quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:41 schreef AnneX het volgende:
![]()
en ingelogd vanaf de bieb.
![]()
Wist je dat van de landingsbaan, B ?
ik hield mijn mond al, dacht dat merk je vroeg genoeg...
Voor je het weet ben je VVD'er als je auto rijdtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:35 schreef borisz het volgende:
Gas geven is makkelijk en zat in den beginne steeds iets te rechts.
Ben je bang voor het opstijgen en de landing?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]tussen de boekjes
Nee, weet niks van landingsbanen, en dat hoef ik ook niet te weten. Zit doorgaans met ogen dicht te zennen
Da's wel mooi aan je werk, je hebt de hele middag nog terwijl de winkels nog open zijn etc.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:15 schreef FutureFairytale het volgende:
13:45u mag ik naar huis.... yes
Waar ging het over dan? En wat een bits antwoord eerst zeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
Belastingdienst: 'U moet weten dat wij het heel druk hebben en duizenden stukken per dag ontvangen en dat u net als alle andere mensen moet wachten totdat uw stukken in behandeling zijn genomen'
![]()
Ik: uitleg
Belastingdienst: 'Oh ja, in dat geval schakel ik u even door'_!!!!!!!!!!!!!!!!
Stukken die ik had ingezonden, direct naar een medewerker toe die mijn zaak behandelde (aangifte 2009 en 2010). Maar die medewerker bleek verhuisd te zijn naar een ander kantoor in de tussentijd, waardoor het dus onduidelijk was waar m'n enveloppe was geblevenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar ging het over dan? En wat een bits antwoord eerst zeg.
Ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
En ja, was chagrijnige vent. Maar ik zou ook chaggo zijn als ik bij de belastingdienst zou werken.
Ik vind het gewoon niet fijn, dat hele vliegen. Maar ik zet me er overheen, anders kom je nergens.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben je bang voor het opstijgen en de landing?
Maar ik ben wel vaak kapot als ik thuiskom omdat ik niet genoeg slaapuren maak dus echt veel aan de middag heb je ook niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's wel mooi aan je werk, je hebt de hele middag nog terwijl de winkels nog open zijn etc.
Eenmaal in de lucht merk je het niet eens meerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet fijn, dat hele vliegen. Maar ik zet me er overheen, anders kom je nergens.
En terug uit de bieb.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:17 schreef golfer het volgende:
En dan stappen we nu even op de scooter en gaan naar Bloemendaal-Strand.
En weer terug. Blijft leuk om met de scooter langs de in de rij rijdende auto's te gaan en binnen 15 minuten van ons huis aan het strand te zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:41 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het met de rug?
Niet het huchie ( B!? ) opduwen deze keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dat weet ik allemaal wel hoor, ben ook ooit al eens heen en terug naar Australië gevlogen.. dan had ik heel af en toe even een gevoel alsof ik gewoon in een bus zat. Maar mn knoop in mn buik verdwijnt nooit helemaalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eenmaal in de lucht merk je het niet eens meer. En Madeira is gelukkig niet het einde van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |