Ja, ze verkopen Bio Oil en het is niet duur! Of het werkt weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die grote met rechtopstaande rand![]()
Klopt het of ben ik de war: Hadden ze nou Bio-Oil bij de Action
Wat is niet duur?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:09 schreef loezzie het volgende:
[..]
Ja, ze verkopen Bio Oil en het is niet duur! Of het werkt weet ik nog niet.
zal ik ff meten voor je? brbquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, strax ff kijken. Is ie echt heel hoog? Of kan ik mijn poot met wond buitenboord hangen?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is niet duur?
[..]
zal ik ff meten voor je? brb
edit: 45 cm
Je kan best je poot er overheen hangen
Volgens mij heb ik er 1,49 voor betaald, maar het was toen geloof ik in de aanbieding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is niet duur?
[..]
zal ik ff meten voor je? brb
edit: 45 cm
Je kan best je poot er overheen hangen
Ik wil wel maken.. let niet op de zooi danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Vraag ik teveel als ik vraag : heb je foto van dat bad voordat ik op krukken naar de action ga?![]()
![]()
![]()
![]()
Dat past niet op mijn balkon.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
voila :
[ afbeelding ]
Handig om te weten, het terras moet niet TE veel aflopen ... In de voortuin kon het niet... in de achtertuin dus wel...
En voordat je gaat krukkenlopen, even bellen of ze nog hebben
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
voila :
[ afbeelding ]
Handig om te weten, het terras moet niet TE veel aflopen ... In de voortuin kon het niet... in de achtertuin dus wel...
En voordat je gaat krukkenlopen, even bellen of ze nog hebben
Ik waag me niet op mijn balkon...vol op her Zuidenquote:
Nah, onwijs lief, maar het was voor vandaag en morgen. Dus dat gaat nooit op tijd aankomenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:43 schreef Linda94 het volgende:
[..]
moet tante pinda er even 1 voor je halen?
Nee, vriend heen gestuurdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je niet gebeld van te voren??
Ik heb hem er vrijdag vol in gedaan en nu is de bol (in de bol zelf dus) half leeg. Zal wel door het warme weer komen? Ik had verwacht/gehoopt dat je de plant zo een paar weken kon laten gaan zonder dat je m water hoefde te geven. Die van jou zijn echt al helemaal leeg na een dag? Ik had trouwens vrijdag wel de plant zelf ook al water gegeven en daarna de gevulde bol erbij gedaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:43 schreef lady-wrb het volgende:
gaan die bollen bij jullie ook zo snel leeg of heb ik gewoon extreem dorstige planten?
er gaat een hele bol per dag doorheen
Ik moet een klein beetje gniffelenquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb hem er vrijdag vol in gedaan en nu is de bol (in de bol zelf dus) half leeg. Zal wel door het warme weer komen? Ik had verwacht/gehoopt dat je de plant zo een paar weken kon laten gaan zonder dat je m water hoefde te geven. Die van jou zijn echt al helemaal leeg na een dag? Ik had trouwens vrijdag wel de plant zelf ook al water gegeven en daarna de gevulde bol erbij gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |