Bij de Jiayu kan dat maak je maar geen zorgen. App data kan altijd wel op de SDquote:Op donderdag 6 september 2012 19:40 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ja maar toch op sommige mobiels krijg je niet (altijd) de keuze om ze te plaatsen op sd of intern geheugen (de mijne dus maar ik heb 4gb en dat vind ik genoeg).
Ik zei ook niet dat het op de g3 niet kon alleen dat het niet op alle mobiels kan, zoals die van mij waar je alleen maar foto´s en audio-opnames en muziek enz. op de sd-kaart kunt zetten, en apps als coindozer, angry birds enz. niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:45 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij de Jiayu kan dat maak je maar geen zorgen. App data kan altijd wel op de SD
Sorry, ik zal me de volgende keer even iets inhoudenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:21 schreef Downstar het volgende:
JongensI( en dan richt ik me voornamelijk even op nodig) wat heb ik nou gezegd..
mocht je dingen niet duidelijk zijn, stel ze dan even via de PM aan mij of robert..
desnoods aan shiznuts die heeft er vaak ook wel verstand van..
het is niet NODIG() nodig om het topic vol te stampen met wat simpele vragen die ook nog eens niet echt gerelateerd zijn aan het chinashoppen of de G3 zelf..
Ik heb trouwens vandaag mijn hamburger mini speakers binnen gekregen, was dus de bedoeling om er 1 te kopen voor aan een ip camera te hangen om 2 way audio mogelijk te maken..
had dus geboden en niet goed gelezen op ebay, want achteraf bleek dat ik bood op 4 hamburger mini speakers, dit keer dus voor bijna de prijs van 1 ofzo
Audiokwaliteit is tot mijn verbazing nog wel redelijk en de bass komt er nog wel lekker uit voor z'n klein dingetje, ik had in iedergeval stukken slechter verwacht..
Ook ooit zo een ding gekocht. Heeft het 1 dag gedaan, toen was het klaar. Hoop dat ze het langer volhouden!quote:Op donderdag 6 september 2012 20:21 schreef Downstar het volgende:
JongensI( en dan richt ik me voornamelijk even op nodig) wat heb ik nou gezegd..
mocht je dingen niet duidelijk zijn, stel ze dan even via de PM aan mij of robert..
het is niet NODIG() nodig om het topic vol te stampen met wat simpele vragen die ook nog eens niet echt gerelateerd zijn aan het chinashoppen of de G3 zelf..
Ik heb trouwens vandaag mijn hamburger mini speakers binnen gekregen, was dus de bedoeling om er 1 te kopen voor aan een ip camera te hangen om 2 way audio mogelijk te maken..
had dus geboden en niet goed gelezen op ebay, want achteraf bleek dat ik bood op 4 hamburger mini speakers, dit keer dus voor bijna de prijs van 1 ofzo
Audiokwaliteit is tot mijn verbazing nog wel redelijk en de bass komt er nog wel lekker uit voor z'n klein dingetje, ik had in iedergeval stukken slechter verwacht..
en qua afwerking en formaat is het echt van goede kwaliteit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat was je er totaal voor kwijt?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:21 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 of 5 euro ofzo voor alle 4quote:Op donderdag 6 september 2012 21:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat was je er totaal voor kwijt?
/Verzonden vanaf een super werkende Aurora 2.
Ja wat was je kwijt en van wie heb je ze? (ebay verkoper)quote:Op donderdag 6 september 2012 20:21 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item27cac5afd4quote:Op donderdag 6 september 2012 21:51 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ja wat was je kwijt en van wie heb je ze? (ebay verkoper)
http://www.ebay.com/itm/U(...)7939?forcev4exp=true ?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:41 schreef Guul het volgende:
Ik ben op zoek naar een kabeltje met aan de ene kant een mini usb en aan de andere kant twee usb pluggen (stroom en data).
Te gebruiken bij een hdd case.
Iemand een idee?
Ik kan ze nergens vinden...
priceangels? Vroeg me al af of mensen daar goede ervaringen mee hadden maar niet zo goed als andere lijkt wel..quote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef Loll het volgende:
wat een nazi's bij PA gaan ze zeggen dat ik volgende keer maar moet betalen voor snellere shipping ik heb verdomme 24 juli besteld en ik doe nu pas een claim ze hebben zat tijd gehad.
Voor heen heb altijd goede ervaringen met PA gehad moet ik zeggen ik heb al heel wat bestellingen daar gehad altijd snelle shipping maar dit keer niet helaas.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
priceangels? Vroeg me al af of mensen daar goede ervaringen mee hadden maar niet zo goed als andere lijkt wel..
Nee, zie note van pandawill .quote:Op donderdag 6 september 2012 23:26 schreef NextTVH het volgende:
Ligt de Jiayu G3 al wel in de winkels in China? Mijn vader vertrekt zondag een week naar hong kong voor zijn werk, dus het zou mooi mee genomen zijn als hij er een kan scoren daar voor mij
Toch zie ik nog wel S3 ( die ook gorilla glass heeft) waar toch het glas kapot is gegaan..quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:02 schreef nodig het volgende:
Je kan walnoten openslaan door het gorilla glas op de G3
http://www.gizchina.com/2(...)uts-with-its-screen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |