Lekker tetterenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:57 schreef AnneX het volgende:
Dankzij Bluezz zit ik ook nog in Uteregt op fb.![]()
Daar heb ik alleen maar 8 jaar op kamers gewoond![]()
Straks een uurtje in de auto met drie dove kwartels
Op marktplaats!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:37 schreef borisz het volgende:
Succes
Enige missie van vandaag is mijn kledingkast uitmesten.
Goed initiatief.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker tetteren
Ja leuk he? In navolging van de haarlemse fb pagina, dacht ik dat het wel leuk was om voor Utereg ook zoiets te starten
Speaking of which, moet ze maar weer eens bellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Blauwe envelop op de mat
Niet misselijk
Ohquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Blauwe envelop op de mat
Niet misselijk
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:03 schreef borisz het volgende:
[..]
3de wereld en een kringloopwinkel.
Ja en komt er eind dec voor mij een eindejaarsuitkering.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh![]()
Wat een ellende, houdt dat nooit op ?
/ gelukkig is jullie vakantie geboekt en betaald.
Bezwaarschrift en uitstel van betaling aangevraagd. Geeft misschien weer even wat lucht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:05 schreef AnneX het volgende:
Oh![]()
Wat een ellende, houdt dat nooit op ?
/ gelukkig is jullie vakantie geboekt en betaald.
Lief vrouwtje aan de telefoon netquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Speaking of which, moet ze maar weer eens bellen
Stee-ee-eer!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lief vrouwtje aan de telefoon net
Maar word morgen teruggebeld omdat ze nu de juiste info niet hadden
quote:Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
Access denied due to an excessive amount of page requests. This ban will be lifted swiftly, so please do not contact us. In case you have a good reason for doing so many requests and do not want to see this page in the future, please contact admins [at] fok.nl and mention your IP-address (www.whatismyip.com) and the reason.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lief vrouwtje aan de telefoon net
Maar word morgen teruggebeld omdat ze nu de juiste info niet hadden
Blegh, waarvoor is het?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Blauwe envelop op de mat
Niet misselijk
Naheffing van 600 euro over 2009, nadat ik al een voorlopige aanslag van ruim 500 had betaald over dat jaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Blegh, waarvoor is het?
Ik heb paar dagen geleden mn ontvangen huurtoeslag afbetaald, ook 700 euro. Vakantie lukt me niet eens dus, al zou ik t willen
De vlucht er naartoe en het verblijf wel. De benzine en het eten nog niet.quote:
Oh van die leuke verrassingen waar ze zo heerlijk mee op tijd komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Naheffing van 600 euro over 2009, nadat ik al een voorlopige aanslag van ruim 500 had betaald over dat jaar.
Ach, dat zal toch geen groot probleem zijn? Jullie hebben toch nog een potje dacht ik?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
De vlucht er naartoe en het verblijf wel. De benzine en het eten nog niet.
Potje is helemaal leeg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Ach, dat zal toch geen groot probleem zijn? Jullie hebben toch nog een potje dacht ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |