelf zeggen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het wordt met opzet vrij "simpel" gehouden en nooit veel te ingewikkeld met allerlei sounds omdat het gewoon niet werkt op de dansvloer.
Bij TMS zit ook een producer die soms tracks maakt wat lijkt alsof Mozart ofzo aan de gang is geweest. Moeten dan ook altijd aangeven dat 't wat meer naar de "basic" moet.
Onzin, het wordt simpel gehouden omdat het gemiddelde hardstyle publiek simpel isquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Het wordt met opzet vrij "simpel" gehouden en nooit veel te ingewikkeld met allerlei sounds omdat het gewoon niet werkt op de dansvloer.
Bij TMS zit ook een producer die soms tracks maakt wat lijkt alsof Mozart ofzo aan de gang is geweest. Moeten dan ook altijd aangeven dat 't wat meer naar de "basic" moet.
Ja maar met die beschrijving doel ik gewoon op hardstyle platen die wel werken op de dansvloer hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:09 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik vind evil en try to remember nog een beetje te 'simpel' alsof er nog details missen en sommige elementen van de tracks vind ik niet helemaal in het geheel passen (die space-geluidjes in Evil bijvoorbeeld vind ik wat te sterk aanwezig) maar de sound vind ik echt héél erg vet!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:07 schreef DjThera het volgende:
Is geen onzin.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Onzin, het wordt simpel gehouden omdat het gemiddelde hardstyle publiek simpel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |