Heeft geen nut omdat je veel te ver van me vandaan woont en de lamp geen drol kost. Ik ga wel in Den Haag kijken.quote:
Nou heel klein, ik zag van de week nog kleinere bij de Trekpleister die waren overigens 3,00 euro i.p.v. 1,69 bij de wat grotere van de Action.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dat die heeeeeeeeeele kleine van plastic, die ook gestapeld kunnen worden? Die zijn echt ideaal
Alles in alweer in de herfstsferen. Gisteren in het tuincentrum geweest want een kennis wilde nog wat zomerbloeiers hebben....vergeet het maar, niets meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
de thermoleggings zijn er weer
wat heb ik er afgelopen koude winter plezier van gehad
Dan doe je iets verkeerd. Je moet wel de deksel eraf halen bij het ene torentje en de bodem bij de andere eraf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou heel klein, ik zag van de week nog kleinere bij de Trekpleister die waren overigens 3,00 euro i.p.v. 1,69 bij de wat grotere van de Action.Dat stapelbare valt overigens behoorlijk tegen, echt stevig staan ze niet op elkaar dus dat gaat even dubbelzijdig plakband(of iets anders) worden om ze steviger op elkaar te krijgen.
dat is goed om te weten! morgen ff langs dus!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
is bij jou de action op zondag open?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dat is goed om te weten! morgen ff langs dus!
Verrek, je hebt nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Je moet wel de deksel eraf halen bij het ene torentje en de bodem bij de andere eraf.
ik ben gewoon maandag om 9 uur weer de eerstequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:56 schreef scrub_nurse het volgende:
er is koopzondag,volgens mij zijn ze open,maar nu begin ik te twijfelen.....ja ik denk t wel
edit: ja van 13-17u open![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Verrek, je hebt nog gelijk ook.Bedankt.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Verrek, je hebt nog gelijk ook.Bedankt.
Ik heb tig thermoshirts vorig jaar ingeslagen. Als ze er dit jaar zijn ga ik daar nog een stapel van halenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef lady-wrb het volgende:
Lekkeeeeeeeeer!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:35 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/upload/thumbs/113650-500-500-fit.png
OMGGGGGG
Daar gaan we weer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:33 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4415/-p/favoritelistid/1
Maandag naar action dus
En al helemaal niet voor kronen, die trek je er zo los mee....met dropjes trouwens ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:19 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Lekkeeeeeeeeer!
Niet goed voor m'n tandeeeeeen!
Bohquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:35 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/upload/thumbs/113650-500-500-fit.png
OMGGGGGG
Randstad he...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is bij jou de action op zondag open?
zo hip zijn ze hier niet
Ook nooit op koopzondag?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is bij jou de action op zondag open?
zo hip zijn ze hier niet
Net opgezocht: nee hebben ze niet...quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zou ik niet weten.
geen idee of ze in wormerveer aan koopzondag doen.
Weet je niet van je eigen woonplaats of koopzondag bestaat?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zou ik niet weten.
geen idee of ze in wormerveer aan koopzondag doen.
ik woon niet in wormerveer. dat is voor mij zo'n 20 minuten fietsenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet je niet van je eigen woonplaats of koopzondag bestaat?Of heb je geen Action in je woonplaats?
Als dat zo was, dat zou echt heel sneu zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Bij mijn weten is er alleen koopzondagen in de randstad. Of heb ik het nou mis?
Ja, dat heb ik altijd gedacht. Logisch als ik in de randstad woon en als ik al een keer erbuiten kom op een zondag dat alles potdicht zit. Dan krijg ik dit soort vooroordelen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dat zo was, dat zou echt heel sneu zijnGelukkig is het niet zo
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik altijd gedacht. Logisch als ik in de randstad woon en als ik al een keer erbuiten kom op een zondag dat alles potdicht zit. Dan krijg ik dit soort vooroordelen.
Kijk eens aan, weer een vooroordeel bevestigd...quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik moet gaan, even mijn paard en wagen van stal halen!
Roermond hier, ver buiten de Randstad, maar de Action is elke zondag openquote:
Nou ik dacht als je in de buurt van mn ouders woont en je komt toevallig een zwarte M tegen zou je die misschien mee kunnen nemen, volgens mij gaan ze namelijk heel hard altijd. Maar helaasquote:
eerst die dingen maar eens tegenkomen....quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:25 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nou ik dacht als je in de buurt van mn ouders woont en je komt toevallig een zwarte M tegen zou je die misschien mee kunnen nemen, volgens mij gaan ze namelijk heel hard altijd. Maar helaas
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:58 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens mij ¤1,69, maar weet het niet zeker.
https://www.dropbox.com/s(...)08-26%2013.15.29.jpgquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enig idee wat je er ongeveer voor kwijt was?
Hij is nog steeds een beetje kort, maar ik haal hem volgende keer, thanks!
Zijn ze ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:21 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.
Trovey en de kleine Chinese maten...![]()
Ja maar goed als ze in Zaanstad volop zeggen wil dat niet zeggen dat ze in omgeving Arnhem ook zijn helaas.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eerst die dingen maar eens tegenkomen....
waar dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef x-Lily het volgende:
De Action krijgt een nieuw filliaal in Leiden Zuidwest, nice! Heb ik meer keus dan Leidschendam en Rijnsburg en Leidennoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |