Ik stumble regelmatig op van dit soort plaatjes met als tekst dat je alle fietsen/konijnen/kinderen 3x van de aarde naar de maan kan leggen etc. Dit was daar een leuke twist opquote:Op zondag 26 augustus 2012 02:51 schreef Bluezz het volgende:
Snap het niet helemaal Ies
Wij hebben de aparte Deense film Terribly Happy gekeken.. alsof je naar een Warmerdam zit te kijken...
http://www.imdb.com/title/tt1087890/
Ah neequote:Op zondag 26 augustus 2012 02:53 schreef Bluezz het volgende:
Slapie nu en mss morgen even op bezoek in het Spaarne zkh... g's broer ligt met alweer die verdomde nierstenen
Doe je goedquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:01 schreef Vork het volgende:
Hoi, ik leef nog, al heb ik nu wel overal spierpijn, wat niet gek is na 300 km. Op naar Brussel vandaag en ik geloof dat ik nu eindelijk een keertje de wind in de rug heb.
Ach. Toeristisch rondjequote:Op zondag 26 augustus 2012 09:22 schreef Vork het volgende:
Niet helemaal goed, als ik wat minder vaak verkeerd was gereden, dan had ik zo'n 40 km minder kunnen rijden.
Niet té hard fietsen hoor, want dan fiets je áchter de buien aan ipv er middenin.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:22 schreef Vork het volgende:
Niet helemaal goed, als ik wat minder vaak verkeerd was gereden, dan had ik zo'n 40 km minder kunnen rijden.
Goed zegquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:01 schreef Vork het volgende:
Hoi, ik leef nog, al heb ik nu wel overal spierpijn, wat niet gek is na 300 km. Op naar Brussel vandaag en ik geloof dat ik nu eindelijk een keertje de wind in de rug heb.
Schijnbaar een erfelijkheidsdingetje, want hun vader had het ook, exact op die leeftijd!quote:
juist heerlijk weer om even naar buiten te gaan! Lekker windje en mooie gezichten hier aan het IJsselmeerquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niet té hard fietsen hoor, want dan fiets je áchter de buien aan ipv er middenin.
Wat een water kwam er net rechtstreeks naar beneden,![]()
Gewoon een kraan opengezet boven.
Echt een middag voor spelletjes...hint/ hint
Dat is fijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schijnbaar een erfelijkheidsdingetje, want hun vader had het ook, exact op die leeftijd!
Over een paar uurtjes is ie er alweer uit, en we zien hem vrijdag, dus we gaan niet naar het zkh.
Eens, alleen niet tijdens een wolkbreuk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
juist heerlijk weer om even naar buiten te gaan! Lekker windje en mooie gezichten hier aan het IJsselmeer
Mwjah.....uhm.....quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
En P., heb je geen momentje je (werk) mail gecheckt.
Wat goed van je !
Die scooterquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:40 schreef AnneX het volgende:
Wie was er ook al weer gek op Nigella en haar cooking skills and
figure?
http://www.dailymail.co.u(...)colate-truffles.html
Zou ik ook doen hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwjah.....uhm.....toch wel ben ik bang...heb zelfs ff problemen opgelost
Nou, het was niet de bedoeling. Ik krijg van iedereen het dringende advies om vooral niet met werk bezig te zijnquote:
quote:
Leonard Cohen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |