quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Het origineel van de cartoon in de OP is toch beter
[ afbeelding ]
Merk dat je dit vaak eet. Is dit je lievelingszoutje/chips? Vind het wat saai vergeleken bij bv paprikachips of wat dan ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kikkerbilletjes hebben zo'n 'korte' structuur. Ben er niet dol op.
Zoute stokjes daarin tegen.. Dus dat nu
Volgens mij is nasi wel goed geschrevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:52 schreef Nozem. het volgende:
Tjauw sieuw of hoe je het ook schrijven mag met nasi.
die met pindavulling erin is wel lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Volgens mij is nasi wel goed geschreven
Zoute stokjes, als je goed proeft is het gewoon erg lekker vind ik.
Hou van simpele smaken geloof ik.
Bestel een pizzaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:19 schreef PeterPastoor het volgende:
Iemand een tip voor 1 persoon vanavond?
Oprollen in boterhamworst en opeten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
En 2 VERSE Augurken?? Wat kan ik daar mee?
Lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:05 schreef Iemand91 het volgende:
Nasi met gebakken uitjes (was tip van recept), kip met satesaus, gebakken eitje en kroepoek.
Heel veel kroepoek...
Hoe maak je dit? De Kaiserschmarrenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:04 schreef Curiosity het volgende:
Kaiserschmarrn en een mok lychee thee.
Zwaar overschat, die Italiaanse keuken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:24 schreef RobinOok het volgende:
Gegrillde zwaardvis, tagliatelle en salade.
Maar nog steeds geen zin de keuken in te gaan. Takkeweer. :-(
Helaas te weinig reservingen dus bij de Chinees?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Sperziebonen, spinazie, kippenpoten, aardappelkroketten, champignons en peperrroomsaus..
Nu een amsteltje en dan slapen
Deze kwam eerlijk gezegd uit een zakjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe maak je dit? De Kaiserschmarren
bij ons zijn overdag voornamelijk veel kermisborrels bij mensen thuis, bij bedrijven enzovoort.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:11 schreef FutureFairytale het volgende:
KermisBij mij volgende week! Met oliebollen, kaassouffles en broodjes hamburger. Nu al zin in!
![]()
Straks lekker picknicken op het strand.
Kermisborrels hihi.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
bij ons zijn overdag voornamelijk veel kermisborrels bij mensen thuis, bij bedrijven enzovoort.
De oliebollen, saté en biefstukken enzo zijn voor als we s avonds naar de kroeg gaan.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kermisborrels hihi.
Sate en biefstukken? Chique kermis! Het meest 'luxe' wat wij hebben is kibbeling.
Waar is dat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]ja de viskar en de hamburgers staat er ook. Maar we hebben 2 cafe's met buiten barren die bekend staan om hun biefstukken, broodjes beenham en saté tijdens de kermis
.
Rauwe witlofsalade? Met wat van die ananas erdoor en yoghurtdressing?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:07 schreef pleeborstel het volgende:
Gegrilde kipfilet spies met gebakken ananas.
Qua groente heb ik alleen witlof in huis, dat combineert niet echt geloof ik
Lekker! Hebben wij ook nog liggenquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:24 schreef Curiosity het volgende:
Mooi dat ik met dit weer niet in de keuken ga staan om eten te bereiden, ik schakel de spare rib express wel in.
Wervershoofquote:
wablief?quote:
Dacht ik ook aan maar weinig pindakaas in huisquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Eigengemaakte kipsaté? Of gewoon grillen met wat lekkere kruiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |