Geen artiest maar schrijverquote:
Das mijn tijd babyquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wist het dat je daar mee zou komen
Mn moeder had denk ik de helft van zijn publicaties die daar staanquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen artiest maar schrijverEn wat een (doop)naam!
Only You is mijn favoriet van em. Zo lekker vrolijk!quote:
Das meer dan ik in heel mijn leven heb gelezenquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mn moeder had denk ik de helft van zijn publicaties die daar staan
Ga eens naar de bieb en laat je daar een beetje voorlichten/helpen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Das meer dan ik in heel mijn leven heb gelezen. Ik denk er trouwens over na om weer eens een keer een boek te kopen. Weet alleen niet wat ik leuk zal vinden. Laatste boek dat ik las was toen ik 16 was en verplicht voor school boeken moest lezen
Ik heb geen pasje meerquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga eens naar de bieb en laat je daar een beetje voorlichten/helpen.
Zoveel leuke keuzes voor elk wat wils.
We kijken naar Ned2, naar Trijntjequote:Op zondag 26 augustus 2012 00:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Wie? Jan Wayne is dj, geen rapper
Paar euro en je kan onbeperkt boeken lenen/lezen.quote:
en zijn nog geen zak aan ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Net zoals MC's verpesten ook altijd het feestje.
Ik zal eens aan mn ouders vragen een boek voor me mee te nemen. Begin wel bij de A-sectie hahaquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Paar euro en je kan onbeperkt boeken lenen/lezen.
Of als ze gaan roepen Waar is dat feestje?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en zijn nog geen zak aan ook'Put your fucking hands up' x 100
Dat is een apres ski zin, helemaal foutquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Of als ze gaan roepen Waar is dat feestje?![]()
![]()
Dan moet je direct wegwezen.
Zeker, donkere vrouwen zijn vaak zo goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:02 schreef golfer het volgende:
Edsilia heeft ook wel een lekkere strot bij Trijntje nu.
Ik stumble regelmatig op van dit soort plaatjes met als tekst dat je alle fietsen/konijnen/kinderen 3x van de aarde naar de maan kan leggen etc. Dit was daar een leuke twist opquote:Op zondag 26 augustus 2012 02:51 schreef Bluezz het volgende:
Snap het niet helemaal Ies
Wij hebben de aparte Deense film Terribly Happy gekeken.. alsof je naar een Warmerdam zit te kijken...
http://www.imdb.com/title/tt1087890/
Ah neequote:Op zondag 26 augustus 2012 02:53 schreef Bluezz het volgende:
Slapie nu en mss morgen even op bezoek in het Spaarne zkh... g's broer ligt met alweer die verdomde nierstenen
Doe je goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:01 schreef Vork het volgende:
Hoi, ik leef nog, al heb ik nu wel overal spierpijn, wat niet gek is na 300 km. Op naar Brussel vandaag en ik geloof dat ik nu eindelijk een keertje de wind in de rug heb.
Ach. Toeristisch rondjequote:Op zondag 26 augustus 2012 09:22 schreef Vork het volgende:
Niet helemaal goed, als ik wat minder vaak verkeerd was gereden, dan had ik zo'n 40 km minder kunnen rijden.
Niet té hard fietsen hoor, want dan fiets je áchter de buien aan ipv er middenin.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:22 schreef Vork het volgende:
Niet helemaal goed, als ik wat minder vaak verkeerd was gereden, dan had ik zo'n 40 km minder kunnen rijden.
Goed zegquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:01 schreef Vork het volgende:
Hoi, ik leef nog, al heb ik nu wel overal spierpijn, wat niet gek is na 300 km. Op naar Brussel vandaag en ik geloof dat ik nu eindelijk een keertje de wind in de rug heb.
Schijnbaar een erfelijkheidsdingetje, want hun vader had het ook, exact op die leeftijd!quote:
juist heerlijk weer om even naar buiten te gaan! Lekker windje en mooie gezichten hier aan het IJsselmeerquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niet té hard fietsen hoor, want dan fiets je áchter de buien aan ipv er middenin.
Wat een water kwam er net rechtstreeks naar beneden,![]()
Gewoon een kraan opengezet boven.
Echt een middag voor spelletjes...hint/ hint
Dat is fijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schijnbaar een erfelijkheidsdingetje, want hun vader had het ook, exact op die leeftijd!
Over een paar uurtjes is ie er alweer uit, en we zien hem vrijdag, dus we gaan niet naar het zkh.
Eens, alleen niet tijdens een wolkbreuk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
juist heerlijk weer om even naar buiten te gaan! Lekker windje en mooie gezichten hier aan het IJsselmeer
Mwjah.....uhm.....quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
En P., heb je geen momentje je (werk) mail gecheckt.
Wat goed van je !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |