quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
Ook al gaat de vergelijking ergens wel op; net zo smakeloos als die poster van Roemer in de Quote van de week.
De vergelijking Wilders - Hitler is hetzelfde als die van Roemer - Mao. Slaat allebei nergens op.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
Ook al gaat de vergelijking ergens wel op; net zo smakeloos als die poster van Roemer in de Quote van de week.
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:54 schreef kwiwi het volgende:
Net zoals Hitler probeert Wilders ook een bepaalde groep mensen uit te sluiten. Dus de vergelijking gaat wel degelijk enigszins op.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:54 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
De vergelijking Wilders - Hitler is hetzelfde als die van Roemer - Mao. Slaat allebei nergens op.
Misser van formaat van de heer Jolink.
Net zoals Hitler poetst ook Wilders weleens zijn tanden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net zoals Hitler probeert Wilders ook een bepaalde groep mensen uit te sluiten. Dus de vergelijking gaat wel degelijk enigszins op.
He, gelukkig leg je het toch nog even uit. Anders hadden we het allemaal echt niet begrepen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:03 schreef TC03 het volgende:
Vaag dat ik het eigenlijk nog uit moet leggen aangezien het zo obvious is.
Ah, het moet weer in het belachelijke worden getrokken om een punt te kunnen makenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Net zoals Hitler poetst ook Wilders weleens zijn tanden.
De vergelijking gaat totaal niet op, Hitler en Breivik staan bekend als oorlogsmisdadigers en massamoordenaars, Wilders is een politicus.
Vaag dat ik het eigenlijk nog uit moet leggen aangezien het zo obvious is.
Dat is gewoon niet waar. Wilders richt zich op een religie, niet op een bevolkingsgroep.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, het moet weer in het belachelijke worden getrokken om een punt te kunnen makenHitler was overigens ook eerst een politicus.
Ik zeg niet dat ik het eens ben met de directe vergelijking, maar Wilders heeft natuurlijk wel wat opvallende overeenkomsten met beide mannen.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:52 schreef rudolfb het volgende:
Zowel Mao als Hitler zijn beide verantwoordelijk voor de dood van tientallen miljoenen mensen, daarnaast hebben ze veel leed veroorzaakt onder ontelbaar meer mensen.
Om mensen hiermee te vergelijken is gewoon ernstig en slaat volkomen nergens op.
Ook een reactie als, ik begrijp de vergelijking wel.... ik vraag me af of je dan ooit een geschiedenis boek gelezen hebt.
En dan met betrekking tot Populisme, Politiek is populisme.
Termen zoals Sterker, Socialer, Beter enzovoorts kunnen op een ontelbaar manieren ingevuld worden.
Ik denk dat er geen mens in Nederland is die dat niet wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |