Geen artiest maar schrijverquote:
Das mijn tijd babyquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wist het dat je daar mee zou komen
Mn moeder had denk ik de helft van zijn publicaties die daar staanquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen artiest maar schrijverEn wat een (doop)naam!
Only You is mijn favoriet van em. Zo lekker vrolijk!quote:
Das meer dan ik in heel mijn leven heb gelezenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mn moeder had denk ik de helft van zijn publicaties die daar staan
Ga eens naar de bieb en laat je daar een beetje voorlichten/helpen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Das meer dan ik in heel mijn leven heb gelezen. Ik denk er trouwens over na om weer eens een keer een boek te kopen. Weet alleen niet wat ik leuk zal vinden. Laatste boek dat ik las was toen ik 16 was en verplicht voor school boeken moest lezen
Ik heb geen pasje meerquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga eens naar de bieb en laat je daar een beetje voorlichten/helpen.
Zoveel leuke keuzes voor elk wat wils.
We kijken naar Ned2, naar Trijntjequote:Op zondag 26 augustus 2012 00:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Wie? Jan Wayne is dj, geen rapper
Paar euro en je kan onbeperkt boeken lenen/lezen.quote:
en zijn nog geen zak aan ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Net zoals MC's verpesten ook altijd het feestje.
Ik zal eens aan mn ouders vragen een boek voor me mee te nemen. Begin wel bij de A-sectie hahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Paar euro en je kan onbeperkt boeken lenen/lezen.
Of als ze gaan roepen Waar is dat feestje?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en zijn nog geen zak aan ook'Put your fucking hands up' x 100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |