Huh? dat is toch het idee achter die bollen, of ben ik nu gek?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet een klein beetje gniffelen
Dan gaat het hoog tijd worden dat je wat gaat bijkopen....quote:
nou ja weken lijkt me dan weer wat veel, maar enkele dagen had ik toch wel kunnen waarderen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:07 schreef Samson het volgende:
[..]
Huh? dat is toch het idee achter die bollen, of ben ik nu gek?
Op dit moment gaat het hier ook hardquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:43 schreef lady-wrb het volgende:
gaan die bollen bij jullie ook zo snel leeg of heb ik gewoon extreem dorstige planten?
er gaat een hele bol per dag doorheen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:32 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weet iemand toevallig of ze bij action nog zomerspeelgoed hebben (ik ben op zoek naar beachtennis bijvoorbeeld)? en van die strandmatjes, die je onder je handdoek doet zodat je handdoek niet zo onder het zand komt te zitten?
Boks ouwe!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dan gaat het hoog tijd worden dat je wat gaat bijkopen....
Zal idd ook aan de plant liggen, ik gebruik m bij een Dracena, en die hebben niet zo veel water nodig over het algemeen. Hij zit trouwens nog net iets boven de helft toen ik nog eens goed keek. Straks toch al sowieso 3 dagen dus dan hoef ik niet te klagenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja weken lijkt me dan weer wat veel, maar enkele dagen had ik toch wel kunnen waarderen.
ik heb getest op een metalen bloembak met petunia's en een terracottapotje met een plantje
vooral bij dat terracottapotje was de aarde in no time droog en hing het plantje op half 6. nu met die bol gaat het wel iets beter en hoef ik er niet acuut op te letten.
failquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op dit moment gaat het hier ook hardEn verder heb ik ook dorstige planten, hoewel ik ook wel eens een bol een week niet vul en dan blijven ze mooi
Plant of bol gesloopt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
fail
ik heb er al een gesloopt
in een terracotta bloempotje is dus niet handig
bolquote:
Wat kostda? Die muizen? Mijn katten vervelen zich...quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:24 schreef tuinfluiter het volgende:
35 Blinq schoonmaakdoekjes op de rol voor 0,89 .
Ze hebben denk ik muizen bij de Action, zag gaatjes aan de verpakking kattenvoeding.
Gratis al jij ze zelf vangt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat kostda? Die muizen? Mijn katten vervelen zich...
Tja, het blijft dun glas. Misschien kun je er nog bij halen? Die van mij is nu onder de helft van de bol gezakt, dus ik mag zeker niet klagen denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bol
en ik was net zo blij dat ik er eindelijk een paar had.
hij loopt nu me een vaart leeg. de andere in de bloembak doet het nu een stuk rustiger aan
misschien hadden de planten gewoon extreme dorst met die hitte
Ik werd vanmiddag bijna omver gereden door een vrachtwagen van de Action, ineens geeft die chauffeur een slinger aan het stuur en daar reed ik met mijn fietsje.....dat is geen klantenservice.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
Nog geen 3 kwartier onderweg en al 11 vrachtwagens van de Action gezien
JA!quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:43 schreef Miniem het volgende:
Weet iemand of de Action van die dikke sloten verkoopt voor bijv een brommer?
Uhmm.. ze zijn rond, geschakeld met een soort textiel achtig iets eromheen en er zitten 2 of 3 sleutels bij!quote:
Thnxquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:42 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Uhmm.. ze zijn rond, geschakeld met een soort textiel achtig iets eromheen en er zitten 2 of 3 sleutels bij!Ze zijn rond de 5 eurieee
Ja, en autospullen enzo.. het ligt in het pad naast de motorolie.quote:
Omdat het klinkt alsof je nooit meer naar je plant om wil kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:07 schreef Samson het volgende:
[..]
Huh? dat is toch het idee achter die bollen, of ben ik nu gek?
tipp-ex???? Kom je net binnenwandelen uit 1980 of zo? Ze hebben erg goeie correctierollers bij de action!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:39 schreef Joysa het volgende:
Vandaag even geweest voor wat schoolspullen, maar jezus wat een rotzooi
Een normale 23 rings klapper is niet te krijgen, allemaal van die rare figuren enzo erop
En een etui.. tjah.. ik hoef echt geen minnie mouse
tipp-ex hadden ze ook al niet. geo-driehoeken waren er niet, en van de 4 passers die er nog lagen waren alle doosjes kapot
Daar hadden ze dus alleen 2-rings.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:08 schreef Erasmo het volgende:
Als je normale klappers wilt moet je ook bij de kantoorspullen kijken
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef Samson het volgende:
[..]
tipp-ex???? Kom je net binnenwandelen uit 1980 of zo? Ze hebben erg goeie correctierollers bij de action!
Je beseft toch wel dat je wel hebt gereageerd?quote:
Klopt. Die tipp-ex en die rollers zijn zwaar kut.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daar hadden ze dus alleen 2-rings.
[..]Ik ga niet eens reageren
Normaal hou ik echt van de action, maar dit viel zwaar tegen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Verkopen ze ook zonnebrand bij de Action?
Die roller gebruik ik regelmatig, geen idee wat er kut aan is? Ik had hiervoor een tipexroller van een bekend merk (weet niet meer welke maar ze zijn te koop bij het postkantoor) en die waren pas echt kut.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Die tipp-ex en die rollers zijn zwaar kut.
Ik heb hem hier ook liggen, kreng dekt (hihi dekt) niet goed, breekt halverwege "af" zodat je er nog es over moet, ectquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die roller gebruik ik regelmatig, geen idee wat er kut aan is? Ik had hiervoor een tipexroller van een bekend merk (weet niet meer welke maar ze zijn te koop bij het postkantoor) en die waren pas echt kut.
Ik doe geen hele zinnen met dat rollertje. Eerder een woordje of zo. Misschien beter nadenken voor je iets schrijft.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook liggen, kreng dekt (hihi dekt) niet goed, breekt halverwege "af" zodat je er nog es over moet, ect
Ik doe ook geen hele zinnen, kloothommelquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik doe geen hele zinnen met dat rollertje. Eerder een woordje of zo. Misschien beter nadenken voor je iets schrijft.![]()
![]()
Dat laatste woordje moet je ff corrigeren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe ook geen hele zinnen, kloothommel
Die kan je niet 2 keer gebruikenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan ga ik er nog een keertje overheen.
Het kan wel, maar of het verstandig is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kan je niet 2 keer gebruiken
Alu welquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat zijn jullie melig vandaag
Enne, niemand met ervaring met alu en plastic folie van Action zelf?
Rolt bij jou goed af? Hele repen zonder dat ie boven en/of onderin ineens vast blijft zitten en je ineens minder dan de hele breedte in je hand hebt?quote:
Whut?quote:
Het zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut?![]()
Ehm, maar ja gewoon zoals elke alu, nog niks vreemds gemerkt geloof ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |