quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Het origineel van de cartoon in de OP is toch beter
[ afbeelding ]
Merk dat je dit vaak eet. Is dit je lievelingszoutje/chips? Vind het wat saai vergeleken bij bv paprikachips of wat dan ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kikkerbilletjes hebben zo'n 'korte' structuur. Ben er niet dol op.
Zoute stokjes daarin tegen.. Dus dat nu
Volgens mij is nasi wel goed geschrevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:52 schreef Nozem. het volgende:
Tjauw sieuw of hoe je het ook schrijven mag met nasi.
die met pindavulling erin is wel lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Volgens mij is nasi wel goed geschreven
Zoute stokjes, als je goed proeft is het gewoon erg lekker vind ik.
Hou van simpele smaken geloof ik.
Bestel een pizzaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Iemand een tip voor 1 persoon vanavond?
Oprollen in boterhamworst en opeten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
En 2 VERSE Augurken?? Wat kan ik daar mee?
Lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:05 schreef Iemand91 het volgende:
Nasi met gebakken uitjes (was tip van recept), kip met satesaus, gebakken eitje en kroepoek.
Heel veel kroepoek...
Hoe maak je dit? De Kaiserschmarrenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:04 schreef Curiosity het volgende:
Kaiserschmarrn en een mok lychee thee.
Zwaar overschat, die Italiaanse keuken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:24 schreef RobinOok het volgende:
Gegrillde zwaardvis, tagliatelle en salade.
Maar nog steeds geen zin de keuken in te gaan. Takkeweer. :-(
Helaas te weinig reservingen dus bij de Chinees?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Sperziebonen, spinazie, kippenpoten, aardappelkroketten, champignons en peperrroomsaus..
Nu een amsteltje en dan slapen
Deze kwam eerlijk gezegd uit een zakjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe maak je dit? De Kaiserschmarren
bij ons zijn overdag voornamelijk veel kermisborrels bij mensen thuis, bij bedrijven enzovoort.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
KermisBij mij volgende week! Met oliebollen, kaassouffles en broodjes hamburger. Nu al zin in!
![]()
Straks lekker picknicken op het strand.
Kermisborrels hihi.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij ons zijn overdag voornamelijk veel kermisborrels bij mensen thuis, bij bedrijven enzovoort.
De oliebollen, saté en biefstukken enzo zijn voor als we s avonds naar de kroeg gaan.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kermisborrels hihi.
Sate en biefstukken? Chique kermis! Het meest 'luxe' wat wij hebben is kibbeling.
Waar is dat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]ja de viskar en de hamburgers staat er ook. Maar we hebben 2 cafe's met buiten barren die bekend staan om hun biefstukken, broodjes beenham en saté tijdens de kermis
.
Rauwe witlofsalade? Met wat van die ananas erdoor en yoghurtdressing?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:07 schreef pleeborstel het volgende:
Gegrilde kipfilet spies met gebakken ananas.
Qua groente heb ik alleen witlof in huis, dat combineert niet echt geloof ik
Lekker! Hebben wij ook nog liggenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:24 schreef Curiosity het volgende:
Mooi dat ik met dit weer niet in de keuken ga staan om eten te bereiden, ik schakel de spare rib express wel in.
Wervershoofquote:
wablief?quote:
Dacht ik ook aan maar weinig pindakaas in huisquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Eigengemaakte kipsaté? Of gewoon grillen met wat lekkere kruiden.
Dat klinkt erg goed, nom!quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Banaan en sultana.
Vnv puree met knoflook, tomaat-komkommer-fetasalade en kabeljauw met mosterd en witte wijn.
Was ook heerlijk! Vnv weer de puree en salade maar dan met een lekkerbek of kibbeling van de visboer.quote:
Jum, klinkt lekker. Waar haal je dat?quote:
bij de Lidl in Duitsland, en ik heb nu al spijt dat ik maar 1 doosje heb meegenomenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:48 schreef Cici het volgende:
[..]
Jum, klinkt lekker. Waar haal je dat?
Jij bent snelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij de Lidl in Duitsland, en ik heb nu al spijt dat ik maar 1 doosje heb meegenomen
Ananasthee is deze:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:48 schreef Cici het volgende:
[..]
Jum, klinkt lekker. Waar haal je dat?
En ananasthee las ik ook al, waar haal je die?
Ik eet op dit moment Brinta.
Net wakker... Om 6 uur pas naar bed gegaan, kon een boek niet wegleggen..
Dank je!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ananasthee is deze:
[ afbeelding ]
Verkrijgbaar bij de grotere AH's
Waar is hier? Heb ze net op, waren lekker! 2 bakken gehaald, van Lidl, met zijn vieren allemaal op. Paar sausjes erbij, beetje stokbrood; héérlijk!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die hebben ze hier dus nooit, alleen potjes.
Utrecht, daar kan je zeker vinden, maar niet in mijn wijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:56 schreef Welldressed het volgende:
[..]
Waar is hier? Heb ze net op, waren lekker! 2 bakken gehaald, van Lidl, met zijn vieren allemaal op. Paar sausjes erbij, beetje stokbrood; héérlijk!
Complexe karbonade en complexe aardappelen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Complex smakende Halskarbonade het complexe gebakken aardappel, doppertjes en worteltjes, verse ananas en aardbeien
Geen wijn, ik drink geen alcohol. Maar dat is een slecht excuus denk ik, aangezien alcohol verdampt. Haha. Ja, mosselgroenten! We moeten natuurlijk ook onze groentjes etenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Utrecht, daar kan je zeker vinden, maar niet in mijn wijk.
Kook je ze ook met een flinke scheut droge witte wijn?
En soepgroenten, die lepel ik altijd uit de pan als de mosselen op zijn.
Ik ben Robinook aan het plagenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:10 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Complexe karbonade en complexe aardappelen?
Leg uit.
Scheutje wijn erbij moet eigenlijk wel, en het verdampt inderdaad. Je zal er niet dronken van worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:19 schreef Welldressed het volgende:
[..]
Geen wijn, ik drink geen alcohol. Maar dat is een slecht excuus denk ik, aangezien alcohol verdampt. Haha. Ja, mosselgroenten! We moeten natuurlijk ook onze groentjes eten
Ah, leuk, veel plezier daarmee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben Robinook aan het plagen
Die heb ik al een tijd niet gezien, maar ik kom ook eigenlijk nooit in het schap met ijsjes.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:59 schreef SoS87 het volgende:
Ik dacht Joekels even te Googelen maar hij vond alleen tieten.
Fido Dido waren toch snoepjes van dat 7-up mannetje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Joekels waren zeker lekker, maar zo snel op! Fido Dido was ook zo lekker
Je mist 5% (of 11.6%quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Beetje gerst en hop erbij, water is zo saai.
quote:
Milkshakequote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Garnalen, McNuggets en een kleine aardbeien milkshake bij de McDonald's. Nu wel genoeg
hehe, nee; ze verdienen niet de schoonheidsprijs nee. Maar was ook maar snel in elkaar geflanst en uitprobeersel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:15 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik moest even twee keer kijken naar die kaasstengels. Dacht héél even dat het van die lange kippenpoten waren met hun voet er nog aan ofsow.![]()
![]()
OT: Koffie...
Okee, nu ben ik officieel jaloersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Lekker knapperige oliebol met krenten en poedersuiker van de kermis![]()
Vannacht na de tent waarschijnlijk nog een patatje of een broodje hamburger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Kaasstengelsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:22 schreef Iemand91 het volgende:
(Links) Voor de lunch vanmiddag.
(Rechts) Paar minuten geleden. Had honger en dus even in 5 min. wat kaasstengels gemaakt. Moest er meer gemaakt hebben![]()
...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, ik kan geen foto's maken van voedsel![]()
...
Oh dat is zo lekker!! Ik had weer een oliebol met krenten en een hamburger speciaalquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:56 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zojuist een mooi stuk buikspek van +2 kilo gemarineerd in Char Siu marinade voor morgen. Ingewreven met zout om zoveel mogelijk vocht uit de huid te kunnen onttrekken zodat ik een mooie krokante korst krijg morgen. Aangezien de Char Siu op basis van honing is zit ik er aan te denken om de huid er morgen dun mee in te smeren zodat ik een mooie gecarameliseerde korst krijg.
[ afbeelding ]
ziet er nu nog niet heel smakelijk uit maar dat komt nog
Het is volgens mij het een of het ander. Een krokante korst of een gecarameliseerde korst.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:56 schreef An_awesome_wave het volgende:
Zojuist een mooi stuk buikspek van +2 kilo gemarineerd in Char Siu marinade voor morgen. Ingewreven met zout om zoveel mogelijk vocht uit de huid te kunnen onttrekken zodat ik een mooie krokante korst krijg morgen. Aangezien de Char Siu op basis van honing is zit ik er aan te denken om de huid er morgen dun mee in te smeren zodat ik een mooie gecarameliseerde korst krijg.
[ afbeelding ]
ziet er nu nog niet heel smakelijk uit maar dat komt nog
Blijf het een lastig stukje vlees vinden, maar dat komt veelal omdat ik er de tijd niet voor neem. Plus dat ik er niet veel ervaring mee heb, en dat komt vaak omdat het simpelweg niet in mijn studentenbudget pastquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Mwaa.
De Rode kool was mislukt, en de Eend droog. Lang geleden dat iets me zo mislukte.
Jij hebt ook 24Kitchen gekeken?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef FutureFairytale het volgende:
1/2 liter yoghurt. Vanavond spaghetti met gehaktballetjes (gevuld met mozzarella) in tomatensaus.
Alstu!quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik zit het recept al te zoeken op de site, maar kan het zo gauw niet vinden
Lekker!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:05 schreef SoS87 het volgende:
Ik maak vanavond een witlofschotel in de oven met mosterdpuree, hele bladeren witlof, hamblokjes en een kaassausje.
Klinkt heerlijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond
Tam konijn in kriekenbier.
Heb het konijn aan stukken gehakt, de delen gekruid en gebloemd, gerookt vetspek uitgebraden en daar de konijndelen in gebraden. Geblust met kriekenbier en kippenbouillon, peen en peterseliewortel toegevoegd, groene kruiden, blaadje laurier, foelie, knoflook, Mosterd en mosterdzaad toegevoegd.
Dit uren laten stoven tot moddergaar.
Hierbij eten we puree en meiraapjes.
oehhhh klinkt verrukkelijk!quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:08 schreef Mirjam het volgende:
een simpele salade van gemengde sla, met kappertjes en gebakken champignons en een balsamico-azijn dressing, met 2 heel licht gegrilde tonijnsteaks en een lekkere soyasaus
was lekker, we hebben ook een vreselijk lekkere sojasaus, zó lekker bij die lichtgekleurde tonijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
oehhhh klinkt verrukkelijk!
Net een bak straciatella-kwark op en drinken spa rood
lekker juist.quote:
Was ook goddelijk, Had de meiraapjes met limoenboter gemaakt bij gebrek aan citroen, en de puree van irenes, met boter, eidooiers, zure room en melk. Bezoek at de borden er bij op. Pannen en borden zijn zo leeggelikt dat ze zo de kast in kunnenquote:
Owwwwwwwwwwwwwww, ik had het gisteren gelezen maar niet bewust...quote:Op maandag 27 augustus 2012 17:08 schreef Mirjam het volgende:
een simpele salade van gemengde sla, met kappertjes en gebakken champignons en een balsamico-azijn dressing, met 2 heel licht gegrilde tonijnsteaks en een lekkere soyasaus
Kan denk bijna niemand en is ook niet leuk om 1 portie te maken. Hele pan/wok vol, hoppaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:35 schreef boertie het volgende:
Macaroni hiero. Dat zal zich deze week vast wel een keer herhalen aangezien ik niet gewoon 1 portie kan maken
Owwwwwwwwwwww, me wants!quote:
en dat heeft gesmaakt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:39 schreef Mandéra het volgende:
2 frikandelbroodjes op dit moment. Vanavond: Kip van de grill met aardappelschotel en ijsbergsla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |