Geen artiest maar schrijverquote:
Das mijn tijd babyquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wist het dat je daar mee zou komen
Mn moeder had denk ik de helft van zijn publicaties die daar staanquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen artiest maar schrijverEn wat een (doop)naam!
Only You is mijn favoriet van em. Zo lekker vrolijk!quote:
Das meer dan ik in heel mijn leven heb gelezenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mn moeder had denk ik de helft van zijn publicaties die daar staan
Ga eens naar de bieb en laat je daar een beetje voorlichten/helpen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Das meer dan ik in heel mijn leven heb gelezen. Ik denk er trouwens over na om weer eens een keer een boek te kopen. Weet alleen niet wat ik leuk zal vinden. Laatste boek dat ik las was toen ik 16 was en verplicht voor school boeken moest lezen
Ik heb geen pasje meerquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga eens naar de bieb en laat je daar een beetje voorlichten/helpen.
Zoveel leuke keuzes voor elk wat wils.
We kijken naar Ned2, naar Trijntjequote:Op zondag 26 augustus 2012 00:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Wie? Jan Wayne is dj, geen rapper
Paar euro en je kan onbeperkt boeken lenen/lezen.quote:
en zijn nog geen zak aan ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Net zoals MC's verpesten ook altijd het feestje.
Ik zal eens aan mn ouders vragen een boek voor me mee te nemen. Begin wel bij de A-sectie hahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Paar euro en je kan onbeperkt boeken lenen/lezen.
Of als ze gaan roepen Waar is dat feestje?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en zijn nog geen zak aan ook'Put your fucking hands up' x 100
Dat is een apres ski zin, helemaal foutquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Of als ze gaan roepen Waar is dat feestje?![]()
![]()
Dan moet je direct wegwezen.
Zeker, donkere vrouwen zijn vaak zo goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:02 schreef golfer het volgende:
Edsilia heeft ook wel een lekkere strot bij Trijntje nu.
Ik stumble regelmatig op van dit soort plaatjes met als tekst dat je alle fietsen/konijnen/kinderen 3x van de aarde naar de maan kan leggen etc. Dit was daar een leuke twist opquote:Op zondag 26 augustus 2012 02:51 schreef Bluezz het volgende:
Snap het niet helemaal Ies
Wij hebben de aparte Deense film Terribly Happy gekeken.. alsof je naar een Warmerdam zit te kijken...
http://www.imdb.com/title/tt1087890/
Ah neequote:Op zondag 26 augustus 2012 02:53 schreef Bluezz het volgende:
Slapie nu en mss morgen even op bezoek in het Spaarne zkh... g's broer ligt met alweer die verdomde nierstenen
Doe je goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:01 schreef Vork het volgende:
Hoi, ik leef nog, al heb ik nu wel overal spierpijn, wat niet gek is na 300 km. Op naar Brussel vandaag en ik geloof dat ik nu eindelijk een keertje de wind in de rug heb.
Ach. Toeristisch rondjequote:Op zondag 26 augustus 2012 09:22 schreef Vork het volgende:
Niet helemaal goed, als ik wat minder vaak verkeerd was gereden, dan had ik zo'n 40 km minder kunnen rijden.
Niet té hard fietsen hoor, want dan fiets je áchter de buien aan ipv er middenin.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:22 schreef Vork het volgende:
Niet helemaal goed, als ik wat minder vaak verkeerd was gereden, dan had ik zo'n 40 km minder kunnen rijden.
Goed zegquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:01 schreef Vork het volgende:
Hoi, ik leef nog, al heb ik nu wel overal spierpijn, wat niet gek is na 300 km. Op naar Brussel vandaag en ik geloof dat ik nu eindelijk een keertje de wind in de rug heb.
Schijnbaar een erfelijkheidsdingetje, want hun vader had het ook, exact op die leeftijd!quote:
juist heerlijk weer om even naar buiten te gaan! Lekker windje en mooie gezichten hier aan het IJsselmeerquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niet té hard fietsen hoor, want dan fiets je áchter de buien aan ipv er middenin.
Wat een water kwam er net rechtstreeks naar beneden,![]()
Gewoon een kraan opengezet boven.
Echt een middag voor spelletjes...hint/ hint
Dat is fijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schijnbaar een erfelijkheidsdingetje, want hun vader had het ook, exact op die leeftijd!
Over een paar uurtjes is ie er alweer uit, en we zien hem vrijdag, dus we gaan niet naar het zkh.
Eens, alleen niet tijdens een wolkbreuk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
juist heerlijk weer om even naar buiten te gaan! Lekker windje en mooie gezichten hier aan het IJsselmeer
Mwjah.....uhm.....quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
En P., heb je geen momentje je (werk) mail gecheckt.
Wat goed van je !
Die scooterquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:40 schreef AnneX het volgende:
Wie was er ook al weer gek op Nigella en haar cooking skills and
figure?
http://www.dailymail.co.u(...)colate-truffles.html
Zou ik ook doen hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah.....uhm.....toch wel ben ik bang...heb zelfs ff problemen opgelost
Nou, het was niet de bedoeling. Ik krijg van iedereen het dringende advies om vooral niet met werk bezig te zijnquote:
quote:
Leonard Cohen.quote:
Iets met zelf grenzen aangeven...quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, het was niet de bedoeling. Ik krijg van iedereen het dringende advies om vooral niet met werk bezig te zijnIets met overwerkt en oppassen voor burnout en meer van dat soort dingen
Soms gaat jouw geheimtaal mij boven de pet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:03 schreef AnneX het volgende:
Leonard Cohen.
Wordt zaterdag 1 sept. herhaald op een boeddhistisch tijdstip![]()
http://www.boeddhistische(...)px?lIntEntityId=1551
/ hondjes - fikkie
Geheimtaal?quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Soms gaat jouw geheimtaal mij boven de pet.
Dat mag !quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg, mag ik hier ook even naar complimentjes vissen?
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt!
Ze smaakten perfect. Korst die in stukjes uit elkaar brak, en zachte binnenkant vol gaten, als een honingraat. Ik was echt trots!quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat mag !![]()
Geweldig ziet het eruit![]()
Hoe smaakten ze?
dat blijkt problematischer te zijn dan gedachtquote:
eerste week vakantie kan ik meestal wel weggooien. Da's afkicken. Dat merkte je nu ook. Te rusteloos. Tweede week kon ik een stuk relaxter lezen. Conclusie. Vakantie had vier weken moeten duren.quote:Het kost even wat dagen om los te komen en een nieuw ritme te vinden en
dan heet het vakantie.
Vaak heeft men dan de ruimte en tijd om te reflecteren.
Verdomd jammer dat men in notime weer in het oude spoor sloft...![]()
Ik dacht al dat daar veel meer achter zou zitten!quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:32 schreef borisz het volgende:
Opeens hoor je meer info over die twee zeilende broers..
Scholen willen wel, maar zolang er geen officieel dyslexieverklaring is kunnen ze weinig. Ouders spelen een raar spelletje.
Het was heel veel poedersuikerquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:39 schreef Stereotomy het volgende:
Normaalste zaak van de wereld, poedersuiker in de pot honing
Ik weet! Ik denk dat het allemaal hints zijn om D'66 te stemmenquote:
Nog steeds tevreden als vrouwen boos op je zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:44 schreef golfer het volgende:
Maar in ieder geval is er toch nog iemand op deze aardkloot die over mij droomt.
Slaap je bij bekenden, Vork?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:46 schreef Vork het volgende:
Nou, vandaag toch een bui gehad, of eigenlijk meerdere. Een uur regen bij elkaar en dat is genoeg om helemaal klentsnat te regenen en om mijn nieuwe regenjas te testen. Wel lekker warm, maar aangezien er ook geen vocht uit kan, was ik alsnog kletsnat. Groeten en Brussel, vanavond even wat bier drinken in de stad. Tips heb ik al en er was ook al iemand die dat ook van plan was. Gelukkig vertrek ik morgen niet al te vroeg en is de rit niet al te lang.
Dank. Was vrijdagavond al thuisquote:
Ik vermoed van mijn rijkunstenquote:
De afgelopen dagen wel, het is nu voor het eerst in een hostel. Dat wordt het de dagen daarna ook, maar ook dat is prima. Ik ben nu mijn was aan het doen, beetje relaxen, mensen op de hoogte houden, en voor vanavond staan er al kroegen op de planning.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap je bij bekenden, Vork?
Als ik een goede fiets zou hebben, zou zo vakantie vieren ook echt wat voor mij zijnEn dat je vandaag nat bent geworden is niet gek, het wisselde behoorlijk af met buien en droog weer.
Zolang het niet koud is, is regen niet zo heel erg. Die hitte van vorige week lijkt mij ook minder prettig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:18 schreef Vork het volgende:
Sja, ik heb het weer niet voor het kiezen. Ik denk dat ik met het weer van vorig weekend nog minder graag zou fietsen. Ik weet het wel zeker. Een groot voordeel van dit weer is dat het ook niet koud is, ookal regent en waait het de hele dag.
ziet er lekker uit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg, mag ik hier ook even naar complimentjes vissen?
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt!
net terug van een verjaardag van mijn neefje.quote:
zijn dat bretzels? Echte laugenbretzels, zoals in duitsland?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:57 schreef AnneX het volgende:
Geïnspireerd door Rudolph:
[ afbeelding ]
Toch een keer proberen dus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Jagärtrut het volgende:
@ isa: ik ben vrijdagavond begonnen, en vanmorgen waren ze klaar. Kan ook wel een beetje sneller denk ik, maar zo heeft het deeg de meeste tijd om lekker te worden.
en het kost helemaal niet zoveel tijd. Het is een kwestie van uitrollen, de koelkast in, wachten, weer uitrollen, etc. Ik denk dat als ik er al met al een uur mee bezig ben geweest (zonder de tijd te rekenen die ik bezig was met recepten lezen en uitzoeken, filmpjes kijken en me erop verheugen), dat het dan veel is!quote:
Zijn bretzels als krakelingen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zijn dat bretzels? Echte laugenbretzels, zoals in duitsland?
@ isa: ik ben vrijdagavond begonnen, en vanmorgen waren ze klaar. Kan ook wel een beetje sneller denk ik, maar zo heeft het deeg de meeste tijd om lekker te worden.
Oh, ik zit er niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Pauw heeft ook een baardje. Pauw zit bij het RTLdebat.
Ik ook. Het debat kan me verder gestolen worden. Er komen nog genoeg debatten aan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ik zit er niet.
Adriaan bij ZG .
Af en toe een zapje levert alleen maar ergernis op hierquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook. Het debat kan me verder gestolen worden. Er komen nog genoeg debatten aan.
Ik heb de mijne vandaag weer gekortwiekt en teruggebracht tot een stoppelbaardje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:19 schreef borisz het volgende:
Pauw heeft ook een baardje. Pauw zit bij het RTLdebat.
Hij is ERG goed. Kan hem aanbevelen als een Bloes & Golfer FilmTMquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Ja leuk! Ben benieuwd wat je ervan vind!
Ja en vrouwen doordeweeks ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:14 schreef borisz het volgende:
Mensen het gaat achteruit met dit land
http://www.sgp.nl/
Is op zondag gewoon te bezoeken
Ik was van de week al op zoek er naar maar nog geen werkend exemplaar kunnen vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij is ERG goed. Kan hem aanbevelen als een Bloes & Golfer FilmTM
http://www.imdb.com/title/tt1859650/
Surrealistische, overdreven personages en omstandigheden, maar ik vond het personage van Woody Allen zelf in deze film erg leuk! En de man van La Vita e Bella speelt er ook in.
Hij is wel ongeveer 15-20 minuten te lang, maar dat kan aan mij liggen.![]()
Je hebt niet veel gemist, het niveau was niet heel denderend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook. Het debat kan me verder gestolen worden. Er komen nog genoeg debatten aan.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij is ERG goed. Kan hem aanbevelen als een Bloes & Golfer FilmTM
http://www.imdb.com/title/tt1859650/
Surrealistische, overdreven personages en omstandigheden, maar ik vond het personage van Woody Allen zelf in deze film erg leuk! En de man van La Vita e Bella speelt er ook in.
Hij is wel ongeveer 15-20 minuten te lang, maar dat kan aan mij liggen.![]()
Veel plezier gehad dusquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
kermis, je was weer geweldig dit jaar
Ik moest alle hostels van tevoren boeken en ik blijf overa maar een nacht. Dat is het schema. Vanaf nu is het allemaal iets minder fietsen en meer zien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zolang het niet koud is, is regen niet zo heel erg. Die hitte van vorige week lijkt mij ook minder prettig.
Waarom trek je niet gewoon een dag extra uit in grote steden? Of zit je aan een schema vast?
Was het maar zo'n feestquote:
Saai zou ik het niet willen noemen momenteelquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge. Hier is de vakantie ook weer bijna voorbij. TAV is vandaag weer aan het werk
saai hoor.
Jij bent naar Parijs geweest!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben niet eens op vakantie geweest![]()
Iedereen die wel eens in Parijs is geweest weet dat dit geen vakantie is.quote:
Het was best prettig, dat niks doen en Het Lied Van IJs en Vuur lezenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je een goede vakantie gehad Pee?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was best prettig, dat niks doen en Het Lied Van IJs en Vuur lezenDeel 3a is bijna uit
Hehe. Het was 3 dagen Roland Garros waarvan 1 dag Parijs zelf. Dat zie ik niet als vakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Iedereen die wel eens in Parijs is geweest weet dat dit geen vakantie is.
Knap dat je alles onthoudt!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Alweer uit bed. Nou ja, carpe diem dan maar.
Rare Droom van de Dag over Zeeman en de NS. Over tot de orde van de dag
Kijken of Spelen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hehe. Het was 3 dagen Roland Garros waarvan 1 dag Parijs zelf. Dat zie ik niet als vakantie.
Die is nog niet uit volgens mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
goed zo. En heerlijke boeken he. Ik moet alleen nog deel 2 van 5 op de kop tikken.. dan ben ik helemaal bij.
Niks met luck te makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:59 schreef TAV74 het volgende:
Nou, gesollicteerd op (bijna) mijn eigen functie. Wish me luck......
Gaat je gewoon lukken, toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:59 schreef TAV74 het volgende:
Nou, gesollicteerd op (bijna) mijn eigen functie. Wish me luck......
Dat laatste heb ik zo weinig invloed opquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niks met luck te maken
Je bent competent en hopelijk degenen die je uitzoeken ook![]()
Ik dacht van wel eigenlijk.. ff opzoeken dus..quote:
Zou moeten lukken als je kijkt naar mijn CV en beoordelingen irl de vacature. Maar ik ben allerminst zeker door de wijze waarop de procedure is opgezet, de hoofdkantoorblik is anders dan die in de regio en daar ben ik deels van afhankelijk.quote:
Ach, troost je. Na 12 september gaat de boel toch weer op de schop.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:25 schreef TAV74 het volgende:
Zou moeten lukken als je kijkt naar mijn CV en beoordelingen irl de vacature. Maar ik ben allerminst zeker door de wijze waarop de procedure is opgezet, de hoofdkantoorblik is anders dan die in de regio en daar ben ik deels van afhankelijk.
Blijft onzeker maar ik denk ook dat het je gewoon (makkelijk) gaat lukkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou moeten lukken als je kijkt naar mijn CV en beoordelingen irl de vacature. Maar ik ben allerminst zeker door de wijze waarop de procedure is opgezet, de hoofdkantoorblik is anders dan die in de regio en daar ben ik deels van afhankelijk.
Net ff bij BOL gekeken. Hij is idd uitquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik dacht van wel eigenlijk.. ff opzoeken dus..
ah dan moet ie vast ergens digitaal te vinden zijn ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Net ff bij BOL gekeken. Hij is idd uit
http://www.bol.com/nl/p/d(...)en/1001004011538361/
Goed puntquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, troost je. Na 12 september gaat de boel toch weer op de schop.![]()
gevuld met?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Tennis gaat niet door dus heb een vriendin uitgenodigd te komen eten. Spahetti met gevulde gehaktballen
Mooie leeftijd en leuk een kookworkshop! Moet er ook nog een doen (is een kado van mn verjaardag)quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef AnneX het volgende:
Gek hoor, TAV: solliciteren op je eigen functie!
Zijn er nog meer gegadigden intern, dat je weet? Succes !
Inschrijven op 2 kookworkshops: Surinaams is vol en Italiaans gaat niet lukken,
want de winkelwagen op de site functioneert niet.![]()
Oh, joy.
Weer een prachtige LLMP gemaakt, want schma wordt morgen 95 en dat moet gevierd worden. DV.
Wij eten vanavond broccoli, aard en biefstuk alweer want nu in de spar-reclame.
En altijd goed vlees.
Dus eigenlijk AVG.
Mozzarella en het gehakt zelf is o.a. gemengd met pecorino en peterseliequote:
Mail je ff als je hem vind?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ah dan moet ie vast ergens digitaal te vinden zijn ook
ik ga steeds meer denken dat je kan kokenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mozzarella en het gehakt zelf is o.a. gemengd met pecorino en peterselie.
En dan heb je haar strooplikkertjes nog niet eens geproefd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:21 schreef The_Hives het volgende:
ik ga steeds meer denken dat je kan koken
Geen idee, maar er reageren er altijd wel een paar. Qua CV zou ik er logischerwijs het dichtst bij moeten zitten iig. We zien het wel, heb besloten het maar te laten gebeuren en me er niet meer druk om te maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef AnneX het volgende:
Gek hoor, TAV: solliciteren op je eigen functie!
Zijn er nog meer gegadigden intern, dat je weet? Succes !
Bedanktquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ga steeds meer denken dat je kan koken
Nicequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Restaurant met 1 Michelin band![]()
Vorig jaar workshop gehad, vind hem erg leukquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:33 schreef Sarabi het volgende:
Oja weten jullie nog dat ik altijd zei dat ik flamenco-les wilde nemen? Nu heb ik eindelijk een afspraak gemaakt voor een proeflesben benieuwd.
Coolquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vorig jaar workshop gehad, vind hem erg leuk
Denk dat het voor buikdansers erg leuk is ivm ritmiek en beheersing van lichaam
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef LieLie het volgende:
Stehehereo... vind jij al iets van Toestellease van Hi en KPN?
Wel voordelig, niet voordelig, addertjes..?
Waaromquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, dus kan je ook geen tips geven. Ik koop een tweedehands toestel / krijg nieuwe toestellen en daar doe ik het mee.
Ik heb ook toestellease van Hi. Service is iig goed als je toestel kuren heeft. En dat ik hem aan het eind weer in moet leveren vind ik prima, want ik neem dan toch een ander toestel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien had je er wel dingen/klachten over gelezen.
Ik zou even kijken hoeveel geld je netto kwijt bent met zo'n lease (maandbedragen - inruilbedrag), en dat vergelijken met de nieuwprijs. Zal wel ietjes gesubsidieerd zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien had je er wel dingen/klachten over gelezen.
Oh, heb jij die service al gebruikt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb ook toestellease van Hi. Service is iig goed als je toestel kuren heeft. En dat ik hem aan het eind weer in moet leveren vind ik prima, want ik neem dan toch een ander toestel.
Je betaald sowieso flink voor je toestel bij een abbo. Ik ben idd uitgegaan van het maandbedrag dat ik kwijt wilde.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou even kijken hoeveel geld je netto kwijt bent met zo'n lease (maandbedragen - inruilbedrag), en dat vergelijken met de nieuwprijs. Zal wel ietjes gesubsidieerd zijn.
Als ik nu voor een iPhone kijk is het verschil ca 60 euro (lease is dan goedkoper). Dan is hij dus niet van jezelf, maar je kunt je dus afvragen of dat een probleem is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou even kijken hoeveel geld je netto kwijt bent met zo'n lease (maandbedragen - inruilbedrag), en dat vergelijken met de nieuwprijs. Zal wel ietjes gesubsidieerd zijn.
ja, mijn galaxy SII geeft problemen met de accu die binnen 4 uur leeg stroomt + heet wordt bij opladen. Werd direct volgende dag opgehaald + kreeg keurig leentoestel inclusief sd kaart.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, heb jij die service al gebruikt?
Ja, dat inleveren is waarschijnlijk geen probleem inderdaad. Je wilt dan ook wel weer een nieuwe.
60 EUR is niet zo'n flink bedrag, zeker over de levensduur (tussen de 1-2 jaar) gezien. En je hebt dan ook goede inruilservice mocht hij kuren hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als ik nu voor een iPhone kijk is het verschil ca 60 euro (lease is dan goedkoper). Dan is hij dus niet van jezelf, maar je kunt je dus afvragen of dat een probleem is.
Oh, dat hoort niet zo neequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, mijn galaxy SII geeft problemen met de accu die binnen 4 uur leeg stroomt + heet wordt bij opladen. Werd direct volgende dag opgehaald + kreeg keurig leentoestel inclusief sd kaart.
quote:
Leuk hoor! Ben benieuwd wat je er van vindt! En bedanktquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice
En FFT je kookt echt vaak lekkere dingendaar kan ik nog iets van leren.
Oja weten jullie nog dat ik altijd zei dat ik flamenco-les wilde nemen? Nu heb ik eindelijk een afspraak gemaakt voor een proeflesben benieuwd.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat je meer succes nodig hebt dan ik
Lekker tetterenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:57 schreef AnneX het volgende:
Dankzij Bluezz zit ik ook nog in Uteregt op fb.![]()
Daar heb ik alleen maar 8 jaar op kamers gewoond![]()
Straks een uurtje in de auto met drie dove kwartels
Op marktplaats!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:37 schreef borisz het volgende:
Succes
Enige missie van vandaag is mijn kledingkast uitmesten.
Goed initiatief.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker tetteren
Ja leuk he? In navolging van de haarlemse fb pagina, dacht ik dat het wel leuk was om voor Utereg ook zoiets te starten
Speaking of which, moet ze maar weer eens bellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Blauwe envelop op de mat
Niet misselijk
Ohquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Blauwe envelop op de mat
Niet misselijk
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:03 schreef borisz het volgende:
[..]
3de wereld en een kringloopwinkel.
Ja en komt er eind dec voor mij een eindejaarsuitkering.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh![]()
Wat een ellende, houdt dat nooit op ?
/ gelukkig is jullie vakantie geboekt en betaald.
Bezwaarschrift en uitstel van betaling aangevraagd. Geeft misschien weer even wat lucht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef AnneX het volgende:
Oh![]()
Wat een ellende, houdt dat nooit op ?
/ gelukkig is jullie vakantie geboekt en betaald.
Lief vrouwtje aan de telefoon netquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Speaking of which, moet ze maar weer eens bellen
Stee-ee-eer!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lief vrouwtje aan de telefoon net
Maar word morgen teruggebeld omdat ze nu de juiste info niet hadden
quote:Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lief vrouwtje aan de telefoon net
Maar word morgen teruggebeld omdat ze nu de juiste info niet hadden
Blegh, waarvoor is het?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Blauwe envelop op de mat
Niet misselijk
Naheffing van 600 euro over 2009, nadat ik al een voorlopige aanslag van ruim 500 had betaald over dat jaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Blegh, waarvoor is het?
Ik heb paar dagen geleden mn ontvangen huurtoeslag afbetaald, ook 700 euro. Vakantie lukt me niet eens dus, al zou ik t willen
De vlucht er naartoe en het verblijf wel. De benzine en het eten nog niet.quote:
Oh van die leuke verrassingen waar ze zo heerlijk mee op tijd komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Naheffing van 600 euro over 2009, nadat ik al een voorlopige aanslag van ruim 500 had betaald over dat jaar.
Ach, dat zal toch geen groot probleem zijn? Jullie hebben toch nog een potje dacht ik?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
De vlucht er naartoe en het verblijf wel. De benzine en het eten nog niet.
Potje is helemaal leeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Ach, dat zal toch geen groot probleem zijn? Jullie hebben toch nog een potje dacht ik?
balen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Potje is helemaal leeg.
Er moet nog steeds een appartement verkocht worden voordat er na afbetaling van alle schulden misschien weer iets in een potje overblijft.
Schiet het een beetje op met het appartement/komen er nog mensen kijken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Potje is helemaal leeg.
Er moet nog steeds een appartement verkocht worden voordat er na afbetaling van alle schulden misschien weer iets in een potje overblijft.
Ja, begrijp dat dat een vreemd gevoel is, Sarabiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:48 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind belastingen en het 'volwassen' leven soms best stom![]()
en een crosspost:
Vanavond allerlaatste training bij mijn oude buikdansschool en met mijn oude groepje![]()
Zaterdag nog wel generale repetitie en optredens maar toch een raar gevoel.
Dankjewelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, begrijp dat dat een vreemd gevoel is, SarabiToch heel erg veel plezier vanavond!
En wat ik zo idioot vind aan het 'volwassen leven' is dat je soms op kleine dingen probeert te bezuinigen (yoghurt van 50 cent ipv 89) en dan krijg je hoppa zomaar één of andere afvalstoffen naheffing van 300 euroHet voelt allemaal zo stom.
We hebben nu weer geïnvesteerd door er overal compleet nieuw laminaat (met volgens de VVE noodzakelijke TNO-goedgekeurde ondervloer) in te laten leggen en alles licht laten schilderen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Schiet het een beetje op met het appartement/komen er nog mensen kijken?
Zo leven wij dus ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, begrijp dat dat een vreemd gevoel is, SarabiToch heel erg veel plezier vanavond!
En wat ik zo idioot vind aan het 'volwassen leven' is dat je soms op kleine dingen probeert te bezuinigen (yoghurt van 50 cent ipv 89) en dan krijg je hoppa zomaar één of andere afvalstoffen naheffing van 300 euroHet voelt allemaal zo stom.
Veel plezier en sterkte toch maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:48 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond allerlaatste training bij mijn oude buikdansschool en met mijn oude groepje![]()
Zaterdag nog wel generale repetitie en optredens maar toch een raar gevoel.
Wel fijn dat er tenminste een huurder in zitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben nu weer geïnvesteerd door er overal compleet nieuw laminaat (met volgens de VVE noodzakelijke TNO-goedgekeurde ondervloer) in te laten leggen en alles licht laten schilderen.
Er zit nu vanaf 1-8 weer voor een half jaar een huurder in en we hebben er een nieuwe makelaar opgezet, nadat de oude ook is afgekocht.
Vrijdag a.s. hebben wij (de 3 broers) weer overleg over hoe nu verder te handelen.
Ja, dat scheelt weer zelf een maandelijks bedrag aan hypotheek moeten ophoesten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:18 schreef Sarabi het volgende:
Wel fijn dat er tenminste een huurder in zit
Sucks big timequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Potje is helemaal leeg.
Was toch al eerder dat ze zo ver waren? Gaat het nog steeds om dezelfde eventuele kopers?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:01 schreef Sarabi het volgende:
Toevallig dat de eigenaar van ons huis net belde dat hij volgende week wil praten over hoe het nu verder gaat.
Volgens mij zijn ze behoorlijk ver met eventuele kopers.
Leuk om die complimentjes van hem te krijgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn vader kwam net ineens langs voor een bakkie koffie en vertellen over zn scan vandaag in het ziekenhuis. Ik liet em het project horen wat ik tot nu toe heb gemaakt in de studio en hoewel ik het nog wat simpel vind (maar stiekem wel erg trots ben) was hij hartstikke verbaasd en trots en hij zei dat ik hiermee moest doorgaan omdat dit me ligt. Heel leuk om te horen aangezien hij het altijd maar eng vond dat ik dat wilde doen.
Scan ging goed, duurde 1x 40 min en 2x 5 min en hij zei dat hij bijna in slaap viel. Typisch pap; als ie ergens kan liggen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk om die complimentjes van hem te krijgen.
Hoe was de scan vandaag voor hem? Is daar wat uitgekomen?
Volgens mij nog steeds dezelfdequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was toch al eerder dat ze zo ver waren? Gaat het nog steeds om dezelfde eventuele kopers?
Vertel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds dezelfdeen kennelijk duurt dat allemaal erg lang....
Laatste les was leuken toch ook nog positief nieuws te horen gekregen.
De lerares die wij hadden is iemand anders dan van wie de dansschool is, en die wil ons wel les blijven geven ookal gaat de school dichtquote:
Als je meer erover kwijt wilt weet je me te vinden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nieuw aanknopingspunt voor werkzoekquest gevonden tijdens dansles vanavond, morgen mee aan de slag. Positieve vibes
Prima thanksquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je meer erover kwijt wilt weet je me te vinden.
Dwerg met compensatiedrangquote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:05 schreef golfer het volgende:
Een verfilming van een boek dat je net een half jaar geleden hebt gelezen valt altijd tegen.
Teveel details ontbreken steeds.
Desondanks waren we nieuwsgierig wat ze van Jo Nesbø z'n boek Hodejegerne (headhunters) gemaakt zouden hebben.
Herkenbaar?quote:
Moet nu toch wat spanning het lichaam uitquote:
Haha, mij heb je er niet mee en B. steekt haar vingers in haar oren en doet haar ogen dicht en roept heel hard: "TRALALALALA".quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:55 schreef Den_Haag het volgende:
B&G, kijk nog eens op plek drie
http://www.reishonger.nl/bijzonder/moeilijke-landingsbanen/
Lijkt op je politieke voorkeur. Dat verandert ook nog wel een keer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:35 schreef borisz het volgende:
Gas geven is makkelijk en zat in den beginne steeds iets te rechts.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:04 schreef Bluezz het volgende:
TRAAAAAAAALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
De koppeling zit links en daarmee kom je niet zoverquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt op je politieke voorkeur. Dat verandert ook nog wel een keer.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:41 schreef AnneX het volgende:
![]()
en ingelogd vanaf de bieb.
![]()
Wist je dat van de landingsbaan, B ?
ik hield mijn mond al, dacht dat merk je vroeg genoeg...
Voor je het weet ben je VVD'er als je auto rijdtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:35 schreef borisz het volgende:
Gas geven is makkelijk en zat in den beginne steeds iets te rechts.
Ben je bang voor het opstijgen en de landing?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]tussen de boekjes
Nee, weet niks van landingsbanen, en dat hoef ik ook niet te weten. Zit doorgaans met ogen dicht te zennen
Da's wel mooi aan je werk, je hebt de hele middag nog terwijl de winkels nog open zijn etc.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:15 schreef FutureFairytale het volgende:
13:45u mag ik naar huis.... yes
Waar ging het over dan? En wat een bits antwoord eerst zeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
Belastingdienst: 'U moet weten dat wij het heel druk hebben en duizenden stukken per dag ontvangen en dat u net als alle andere mensen moet wachten totdat uw stukken in behandeling zijn genomen'
![]()
Ik: uitleg
Belastingdienst: 'Oh ja, in dat geval schakel ik u even door'_!!!!!!!!!!!!!!!!
Stukken die ik had ingezonden, direct naar een medewerker toe die mijn zaak behandelde (aangifte 2009 en 2010). Maar die medewerker bleek verhuisd te zijn naar een ander kantoor in de tussentijd, waardoor het dus onduidelijk was waar m'n enveloppe was geblevenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar ging het over dan? En wat een bits antwoord eerst zeg.
Ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
En ja, was chagrijnige vent. Maar ik zou ook chaggo zijn als ik bij de belastingdienst zou werken.
Ik vind het gewoon niet fijn, dat hele vliegen. Maar ik zet me er overheen, anders kom je nergens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben je bang voor het opstijgen en de landing?
Maar ik ben wel vaak kapot als ik thuiskom omdat ik niet genoeg slaapuren maak dus echt veel aan de middag heb je ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's wel mooi aan je werk, je hebt de hele middag nog terwijl de winkels nog open zijn etc.
Eenmaal in de lucht merk je het niet eens meerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn, dat hele vliegen. Maar ik zet me er overheen, anders kom je nergens.
En terug uit de bieb.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:17 schreef golfer het volgende:
En dan stappen we nu even op de scooter en gaan naar Bloemendaal-Strand.
En weer terug. Blijft leuk om met de scooter langs de in de rij rijdende auto's te gaan en binnen 15 minuten van ons huis aan het strand te zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het met de rug?
Niet het huchie ( B!? ) opduwen deze keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dat weet ik allemaal wel hoor, ben ook ooit al eens heen en terug naar Australië gevlogen.. dan had ik heel af en toe even een gevoel alsof ik gewoon in een bus zat. Maar mn knoop in mn buik verdwijnt nooit helemaalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eenmaal in de lucht merk je het niet eens meer. En Madeira is gelukkig niet het einde van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |