Zolang het niet koud is, is regen niet zo heel erg. Die hitte van vorige week lijkt mij ook minder prettig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:18 schreef Vork het volgende:
Sja, ik heb het weer niet voor het kiezen. Ik denk dat ik met het weer van vorig weekend nog minder graag zou fietsen. Ik weet het wel zeker. Een groot voordeel van dit weer is dat het ook niet koud is, ookal regent en waait het de hele dag.
ziet er lekker uit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg, mag ik hier ook even naar complimentjes vissen?
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt!
net terug van een verjaardag van mijn neefje.quote:
zijn dat bretzels? Echte laugenbretzels, zoals in duitsland?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:57 schreef AnneX het volgende:
Geïnspireerd door Rudolph:
[ afbeelding ]
Toch een keer proberen dus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Jagärtrut het volgende:
@ isa: ik ben vrijdagavond begonnen, en vanmorgen waren ze klaar. Kan ook wel een beetje sneller denk ik, maar zo heeft het deeg de meeste tijd om lekker te worden.
en het kost helemaal niet zoveel tijd. Het is een kwestie van uitrollen, de koelkast in, wachten, weer uitrollen, etc. Ik denk dat als ik er al met al een uur mee bezig ben geweest (zonder de tijd te rekenen die ik bezig was met recepten lezen en uitzoeken, filmpjes kijken en me erop verheugen), dat het dan veel is!quote:
Zijn bretzels als krakelingen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zijn dat bretzels? Echte laugenbretzels, zoals in duitsland?
@ isa: ik ben vrijdagavond begonnen, en vanmorgen waren ze klaar. Kan ook wel een beetje sneller denk ik, maar zo heeft het deeg de meeste tijd om lekker te worden.
Oh, ik zit er niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Pauw heeft ook een baardje. Pauw zit bij het RTLdebat.
Ik ook. Het debat kan me verder gestolen worden. Er komen nog genoeg debatten aan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ik zit er niet.
Adriaan bij ZG .
Af en toe een zapje levert alleen maar ergernis op hierquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook. Het debat kan me verder gestolen worden. Er komen nog genoeg debatten aan.
Ik heb de mijne vandaag weer gekortwiekt en teruggebracht tot een stoppelbaardje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:19 schreef borisz het volgende:
Pauw heeft ook een baardje. Pauw zit bij het RTLdebat.
Hij is ERG goed. Kan hem aanbevelen als een Bloes & Golfer FilmTMquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Ja leuk! Ben benieuwd wat je ervan vind!
Ja en vrouwen doordeweeks ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:14 schreef borisz het volgende:
Mensen het gaat achteruit met dit land
http://www.sgp.nl/
Is op zondag gewoon te bezoeken
Ik was van de week al op zoek er naar maar nog geen werkend exemplaar kunnen vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij is ERG goed. Kan hem aanbevelen als een Bloes & Golfer FilmTM
http://www.imdb.com/title/tt1859650/
Surrealistische, overdreven personages en omstandigheden, maar ik vond het personage van Woody Allen zelf in deze film erg leuk! En de man van La Vita e Bella speelt er ook in.
Hij is wel ongeveer 15-20 minuten te lang, maar dat kan aan mij liggen.![]()
Je hebt niet veel gemist, het niveau was niet heel denderend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook. Het debat kan me verder gestolen worden. Er komen nog genoeg debatten aan.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij is ERG goed. Kan hem aanbevelen als een Bloes & Golfer FilmTM
http://www.imdb.com/title/tt1859650/
Surrealistische, overdreven personages en omstandigheden, maar ik vond het personage van Woody Allen zelf in deze film erg leuk! En de man van La Vita e Bella speelt er ook in.
Hij is wel ongeveer 15-20 minuten te lang, maar dat kan aan mij liggen.![]()
Veel plezier gehad dusquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
kermis, je was weer geweldig dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |