balen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Potje is helemaal leeg.
Er moet nog steeds een appartement verkocht worden voordat er na afbetaling van alle schulden misschien weer iets in een potje overblijft.
Schiet het een beetje op met het appartement/komen er nog mensen kijken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Potje is helemaal leeg.
Er moet nog steeds een appartement verkocht worden voordat er na afbetaling van alle schulden misschien weer iets in een potje overblijft.
Ja, begrijp dat dat een vreemd gevoel is, Sarabiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:48 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind belastingen en het 'volwassen' leven soms best stom![]()
en een crosspost:
Vanavond allerlaatste training bij mijn oude buikdansschool en met mijn oude groepje![]()
Zaterdag nog wel generale repetitie en optredens maar toch een raar gevoel.
Dankjewelquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, begrijp dat dat een vreemd gevoel is, SarabiToch heel erg veel plezier vanavond!
En wat ik zo idioot vind aan het 'volwassen leven' is dat je soms op kleine dingen probeert te bezuinigen (yoghurt van 50 cent ipv 89) en dan krijg je hoppa zomaar één of andere afvalstoffen naheffing van 300 euroHet voelt allemaal zo stom.
We hebben nu weer geīnvesteerd door er overal compleet nieuw laminaat (met volgens de VVE noodzakelijke TNO-goedgekeurde ondervloer) in te laten leggen en alles licht laten schilderen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Schiet het een beetje op met het appartement/komen er nog mensen kijken?
Zo leven wij dus ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, begrijp dat dat een vreemd gevoel is, SarabiToch heel erg veel plezier vanavond!
En wat ik zo idioot vind aan het 'volwassen leven' is dat je soms op kleine dingen probeert te bezuinigen (yoghurt van 50 cent ipv 89) en dan krijg je hoppa zomaar één of andere afvalstoffen naheffing van 300 euroHet voelt allemaal zo stom.
Veel plezier en sterkte toch maarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:48 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond allerlaatste training bij mijn oude buikdansschool en met mijn oude groepje![]()
Zaterdag nog wel generale repetitie en optredens maar toch een raar gevoel.
Wel fijn dat er tenminste een huurder in zitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben nu weer geīnvesteerd door er overal compleet nieuw laminaat (met volgens de VVE noodzakelijke TNO-goedgekeurde ondervloer) in te laten leggen en alles licht laten schilderen.
Er zit nu vanaf 1-8 weer voor een half jaar een huurder in en we hebben er een nieuwe makelaar opgezet, nadat de oude ook is afgekocht.
Vrijdag a.s. hebben wij (de 3 broers) weer overleg over hoe nu verder te handelen.
Ja, dat scheelt weer zelf een maandelijks bedrag aan hypotheek moeten ophoesten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:18 schreef Sarabi het volgende:
Wel fijn dat er tenminste een huurder in zit
Sucks big timequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Potje is helemaal leeg.
Was toch al eerder dat ze zo ver waren? Gaat het nog steeds om dezelfde eventuele kopers?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:01 schreef Sarabi het volgende:
Toevallig dat de eigenaar van ons huis net belde dat hij volgende week wil praten over hoe het nu verder gaat.
Volgens mij zijn ze behoorlijk ver met eventuele kopers.
Leuk om die complimentjes van hem te krijgen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Mn vader kwam net ineens langs voor een bakkie koffie en vertellen over zn scan vandaag in het ziekenhuis. Ik liet em het project horen wat ik tot nu toe heb gemaakt in de studio en hoewel ik het nog wat simpel vind (maar stiekem wel erg trots ben) was hij hartstikke verbaasd en trots en hij zei dat ik hiermee moest doorgaan omdat dit me ligt. Heel leuk om te horen aangezien hij het altijd maar eng vond dat ik dat wilde doen.
Scan ging goed, duurde 1x 40 min en 2x 5 min en hij zei dat hij bijna in slaap viel. Typisch pap; als ie ergens kan liggen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk om die complimentjes van hem te krijgen.
Hoe was de scan vandaag voor hem? Is daar wat uitgekomen?
Volgens mij nog steeds dezelfdequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was toch al eerder dat ze zo ver waren? Gaat het nog steeds om dezelfde eventuele kopers?
Vertel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds dezelfdeen kennelijk duurt dat allemaal erg lang....
Laatste les was leuken toch ook nog positief nieuws te horen gekregen.
De lerares die wij hadden is iemand anders dan van wie de dansschool is, en die wil ons wel les blijven geven ookal gaat de school dichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |