HELDquote:Op vrijdag 7 september 2012 12:49 schreef Downstar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GOED NIEUWS, de deal met lightake is rond!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:49 schreef Downstar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GOED NIEUWS, de deal met lightake is rond!
ze hebben sinds vandaag de G3 in de preorder staan!
zie: http://lightake.com/detai(...)tphone___Black-56925
De prijs is 183.32.. hij werd eerst geplaatst als 195$!.. Maakt voor ons dus niet want voor FOK, GOT en Samenkopen forum heb ik dus een speciale prijs kunnen regelen..
Deze prijs zou tussen de 150-165$ zijn zoals ik al eerder had vermeld..
de uiteindelijke prijs die ik hem kunnen regelen is $165..omgerekend z'n ¤130..!
een hele mooie prijs, die voorlopig goedkoopste is qua webshops, maar ook zeker mooi is voor wat je krijgt..
Ik heb ga nog even in overleg, maar zal vandaag wss nog de coupons gaan uitdelen..!
heb al een coupon, die de prijs dus reduceerde tot 164,99.. alleen moet ik even kijken of iedereen deze mag gebruiken of dat ieders een unieke krijgt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk komt de Zwart-zilver daar nog bij, die is nog mooierquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:51 schreef nodig het volgende:
[..]
HELD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook fijn dat ze de zwarte hebben, precies wat ik wil
Waarom zou dat max 32 moeten zijn? Er zijn ondertussen ook wel grotere kaartjes op de markt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:15 schreef nodig het volgende:
Waarom meld LightTake: Card Extend Support TF Card 64GB MAX (Not included)
Moet toch 32gb zijn?
Ging er vanuit dat de telefoon max 32gb ondersteund?quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Waarom zou dat max 32 moeten zijn? Er zijn ondertussen ook wel grotere kaartjes op de markt.
Er zijn naar mijn weten nog geen codes verstuurd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef i124Q het volgende:
Zie ik wat over het hoofd of zijn de codes nog niet verstuurd? Geen pm of email
ik was ook al aan het zoeken maar nog geen codes:quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef i124Q het volgende:
Zie ik wat over het hoofd of zijn de codes nog niet verstuurd? Geen pm of email
enig idee wanneer die komen en hoe?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:49 schreef Downstar het volgende:
Ik heb ga nog even in overleg, maar zal vandaag wss nog de coupons gaan uitdelen..!
heb al een coupon, die de prijs dus reduceerde tot 164,99.. alleen moet ik even kijken of iedereen deze mag gebruiken of dat ieders een unieke krijgt
Ik heb ook ICS (4.0.3) op mn lg l7 dan mag jij me wel eens uitleggen hoe ik apps naar mn sd kaart kunt verplaatsenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:33 schreef neo2000 het volgende:
Nu het toch weer even over de android telefoon gaat..
[..]
Of je apps kan verplaatsen naar je SD kaart heeft te maken met je android release. Bij oudere releases ging het vaak ook wel met losse tooltjes, maar werd het standaard vanuit het OS niet ondersteund. Vanaf (pin me er niet op vast - geen zin om te googlen) ICS volgens mij wel. Aangezien de chinese telefoons welke hier besproken worden minimaal ICS hebben is het geen issue om apps naar sd kaart toe te verplaatsen.
Ga er eigenlijk vanuit dat de G3 wel JB heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk zou ik geen geheugen kopen in China, dikwijls minderwaardig of ze adverteren gewoonweg een hogere opslag dan het eigenlijk is.
Ook niet echt voordeliger dan in NL/Be.
Cola fles?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:16 schreef namemotion het volgende:
Ik zoek voor in mijn scooter buddy een kleine jerrycan van 0.5 of 1l maar kan niet echt wat vinden. Weten jullie een zoekwoord daarvoor? Of evt ervaringen?
Hier op de htc one v is het via: instellingen -> apps. Dan klik je een app aan, kies je vervolgens "verplaatsen naar geheugenkaart". Granted, niet elke app ondersteunt het. Anders is er altijd nog app2sd of een soortgelijke app die het mogelijk maakt. Mocht je de optie niet hebben, heeft LG het misschien disabled. Of hebbie geen sd card.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Ik heb ook ICS (4.0.3) op mn lg l7 dan mag jij me wel eens uitleggen hoe ik apps naar mn sd kaart kunt verplaatseni
http://www.cleanandremove(...)met-dop-verzegelbaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:32 schreef namemotion het volgende:
[..]
Nee, ik wil liever iets met een goede sluiting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |