abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116109369
Ik vind belastingen en het 'volwassen' leven soms best stom }:|

en een crosspost:
Vanavond allerlaatste training bij mijn oude buikdansschool en met mijn oude groepje -O-
Zaterdag nog wel generale repetitie en optredens maar toch een raar gevoel.
pi_116109384
kut is dat golfer en bluezz.

Het voordeel is dat terwjil je op vakantie bent je thuis geen benzine en eten hoeft te kopen...Maar dan nog is het zuur. Het is fijner om onbezorgd op vakantie te gaan...
pi_116109416
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef golfer het volgende:

[..]

Potje is helemaal leeg.
Er moet nog steeds een appartement verkocht worden voordat er na afbetaling van alle schulden misschien weer iets in een potje overblijft. :{
balen!
pi_116109443
quote:

[..]

Potje is helemaal leeg.
Er moet nog steeds een appartement verkocht worden voordat er na afbetaling van alle schulden misschien weer iets in een potje overblijft. :{
Schiet het een beetje op met het appartement/komen er nog mensen kijken?
pi_116109494
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:48 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind belastingen en het 'volwassen' leven soms best stom }:|

en een crosspost:
Vanavond allerlaatste training bij mijn oude buikdansschool en met mijn oude groepje -O-
Ja, begrijp dat dat een vreemd gevoel is, Sarabi :* Toch heel erg veel plezier vanavond!

En wat ik zo idioot vind aan het 'volwassen leven' is dat je soms op kleine dingen probeert te bezuinigen (yoghurt van 50 cent ipv 89) en dan krijg je hoppa zomaar één of andere afvalstoffen naheffing van 300 euro :') Het voelt allemaal zo stom.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:57:35 #231
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_116109732
Kledingkast uitgemest om direct weer aan te vullen :+. Vier shirtjes en een hoodie onderweg :P.

/red de economie
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_116109845
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, begrijp dat dat een vreemd gevoel is, Sarabi :* Toch heel erg veel plezier vanavond!

En wat ik zo idioot vind aan het 'volwassen leven' is dat je soms op kleine dingen probeert te bezuinigen (yoghurt van 50 cent ipv 89) en dan krijg je hoppa zomaar één of andere afvalstoffen naheffing van 300 euro :') Het voelt allemaal zo stom.
Dankjewel :) ik ga er proberen van te genieten (wat een beetje lastig is ook vanwege de zenuwen voor het optreden).

En inderdaad.....stom is dat.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:16:30 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116110552
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:50 schreef Sarabi het volgende:

Schiet het een beetje op met het appartement/komen er nog mensen kijken?
We hebben nu weer geīnvesteerd door er overal compleet nieuw laminaat (met volgens de VVE noodzakelijke TNO-goedgekeurde ondervloer) in te laten leggen en alles licht laten schilderen.
Er zit nu vanaf 1-8 weer voor een half jaar een huurder in en we hebben er een nieuwe makelaar opgezet, nadat de oude ook is afgekocht.
Vrijdag a.s. hebben wij (de 3 broers) weer overleg over hoe nu verder te handelen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_116111934
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo leven wij dus ook :') Lopen we dingetjes te vergelijke bij Blokker en Kruidvat... en dan lopen we om het verschil van 3 euro naar de andere winkel :D
pi_116111986
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:48 schreef Sarabi het volgende:

Veel plezier en sterkte toch maar :)
pi_116115188
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef golfer het volgende:

[..]

We hebben nu weer geīnvesteerd door er overal compleet nieuw laminaat (met volgens de VVE noodzakelijke TNO-goedgekeurde ondervloer) in te laten leggen en alles licht laten schilderen.
Er zit nu vanaf 1-8 weer voor een half jaar een huurder in en we hebben er een nieuwe makelaar opgezet, nadat de oude ook is afgekocht.
Vrijdag a.s. hebben wij (de 3 broers) weer overleg over hoe nu verder te handelen.
Wel fijn dat er tenminste een huurder in zit :)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:58:05 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116116640
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:18 schreef Sarabi het volgende:

Wel fijn dat er tenminste een huurder in zit :)
Ja, dat scheelt weer zelf een maandelijks bedrag aan hypotheek moeten ophoesten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_116116803
Toevallig dat de eigenaar van ons huis net belde dat hij volgende week wil praten over hoe het nu verder gaat.
Volgens mij zijn ze behoorlijk ver met eventuele kopers.
pi_116122203
quote:

[..]

Potje is helemaal leeg.
Sucks big time -O- Probeer op Madeira daar niet (te veel) aan te denken en te genieten van het prachtige eiland O+. Maar dat moet wel lukken ;).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_116122226
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:01 schreef Sarabi het volgende:
Toevallig dat de eigenaar van ons huis net belde dat hij volgende week wil praten over hoe het nu verder gaat.
Volgens mij zijn ze behoorlijk ver met eventuele kopers.
Was toch al eerder dat ze zo ver waren? Gaat het nog steeds om dezelfde eventuele kopers?
pi_116122485
Mn vader kwam net ineens langs voor een bakkie koffie en vertellen over zn scan vandaag in het ziekenhuis. Ik liet em het project horen wat ik tot nu toe heb gemaakt in de studio en hoewel ik het nog wat simpel vind (maar stiekem wel erg trots ben) was hij hartstikke verbaasd en trots en hij zei dat ik hiermee moest doorgaan omdat dit me ligt. Heel leuk om te horen aangezien hij het altijd maar eng vond dat ik dat wilde doen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:28:49 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116123287
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn vader kwam net ineens langs voor een bakkie koffie en vertellen over zn scan vandaag in het ziekenhuis. Ik liet em het project horen wat ik tot nu toe heb gemaakt in de studio en hoewel ik het nog wat simpel vind (maar stiekem wel erg trots ben) was hij hartstikke verbaasd en trots en hij zei dat ik hiermee moest doorgaan omdat dit me ligt. Heel leuk om te horen aangezien hij het altijd maar eng vond dat ik dat wilde doen.
Leuk om die complimentjes van hem te krijgen.
Hoe was de scan vandaag voor hem? Is daar wat uitgekomen?
Poef.....gone! Šgolfer
pi_116123444
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef golfer het volgende:

[..]

Leuk om die complimentjes van hem te krijgen.
Hoe was de scan vandaag voor hem? Is daar wat uitgekomen?
Scan ging goed, duurde 1x 40 min en 2x 5 min en hij zei dat hij bijna in slaap viel. Typisch pap; als ie ergens kan liggen... _O- A.s. maandag volgt de uitslag.
pi_116123613
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Was toch al eerder dat ze zo ver waren? Gaat het nog steeds om dezelfde eventuele kopers?
Volgens mij nog steeds dezelfde :Y en kennelijk duurt dat allemaal erg lang....

Laatste les was leuk *O* en toch ook nog positief nieuws te horen gekregen.
pi_116123676
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Volgens mij nog steeds dezelfde :Y en kennelijk duurt dat allemaal erg lang....

Laatste les was leuk *O* en toch ook nog positief nieuws te horen gekregen.
Vertel? :)
pi_116123796
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 21:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Vertel? :)
De lerares die wij hadden is iemand anders dan van wie de dansschool is, en die wil ons wel les blijven geven ookal gaat de school dicht *O*
En verder nog iets waar jij via pm goed advies over gaf *O* zal je wel weer even pm'en
pi_116124124
Is goed!! Oh das zeker leuk nieuws! *O*
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:54:29 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_116128459
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 augustus 2012 @ 00:03:27 #249
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_116132622
Waarom moet een Belg KvdB redden?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:36:49 #250
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116133756
Nieuw aanknopingspunt voor werkzoekquest gevonden tijdens dansles vanavond, morgen mee aan de slag. Positieve vibes :9
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')