Heeft geen nut omdat je veel te ver van me vandaan woont en de lamp geen drol kost. Ik ga wel in Den Haag kijken.quote:
Nou heel klein, ik zag van de week nog kleinere bij de Trekpleister die waren overigens 3,00 euro i.p.v. 1,69 bij de wat grotere van de Action.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dat die heeeeeeeeeele kleine van plastic, die ook gestapeld kunnen worden? Die zijn echt ideaal
Alles in alweer in de herfstsferen. Gisteren in het tuincentrum geweest want een kennis wilde nog wat zomerbloeiers hebben....vergeet het maar, niets meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
de thermoleggings zijn er weer
wat heb ik er afgelopen koude winter plezier van gehad
Dan doe je iets verkeerd. Je moet wel de deksel eraf halen bij het ene torentje en de bodem bij de andere eraf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou heel klein, ik zag van de week nog kleinere bij de Trekpleister die waren overigens 3,00 euro i.p.v. 1,69 bij de wat grotere van de Action.Dat stapelbare valt overigens behoorlijk tegen, echt stevig staan ze niet op elkaar dus dat gaat even dubbelzijdig plakband(of iets anders) worden om ze steviger op elkaar te krijgen.
dat is goed om te weten! morgen ff langs dus!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
is bij jou de action op zondag open?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dat is goed om te weten! morgen ff langs dus!
Verrek, je hebt nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Je moet wel de deksel eraf halen bij het ene torentje en de bodem bij de andere eraf.
ik ben gewoon maandag om 9 uur weer de eerstequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:56 schreef scrub_nurse het volgende:
er is koopzondag,volgens mij zijn ze open,maar nu begin ik te twijfelen.....ja ik denk t wel
edit: ja van 13-17u open![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Verrek, je hebt nog gelijk ook.Bedankt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Verrek, je hebt nog gelijk ook.Bedankt.
Ik heb tig thermoshirts vorig jaar ingeslagen. Als ze er dit jaar zijn ga ik daar nog een stapel van halenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
Lekkeeeeeeeeer!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:35 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/upload/thumbs/113650-500-500-fit.png
OMGGGGGG
Daar gaan we weer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:33 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4415/-p/favoritelistid/1
Maandag naar action dus
En al helemaal niet voor kronen, die trek je er zo los mee....met dropjes trouwens ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:19 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Lekkeeeeeeeeer!
Niet goed voor m'n tandeeeeeen!
Bohquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:35 schreef Qwea het volgende:
OMGGGGGG
Randstad he...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is bij jou de action op zondag open?
zo hip zijn ze hier niet
Ook nooit op koopzondag?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is bij jou de action op zondag open?
zo hip zijn ze hier niet
Net opgezocht: nee hebben ze niet...quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zou ik niet weten.
geen idee of ze in wormerveer aan koopzondag doen.
Weet je niet van je eigen woonplaats of koopzondag bestaat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zou ik niet weten.
geen idee of ze in wormerveer aan koopzondag doen.
ik woon niet in wormerveer. dat is voor mij zo'n 20 minuten fietsenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je niet van je eigen woonplaats of koopzondag bestaat?Of heb je geen Action in je woonplaats?
Als dat zo was, dat zou echt heel sneu zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Bij mijn weten is er alleen koopzondagen in de randstad. Of heb ik het nou mis?
Ja, dat heb ik altijd gedacht. Logisch als ik in de randstad woon en als ik al een keer erbuiten kom op een zondag dat alles potdicht zit. Dan krijg ik dit soort vooroordelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dat zo was, dat zou echt heel sneu zijnGelukkig is het niet zo
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik altijd gedacht. Logisch als ik in de randstad woon en als ik al een keer erbuiten kom op een zondag dat alles potdicht zit. Dan krijg ik dit soort vooroordelen.
Kijk eens aan, weer een vooroordeel bevestigd...quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik moet gaan, even mijn paard en wagen van stal halen!
Roermond hier, ver buiten de Randstad, maar de Action is elke zondag openquote:
Nou ik dacht als je in de buurt van mn ouders woont en je komt toevallig een zwarte M tegen zou je die misschien mee kunnen nemen, volgens mij gaan ze namelijk heel hard altijd. Maar helaasquote:
eerst die dingen maar eens tegenkomen....quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nou ik dacht als je in de buurt van mn ouders woont en je komt toevallig een zwarte M tegen zou je die misschien mee kunnen nemen, volgens mij gaan ze namelijk heel hard altijd. Maar helaas
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens mij ¤1,69, maar weet het niet zeker.
https://www.dropbox.com/s(...)08-26%2013.15.29.jpgquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee wat je er ongeveer voor kwijt was?
Hij is nog steeds een beetje kort, maar ik haal hem volgende keer, thanks!
Zijn ze ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:21 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.
Trovey en de kleine Chinese maten...![]()
Ja maar goed als ze in Zaanstad volop zeggen wil dat niet zeggen dat ze in omgeving Arnhem ook zijn helaas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eerst die dingen maar eens tegenkomen....
waar dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef x-Lily het volgende:
De Action krijgt een nieuw filliaal in Leiden Zuidwest, nice! Heb ik meer keus dan Leidschendam en Rijnsburg en Leidennoord
ja had ik al gekeken maar die straat komt me heel niet bekend voor, terwijl ik leiden toch wel ken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:20 schreef x-Lily het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)lland&gl=nl&t=m&z=16 hier
Kwaliteit is best goed maar ik weet niet of het ding nog verkrijgbaar is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:12 schreef Miam het volgende:
Weet iemand of ze nog cupcake makers verkopen bij Action? en is de kwaliteit een beetje afdoende?
Ik zie net dat de cupcakemaker bij de 100 nieuwste artikelen staat..
ben echter wel erg benieuwd of deze een beetje goed is ja/nee.
Wat is het verschil tussen die 3 (of later 4) fillialen? Ze verkopen allemaal dezelfde spullen. Of ga je echt als iets op is bij de ene filiaal naar de andere en als daar iets anders ook op is naar de 3e filliaal?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef x-Lily het volgende:
De Action krijgt een nieuw filliaal in Leiden Zuidwest, nice! Heb ik meer keus dan Leidschendam en Rijnsburg en Leidennoord
Die 100 nieuwste artikelen moet je niet te serieus nemenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:12 schreef Miam het volgende:
Weet iemand of ze nog cupcake makers verkopen bij Action? en is de kwaliteit een beetje afdoende?
Ik zie net dat de cupcakemaker bij de 100 nieuwste artikelen staat..
ben echter wel erg benieuwd of deze een beetje goed is ja/nee.
Ik ga morgen naar de Action, hoop dat ze ze alsnog hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Die 100 nieuwste artikelen moet je niet te serieus nemen. Volgens mij plaatsen ze daar random 80 dingen uit het vaste assortiment en daarbij 20 nieuwe snoepjes
.
Maarre... m'n zus Spees_Eend is wel tevreden over dat ding. Nog niet heel vaak gebruit volgens mij. De cupcakes zijn snel klaar, wel zijn ze redelijk klein. Oh en je kunt er ook een luchtig eitje in maken (geklopt ei met bijv. bieslook). En vast nog andere dingetjes.
Hier zijn 3 filialen best verschillend qua aanbodquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen die 3 (of later 4) fillialen? Ze verkopen allemaal dezelfde spullen. Of ga je echt als iets op is bij de ene filiaal naar de andere en als daar iets anders ook op is naar de 3e filliaal?
Werkelijk? Geef eens een voorbeeld? Wat wordt er in de ene Action winkel wel verkocht en in de andere niet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zijn 3 filialen best verschillend qua aanbod
Ik heb nog niet meegemaakt dat de ene filiaal wel iets verkocht en de andere niet. Tenzij het uitverkocht was. Dus ik ben nu wel benieuwd wat ze bij de ene wel verkopen en bij de andere absoluut niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef heaven7 het volgende:
De ene is groter dan de ander, ze hebben in de grotere filialen gewoon meer.
Hier maak je het dus wel meequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb nog niet meegemaakt dat de ene filiaal wel iets verkocht en de andere niet. Tenzij het uitverkocht was. Dus ik ben nu wel benieuwd wat ze bij de ene wel verkopen en bij de andere absoluut niet.
Dus dan heb ik gelijk, alle Action fillialen verkopen dezelfde spullen. Waarom spreek je mij dan tegen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier maak je het dus wel meeEn eh, alles opsommen, je denkt dat het om 1 artikel gaat ofzo?
![]()
Van alle afdelingen verschilt het gewoon, wat al hiervoor gepost is, omdat niet elke winkel even groot is.
Zevenaar>Enkhuizen. Ligt ook wel erg ver van elkaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef heaven7 het volgende:
Neehee! Het is niet zo dat de grotere filialen een grotere voorraad hebben, ze hebben daadwerkelijk andere/meer verschillende spullen! En voorbeelden? Enige voorbeeld wat ik me kan verzinnen is een zilveren kandelaar een paar weken terug, in Zevenaar volop, in Enkhuizen (schattig klein filiaaltje) wisten ze van niks. Geloof je het nu?
Ze verkopen alleen geen leesbril kennelijk, want dat jouw 2 vestigingen identiek zijn, dat bestaat eigenlijk nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Kloonhommel het volgende:
Oke oke oke.... Hierzo hebben ze altijd wel van alles, heb nog nooit meegemaakt dat ze iets niet hadden tenzij uitverkocht.
Je koopt teveel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik vond net tijdens het opruimen een kassabon van Action die langer dan een meter was.
Nee, klopt dat is een zomerartikel en ze zijn de boel aan het omgooien...binnenkort krijgen we de kerstartikelen weer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:35 schreef tomaat52 het volgende:
Net naar de Action geweest voor aardbeienzaadjes.![]()
Kom terug met; een weerstation, mini schroefmachine, batterijen en een flesje Bar Le Duc red fruit.
Geen aardbeienzaad.
Ik had losse tuutjes met zaad verwacht, ipv van 2 potjes, 1 met tomaat en de andere met aardbei.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, klopt dat is een zomerartikel en ze zijn de boel aan het omgooien...binnenkort krijgen we de kerstartikelen weer.![]()
Bovendien ben je toch al te laat met je aardbeienzaadjes...zelfs te laat met aardbeienplanten.
Oh tof, 1 September al kruidnootjes enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef trovey het volgende:
.binnenkort krijgen we de kerstartikelen weer.![]()
=
27 augustus al zo te lezenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh tof, 1 September al kruidnootjes enzo![]()
quote:
Dat hele apparaat.quote:
¤6,99 geloof ik.quote:
Zelf instellen helaas. Maar wat verwacht je dan van een 7 euro ding?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En die klok, is dat DCF of moet je 'm zelf instellen?
Haha. Was ff goed zoeken tussen alle opnieuw dicht gemaakte doosjes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:41 schreef AnnaStesia het volgende:
een weerstation?? Hebbuhhh!!!
Ik heb al jaaaren een verwarmingsthermostaat van de action,geweldig ding,werkt perfect voor nog geen 5 euro
Oh gos zegquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
27 augustus al zo te lezen
[..]
Oeh dat is leuk!quote:
Wat maakt dat nou weer uit, Action is Action. Ze hebben toch geen andere website met aanbiedingen per provincie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:40 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zevenaar>Enkhuizen. Ligt ook wel erg ver van elkaar.![]()
Tussen de Action in Arnhem en Zevenaar zit overigens geen verschil.
Ze zetten niet voor niets bij de weekaanbiedingen dat DIE producten bij ALLE filialen te krijgen zijn hequote:Op maandag 27 augustus 2012 17:02 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit, Action is Action. Ze hebben toch geen andere website met aanbiedingen per provincie.
Overigens is wat jij zegt ook niet waar want Arnhem had ze ook mooi niet.
Crisis mensen, lees bovenstaande reactie! Dat roep ik de hele tijd alquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zetten niet voor niets bij de weekaanbiedingen dat DIE producten bij ALLE filialen te krijgen zijn heOftewel, er zit zeker wel verschil in assortiment buiten de weekaanbiedingen om
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh tof, 1 September al kruidnootjes enzo![]()
Moet je bij het tuincentrum zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik had losse tuutjes met zaad verwacht, ipv van 2 potjes, 1 met tomaat en de andere met aardbei.
Heb ik ook 2 van gekochtquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een aanrader. Behoorlijk sterk en lekker klein.
Vermijd de kruidvat dan ook maar. Daar heb ik daarnet al gezien dat ze alweer kruidnoten hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:11 schreef Teslynd het volgende:
Nu paar maanden Action mijden om geen te vroege pepernoten tegen te komen
Ik eet ze echt niet voor eind Novemberquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:18 schreef trovey het volgende:
[..], nadeel is wel dat je ze op 5 december spuugzat bent.
Ik eet ze helemaal niet....best lekker maar je blijft doorvreten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet ze echt niet voor eind November
Binnen: 22,8quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat kost dat?
Heb al verschillende weerstations gehad, maar ze hadden allemaal grote afwijkingen: als ik de buitensensor naast de binnenunit zette, gaven ze twee totaal andere temperaturen aan. Werkt dit wel een beetje?
Ik heb gewoon gelijk en daarmee uit. Je excuses kan je aanbieden in DM.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze verkopen alleen geen leesbril kennelijk, want dat jouw 2 vestigingen identiek zijn, dat bestaat eigenlijk niet
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk en daarmee uit. Je excuses kan je aanbieden in DM.![]()
quote:
Niet. Vind de dingen die smaken naar taaitaaipoppetjes (heet het zo? ennuh, volgens de woordverbeteraar zou het niet taaitaaipoppetjes maar prostaatoperaties moeten hetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]![]()
Maareh, om het OT te houden; hoe snel ga jij de kruidnootjes bij Action halen?
Nee schat, 1 van de 3 die ik heb is kapot, drm zoek ik nu een andere vervangende exemplaar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef Pisces29 het volgende:
Na 2 maanden zo de gebruikelijke dingen inslaan
Heeft het Kruidvat.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nee schat, 1 van de 3 die ik heb is kapot, drm zoek ik nu een andere vervangende exemplaar.
Sloeg die eerdere post op mij? Dat ik pas na de zomerperiode solarlampen ga zoeken als in "2 maanden te laat"?quote:
Wat dacht je van, Pisces bedoelt wat er staat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:33 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Sloeg die eerdere post op mij? Dat ik pas na de zomerperiode solarlampen ga zoeken als in "2 maanden te laat"?
Zo nee, dan is er een misverstand. Zo ja, dan is dat mijn antwoord.
Lezen is best moeilijk soms blijkbaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat dacht je van, Pisces bedoelt wat er staat?
Zo (dadelijk) na twee maanden (lang niet geweest) de gebruikelijke spullen inslaan (voorraad aanvullen)
he tomaat! hier tomaten/aardbeienzaadjes zoveel je wil.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:35 schreef tomaat52 het volgende:
Net naar de Action geweest voor aardbeienzaadjes.![]()
Kom terug met; een weerstation, mini schroefmachine, batterijen en een flesje Bar Le Duc red fruit.
Geen aardbeienzaad.
Ja, dat kan ook ja. Maar ik was min of meer overtuigd dat die reactie op mij sloeg en dan kan je hem ook weer anders lezen. Hoe dan ook, misverstand dus. En nee, er was geen sprake van een borreltje achter de kiezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat dacht je van, Pisces bedoelt wat er staat?
Zo (dadelijk) na twee maanden (lang niet geweest) de gebruikelijke spullen inslaan (voorraad aanvullen)
Ik ga kijken voor jequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef lady-wrb het volgende:
hallo actionfans, wie kan en wil me helpen?
ze hebben op het ogenblik bij de action van die muurstickers met tekst en ik zoek een bepaalde tekst die ze hier niet (meer) hebben
namelijk deze:
what makes you different, makes you beautiful
Die heb ik ook liever dan kruidnootjes zonder chocola.quote:
Ik heb nu aardbeienzaadjes.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he tomaat! hier tomaten/aardbeienzaadjes zoveel je wil.
ik heb een setje gekocht. (voor de potjes dan)
heb jij interesse in de zaadjes? ik doe dr toch niks mee dit jaar
nou ja, dan bewaar ik ze wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb nu aardbeienzaadjes.![]()
Maar bedankt voor het aanbod.
Ga dan plantjes kweken van het winter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja, dan bewaar ik ze wel.
(waarom weet ik niet, volgend jaar ben ik ze toch weer kwijt)
ja doei, dat doe ik van het voorjaar weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:31 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ga dan plantjes kweken van het winter.
Dan had ik je wel gequotequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:15 schreef Kloonhommel het volgende:
Maar ik was min of meer overtuigd dat die reactie op mij sloeg en dan kan je hem ook weer anders lezen.
kwastenquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:02 schreef sweetlady-o het volgende:
Er is een Action op loopafstand van mijn huisje.![]()
Heerlijk 0,80 cent muurvulling gehaald om elk gat waar mogelijk iets zou kunnen wonen te dichten.
Mijn Action bezem is van gewenste kwaliteit
De Action citroennella ruikt echt lekker sterk en hun kwasten zijn:![]()
En 7up en snoepgoed voor hen die mij helpen.
Die Action en ik zijn echt al beste vrinden.
Ik trek de zak net open, erg lekker, en vooral goed te kauwen, al twijfel ik of de nougat te zacht is?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:35 schreef Qwea het volgende:
OMGGGGGG
Hier lopen toch echt jongere dames rond en de incidentele jongeman.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens zag ik vanmiddag de tweelingbroer van Daniël de Ridder in de Action werken, dat was ook geen straf om te zien, tussen de gebruikelijke 50+ Action-dames
Zijn vast te duur.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:22 schreef SolidasRock het volgende:
Van mij mag ook wel eens een lekker wijf in de Action werken, dan zou ik veel vaker naar de Action gaan. Wie stuurt deze gouden tip door naar de Action?
Dat doe ik uit mezelf al, als ik langsloop en ik zie kleine vrouwen een beetje wanhopig de dingen die achteraan staan proberen te pakken, bied ik ook altijd aan het voor ze te pakken of soms pak ik het gewoon en geef ik het ze als ik niet zoveel zin heb om te praten. Altijd leuk die rode wangetjes als ze me bedanken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier lopen toch echt jongere dames rond en de incidentele jongeman.Vorige hielp hij me nog braaf wat achteruit het hoge vak te pakken....ik kon er niet bij...te kort.
Hier lopen alleen jongere dames met hoofddoekjes rond. Voor mij niet interessant, ook wat te jong om een mooi figuur en fraai kontje te hebben. Maar goed, daar kom ik in principe niet eens voor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier lopen toch echt jongere dames rond en de incidentele jongeman.Vorige hielp hij me nog braaf wat achteruit het hoge vak te pakken....ik kon er niet bij...te kort.
Wat voor 1 precies? Zo een lamp met ingebouwde miniventilatorretje? Dat lijkt mij bijzonder effectief.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef Lutte het volgende:
Die elektrische vliegen/muggen/etc vangers werken trouwens goed, soms hoor je er een dag niks van en dan drie keer in een kwartier. Horen ja, je hoort echt zo'n verbrandgeluidje. Vind het vrij luguber, zou het zelf niet in m'n huis zetten
Bij de Action in Arnhem werken een hoop kampers en een verdwaalde Amsterdamse met een kort en pittig kapsel (vage kleur roodquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hier lopen alleen jongere dames met hoofddoekjes rond. Voor mij niet interessant, ook wat te jong om een mooi figuur en fraai kontje te hebben. Maar goed, daar kom ik in principe niet eens voor.
Dunno, zwart plastic raster met daarbinnen een blauwe lamp met 'kippengaas'quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat voor 1 precies? Zo een lamp met ingebouwde miniventilatorretje? Dat lijkt mij bijzonder effectief.
Ik bezoek 3 Actions en overal zijn er net zoveel jongens als meiden denk ik. Grappig hoe het verschilt overalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:52 schreef trovey het volgende:
[..]
den haag hequote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben wel eens in Leidschendam geweest en daar lopen alleen maar dames met hoofddoek
Wat ben je toch een prins op het witte paard.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat doe ik uit mezelf al, als ik langsloop en ik zie kleine vrouwen een beetje wanhopig de dingen die achteraan staan proberen te pakken, bied ik ook altijd aan het voor ze te pakken of soms pak ik het gewoon en geef ik het ze als ik niet zoveel zin heb om te praten. Altijd leuk die rode wangetjes als ze me bedanken.
1 keer heb ik meegemaakt dat ik langsliep, er was nog 1 product over, kleine vrouwtje kon er niet bij, ik pak het en op het moment dat ik het haar wil geven zie ik dat ze best venijnig kijkt tot ze door heeft dat het voor haar bestemd was, toen trok ze een allerliefst gezichtje. Ghe ghe, zal ik nooit vergeten.
Je was nog niet uitgepraat?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hier lopen alleen jongere dames met hoofddoekjes rond. Voor mij niet interessant, ook wat te jong om een mooi figuur en fraai kontje te hebben. Maar goed, daar kom ik in principe niet eens voor.
Hier zijn het meer vakkenvullers, ik zie ze zelden achter de kassa staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bezoek 3 Actions en overal zijn er net zoveel jongens als meiden denk ik. Grappig hoe het verschilt overal
Wil jij mijn mama zijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef trovey het volgende:
de rondlopende heren zijn mij te jong....ze zouden hard wegrennen naar hun mamma toe.
In mijn oude Action was 80% achter de kassa een jongen, erg leuk, zie je idd niet veelquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef trovey het volgende:
Hier zijn het meer vakkenvullers, ik zie ze zelden achter de kassa staan.
Nou dat valt wel weer mee, ik vind het wel leuk anderen te helpen daar waar nodig is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat ben je toch een prins op het witte paard.
Ik had jou eigenlijk heel anders verwacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou dat valt wel weer mee, ik vind het wel leuk anderen te helpen daar waar nodig is.
Naar mijn idee wel, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen, is alweer 2 maanden geleden dat ik bij de regenlaarzen heb gekocht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:13 schreef PureEvil het volgende:
Hmz, Weet iemand ofdat ze bij de action ook regenlaarzen in maat 33/34/35 hebben? Ik zie wel een kleiner maatje staan op de site, maar daar heb ik niks aan...
Ja..ze zijn er.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:13 schreef PureEvil het volgende:
Hmz, Weet iemand ofdat ze bij de action ook regenlaarzen in maat 33/34/35 hebben? Ik zie wel een kleiner maatje staan op de site, maar daar heb ik niks aan...
Oh, de lekkerste jongen hier draaide vandaag ook de kassaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In mijn oude Action was 80% achter de kassa een jongen, erg leuk, zie je idd niet veel
Dat kan een man niet bedacht hebben, dat moet wel een vrouw zijn geweest met hun "logische" logica.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:22 schreef tomaat52 het volgende:
Net nog met m'n moeder naar de Action geweest. Mooie dierenafdeling hebben ze daar.
Muizenvallen naast het knaagdierenvoer.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat kan een man niet bedacht hebben, dat moet wel een vrouw zijn geweest met hun "logische" logica.
*duikt weg*
Kijk eens aan, weer een vooroordeel bevestigd. Het zit me best mee vandaag...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Logisch, met dat voer kun je ze in de val lokken
ZEG!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk eens aan, weer een vooroordeel bevestigd. Het zit me best mee vandaag...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Kijk eens aan, weer een vooroordeel bevestigd. Het zit me best mee vandaag...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou dat valt wel weer mee, ik vind het wel leuk anderen te helpen daar waar nodig is.
Huishoudfolie kopen bij de Actionquote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan ik zo'n hok wel ombouwen tot cheap-ass kas.![]()
Aangezien ik een krent pur sang ben......
die plastic kassen hebben ze bij de gamma.quote:Op zondag 2 september 2012 18:14 schreef Teslynd het volgende:
Die plastic kasten leven niet lang: het plastic hardt uit en verkruimeld dan.
Oeh, altijd fijn!quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:30 schreef athlonkmf het volgende:
yay!
http://i.imgur.com/1FRuV.jpg
[ afbeelding ]
Die zit ook niet echt centraal neequote:Op dinsdag 4 september 2012 18:27 schreef GimmeGore het volgende:
Morgen eens de Action hier in Hengelo checken.
Gelukkig ligt die normaal gesproken uit de route, maar morgen moet ik toevallig die kant op
Daar maak ik meth mee...(!)quote:
Ik heb nog nooit oogdruppels gezienquote:Op woensdag 5 september 2012 16:26 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft de Action oogdruppels!?
Zo ja, iemand ervaring mee!? Prijsindicatie!?
Want bij de Kruidvat enzo ben je vaak al snel 4-5 euro kwijt geloof ik, en vaak kun je het maximaal een maandje gebruiken. Vind ik een beetje duur.
quote:
Sorry, ik moest weer naar school.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje jammer, dat het lekkere hapje van laatst vermoedelijk een zomerkracht was, het is niet alleen een gemis voor het oog, maar ook de winkel is weer een chaos
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Sorry, ik moest weer naar school.
DealExtreme is ook leuk.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef Zwappel het volgende:
Mensen die al die goedkope hebbedingetjes leuk vinden bij de action, en PayPal tot hun beschikking hebben zouden eens moeten leren eBayen. Je kunt daar kei veel chinese rotzooi vinden, wat je allemaal direct kan kopen en er komen bijna nooit verzendkosten bij.
DM me als je hulp nodig hebt
Ik doe niet aan PayPal of eBay of credcitcards.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:19 schreef Zwappel het volgende:
Mensen die al die goedkope hebbedingetjes leuk vinden bij de action, en PayPal tot hun beschikking hebben zouden eens moeten leren eBayen. Je kunt daar kei veel chinese rotzooi vinden, wat je allemaal direct kan kopen en er komen bijna nooit verzendkosten bij.
DM me als je hulp nodig hebt
Lekker oudbollig weer...quote:Op donderdag 6 september 2012 21:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PayPal of eBay of credcitcards.
Nee hoor, gewoon niet nodig. Ik kan gewoon alles doen via Ideal/overschrijving of ik ga gewoon naar een fysieke winkel.quote:
vermijd DX, erg sloom en duur ivm andere chinese webshops!quote:
Soms is het heel tof hoor, als je een make up kwast voor 3 euro incl verzenden kan kopen ipv de 22 hier in de winkelquote:Op donderdag 6 september 2012 21:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon niet nodig. Ik kan gewoon alles doen via Ideal/overschrijving of ik ga gewoon naar een fysieke winkel.
*Bijna allesquote:Op donderdag 6 september 2012 21:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon niet nodig. Ik kan gewoon alles doen via Ideal/overschrijving of ik ga gewoon naar een fysieke winkel.
Inderdaad.quote:
Heb een keer wat besteld, duurde wel een maand voor ik het kreeg.quote:
Zo praat je niet tegen Tomaat52quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen Tomaat52
Gadver.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:46 schreef soapie het volgende:
Nieuwe action hier om de hoek, wat vervelend toch!!!
Ik heb hem nu in mijn handen, nog steeds interesse?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef lady-wrb het volgende:
hallo actionfans, wie kan en wil me helpen?
ze hebben op het ogenblik bij de action van die muurstickers met tekst en ik zoek een bepaalde tekst die ze hier niet (meer) hebben
namelijk deze:
what makes you different, makes you beautiful
je hebt bericht terugquote:Op woensdag 12 september 2012 13:54 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb hem nu in mijn handen, nog steeds interesse?
Heb hem gekocht, hoor wel via DM hoe en wat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef tomaat52 het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4511/-p/favoritelistid/8
Wist niet dat KEMA stekkerblokken maakt.
Is het een voorschrift dat je al een tijd de nieuwe stekkerdozen niet meer openen kan (voor reparaties)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik weet niet. Doen de fabrikanten denk ik zodat mensen niet gaan lopen prutsen aan die dingen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:29 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Is het een voorschrift dat je al een tijd de nieuwe stekkerdozen niet meer openen kan (voor reparaties)?
Tijdens het testen van die blokken sneuvelen regelmatig die kinderbeveiligingen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef Teslynd het volgende:
Ik ben voorzicht geworden met nieuwe stopcontacten kopen sinds er zo'n veiligheidsschuif op zit. Die wil nog wel eens moeilijkheden opleveren. Dus doe ik het met oude en erg oude.
Da's waar ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik denk niet dat het gaat om het prutsen op zich, maar dat het goedkoper te fabriceren is.
Ik krijg nooit de stekkers erin met de kinderbeveiligingenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tijdens het testen van die blokken sneuvelen regelmatig die kinderbeveiligingen.
Kun je er niet beter kloothommel van maken?quote:
Is op de post gegaan, veel plezier ermeequote:
Nee, deze keer een peel-off masker maar je had me vorige week moeten zien dan had je gelijk gehad...ik was groen.quote:
Had je een fotootje moeten sturenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, deze keer een peel-off masker maar je had me vorige week moeten zien dan had je gelijk gehad...ik was groen.![]()
Helaas ontploft op dit moment maar als zo mijn haar weer droog is....tot ik morgenvroeg weer opsta waarschijnlijk
![]()
Kan lastig zijn hoor dat plofhaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Had je een fotootje moeten sturen![]()
ontploffiehaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
En dan kom je niet eens even koffie doen
Misschien ben ik wel langs je huis geredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....kan best aangezien we een onvrijwillige site seeing tour hebben gedaan door Enkhuizen.
![]()
Toevallig een zilverkleurige Hyundai i 10 zien langrijden met een vloekende mannelijk bestuurder en een ontspannen om zich heen kijkende vrouwelijke passagier? Was jij die vrouw die de ramen zat te lappen in dat smalle straatje en die we 2x keer gepasseerd zijn?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ik woon niet in Enkhuizen maar in Hoornquote:Op donderdag 13 september 2012 22:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel langs je huis gereden....kan best aangezien we een onvrijwillige site seeing tour hebben gedaan door Enkhuizen.
![]()
Toevallig een zilverkleurige Hyundai i 10 zien langrijden met een vloekende mannelijk bestuurder en een ontspannen om zich heen kijkende vrouwelijke passagier? Was jij die vrouw die de ramen zat te lappen in dat smalle straatje en die we 2x keer gepasseerd zijn?
Ik ben niet in Hoorn geweest...althans zover ik weet en heb opgelet.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik woon niet in Enkhuizen maar in Hoorndus nee
En ik lap mijn raam nietdat laat ik doen (de buitenkant that is)
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben niet in Hoorn geweest...althans zover ik weet en heb opgelet.Ik laat mijn ramen ook lappen...door de regen.
Eén maal per jaar doe ik het zelf...of er moeten toevallig buitenschilders komen.quote:
Ik wilde dat ook doen, tot ik erachter kwam dat mijn ex er werktequote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef tomaat52 het volgende:
Ik ga morgen weer proberen te solliciteren bij de Action.
alkyd jaquote:Op donderdag 13 september 2012 22:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Eén maal per jaar doe ik het zelf...of er moeten toevallig buitenschilders komen.![]()
Over verf gesproken, die verf in potten bij Action is alkydverf hè, geen acrylverf.Ik heb nog wat nodig voor mijn nieuwe oppottafel, de oude heeft het verplaatsen voor de schilders niet weten te overleven.
schrijft op boodschappenlijstje: pantene haarmaskerquote:Op donderdag 13 september 2012 22:24 schreef trovey het volgende:
Overigens moest ik net even eenop toen ik mijn haar doorkamde, dat Pantene haarmasker laat mijn haar in ieder geval goed glanzen.
waarom? je hebt verdorie de hele zomer de tijd gehad om die dingen te kopen en nu ze weg zijn moet je ze ineens hebben. net als met die kasjesquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:35 schreef tomaat52 het volgende:
Stom dat ze niet meer de zonnepanelen hebben.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:13 schreef lady-wrb het volgende:
enne kloonhommel .......hij is er al
dank je wel
Heb ze deze zomer niet gezien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom? je hebt verdorie de hele zomer de tijd gehad om die dingen te kopen en nu ze weg zijn moet je ze ineens hebben. net als met die kasjes
ze staan allemaal bij mij in de tuinquote:
Ik bedoel die losse panelen, muts.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze staan allemaal bij mij in de tuin
ik moet gewoon constant nieuwe, want mijn kippen slopen ze steeds
losse? hebben ze die dan wel eens gehad bij de action?quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik bedoel die losse panelen, muts.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
losse? hebben ze die dan wel eens gehad bij de action?
dr zit toch altijd wel een of ander verlichtingssnoer aan vast?
o zo'n ding!quote:
Als je wat met nagels en nagellak hebt de stripers.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
schrijft op boodschappenlijstje: pantene haarmasker
nog meer wat ik straks niet moet vergeten?
3 parallel aan elkaar en je hebt 12 volt met volgens mij krap 1 ampère.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die zou ik ook best graag willen.
Leuk voor knutselprojectjes.
Boeiend, voor een paar ledjes is het altijd leuk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:07 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
3 parallel aan elkaar en je hebt 12 volt met volgens mij krap 1 ampère.
Met 1 zo'n ding kan je dat wel vergeten. Ding levert volgens mij maar 300 mA.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Boeiend, voor een paar ledjes is het altijd leuk.
Tevens kun je er ook een accu aanhangen en hem hiermee opladen.
Er blijken ruitendoekjes te zijn, voor nat of droog schoonmaken. Af en toe veeg ik daar wat mee. Droog uiteraard.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik woon niet in Enkhuizen maar in Hoorndus nee
En ik lap mijn raam nietdat laat ik doen (de buitenkant that is)
![]()
die heb ik al een paar wekenquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je wat met nagels en nagellak hebt de stripers.Hier overigens niet te krijgen...blijkbaar wil iedereen ze. Ik heb vanmiddag een pakje meengenomen uit Apeldoorn maar niet helemaal degene die ik echt wilde hebben maar ja fluorgroen en geel en rood of roze, caramelkleur en blauwgroen dan maar toch de tweede...ik had ook niet genoeg geld bij me voor de tweede verpakking....ja de maand is deze keer langer dan het inkomen (voor dit soort dingen)
Hier zijn ze dus niet te krijgen(in beide winkels).quote:Op zaterdag 15 september 2012 06:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik al een paar weken(bijna allemaal, ik weet niet hoeveel verschillende er zijn )
en ik heb een mix voor popcakes gekocht
Ronde cakejes op een stokjes dus hetzelfde als cupcakes of gewoon cakejes maar dan in een andere vorm...men had weer een nieuw trend nodig op dat gebied.quote:
Ik ben nog niet eens aan de cupcakes begonnen.quote:
UltraHipsterquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb van de week Starbucks op, hoe vind je die dan
Oh, die ken ik van de serie Breaking bad. Lijkt me maf om cake te eten van een stokje.quote:Op zaterdag 15 september 2012 14:35 schreef lady-wrb het volgende:
popcakes = cakepops
balletjes van cake die je kan versieren enzo
vandittum : https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1440&bih=723
quote:Op zondag 16 september 2012 01:19 schreef heaven7 het volgende:
Ik moest ff denken maar je hebt gelijk, dat dikke mens wat omgekocht werd zo toch?
Hahaha dat zijn die nieuwe sleetjes. Vraag me niet hoe ze het doen. Maar vooral kinderen zie ik ze de laatste jaren gebruiken. Google images gaf me deze:quote:Op maandag 17 september 2012 15:00 schreef CindieY het volgende:
Zeg, ik zit net de honderd nieuwste aanbiedingen te bekijken en ik kom dit ding tegen:
[ afbeelding ]
Het moet dus een slee zijn. Nu heb ik geen interesse in deze slee, maar ik ben wel heel benieuwd hoe je op deze slee moet sleeënVerder ook nog een hoop andere winterse aanbiedingen, zoals strooizout, ijskrabbers, skihelmen en handsschoenen. Het valt me nog mee dat ze nog geen kerstballen hebben liggen
ik heb net ook 2 tunneltjes gehaald en aan elkaar geknooptquote:Op maandag 17 september 2012 15:24 schreef GimmeGore het volgende:
Onze kittens hebben al heel de middag lol met het kattentunneltje van de Action. Het ding is met kittens en al al het huis door gerold.
Volgens mij verwacht de Action trouwens dat vrouwen niet sporten. Ik zag allerlei sportbroeken in verschillende lengtes en shirts voor mannen en voor vrouwen hadden ze alleen 2 soorten shirts
ook al kerstartikelen.quote:Op maandag 17 september 2012 15:00 schreef CindieY het volgende:
Zeg, ik zit net de honderd nieuwste aanbiedingen te bekijken en ik kom dit ding tegen:
[ afbeelding ]
Het moet dus een slee zijn. Nu heb ik geen interesse in deze slee, maar ik ben wel heel benieuwd hoe je op deze slee moet sleeënVerder ook nog een hoop andere winterse aanbiedingen, zoals strooizout, ijskrabbers, skihelmen en handsschoenen. Het valt me nog mee dat ze nog geen kerstballen hebben liggen
Die is om de heuvel af te roetsjen. Is een commerciële uitwerking van creative uitvindingen van mensen in berg/sneeuwlanden.quote:Op maandag 17 september 2012 15:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha dat zijn die nieuwe sleetjes. Vraag me niet hoe ze het doen. Maar vooral kinderen zie ik ze de laatste jaren gebruiken. Google images gaf me deze:
[ afbeelding ]
getver. marsepeinquote:Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef tomaat52 het volgende:
Oh god, gaan we weer..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dol op marsepein, maar deze vind ik ranzig, veel te bitter, cheap-ass spul.quote:Op maandag 17 september 2012 18:49 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is vrijwel alles van de Action.quote:
Is ook niet alles hoor, vochtig weer en ik heb een ongewilde afro uit de jaren 70.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:06 schreef AnnaStesia het volgende:
dus jij hebt dik,krullend haarhet is niet eerlijk verdeeld....
Hahah ja dat heeft een vriendin van mij ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Is ook niet alles hoor, vochtig weer en ik heb een ongewilde afro uit de jaren 70.Ik begin wel grijs te worden....goede compensatie voor jouw haar?
Zolang het maar niet rood met zwart of platinablond met kittige rode plukjes isquote:Op woensdag 19 september 2012 13:28 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Hahah ja dat heeft een vriendin van mij ook.
Nee grijs ben ik (nog) niet,gewoon blond met een kort pittig kapselal sinds mijn 14de trouwens,echt dat haar van mij is niet om aan te zien als het lang is
NEEEEE echt niet,daar zie je mij niet mee lopen,geen stekels of andere gekke dingen,wel leuk model met lange schuine pony(hoor vaak dat "men" mijn model zo leuk vinden haha)quote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Zolang het maar niet rood met zwart of platinablond met kittige rode plukjes is....of heb ik nou iets verkeerd gezegd?
![]()
Action Foreverquote:Op woensdag 19 september 2012 13:51 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
NEEEEE echt niet,daar zie je mij niet mee lopen,geen stekels of andere gekke dingen,wel leuk model met lange schuine pony(hoor vaak dat "men" mijn model zo leuk vinden haha)
En gewassen met action shampoo om ontopic te blijven
ik stond er vanmiddag nog mee in mijn handen en ik wist niet welke ik moest hebben. de groene dusquote:Op woensdag 19 september 2012 10:38 schreef trovey het volgende:
Even een tip voor de mensen met probleemhaar hier (of je wilt gewoon lekker zacht haar dat kan ook).: het haarmasker van Pantene (pro-v) bij de Action. Je hebt twee soorten masker (en trouwens ook shampoo) namelijk eentje voor dun haar(witte verpakking) en eentje voor normaal/dik haar (zeegroene verpakking). Ik gebruik de versie voor dik haar en moet zeggen dat het fantastisch spul is (nee, geen sponsering door de fabrikant of Action
). Heb het nu 2x gebruikt en merk echt duidelijk verschil naar droog pluizig haar en naar superzacht en niet pluizig haar.
Wil ook de shampoo nog een keer gaan proberen dus kan hier geen oordeel over geven maar het masker is echt een aanrader en dat voor minder dan 2 euro voor 200 ml (precieze prijs was, geloof ik, 1,69). Uiteraard is het ook verkrijgbaar bij zaken als Kruidvat en dergelijk want daar is het te vinden in pot (bij Action in tube)maar kost dan wel 4,49 voor dezelfde hoeveelheid dus binnenkort maar even flink inslaan bij de Action.
Bij mij werkt het prima, eerst doe ik het in de uiteinden en dan zo naar boven werken, uiteraard zo weinig mogelijk op de hoofdhuid. Mijn haar is heel zacht daarna want het begon ook behoorlijk droog te worden door het kleuren. Na uitspoelen haar beetje uitknijpen en daarna geheel in een handdoek en na een tijdje aan de lucht laten drogen. Wil je het drogen met een fohn dan zo'n ding met pinnen erop zetten want met gewoon de fohn erop is het pas echt het pluisfestival.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik stond er vanmiddag nog mee in mijn handen en ik wist niet welke ik moest hebben. de groene dus
dus het helpt echt bij pluizig haar? ik had al dat serum, dat houdt mijn bos stro nog enigszins in bedwang, maar van mij mag het wel wat beter.
Heb ze ook laten liggen, die lipdingen waar je met je vinger inmoet bederven bij mij altijd veel te snel.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag vandaag lipglosjes in de vorm van matruska's
en ik kon ze laten liggen
Moet je daar weer geen vergunning voor hebben?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:21 schreef hardcore-gabberr het volgende:
ze verkopen nog geen tabak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |