Oke oke, hele passages dan? Of hele A4tjes zelfs? Is het niet slimmer een nieuwe blanco A4 te pakken? Zeg het me gerust als ik enigszins behulpzaam was voor jou.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe ook geen hele zinnen, kloothommel
Wait whut? Zei je nou dat je het afrollen in de gaten zou houden?quote:
Yesquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wait whut? Zei je nou dat je het afrollen in de gaten zou houden?
Hihihihi
Niet zeiken, van repen kan je ook prima een hoedje makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Rolt bij jou goed af? Hele repen zonder dat ie boven en/of onderin ineens vast blijft zitten en je ineens minder dan de hele breedte in je hand hebt?
Je was uitermate behulpzaam! Mijn oprechte dank en steunbetuigingen bij deze!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oke oke, hele passages dan? Of hele A4tjes zelfs? Is het niet slimmer een nieuwe blanco A4 te pakken? Zeg het me gerust als ik enigszins behulpzaam was voor jou.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet zeiken, van repen kan je ook prima een hoedje maken![]()
Graag gedaan!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je was uitermate behulpzaam! Mijn oprechte dank en steunbetuigingen bij deze!
voor mij ook tipp-ex hoor, die rollen freubel ik allemaal uit elkaar tijdens het opletten in de klasquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef Samson het volgende:
[..]
tipp-ex???? Kom je net binnenwandelen uit 1980 of zo? Ze hebben erg goeie correctierollers bij de action!
Zin in wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:48 schreef Ynske het volgende:
De hoedjes zijn als goed bevonden, heerlijk voor in de zin en dat voor 2 euro
Ik heb ook een paar doosjes op zolder staan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:19 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb vandaag zowat de hele voorraad gloeilampen opgekocht in het dichtstbijzijnde filiaal..
Het is me niet duidelijk wat je bedoelt, pics gaarne?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:34 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb 6 strangen van die gekleurde solarfeest verlichting gekocht
Die gekleurde bolletjes met ledlichtverlichting op een gezamelijke zonnecel?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Het is me niet duidelijk wat je bedoelt, pics gaarne?
Niet gezien, terwijl ik wel zo een beetje alle solardingen bekijk of het wat is voor mijn balkon. Dacht trouwens aan een lichtslang van ledjes op 1 zonnecel. Leek me wel wat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Die gekleurde bolletjes met ledlichtverlichting op een gezamelijke zonnecel?
Ja die.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Die gekleurde bolletjes met ledlichtverlichting op een gezamelijke zonnecel?
Die dingen die ik bedoel hebben ze al een paar jaar in de zomercollectie zitten, nadeel van die dingen is wel dat de kapjes (de bolletjes) binnen de korste keren verkleuren dus dan werkt het nog prima maar ziet het er niet meer uit.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:27 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Niet gezien, terwijl ik wel zo een beetje alle solardingen bekijk of het wat is voor mijn balkon. Dacht trouwens aan een lichtslang van ledjes op 1 zonnecel. Leek me wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |