Heeft geen nut omdat je veel te ver van me vandaan woont en de lamp geen drol kost. Ik ga wel in Den Haag kijken.quote:
Nou heel klein, ik zag van de week nog kleinere bij de Trekpleister die waren overigens 3,00 euro i.p.v. 1,69 bij de wat grotere van de Action.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dat die heeeeeeeeeele kleine van plastic, die ook gestapeld kunnen worden? Die zijn echt ideaal
Alles in alweer in de herfstsferen. Gisteren in het tuincentrum geweest want een kennis wilde nog wat zomerbloeiers hebben....vergeet het maar, niets meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
de thermoleggings zijn er weer
wat heb ik er afgelopen koude winter plezier van gehad
Dan doe je iets verkeerd. Je moet wel de deksel eraf halen bij het ene torentje en de bodem bij de andere eraf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou heel klein, ik zag van de week nog kleinere bij de Trekpleister die waren overigens 3,00 euro i.p.v. 1,69 bij de wat grotere van de Action.Dat stapelbare valt overigens behoorlijk tegen, echt stevig staan ze niet op elkaar dus dat gaat even dubbelzijdig plakband(of iets anders) worden om ze steviger op elkaar te krijgen.
dat is goed om te weten! morgen ff langs dus!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
is bij jou de action op zondag open?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dat is goed om te weten! morgen ff langs dus!
Verrek, je hebt nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Je moet wel de deksel eraf halen bij het ene torentje en de bodem bij de andere eraf.
ik ben gewoon maandag om 9 uur weer de eerstequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:56 schreef scrub_nurse het volgende:
er is koopzondag,volgens mij zijn ze open,maar nu begin ik te twijfelen.....ja ik denk t wel
edit: ja van 13-17u open![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Verrek, je hebt nog gelijk ook.Bedankt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Verrek, je hebt nog gelijk ook.Bedankt.
Ik heb tig thermoshirts vorig jaar ingeslagen. Als ze er dit jaar zijn ga ik daar nog een stapel van halenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
Lekkeeeeeeeeer!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:35 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/upload/thumbs/113650-500-500-fit.png
OMGGGGGG
Daar gaan we weer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:33 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4415/-p/favoritelistid/1
Maandag naar action dus
En al helemaal niet voor kronen, die trek je er zo los mee....met dropjes trouwens ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:19 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Lekkeeeeeeeeer!
Niet goed voor m'n tandeeeeeen!
Bohquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:35 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/upload/thumbs/113650-500-500-fit.png
OMGGGGGG
Randstad he...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is bij jou de action op zondag open?
zo hip zijn ze hier niet
Ook nooit op koopzondag?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is bij jou de action op zondag open?
zo hip zijn ze hier niet
Net opgezocht: nee hebben ze niet...quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zou ik niet weten.
geen idee of ze in wormerveer aan koopzondag doen.
Weet je niet van je eigen woonplaats of koopzondag bestaat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zou ik niet weten.
geen idee of ze in wormerveer aan koopzondag doen.
ik woon niet in wormerveer. dat is voor mij zo'n 20 minuten fietsenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je niet van je eigen woonplaats of koopzondag bestaat?Of heb je geen Action in je woonplaats?
Als dat zo was, dat zou echt heel sneu zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Bij mijn weten is er alleen koopzondagen in de randstad. Of heb ik het nou mis?
Ja, dat heb ik altijd gedacht. Logisch als ik in de randstad woon en als ik al een keer erbuiten kom op een zondag dat alles potdicht zit. Dan krijg ik dit soort vooroordelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dat zo was, dat zou echt heel sneu zijnGelukkig is het niet zo
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik altijd gedacht. Logisch als ik in de randstad woon en als ik al een keer erbuiten kom op een zondag dat alles potdicht zit. Dan krijg ik dit soort vooroordelen.
Kijk eens aan, weer een vooroordeel bevestigd...quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik moet gaan, even mijn paard en wagen van stal halen!
Roermond hier, ver buiten de Randstad, maar de Action is elke zondag openquote:
Nou ik dacht als je in de buurt van mn ouders woont en je komt toevallig een zwarte M tegen zou je die misschien mee kunnen nemen, volgens mij gaan ze namelijk heel hard altijd. Maar helaasquote:
eerst die dingen maar eens tegenkomen....quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nou ik dacht als je in de buurt van mn ouders woont en je komt toevallig een zwarte M tegen zou je die misschien mee kunnen nemen, volgens mij gaan ze namelijk heel hard altijd. Maar helaas
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens mij ¤1,69, maar weet het niet zeker.
https://www.dropbox.com/s(...)08-26%2013.15.29.jpgquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee wat je er ongeveer voor kwijt was?
Hij is nog steeds een beetje kort, maar ik haal hem volgende keer, thanks!
Zijn ze ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:21 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.
Trovey en de kleine Chinese maten...![]()
Ja maar goed als ze in Zaanstad volop zeggen wil dat niet zeggen dat ze in omgeving Arnhem ook zijn helaas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eerst die dingen maar eens tegenkomen....
waar dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef x-Lily het volgende:
De Action krijgt een nieuw filliaal in Leiden Zuidwest, nice! Heb ik meer keus dan Leidschendam en Rijnsburg en Leidennoord
ja had ik al gekeken maar die straat komt me heel niet bekend voor, terwijl ik leiden toch wel ken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:20 schreef x-Lily het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)lland&gl=nl&t=m&z=16 hier
Kwaliteit is best goed maar ik weet niet of het ding nog verkrijgbaar is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:12 schreef Miam het volgende:
Weet iemand of ze nog cupcake makers verkopen bij Action? en is de kwaliteit een beetje afdoende?
Ik zie net dat de cupcakemaker bij de 100 nieuwste artikelen staat..
ben echter wel erg benieuwd of deze een beetje goed is ja/nee.
Wat is het verschil tussen die 3 (of later 4) fillialen? Ze verkopen allemaal dezelfde spullen. Of ga je echt als iets op is bij de ene filiaal naar de andere en als daar iets anders ook op is naar de 3e filliaal?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef x-Lily het volgende:
De Action krijgt een nieuw filliaal in Leiden Zuidwest, nice! Heb ik meer keus dan Leidschendam en Rijnsburg en Leidennoord
Die 100 nieuwste artikelen moet je niet te serieus nemenquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:12 schreef Miam het volgende:
Weet iemand of ze nog cupcake makers verkopen bij Action? en is de kwaliteit een beetje afdoende?
Ik zie net dat de cupcakemaker bij de 100 nieuwste artikelen staat..
ben echter wel erg benieuwd of deze een beetje goed is ja/nee.
Ik ga morgen naar de Action, hoop dat ze ze alsnog hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:59 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Die 100 nieuwste artikelen moet je niet te serieus nemen. Volgens mij plaatsen ze daar random 80 dingen uit het vaste assortiment en daarbij 20 nieuwe snoepjes
.
Maarre... m'n zus Spees_Eend is wel tevreden over dat ding. Nog niet heel vaak gebruit volgens mij. De cupcakes zijn snel klaar, wel zijn ze redelijk klein. Oh en je kunt er ook een luchtig eitje in maken (geklopt ei met bijv. bieslook). En vast nog andere dingetjes.
Hier zijn 3 filialen best verschillend qua aanbodquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen die 3 (of later 4) fillialen? Ze verkopen allemaal dezelfde spullen. Of ga je echt als iets op is bij de ene filiaal naar de andere en als daar iets anders ook op is naar de 3e filliaal?
Werkelijk? Geef eens een voorbeeld? Wat wordt er in de ene Action winkel wel verkocht en in de andere niet?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zijn 3 filialen best verschillend qua aanbod
Ik heb nog niet meegemaakt dat de ene filiaal wel iets verkocht en de andere niet. Tenzij het uitverkocht was. Dus ik ben nu wel benieuwd wat ze bij de ene wel verkopen en bij de andere absoluut niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef heaven7 het volgende:
De ene is groter dan de ander, ze hebben in de grotere filialen gewoon meer.
Hier maak je het dus wel meequote:Op maandag 27 augustus 2012 12:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb nog niet meegemaakt dat de ene filiaal wel iets verkocht en de andere niet. Tenzij het uitverkocht was. Dus ik ben nu wel benieuwd wat ze bij de ene wel verkopen en bij de andere absoluut niet.
Dus dan heb ik gelijk, alle Action fillialen verkopen dezelfde spullen. Waarom spreek je mij dan tegen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier maak je het dus wel meeEn eh, alles opsommen, je denkt dat het om 1 artikel gaat ofzo?
![]()
Van alle afdelingen verschilt het gewoon, wat al hiervoor gepost is, omdat niet elke winkel even groot is.
Zevenaar>Enkhuizen. Ligt ook wel erg ver van elkaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef heaven7 het volgende:
Neehee! Het is niet zo dat de grotere filialen een grotere voorraad hebben, ze hebben daadwerkelijk andere/meer verschillende spullen! En voorbeelden? Enige voorbeeld wat ik me kan verzinnen is een zilveren kandelaar een paar weken terug, in Zevenaar volop, in Enkhuizen (schattig klein filiaaltje) wisten ze van niks. Geloof je het nu?
Ze verkopen alleen geen leesbril kennelijk, want dat jouw 2 vestigingen identiek zijn, dat bestaat eigenlijk nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:32 schreef Kloonhommel het volgende:
Oke oke oke.... Hierzo hebben ze altijd wel van alles, heb nog nooit meegemaakt dat ze iets niet hadden tenzij uitverkocht.
Je koopt teveel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:47 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik vond net tijdens het opruimen een kassabon van Action die langer dan een meter was.
Nee, klopt dat is een zomerartikel en ze zijn de boel aan het omgooien...binnenkort krijgen we de kerstartikelen weer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:35 schreef tomaat52 het volgende:
Net naar de Action geweest voor aardbeienzaadjes.![]()
Kom terug met; een weerstation, mini schroefmachine, batterijen en een flesje Bar Le Duc red fruit.
Geen aardbeienzaad.
Ik had losse tuutjes met zaad verwacht, ipv van 2 potjes, 1 met tomaat en de andere met aardbei.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, klopt dat is een zomerartikel en ze zijn de boel aan het omgooien...binnenkort krijgen we de kerstartikelen weer.![]()
Bovendien ben je toch al te laat met je aardbeienzaadjes...zelfs te laat met aardbeienplanten.
Oh tof, 1 September al kruidnootjes enzoquote:Op maandag 27 augustus 2012 14:38 schreef trovey het volgende:
.binnenkort krijgen we de kerstartikelen weer.![]()
=
27 augustus al zo te lezenquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh tof, 1 September al kruidnootjes enzo![]()
quote:
Dat hele apparaat.quote:
¤6,99 geloof ik.quote:
Zelf instellen helaas. Maar wat verwacht je dan van een 7 euro ding?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
En die klok, is dat DCF of moet je 'm zelf instellen?
Haha. Was ff goed zoeken tussen alle opnieuw dicht gemaakte doosjes.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:41 schreef AnnaStesia het volgende:
een weerstation?? Hebbuhhh!!!
Ik heb al jaaaren een verwarmingsthermostaat van de action,geweldig ding,werkt perfect voor nog geen 5 euro
Oh gos zegquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
27 augustus al zo te lezen
[..]
Oeh dat is leuk!quote:
Wat maakt dat nou weer uit, Action is Action. Ze hebben toch geen andere website met aanbiedingen per provincie.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:40 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zevenaar>Enkhuizen. Ligt ook wel erg ver van elkaar.![]()
Tussen de Action in Arnhem en Zevenaar zit overigens geen verschil.
Ze zetten niet voor niets bij de weekaanbiedingen dat DIE producten bij ALLE filialen te krijgen zijn hequote:Op maandag 27 augustus 2012 17:02 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit, Action is Action. Ze hebben toch geen andere website met aanbiedingen per provincie.
Overigens is wat jij zegt ook niet waar want Arnhem had ze ook mooi niet.
Crisis mensen, lees bovenstaande reactie! Dat roep ik de hele tijd alquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zetten niet voor niets bij de weekaanbiedingen dat DIE producten bij ALLE filialen te krijgen zijn heOftewel, er zit zeker wel verschil in assortiment buiten de weekaanbiedingen om
quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh tof, 1 September al kruidnootjes enzo![]()
Moet je bij het tuincentrum zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:41 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik had losse tuutjes met zaad verwacht, ipv van 2 potjes, 1 met tomaat en de andere met aardbei.
Heb ik ook 2 van gekochtquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:44 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een aanrader. Behoorlijk sterk en lekker klein.
Vermijd de kruidvat dan ook maar. Daar heb ik daarnet al gezien dat ze alweer kruidnoten hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:11 schreef Teslynd het volgende:
Nu paar maanden Action mijden om geen te vroege pepernoten tegen te komen
Ik eet ze echt niet voor eind Novemberquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:18 schreef trovey het volgende:
[..], nadeel is wel dat je ze op 5 december spuugzat bent.
Ik eet ze helemaal niet....best lekker maar je blijft doorvreten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet ze echt niet voor eind November
Binnen: 22,8quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat kost dat?
Heb al verschillende weerstations gehad, maar ze hadden allemaal grote afwijkingen: als ik de buitensensor naast de binnenunit zette, gaven ze twee totaal andere temperaturen aan. Werkt dit wel een beetje?
Ik heb gewoon gelijk en daarmee uit. Je excuses kan je aanbieden in DM.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze verkopen alleen geen leesbril kennelijk, want dat jouw 2 vestigingen identiek zijn, dat bestaat eigenlijk niet
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk en daarmee uit. Je excuses kan je aanbieden in DM.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |