Oke oke, hele passages dan? Of hele A4tjes zelfs? Is het niet slimmer een nieuwe blanco A4 te pakken? Zeg het me gerust als ik enigszins behulpzaam was voor jou.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe ook geen hele zinnen, kloothommel
Wait whut? Zei je nou dat je het afrollen in de gaten zou houden?quote:
Yesquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wait whut? Zei je nou dat je het afrollen in de gaten zou houden?
Hihihihi
Niet zeiken, van repen kan je ook prima een hoedje makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Rolt bij jou goed af? Hele repen zonder dat ie boven en/of onderin ineens vast blijft zitten en je ineens minder dan de hele breedte in je hand hebt?
Je was uitermate behulpzaam! Mijn oprechte dank en steunbetuigingen bij deze!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke oke, hele passages dan? Of hele A4tjes zelfs? Is het niet slimmer een nieuwe blanco A4 te pakken? Zeg het me gerust als ik enigszins behulpzaam was voor jou.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet zeiken, van repen kan je ook prima een hoedje maken![]()
Graag gedaan!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je was uitermate behulpzaam! Mijn oprechte dank en steunbetuigingen bij deze!
voor mij ook tipp-ex hoor, die rollen freubel ik allemaal uit elkaar tijdens het opletten in de klasquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef Samson het volgende:
[..]
tipp-ex???? Kom je net binnenwandelen uit 1980 of zo? Ze hebben erg goeie correctierollers bij de action!
Zin in wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:48 schreef Ynske het volgende:
De hoedjes zijn als goed bevonden, heerlijk voor in de zin en dat voor 2 euro
Ik heb ook een paar doosjes op zolder staan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:19 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb vandaag zowat de hele voorraad gloeilampen opgekocht in het dichtstbijzijnde filiaal..
Het is me niet duidelijk wat je bedoelt, pics gaarne?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:34 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb 6 strangen van die gekleurde solarfeest verlichting gekocht
Die gekleurde bolletjes met ledlichtverlichting op een gezamelijke zonnecel?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is me niet duidelijk wat je bedoelt, pics gaarne?
Niet gezien, terwijl ik wel zo een beetje alle solardingen bekijk of het wat is voor mijn balkon. Dacht trouwens aan een lichtslang van ledjes op 1 zonnecel. Leek me wel wat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Die gekleurde bolletjes met ledlichtverlichting op een gezamelijke zonnecel?
Ja die.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Die gekleurde bolletjes met ledlichtverlichting op een gezamelijke zonnecel?
Die dingen die ik bedoel hebben ze al een paar jaar in de zomercollectie zitten, nadeel van die dingen is wel dat de kapjes (de bolletjes) binnen de korste keren verkleuren dus dan werkt het nog prima maar ziet het er niet meer uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Niet gezien, terwijl ik wel zo een beetje alle solardingen bekijk of het wat is voor mijn balkon. Dacht trouwens aan een lichtslang van ledjes op 1 zonnecel. Leek me wel wat.
Zo slecht? Ik was al bijna onderweg naar de Action.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Die dingen die ik bedoel hebben ze al een paar jaar in de zomercollectie zitten, nadeel van die dingen is wel dat de kapjes (de bolletjes) binnen de korste keren verkleuren dus dan werkt het nog prima maar ziet het er niet meer uit.
Wel als je een balkon, zoals ik, op het Zuiden hebt. De kleuren zijn niet echt zonbestendig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zo slecht? Ik was al bijna onderweg naar de Action.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Wel als je een balkon, zoals ik, op het Zuiden hebt. De kleuren zijn niet echt zonbestendig.
Dan heb je binnen de korste keren de witte uitvoeringquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:41 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]![]()
Ennuh... Net ff opgezocht op google maps, mijn balkon wijst naar het zuidoosten.
Die idd alleen met een andere cel, maar het principe is hetzelfde.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja die.
Zoiets toch?
[ afbeelding ]
bij de deka hebben ze op het ogenblik de wit/transparantequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:27 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag nog twee reserve-reserve watergeefbollen gekocht nadat ik er een paar aan mijn moeder had gegeven.![]()
En ik zag dat ze de folierollen ook bij de Big Bazaar hebben!In paars en in groen, voor de liefhebber.
volgens mij zijn die net weg ofzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:16 schreef tomaat52 het volgende:
Wil iemand mij waarschuwen als de kweekkasjes er zijn?
Foliehouders? Mijn Action heeft wit en blauw, en BB dus nog groen en paars. Het is haast jammer dat ik maar 2 rollen tegelijkertijd in gebruik kan hebben.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij de deka hebben ze op het ogenblik de wit/transparante
Ja, 99 ct ofzo he?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij de deka hebben ze op het ogenblik de wit/transparante
Volgens mij komen die weer ergens in februari.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij zijn die net weg ofzo.
Ik wil je waarschuwen dat ik ergens heb gelezen dat ze in februari er weer zijn of zoiets.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:16 schreef tomaat52 het volgende:
In de Action in Hengelo hebben we er 2 van gekocht vandaag. Ze hadden een stapel van 6-7 stuks ongeveer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:16 schreef tomaat52 het volgende:
Sterf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wil je waarschuwen dat ik ergens heb gelezen dat ze in februari er weer zijn of zoiets.
Ah, thanks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:27 schreef 3Dino het volgende:
[..]
In de Action in Hengelo hebben we er 2 van gekocht vandaag. Ze hadden een stapel van 6-7 stuks ongeveer.
wat wil je ermee doen dan? zaaien moet je in het voorjaar, daar heb je nu niks aan.quote:
Doodsverwensing?quote:
Alvast inslaan voor de winter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat wil je ermee doen dan? zaaien moet je in het voorjaar, daar heb je nu niks aan.
ze zijn overigens wel heel handig ik kon eindelijk zaaien zonder dat de slakken alles wegvraten
Deed ik.quote:
En ik was nog wel zo aardig, en dan zegt ie dit.quote:
Slijmbal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo aardig, en dan zegt ie dit.Doe maar een maandje. Of nee doe maar 2 maanden. Dat zal hem leren.
![]()
Wat voor een banaan heb jij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:43 schreef heaven7 het volgende:
Banaanvraag mag ook niet he
Oh een banaanvraag lollerdelolBan-aanvraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel van die dingen heb jij nou ondertussen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:54 schreef heaven7 het volgende:
He jij begon. Het zou nog een verkoopidee voor Action kunnen zijn!
Maargoed, ontopic danIemand die comfort bh's alweer gezien toevallig of weet wanneer ze er weer zijn?
Verschillende soorten. Welke zoek je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Audio-kabels, verkopen ze dat? Ja toch? En is het wat?
Eentje om m'n laptop aan de stereo te hangen. Heb nu een (te) kortequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:40 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Verschillende soorten. Welke zoek je?
3,5 mm jack naar tulp manlijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eentje om m'n laptop aan de stereo te hangen. Heb nu een (te) korte
Ja 3,5 met 2 mannelijke tulpenquote:
Heb 'm zelf ook.quote:
Enig idee wat je er ongeveer voor kwijt was?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Heb 'm zelf ook.Zal wel ongeveer 1,5 meter lang zijn.
Volgens mij ¤1,69, maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee wat je er ongeveer voor kwijt was?
Hij is nog steeds een beetje kort, maar ik haal hem volgende keer, thanks!
1,75 ofzo. Geloof ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee wat je er ongeveer voor kwijt was?
Hij is nog steeds een beetje kort, maar ik haal hem volgende keer, thanks!
1quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoeveel van die dingen heb jij nou ondertussen?
Ja, heel goed argument idd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:56 schreef lady-wrb het volgende:
ik zweer dat ik nooit nooit nooit zo'n comfort bra ga kopen.
ik kom bij een client met cup koepeltent waar ik dat ding regelmatig aan en uit moet trekken.
wat een klereding
omdat je het zo vaak zegt. ik vroeg het me gewoon af, niet lelijk bedoeld hoor.quote:
misschien zitten ze wel heel lekker hoor, ik heb er dus geen. ik vind het alleen rotdingen om aan te trekken bij anderen.quote:
da's geen al te best argument dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien zitten ze wel heel lekker hoor, ik heb er dus geen. ik vind het alleen rotdingen om aan te trekken bij anderen.
Waarom stop jij een BH in je broek?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's geen al te best argument dus.
ze zitten namelijk heerlijk voor een avondje thuis in je joggingbroek
is iets van mij hoor. ik heb een probleem met zaken die mijn doelgroep ook gebruikt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb al lang geleden geleerd die problemen opzij te zetten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is iets van mij hoor. ik heb een probleem met zaken die mijn doelgroep ook gebruikt.
boven eventueel gebruiksgemak.
maar ook die reclames voor die bh bij tommy teleshopping vind ik gruwelijk
nou... toen ik een keer een rokje droeg dat ik gemaakt had van een rok van de kringloop en van iemand (van dik in de 90quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb al lang geleden geleerd die problemen opzij te zetten.
als ik me daardoor zou laten leiden, zou ik niks meer kunnen gebruiken.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vroeg het laatst ookal idd maar kreeg 0 reacties, ik woon zelf niet in Nederland dus als iemand ze weer signaleert stuur ik mijn mams erop uit.. Vandaar. Maar als je ff wil kijken, heel graagquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
omdat je het zo vaak zegt. ik vroeg het me gewoon af, niet lelijk bedoeld hoor.
zijn ze zo moeilijk te vinden dan?
ik vertrek zodadelijk richting action. moet ik even kijken voor je ?
Ik ook maar dat neemt niet weg dat het héérlijk is voor na het douchen/chillen op de bank/op je luie zondag. Ik haat bh's en ik haat bhloos lopen ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is iets van mij hoor. ik heb een probleem met zaken die mijn doelgroep ook gebruikt.
boven eventueel gebruiksgemak.
maar ook die reclames voor die bh bij tommy teleshopping vind ik gruwelijk
Ik loop altijd bh loos, oops, ben dan ook een manquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik ook maar dat neemt niet weg dat het héérlijk is voor na het douchen/chillen op de bank/op je luie zondag. Ik haat bh's en ik haat bhloos lopen ook
Mja jullie hebben weer andere dingen bungelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:15 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik loop altijd bh loos, oops, ben dan ook een manWat hebben wij mannen het toch makkelijk
Inderdaad, bij mannen bungelt het gewoon een stukje lager.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:16 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Mja jullie hebben weer andere dingen bungelen.
Neuh, dat zit hier in een potje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:11 schreef lady-wrb het volgende:
witte knutsellijm op je neus?
verwar het maar niet met je oogcreme
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens mij ¤1,69, maar weet het niet zeker.
Thanks!quote:
Zijn dat die heeeeeeeeeele kleine van plastic, die ook gestapeld kunnen worden? Die zijn echt ideaalquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Inderdaad, bij mannen bungelt het gewoon een stukje lager.Ik moet nog even naar de Action toe om van die mini-ladenkastjes te kopen.
Die zijn inderdaad ideaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dat die heeeeeeeeeele kleine van plastic, die ook gestapeld kunnen worden? Die zijn echt ideaal
hier wel kloonhommel. een stuk of 5quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:27 schreef Kloonhommel het volgende:
Net bij Action Hazerswoude geweest, daaro ook geen lange solarlamp meer.
mm ik ben nu al weer terugquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:44 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik vroeg het laatst ookal idd maar kreeg 0 reacties, ik woon zelf niet in Nederland dus als iemand ze weer signaleert stuur ik mijn mams erop uit.. Vandaar. Maar als je ff wil kijken, heel graag
Graag danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mm ik ben nu al weer terug
maar ik wil volgende keer best even voor je kijken. hebben die dingen nog een maat? en moet het nog een speciale kleur zijn?
zaanstad, hoezo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:06 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Graag danJa ze hebben ze in alle maten maar ik heb M nodig. Wil het liefst zwart! Maar waar woon je?
Hier staan er 3, ik wil er ook weer een paar bijquote:
Ik heb er ook 3.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier staan er 3, ik wil er ook weer een paar bij
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier wel kloonhommel. een stuk of 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |