En ik was nog wel zo aardig, en dan zegt ie dit.quote:
Slijmbal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En ik was nog wel zo aardig, en dan zegt ie dit.Doe maar een maandje. Of nee doe maar 2 maanden. Dat zal hem leren.
![]()
Wat voor een banaan heb jij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:43 schreef heaven7 het volgende:
Banaanvraag mag ook niet he
Oh een banaanvraag lollerdelolBan-aanvraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel van die dingen heb jij nou ondertussen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:54 schreef heaven7 het volgende:
He jij begon. Het zou nog een verkoopidee voor Action kunnen zijn!
Maargoed, ontopic danIemand die comfort bh's alweer gezien toevallig of weet wanneer ze er weer zijn?
Verschillende soorten. Welke zoek je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Audio-kabels, verkopen ze dat? Ja toch? En is het wat?
Eentje om m'n laptop aan de stereo te hangen. Heb nu een (te) kortequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:40 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Verschillende soorten. Welke zoek je?
3,5 mm jack naar tulp manlijk?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eentje om m'n laptop aan de stereo te hangen. Heb nu een (te) korte
Ja 3,5 met 2 mannelijke tulpenquote:
Heb 'm zelf ook.quote:
Enig idee wat je er ongeveer voor kwijt was?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Heb 'm zelf ook.Zal wel ongeveer 1,5 meter lang zijn.
Volgens mij ¤1,69, maar weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee wat je er ongeveer voor kwijt was?
Hij is nog steeds een beetje kort, maar ik haal hem volgende keer, thanks!
1,75 ofzo. Geloof ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee wat je er ongeveer voor kwijt was?
Hij is nog steeds een beetje kort, maar ik haal hem volgende keer, thanks!
1quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoeveel van die dingen heb jij nou ondertussen?
Ja, heel goed argument idd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:56 schreef lady-wrb het volgende:
ik zweer dat ik nooit nooit nooit zo'n comfort bra ga kopen.
ik kom bij een client met cup koepeltent waar ik dat ding regelmatig aan en uit moet trekken.
wat een klereding
omdat je het zo vaak zegt. ik vroeg het me gewoon af, niet lelijk bedoeld hoor.quote:
misschien zitten ze wel heel lekker hoor, ik heb er dus geen. ik vind het alleen rotdingen om aan te trekken bij anderen.quote:
da's geen al te best argument dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
misschien zitten ze wel heel lekker hoor, ik heb er dus geen. ik vind het alleen rotdingen om aan te trekken bij anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |