Oh, ik zit er niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Pauw heeft ook een baardje. Pauw zit bij het RTLdebat.
Ik ook. Het debat kan me verder gestolen worden. Er komen nog genoeg debatten aan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ik zit er niet.
Adriaan bij ZG .
Af en toe een zapje levert alleen maar ergernis op hierquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook. Het debat kan me verder gestolen worden. Er komen nog genoeg debatten aan.
Ik heb de mijne vandaag weer gekortwiekt en teruggebracht tot een stoppelbaardje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:19 schreef borisz het volgende:
Pauw heeft ook een baardje. Pauw zit bij het RTLdebat.
Hij is ERG goed. Kan hem aanbevelen als een Bloes & Golfer FilmTMquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Ja leuk! Ben benieuwd wat je ervan vind!
Ja en vrouwen doordeweeks ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:14 schreef borisz het volgende:
Mensen het gaat achteruit met dit land
http://www.sgp.nl/
Is op zondag gewoon te bezoeken
Ik was van de week al op zoek er naar maar nog geen werkend exemplaar kunnen vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij is ERG goed. Kan hem aanbevelen als een Bloes & Golfer FilmTM
http://www.imdb.com/title/tt1859650/
Surrealistische, overdreven personages en omstandigheden, maar ik vond het personage van Woody Allen zelf in deze film erg leuk! En de man van La Vita e Bella speelt er ook in.
Hij is wel ongeveer 15-20 minuten te lang, maar dat kan aan mij liggen.![]()
Je hebt niet veel gemist, het niveau was niet heel denderend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook. Het debat kan me verder gestolen worden. Er komen nog genoeg debatten aan.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij is ERG goed. Kan hem aanbevelen als een Bloes & Golfer FilmTM
http://www.imdb.com/title/tt1859650/
Surrealistische, overdreven personages en omstandigheden, maar ik vond het personage van Woody Allen zelf in deze film erg leuk! En de man van La Vita e Bella speelt er ook in.
Hij is wel ongeveer 15-20 minuten te lang, maar dat kan aan mij liggen.![]()
Veel plezier gehad dusquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
kermis, je was weer geweldig dit jaar
Ik moest alle hostels van tevoren boeken en ik blijf overa maar een nacht. Dat is het schema. Vanaf nu is het allemaal iets minder fietsen en meer zien.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zolang het niet koud is, is regen niet zo heel erg. Die hitte van vorige week lijkt mij ook minder prettig.
Waarom trek je niet gewoon een dag extra uit in grote steden? Of zit je aan een schema vast?
Was het maar zo'n feestquote:
Saai zou ik het niet willen noemen momenteelquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge. Hier is de vakantie ook weer bijna voorbij. TAV is vandaag weer aan het werk
saai hoor.
Jij bent naar Parijs geweest!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben niet eens op vakantie geweest![]()
Iedereen die wel eens in Parijs is geweest weet dat dit geen vakantie is.quote:
Het was best prettig, dat niks doen en Het Lied Van IJs en Vuur lezenquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb je een goede vakantie gehad Pee?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was best prettig, dat niks doen en Het Lied Van IJs en Vuur lezenDeel 3a is bijna uit
Hehe. Het was 3 dagen Roland Garros waarvan 1 dag Parijs zelf. Dat zie ik niet als vakantie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Iedereen die wel eens in Parijs is geweest weet dat dit geen vakantie is.
Knap dat je alles onthoudt!quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:04 schreef Isabeau het volgende:
Alweer uit bed. Nou ja, carpe diem dan maar.
Rare Droom van de Dag over Zeeman en de NS. Over tot de orde van de dag
Kijken of Spelen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hehe. Het was 3 dagen Roland Garros waarvan 1 dag Parijs zelf. Dat zie ik niet als vakantie.
Die is nog niet uit volgens mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
goed zo. En heerlijke boeken he. Ik moet alleen nog deel 2 van 5 op de kop tikken.. dan ben ik helemaal bij.
Niks met luck te makenquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:59 schreef TAV74 het volgende:
Nou, gesollicteerd op (bijna) mijn eigen functie. Wish me luck......
Gaat je gewoon lukken, toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:59 schreef TAV74 het volgende:
Nou, gesollicteerd op (bijna) mijn eigen functie. Wish me luck......
Dat laatste heb ik zo weinig invloed opquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niks met luck te maken
Je bent competent en hopelijk degenen die je uitzoeken ook![]()
Ik dacht van wel eigenlijk.. ff opzoeken dus..quote:
Zou moeten lukken als je kijkt naar mijn CV en beoordelingen irl de vacature. Maar ik ben allerminst zeker door de wijze waarop de procedure is opgezet, de hoofdkantoorblik is anders dan die in de regio en daar ben ik deels van afhankelijk.quote:
Ach, troost je. Na 12 september gaat de boel toch weer op de schop.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:25 schreef TAV74 het volgende:
Zou moeten lukken als je kijkt naar mijn CV en beoordelingen irl de vacature. Maar ik ben allerminst zeker door de wijze waarop de procedure is opgezet, de hoofdkantoorblik is anders dan die in de regio en daar ben ik deels van afhankelijk.
Blijft onzeker maar ik denk ook dat het je gewoon (makkelijk) gaat lukkenquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zou moeten lukken als je kijkt naar mijn CV en beoordelingen irl de vacature. Maar ik ben allerminst zeker door de wijze waarop de procedure is opgezet, de hoofdkantoorblik is anders dan die in de regio en daar ben ik deels van afhankelijk.
Net ff bij BOL gekeken. Hij is idd uitquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik dacht van wel eigenlijk.. ff opzoeken dus..
ah dan moet ie vast ergens digitaal te vinden zijn ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Net ff bij BOL gekeken. Hij is idd uit
http://www.bol.com/nl/p/d(...)en/1001004011538361/
Goed puntquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, troost je. Na 12 september gaat de boel toch weer op de schop.![]()
gevuld met?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Tennis gaat niet door dus heb een vriendin uitgenodigd te komen eten. Spahetti met gevulde gehaktballen
Mooie leeftijd en leuk een kookworkshop! Moet er ook nog een doen (is een kado van mn verjaardag)quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef AnneX het volgende:
Gek hoor, TAV: solliciteren op je eigen functie!
Zijn er nog meer gegadigden intern, dat je weet? Succes !
Inschrijven op 2 kookworkshops: Surinaams is vol en Italiaans gaat niet lukken,
want de winkelwagen op de site functioneert niet.![]()
Oh, joy.
Weer een prachtige LLMP gemaakt, want schma wordt morgen 95 en dat moet gevierd worden. DV.
Wij eten vanavond broccoli, aard en biefstuk alweer want nu in de spar-reclame.
En altijd goed vlees.
Dus eigenlijk AVG.
Mozzarella en het gehakt zelf is o.a. gemengd met pecorino en peterseliequote:
Mail je ff als je hem vind?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ah dan moet ie vast ergens digitaal te vinden zijn ook
ik ga steeds meer denken dat je kan kokenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mozzarella en het gehakt zelf is o.a. gemengd met pecorino en peterselie.
En dan heb je haar strooplikkertjes nog niet eens geproefd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:21 schreef The_Hives het volgende:
ik ga steeds meer denken dat je kan koken
Geen idee, maar er reageren er altijd wel een paar. Qua CV zou ik er logischerwijs het dichtst bij moeten zitten iig. We zien het wel, heb besloten het maar te laten gebeuren en me er niet meer druk om te maken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:15 schreef AnneX het volgende:
Gek hoor, TAV: solliciteren op je eigen functie!
Zijn er nog meer gegadigden intern, dat je weet? Succes !
Bedanktquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ga steeds meer denken dat je kan koken
Nicequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Restaurant met 1 Michelin band![]()
Vorig jaar workshop gehad, vind hem erg leukquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:33 schreef Sarabi het volgende:
Oja weten jullie nog dat ik altijd zei dat ik flamenco-les wilde nemen? Nu heb ik eindelijk een afspraak gemaakt voor een proeflesben benieuwd.
Coolquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vorig jaar workshop gehad, vind hem erg leuk
Denk dat het voor buikdansers erg leuk is ivm ritmiek en beheersing van lichaam
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef LieLie het volgende:
Stehehereo... vind jij al iets van Toestellease van Hi en KPN?
Wel voordelig, niet voordelig, addertjes..?
Waaromquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan, dus kan je ook geen tips geven. Ik koop een tweedehands toestel / krijg nieuwe toestellen en daar doe ik het mee.
Ik heb ook toestellease van Hi. Service is iig goed als je toestel kuren heeft. En dat ik hem aan het eind weer in moet leveren vind ik prima, want ik neem dan toch een ander toestel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien had je er wel dingen/klachten over gelezen.
Ik zou even kijken hoeveel geld je netto kwijt bent met zo'n lease (maandbedragen - inruilbedrag), en dat vergelijken met de nieuwprijs. Zal wel ietjes gesubsidieerd zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien had je er wel dingen/klachten over gelezen.
Oh, heb jij die service al gebruikt?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb ook toestellease van Hi. Service is iig goed als je toestel kuren heeft. En dat ik hem aan het eind weer in moet leveren vind ik prima, want ik neem dan toch een ander toestel.
Je betaald sowieso flink voor je toestel bij een abbo. Ik ben idd uitgegaan van het maandbedrag dat ik kwijt wilde.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou even kijken hoeveel geld je netto kwijt bent met zo'n lease (maandbedragen - inruilbedrag), en dat vergelijken met de nieuwprijs. Zal wel ietjes gesubsidieerd zijn.
Als ik nu voor een iPhone kijk is het verschil ca 60 euro (lease is dan goedkoper). Dan is hij dus niet van jezelf, maar je kunt je dus afvragen of dat een probleem is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou even kijken hoeveel geld je netto kwijt bent met zo'n lease (maandbedragen - inruilbedrag), en dat vergelijken met de nieuwprijs. Zal wel ietjes gesubsidieerd zijn.
ja, mijn galaxy SII geeft problemen met de accu die binnen 4 uur leeg stroomt + heet wordt bij opladen. Werd direct volgende dag opgehaald + kreeg keurig leentoestel inclusief sd kaart.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, heb jij die service al gebruikt?
Ja, dat inleveren is waarschijnlijk geen probleem inderdaad. Je wilt dan ook wel weer een nieuwe.
60 EUR is niet zo'n flink bedrag, zeker over de levensduur (tussen de 1-2 jaar) gezien. En je hebt dan ook goede inruilservice mocht hij kuren hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als ik nu voor een iPhone kijk is het verschil ca 60 euro (lease is dan goedkoper). Dan is hij dus niet van jezelf, maar je kunt je dus afvragen of dat een probleem is.
Oh, dat hoort niet zo neequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, mijn galaxy SII geeft problemen met de accu die binnen 4 uur leeg stroomt + heet wordt bij opladen. Werd direct volgende dag opgehaald + kreeg keurig leentoestel inclusief sd kaart.
quote:
Leuk hoor! Ben benieuwd wat je er van vindt! En bedanktquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nice
En FFT je kookt echt vaak lekkere dingendaar kan ik nog iets van leren.
Oja weten jullie nog dat ik altijd zei dat ik flamenco-les wilde nemen? Nu heb ik eindelijk een afspraak gemaakt voor een proeflesben benieuwd.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat je meer succes nodig hebt dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |