abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116471572
Ja maar toch op sommige mobiels krijg je niet (altijd) de keuze om ze te plaatsen op sd of intern geheugen (de mijne dus maar ik heb 4gb en dat vind ik genoeg).
  donderdag 6 september 2012 @ 19:45:12 #102
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116471836
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:40 schreef wesselbraaksma het volgende:
Ja maar toch op sommige mobiels krijg je niet (altijd) de keuze om ze te plaatsen op sd of intern geheugen (de mijne dus maar ik heb 4gb en dat vind ik genoeg).
Bij de Jiayu kan dat maak je maar geen zorgen. App data kan altijd wel op de SD
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_116472067
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bij de Jiayu kan dat maak je maar geen zorgen. App data kan altijd wel op de SD
Ik zei ook niet dat het op de g3 niet kon alleen dat het niet op alle mobiels kan, zoals die van mij waar je alleen maar foto´s en audio-opnames en muziek enz. op de sd-kaart kunt zetten, en apps als coindozer, angry birds enz. niet.
Of ik hele grote apps als Asphalt en Tomtom wel op mn sd-kaartje kwijt kan heb ik nog niet geprobeerd.
pi_116473708
Dus dan kan ik het best deze micro sd kaart bestellen?
http://tweakers.net/price(...)c-32gb-class-10.html
Samsung microSDHC 32GB Class 10 24,40euro
pi_116473852
JongensI( en dan richt ik me voornamelijk even op nodig) wat heb ik nou gezegd..

mocht je dingen niet duidelijk zijn, stel ze dan even via de PM aan mij of robert..
desnoods aan shiznuts die heeft er vaak ook wel verstand van..

het is niet NODIG( :) ) nodig om het topic vol te stampen met wat simpele vragen die ook nog eens niet echt gerelateerd zijn aan het chinashoppen of de G3 zelf..

Ik heb trouwens vandaag mijn hamburger mini speakers binnen gekregen, was dus de bedoeling om er 1 te kopen voor aan een ip camera te hangen om 2 way audio mogelijk te maken :)..
had dus geboden en niet goed gelezen op ebay, want achteraf bleek dat ik bood op 4 hamburger mini speakers, dit keer dus voor bijna de prijs van 1 ofzo :P

Audiokwaliteit is tot mijn verbazing nog wel redelijk en de bass komt er nog wel lekker uit voor z'n klein dingetje, ik had in iedergeval stukken slechter verwacht :)..

en qua afwerking en formaat is het echt van goede kwaliteit :)

[ Bericht 15% gewijzigd door Downstar op 06-09-2012 20:42:33 ]
pi_116474191
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 20:21 schreef Downstar het volgende:
JongensI( en dan richt ik me voornamelijk even op nodig) wat heb ik nou gezegd..

mocht je dingen niet duidelijk zijn, stel ze dan even via de PM aan mij of robert..

het is niet NODIG( :) ) nodig om het topic vol te stampen met wat simpele vragen die ook nog eens niet echt gerelateerd zijn aan het chinashoppen of de G3 zelf..

Ik heb trouwens vandaag mijn hamburger mini speakers binnen gekregen, was dus de bedoeling om er 1 te kopen voor aan een ip camera te hangen om 2 way audio mogelijk te maken :)..
had dus geboden en niet goed gelezen op ebay, want achteraf bleek dat ik bood op 4 hamburger mini speakers, dit keer dus voor bijna de prijs van 1 ofzo :P

Audiokwaliteit is tot mijn verbazing nog wel redelijk en de bass komt er nog wel lekker uit voor z'n klein dingetje, ik had in iedergeval stukken slechter verwacht :)..
Sorry, ik zal me de volgende keer even iets inhouden :@
pi_116477463
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ook ooit zo een ding gekocht. Heeft het 1 dag gedaan, toen was het klaar. Hoop dat ze het langer volhouden!
pi_116478315
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat was je er totaal voor kwijt?

/Verzonden vanaf een super werkende Aurora 2.
pi_116478879
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:40 schreef davedavy het volgende:

[..]

Wat was je er totaal voor kwijt?

/Verzonden vanaf een super werkende Aurora 2.
4 of 5 euro ofzo voor alle 4 :P normaal kosten die dingen geloof ikj 5-6$ stuk ofzo ?
pi_116478964
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ja wat was je kwijt en van wie heb je ze? (ebay verkoper)
  donderdag 6 september 2012 @ 21:56:42 #112
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_116479323
wat een nazi's bij PA gaan ze zeggen dat ik volgende keer maar moet betalen voor snellere shipping ik heb verdomme 24 juli besteld en ik doe nu pas een claim ze hebben zat tijd gehad.
BAM dit is 3KB
pi_116480988
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:51 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Ja wat was je kwijt en van wie heb je ze? (ebay verkoper)
http://www.ebay.com/itm/4(...)&hash=item27cac5afd4

Die seller
pi_116481870
Brainwavz beta met mic van 33.50 voor 15 kope kope kope!

http://www.mp4nation.net/(...)w-in-line-microphone
pi_116482053
Ik ben op zoek naar een kabeltje met aan de ene kant een mini usb en aan de andere kant twee usb pluggen (stroom en data).
Te gebruiken bij een hdd case.
Iemand een idee?
Ik kan ze nergens vinden...
pi_116482661
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:41 schreef Guul het volgende:
Ik ben op zoek naar een kabeltje met aan de ene kant een mini usb en aan de andere kant twee usb pluggen (stroom en data).
Te gebruiken bij een hdd case.
Iemand een idee?
Ik kan ze nergens vinden...
http://www.ebay.com/itm/U(...)7939?forcev4exp=true ?

zoeken op miniusb y cable ;) of gewoon weg zoals ik deed HDD USB cable leverde my gelijk binnen 2 seconden het resultaat al op :P

Update; hier nog goedkoper: http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item20c4d4bd5d

[ Bericht 10% gewijzigd door Downstar op 06-09-2012 23:01:47 ]
pi_116483574
Hmm.. Ben niet zo'n ebay shoppen.
Koop wel veel via de webshops, vnl priceangels, en laat ik ze daar nou niet kunnen vinden...
pi_116483651
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef Loll het volgende:
wat een nazi's bij PA gaan ze zeggen dat ik volgende keer maar moet betalen voor snellere shipping ik heb verdomme 24 juli besteld en ik doe nu pas een claim ze hebben zat tijd gehad.
priceangels? Vroeg me al af of mensen daar goede ervaringen mee hadden maar niet zo goed als andere lijkt wel..
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 6 september 2012 @ 23:19:06 #119
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_116483886
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:13 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

priceangels? Vroeg me al af of mensen daar goede ervaringen mee hadden maar niet zo goed als andere lijkt wel..
Voor heen heb altijd goede ervaringen met PA gehad moet ik zeggen ik heb al heel wat bestellingen daar gehad altijd snelle shipping maar dit keer niet helaas.
BAM dit is 3KB
pi_116484287
Ligt de Jiayu G3 al wel in de winkels in China? Mijn vader vertrekt zondag een week naar hong kong voor zijn werk, dus het zou mooi mee genomen zijn als hij er een kan scoren daar voor mij :)
  vrijdag 7 september 2012 @ 00:06:17 #121
97745 Thorical
finding a way
pi_116485687
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 23:26 schreef NextTVH het volgende:
Ligt de Jiayu G3 al wel in de winkels in China? Mijn vader vertrekt zondag een week naar hong kong voor zijn werk, dus het zou mooi mee genomen zijn als hij er een kan scoren daar voor mij :)
Nee, zie note van pandawill .
pi_116487962
Je kan walnoten openslaan door het gorilla glas op de G3
http://www.gizchina.com/2(...)uts-with-its-screen/
pi_116489308
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 07:02 schreef nodig het volgende:
Je kan walnoten openslaan door het gorilla glas op de G3
http://www.gizchina.com/2(...)uts-with-its-screen/
Toch zie ik nog wel S3 ( die ook gorilla glass heeft) waar toch het glas kapot is gegaan..
maar het is en blijft geweldig stevig en krasvrij bij normaal gebruik (denk aan sleutels in zak etc..) :)
pi_116490254

[ Bericht 100% gewijzigd door Pindasoepje op 07-09-2012 12:37:23 ]
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:04:50 #125
340692 CraHeX
Donuts eten op een stokje.
pi_116492276
Ik ben ziek (in mijn hoofd) dus ik had wat tijd over om een aHappyDeal survey te maken :L

10% korting coupon: SURVEY2012
  vrijdag 7 september 2012 @ 12:44:32 #126
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_116495221
Ik zie toch ook bij 99 vd 100 Iphone owners gebarsten schermpjes, en dit is volgens mij ook corning gorillaglass.. Laat je iphone vallen == nieuw scherm. Vraag me af of dit bij de G3 ook zo uit gaat vallen. Verder wel supermooi, dat gorillaglass. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_116495383
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

GOED NIEUWS :), de deal met lightake is rond!

ze hebben sinds vandaag de G3 in de preorder staan!

zie: http://lightake.com/detai(...)tphone___Black-56925

De prijs is 183.32.. hij werd eerst geplaatst als 195$!.. Maakt voor ons dus niet want voor FOK, GOT en Samenkopen forum heb ik dus een speciale prijs kunnen regelen..

Deze prijs zou tussen de 150-165$ zijn zoals ik al eerder had vermeld..
de uiteindelijke prijs die ik hem kunnen regelen is $165..omgerekend z'n ¤130..!
een hele mooie prijs, die voorlopig goedkoopste is qua webshops, maar ook zeker mooi is voor wat je krijgt..

Ik heb ga nog even in overleg, maar zal vandaag wss nog de coupons gaan uitdelen..!
heb al een coupon, die de prijs dus reduceerde tot 164,99.. alleen moet ik even kijken of iedereen deze mag gebruiken of dat ieders een unieke krijgt

pi_116496541
Geweldig! Nu nog even kijken wat de shipping ed gaat worden..

Geldt dit trouwens alleen voor de zwarte variant?
  vrijdag 7 september 2012 @ 13:29:03 #129
97745 Thorical
finding a way
pi_116496630
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef Pindasoepje het volgende:

Hoe duur is free shipping? En op de site staat zwart maar mail ze en misschien kunnen ze ook andere kleuren leveren
pi_116497006
Voor degene die nog een android tv stick dongle geval willen.
Merimobile heeft de nieuwe variant van de MK802, de UG802
Dualcore 1.5ghz RK3066 chipje....
De behuizing ziet er wel gigantisch waardeloos uit, alhoewel ze wel wat hebben gedaan om het hitteprobleem op te lossen dmv het geheel volledig te perforeren.

http://www.merimobiles.co(...)K3066_p/meri5752.htm
pi_116498490
Goed werk Downstar! *O*
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:24:21 #132
48067 neo2000
pi_116498713
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:39 schreef Gutz het volgende:
Voor degene die nog een android tv stick dongle geval willen.
Merimobile heeft de nieuwe variant van de MK802, de UG802
Dualcore 1.5ghz RK3066 chipje....
De behuizing ziet er wel gigantisch waardeloos uit, alhoewel ze wel wat hebben gedaan om het hitteprobleem op te lossen dmv het geheel volledig te perforeren.

http://www.merimobiles.co(...)K3066_p/meri5752.htm
:')

Pak voor je productpics dan een stick waarbij de behuizing minimaal wel goed afsluit. :') Of men heeft de mooiste uitgezocht, dan zegt het wat over het product. :P

Dat men daar wel degelijke plastic behuizingen e.d. kan maken (voor in hoeverre 'degelijk' en 'plastic' uberhaubt in 1 zin mogen staan) is inmiddels wel bewezen. Sterker nog, zelfs Chinese kwaliteitsproducten worden inmiddels ook alweer door andere Chinezen gekopieerd. :+

http://www.head-fi.org/t/(...)o-e6-from-a-fake-one
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_116499701
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:26 schreef Pindasoepje het volgende:

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:29 schreef Thorical het volgende:

[..]

Hoe duur is free shipping? En op de site staat zwart maar mail ze en misschien kunnen ze ook andere kleuren leveren
Airmail shipping is uiteraard kostenloos
DHL kost +- 20 euro extra.

Over de kleuren, dat vind ik ook nog een beetje raar.. ik had wel vernomen dat lightake
keuze zou hebben in de Kleuren.. Ik had het dan ook even na gevraagd..
maar volgens mij moet je de kleur gewoon opgeven in de messagebox tijdens het bestellen..
of er even achter aan mailen met je orderNR..

Ik zou het morgen nog eens voor de zekerheid vragen..

quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:18 schreef R4m0n_46 het volgende:
Goed werk Downstar! *O*
Dankje :), voor donaties.. PM me maar haha O-)
pi_116499774
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:51 schreef Downstar het volgende:
Dankje :), voor donaties.. PM me maar haha O-)
Haha, sorry, ben een erg arme student :P
pi_116499927
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:53 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Haha, sorry, ben een erg arme student :P
Ik ook hoor.. en zonder mij( en robert!) had je +-15 euro extra betaald voor je G3 :P..
als iedereen nou een eurootje doneert, heb ik mij G3 weer gratis :D!

hahah nee gekheid, graag voor jullie gedaan samen met robert, natuurlijk ook uit eigen belang..:)
Toch staan wij open voor donaties O-) :P
pi_116499949
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 13:29 schreef Thorical het volgende:

[..]

Ah ja ik bedoel dus geen Airmail shipping.. Mijn ervaring is dat al mn pakketjes kwijtraken. Dat wil ik dus niet hebben
pi_116500167
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:57 schreef Pindasoepje het volgende:

[..]

Ah ja ik bedoel dus geen Airmail shipping.. Mijn ervaring is dat al mn pakketjes kwijtraken. Dat wil ik dus niet hebben
Dan kun je kiezen voor DHL, dan heb je hem dus wanneer hij in stock komt binnen 2-5 dagen na verzending in huis :).. dan kun je de korting die we nu krijgen zien als freeshipping met DHL zeg maar :P dan betaal je dus rond de 185$ ofzo inclusief DHL verzending..

let wel op, met DHL heb je wel de grooste kans dus op betaling van BTW + Inklaringskosten!
pi_116500248
Ah that sucks.. Maar ja anders is het 165 en een telefoon die kwijtraakt.. Al heb je daar natuurlijk weer wel paypal voor.

Ik hoop dat het mogelijk is een andere kleur te bestellen.

Ik wacht de code even af, ik heb mijn mailadres ook doorgegeven op het formulier en dan is het afwachten!!! Spannend!!
pi_116501790
Ik ga denk ik voor de registered airmail.

Anders heb ik sowieso weer btw toeslag en hogere verzendkosten.

Ben nog nooit een pakketje kwijtgeraakt daarmee, behalve nunchucks, maar die zullen wel gewoon vernietigd zijn :').
Geen referral hier.
pi_116502074
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:

Ben nog nooit een pakketje kwijtgeraakt daarmee, behalve nunchucks, maar die zullen wel gewoon vernietigd zijn :').
Je bent hartsikke veilig met PayPal, je zou zelfs de boel kunnen oplichten door te zeggen dat je niks hebt ontvangen :') Maar over die nunchiks; Die vernietigen ze pas nadat je een brief hebt ontvangen!
pi_116502315
Heb hier ook maar een accountje aangemaakt.
Downstar, top dat je dit hebt kunnen regelen!

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:

DHL weet niet wat je telefoon waard is. Laat er gewoon Java phone 30 usd en shipping 20 usd op zetten.
9/10 keer gaat ie door de douane zonder kosten.
pi_116502992
Als je geen unieke code krijgt, dan zou dat wel opmerkelijk zijn toch?(Zou je altijd kunnen zeggen dat je groot inkoopt om de prijs te reduceren?), naast dat je die code dan aan heel de wereld zou kunnen verspreiden bij wijze van spreken..

130 euro is wel een erg lekkere prijs, daarvoor had ik er op zich ook wel een besteld als ik deze actie wat eerder tegengekomen was.
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:33:11 #144
48067 neo2000
pi_116503354
Nu het toch weer even over de android telefoon gaat..
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:40 schreef wesselbraaksma het volgende:
Of je apps kan verplaatsen naar je SD kaart heeft te maken met je android release. Bij oudere releases ging het vaak ook wel met losse tooltjes, maar werd het standaard vanuit het OS niet ondersteund. Vanaf (pin me er niet op vast - geen zin om te googlen) ICS volgens mij wel. Aangezien de chinese telefoons welke hier besproken worden minimaal ICS hebben is het geen issue om apps naar sd kaart toe te verplaatsen. ;)

Ga er eigenlijk vanuit dat de G3 wel JB heeft?
pi_116503421
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:33 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Of je apps kan verplaatsen naar je SD kaart heeft te maken met je android release. Bij oudere releases ging het vaak ook wel met losse tooltjes, maar werd het standaard vanuit het OS niet ondersteund. Vanaf (pin me er niet op vast - geen zin om te googlen) ICS volgens mij wel. Aangezien de chinese telefoons welke hier besproken worden minimaal ICS hebben is het geen issue om apps naar sd kaart toe te verplaatsen. ;)

G3 heeft nog GEEN JB, komt wel in een update later geloof ik :)
pi_116503546
quote:

[..]

Volgens mij was het vanaf 2.2, staat me iig iets van bij.
Dacht trouwens dat de G3's nog niet op de markt waren, zie echter bij Lightake dat ze gewoon in stock zijn.
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:38:04 #147
48067 neo2000
pi_116503576
Ach ja, mijn One V heeft ICS, en daar kan kan ik ook apps verplaatsen naar sd kaart. Aangezien ik niet echt game op m'n telefoon is het voor mij allemaal niet zo boeiend, meeste apps zijn zo groot niet en apps draaien vanaf je sd kaart is bagger langzaam.. Maar zou met de G3 dan ook wel mogelijk zijn, geen JB; dan zal ie vast wel ICS hebben.
pi_116503641
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:09 schreef remcosw het volgende:
Heb hier ook maar een accountje aangemaakt.
Downstar, top dat je dit hebt kunnen regelen!

[..]

DHL weet niet wat je telefoon waard is. Laat er gewoon Java phone 30 usd en shipping 20 usd op zetten.
9/10 keer gaat ie door de douane zonder kosten.
Ik heb een aantal tablets besteld uit China, en ieder keer moest ik betalen ondanks dat er veel minder waarde op stond.
Geen referral hier.
pi_116503710
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:37 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Volgens mij was het vanaf 2.2, staat me iig iets van bij.
Dacht trouwens dat de G3's nog niet op de markt waren, zie echter bij Lightake dat ze gewoon in stock zijn.
Pre order is in stock :P.
Geen referral hier.
pi_116503954
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Pre order is in stock :P.
Hij is nog zeker niet in stock, nergens geen enkele shops aangezien de G3's nog niet zijn uitgeleverd door Jiayu..

hij is dus gewoon ook bij LT in PREorder!
pi_116504159
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:49 schreef Downstar het volgende:

HELD _O_ _O_ _O_ _O_ :D
Ook fijn dat ze de zwarte hebben, precies wat ik wil :D
  vrijdag 7 september 2012 @ 16:54:06 #152
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_116504233
quote:

ze hebben sinds vandaag de G3 in de preorder staan!

zie: http://lightake.com/detai(...)tphone___Black-56925

De prijs is 183.32.. hij werd eerst geplaatst als 195$!.. Maakt voor ons dus niet want voor FOK, GOT en Samenkopen forum heb ik dus een speciale prijs kunnen regelen..

Deze prijs zou tussen de 150-165$ zijn zoals ik al eerder had vermeld..
de uiteindelijke prijs die ik hem kunnen regelen is $165..omgerekend z'n ¤130..!
een hele mooie prijs, die voorlopig goedkoopste is qua webshops, maar ook zeker mooi is voor wat je krijgt..

Ik heb ga nog even in overleg, maar zal vandaag wss nog de coupons gaan uitdelen..!
heb al een coupon, die de prijs dus reduceerde tot 164,99.. alleen moet ik even kijken of iedereen deze mag gebruiken of dat ieders een unieke krijgt

^O^
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_116504662
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 16:51 schreef nodig het volgende:

[..]

HELD _O_ _O_ _O_ _O_ :D
Ook fijn dat ze de zwarte hebben, precies wat ik wil :D
Hopelijk komt de Zwart-zilver daar nog bij, die is nog mooier ;)
Kan niet wachten..

@Downstar, zie Tweakers DM.
pi_116504683
Je bent een topper Downstar(en RobertNL). Als ik hem kan bestellen bij Lightake voor $165 dan sponsor ik jou via Paypal(als je je mailadres DM't).Ben niet zo heel rijk, dus wordt een klein bedrag.
pi_116504976
Waarom meld LightTake: Card Extend Support TF Card 64GB MAX (Not included)
Moet toch 32gb zijn?
pi_116505266
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:15 schreef nodig het volgende:
Waarom meld LightTake: Card Extend Support TF Card 64GB MAX (Not included)
Moet toch 32gb zijn?
Waarom zou dat max 32 moeten zijn? Er zijn ondertussen ook wel grotere kaartjes op de markt.
Geen referral hier.
pi_116505331
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Waarom zou dat max 32 moeten zijn? Er zijn ondertussen ook wel grotere kaartjes op de markt.
Ging er vanuit dat de telefoon max 32gb ondersteund?
pi_116505523
Ik heb me ook ingeschreven voor de Jiayu G3, gaat deze coupon code verzonden worden via e-mail of via PM op fok ? Ik volg dit topic al een hele tijd maar had nog geen account aangemaakt..
pi_116505552
Wow, prachtig werk!
*schrijft geld over naar zen paypal*

Air Mail + Tracking Number (Free)
EMS 5 Days(please choose your country) $12.02
DHL 6 Days(please choose your country) $13.99

Twijfel een beetje om hem gewoon via airmail te doen... Vrees een beetje verlies/maand onderweg/...
Wat is juist EMS ? (Sneller & goedkoper maar betrouwbaar?!)
Btw of inklaring reken ik er toch al bij... Ben al blij dat we vlot onder de 200$ dollar komen, als je dat vergelijkt met wat zo een gsm hier kost!

Haha, walnuts & gorilla glass _O- Gekke chinezen toch _O_ !

**Ik vermoed dat de G3 nog niet geroot zal zijn of wel?

Standard Accessories 1*Batteries,1*Charger adapter,
1*USB cable,1*Enlish manual _O- _O-
pi_116505716
EMS gaat niet naar Nederland hè :)
pi_116505783
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:40 schreef Xetran het volgende:
EMS gaat niet naar Nederland hè :)
Wel belgië blijkbaar :P.

@Brainwavez M4 besteld ^^. Wordt dure maand zo!
pi_116506085
Ik zit nu ook te twijfelen tussen DHL en airmail :').

Wordt altijd snel ongeduldig met gadgets :P.
Geen referral hier.
pi_116506136
Haah , iedereen al druk aan het bestellen :P Ik moet helaas wachten tot volgende maand :'( . Ben érg benieuwd naar de reviews ^O^
pi_116506928
Zie ik wat over het hoofd of zijn de codes nog niet verstuurd? Geen pm of email
pi_116506965
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef i124Q het volgende:
Er zijn naar mijn weten nog geen codes verstuurd.
  vrijdag 7 september 2012 @ 18:26:45 #166
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_116507081
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef i124Q het volgende:
ik was ook al aan het zoeken maar nog geen codes:
quote:
enig idee wanneer die komen en hoe?
pi_116507511
quote:

[..]

Ik heb ook ICS (4.0.3) op mn lg l7 dan mag jij me wel eens uitleggen hoe ik apps naar mn sd kaart kunt verplaatsen ;)
Trouwens voor toekomstige g3 bezitters http://www.buyincoins.com(...)r-product-12365.html
erg goede sd kaart, hoge klasse, voor n prikkie heb m zelf ook in mn mobiel zitte

[ Bericht 6% gewijzigd door wesselbraaksma op 07-09-2012 18:42:16 (toevoeging) ]
pi_116507876
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk zou ik geen geheugen kopen in China, dikwijls minderwaardig of ze adverteren gewoonweg een hogere opslag dan het eigenlijk is.
Ook niet echt voordeliger dan in NL/Be.
pi_116508702
Iemand hier bekend met http://www.sunsky-online.com/ ? :D
pi_116508787
Ik zoek voor in mijn scooter buddy een kleine jerrycan van 0.5 of 1l maar kan niet echt wat vinden. Weten jullie een zoekwoord daarvoor? Of evt ervaringen?
pi_116508827
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:16 schreef namemotion het volgende:
Ik zoek voor in mijn scooter buddy een kleine jerrycan van 0.5 of 1l maar kan niet echt wat vinden. Weten jullie een zoekwoord daarvoor? Of evt ervaringen?
Cola fles? :+
pi_116509464
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:17 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Cola fles? :+
Nee, ik wil liever iets met een goede sluiting
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:34:47 #173
48067 neo2000
pi_116509584
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Ik heb ook ICS (4.0.3) op mn lg l7 dan mag jij me wel eens uitleggen hoe ik apps naar mn sd kaart kunt verplaatsen ;)i
Hier op de htc one v is het via: instellingen -> apps. Dan klik je een app aan, kies je vervolgens "verplaatsen naar geheugenkaart". Granted, niet elke app ondersteunt het. Anders is er altijd nog app2sd of een soortgelijke app die het mogelijk maakt. Mocht je de optie niet hebben, heeft LG het misschien disabled. Of hebbie geen sd card.
pi_116509616
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:32 schreef namemotion het volgende:

[..]

Nee, ik wil liever iets met een goede sluiting
http://www.cleanandremove(...)met-dop-verzegelbaar
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:38:06 #175
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116509759
Bij deze nog even de melding dat het formulier voor interesse van de Jiayu nu gesloten is ivm het z.s.m uitdelen van de codes.
pi_116509796
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:38 schreef RobertNL het volgende:
Bij deze nog even de melding dat het formulier voor interesse van de Jiayu nu gesloten is ivm het z.s.m uitdelen van de codes.
Het worden dus toch wel unieke codes? Laat ze iig een week geldig zijn als dat kan, heb vandaag gestort en met een weekend ertussen gaat dat nog wel even duren.. :(
pi_116509871
quote:
Geweldig, mooi dat er zo wordt gewerkt aan een goede deal voor iedereen!
Geen referral hier.
pi_116509900
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:39 schreef nodig het volgende:

[..]

Het worden dus toch wel unieke codes? Laat ze iig een week geldig zijn als dat kan, heb vandaag gestort en met een weekend ertussen gaat dat nog wel even duren.. :(
Waarom heb je niet gewoon je bankrekening gekoppeld aan je PayPal dan?
Werkt perfect, gebruik het al jaren.
pi_116509956
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:41 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Waarom heb je niet gewoon je bankrekening gekoppeld aan je PayPal dan?
Werkt perfect, gebruik het al jaren.
Op naam van mn Pa zodat ik geen problemen krijg met leeftijd... En mijn vader heeft dat liever niet ;)
pi_116509958
/edit nvm
Geen referral hier.
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:51:52 #181
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116510381
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:42 schreef nodig het volgende:

[..]

Op naam van mn Pa zodat ik geen problemen krijg met leeftijd... En mijn vader heeft dat liever niet ;)
Je kan tegenwoordig ook met Ideal geld toevoegen: https://money2.nl/ (Stond bij paypal als je inlogde)
pi_116510457
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:42 schreef nodig het volgende:

[..]

Aah, oke, vandaar.
Hoe oud moet je er voor zijn dan? Gebruik het namelijk al een jaar of 4/5 en ben nu 19 :P
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:56:07 #183
327191 RobertNL
For your gear.
pi_116510550
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:53 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Aah, oke, vandaar.
Hoe oud moet je er voor zijn dan? Gebruik het namelijk al een jaar of 4/5 en ben nu 19 :P
Voor paypal moet je 18 jaar zijn, voorwaarden niet gelezen :P?
pi_116510802
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Haha, nee, niet gelezen.
Ach ja, inmiddels ben ik 18 geweest :P
pi_116512137
quote:
Jammer ik zou net nog vragen of ik me ook nog kon inschrijven, mijn moeke wou ineens zou graag een bepaalde telefoon uit china........
pi_116512674
Even voor de duidelijkheid, de code word jullie morgen toegezonden..

dit in verband met nog wat onduidelijkheden over waar je nou precies de kleur kan kiezen van de G3..of hoe je kan laten wten welke kleur je wil hebben..
nog even geduld dus aub!
pi_116512942
quote:
oh, was het echt nodig om via dat formulier kenbaar te maken of je een G3 wilde? Ik nam aan dat het ook gewoon via lightake kon. Had dat formulier ook niet echt gezien eerlijk gezegd.
pi_116515304
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:41 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

oh, was het echt nodig om via dat formulier kenbaar te maken of je een G3 wilde? Ik nam aan dat het ook gewoon via lightake kon. Had dat formulier ook niet echt gezien eerlijk gezegd.
Als je mee wilde doen met de actie van Downstar wel ja... Is wel 100x gezegd hier dus als je er nu pas achter komt , helaas pindakaas, pech hij is weg.
pi_116515377
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:37 schreef Downstar het volgende:

dit in verband met nog wat onduidelijkheden over waar je nou precies de kleur kan kiezen van de G3..of hoe je kan laten wten welke kleur je wil hebben..
nog even geduld dus aub!
Ik zeg goed bezig, jullie pakken de mailadressen van SK?

[ Bericht 0% gewijzigd door dj_ko op 07-09-2012 21:22:32 ]
pi_116515737
^O^ Helemaal top jongens! Echt super! _O_
pi_116516360
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Ik zeg goed bezig, jullie pakken de mailadressen van SK?
Ik pak de adressen zoals bekend in de lijst die zijn ingevuld tijdens het invullen van formulier..
mocht je geen adres hebben achtergelaten, dan PM ik of robert je wel via het forum :)
pi_116516499
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:41 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 21:14 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Als je mee wilde doen met de actie van Downstar wel ja... Is wel 100x gezegd hier dus als je er nu pas achter komt , helaas pindakaas, pech hij is weg.
nou nou, zo streng ben ik nou ook weer niet :)

niet getreurd Nicap_TM, ook jij kan van mij een code krijgen :)
pi_116516576
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

Zou ik ook nog een code kunnen krijgen?
pi_116516597
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 21:31 schreef Downstar het volgende:

[..]

[..]

Daar komt die jongen weer goed weg dan. :9
  vrijdag 7 september 2012 @ 21:55:48 #195
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_116518156
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:14 schreef dSLRFan het volgende:
Iemand hier bekend met http://www.sunsky-online.com/ ? :D
Je moet opletten dat er nog shipping bij komt, maar over het algemeen geldt: staat de shop in de OP en/of is 'ie gelist op chinaprices.us dan is er vast een reden dat 'ie vermeld wordt en zou je er geen problemen mee hoeven verwachten. Natuurlijk is de ene shop de andere niet, maar je koopt wat, je krijgt in het algemeen wat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:37 schreef Downstar het volgende:

[..]
Oh... :@ Ik wilde er wel eentje, maar zusje en een collega willen er ook wel eentje. 't Gaat nu om unieke codes, zijn die dan maar beperkt weg te geven of iets (the more the merrier zou je denken :P )?
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:16 schreef namemotion het volgende:
En dat wil je uit China halen, omdat? Hebben ze dat niet gewoon bij de Halfords of je lokale pompstation? Desnoods een lege oliefles goed omspoelen/in de vaatwasser?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_116519015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik heb gewoon ingevuld dat ik 16 was...??

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 21:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

En dat wil je uit China halen, omdat? Hebben ze dat niet gewoon bij de Halfords of je lokale pompstation? Desnoods een lege oliefles goed omspoelen/in de vaatwasser?
Ga morgen wel even kijken of ik iets kan vinden, maar is meestal gelijk 10 euro ofzo.
pi_116521072
Weet iemand waarom http://www.lightinthebox.com er niet meer bijstaat in de OP?
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:00:30 #198
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_116521944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:41 schreef kango het volgende:
Weet iemand waarom http://www.lightinthebox.com er niet meer bijstaat in de OP?
Niet echt interresante shop, relatief duur, vaak zonder shipping...
Heeft er wel in gestaan maar was niet populair, en is vervangen door een andere shop.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_116522544
Trouwens waar zijn de meisjes gebleven :'( voel me zo alleen....
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:29:37 #200
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_116523183
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:14 schreef namemotion het volgende:
Trouwens waar zijn de meisjes gebleven :'( voel me zo alleen....
Dat vraag ik me nou elke dag al af...

quote:
16s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:00 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Niet echt interresante shop, relatief duur, vaak zonder shipping...
Heeft er wel in gestaan maar was niet populair, en is vervangen door een andere shop.
I agree. :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')