Huntenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Als je gaat hunten doe dan een goede tt
Ik reageer met dus op je post en dan is het huntenquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
jullie hebben wel tering veel gepost steven vannacht
ik ging slapen bij 755 en werd wakker in 761.quote:
Was ook superdruk met allemaal figuren waar ik nooit van gehoord had en die stonden gelijk tussen de prachtusersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ging slapen bij 755 en werd wakker in 761.
Een opvullende post om een topic aan te maken.quote:
Wie zijn er dan bij gekomen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was ook superdruk met allemaal figuren waar ik nooit van gehoord had en die stonden gelijk tussen de prachtusers
Ja die naast mijn ijsberenhandpop? Maar het waren er meer. Was ook een vreemd wijf die ging trouwen en gayrumada ofzoquote:
Oh die wijven, ik probeerde ze weg te jagen door irritant te zijn, ze bleven helaas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja die naast mijn ijsberenhandpop? Maar het waren er meer. Was ook een vreemd wijf die ging trouwen en gayrumada ofzo
uhuquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh die wijven, ik probeerde ze weg te jagen door irritant te zijn, ze bleven helaas.
Waren echt irritant ja. Maar aantal VBL sc-ers zijn gelijk vriendjes met die vervelende vrouwmensen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh die wijven, ik probeerde ze weg te jagen door irritant te zijn, ze bleven helaas.
Normaal gaan ze wel weg als je om hun persoonlijke info, pics etc vraagtquote:
en ik zag heatwave eventjes.quote:
zal die geen tijd voor hebben door zijn drukke sociale levenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Komt Loek hier eigenlijk nog wel eens?
We vroegen niks, we vonden het gewoonquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Normaal gaan ze wel weg als je om hun persoonlijke info, pics etc vraagt
Mis ik ietsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die bolle feyenoord hooligan.
Die ene was wel snel te vinden jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We vroegen niks, we vonden het gewoon
Welke vrouwen? En hoezo komen die tegenwoordig zo laat pasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waren echt irritant ja. Maar aantal VBL sc-ers zijn gelijk vriendjes met die vervelende vrouwmensen.
Toen ik 15 was lag ik al in bed rond 3:00quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke vrouwen? En hoezo komen die tegenwoordig zo laat pas
Ik zet het net bij zijn fb statusquote:
Gvdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zet het net bij zijn fb status
Je praat echt in mysteries soms...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen ik 15 was lag ik al in bed rond 3:00
Gisteren al met die zusje en korfbal opmerkingquote:
En "dus" als TT ook tochquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gisteren al met die zusje en korfbal opmerking
Die meisjes waren 15, en zaten om 3:00 hier te postenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je praat echt in mysteries soms...
Ook nogquote:
Tegenwoordig kan alles hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die meisjes waren 15, en zaten om 3:00 hier te posten
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
Wilden even gedag komen zeggen maar laat maar.
Chagrijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
Wilden even gedag komen zeggen maar laat maar.
Oh 15... vandaar dat Steven nog wakker bleef. En ik maar denken dat hij fanatiek aan het modden wasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die meisjes waren 15, en zaten om 3:00 hier te posten
de leven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap het niet meer. Waar hebben jullie het allemaal over
Tot half 9 vanmorgen was ik hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh 15... vandaar dat Steven nog wakker bleef. En ik maar denken dat hij fanatiek aan het modden was
The fuckquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tot half 9 vanmorgen was ik hier
Samen met Jordi en nog andere dude ook nogquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tot half 9 vanmorgen was ik hier
Ja ik was nog met jordiii en fctwente en later kwam Cara nog heel even, toen afhaalchinees en knut nogquote:
Ja dat was ik mangquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Samen met Jordi en nog andere dude ook nog![]()
Was een mooie aflossing
hahahahquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]Is dat wat malaria is in Afrika?
Oja jij was er ook nogquote:
I like it loud?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
Marshial Masters is in da fucking houuuuuuuuseeeeeeeeeeeeeee!!!!
scooter?quote:
Kakhielquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan slechter.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan slechter.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zitten genoeg leuke tussen ja
[ afbeelding ]
Ik vind het juist grappig dat normaal uitziende foto's zo uit hun verband worden getrokken maar er zitten ook genoeg kansloze tussen hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Ik zit te twijfelen of dit nou net iets beter of slechter is dan Argibald.. ik zeg slechter want Argibald heeft tenminste nog een toffe tekenstijl maar verder is dat ook kut.
OOOOOOOOOOOOOOH goeie.. hihiihii shit je hebt me helemaal door.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom ben je overgestapt naar nachtbagger?
Cyanide and happiness > deze rotzooi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Cyanide & Happiness is wel ongeveer van het zelfde niveau en ook daar lach ik om dus tja... Blijkbaar zitten jullie ernaast.
Raken homo's ook ongesteld of zo je reageert zo geprikkeld?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Oh deze ook weer, nou nog een homo grap en het is compleet.
Gaat het nog goed? Teringquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOH goeie.. hihiihii shit je hebt me helemaal door.
Kanker toch een eind op joh met je kut grappen
Heb je (ik) weleens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raken homo's ook ongesteld of zo je reageert zo geprikkeld?
Zal je net zien dat je zwanger raakt maar ik zie zowaar wat zon doorbreken ik ben weg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:32 schreef Geo4kant het volgende:
Zo maar eens naar de apotheek gaan, mijn pillen zijn al 3 dagen op.
Ik blow niet meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wauze shit.
Ik raad je aan om eerst te blowen
Omdat het echt een 'WTF' film is.. en naderhand je zegt 'dafuq did i just watch'quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik blow niet meer
Maar hoezo dan
Haha, het wordt nog veel ergerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar gaat deze film over man
Snap er de ballen van
Ik krijg de hele tijd een soort van Truman show ideequote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
Hey mannen, de wereld staat weer eens in brand, wat een nieuws toch weer
Jan Smit, Lange Frans en lid 3JS vast in Franse cel
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-Franse-cel.dhtml
Vrouwen willen altijd dat hun vrienden en man eerlijk is.. nou dat was hij, zit ze alsnog te jankenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een programma trouwens weer op Westerpop (Gratis festival in Delft)
Wat een geniaal programma van die Vandermart
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrouwen willen altijd dat hun vrienden en man eerlijk is.. nou dat was hij, zit ze alsnog te jankenJE BENT OOK GEWOON LELIJK vuile gesmolten kaars.
Wat is dat programma van Vandermart?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een programma trouwens weer op Westerpop (Gratis festival in Delft)
Wat een geniaal programma van die Vandermart
[ afbeelding ]
Instant opslaan en uploaden van plaatjes met 1 keybinding. Dat artikel selecteren/uploaden koste mij bijvoorbeeld 3 seconden op zijn hoogst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is dat programma van Vandermart?
quote:Ajax zaterdag zonder geblesseerde Sigthórsson tegen NAC Breda
Vrijdag, 24 augustus 2012 om 10:45
Ajax moet het zaterdagavond zien te redden zonder Kolbeinn Sigthórsson. De aanvaller zat vorige week tegen NEC op de bank omdat hij niet helemaal fit was en is er dit weekend niet bij wegens een schouderblessure. Dat heeft Ajax bekendgemaakt aan het ANP.
Vroeg in het seizoen heeft Sigthórsson dus al twee van de drie competitiewedstrijden van Ajax gemist. De aanvaller ontbrak vorig seizoen maandenlang door een slepende enkelblessure en zit nu weer in de lappenmand. Siem de Jong lijkt hem te vervangen in de punt van de aanval.
De Jong stond vorige week in Nijmegen ook al in de spits, omdat Frank de Boer 'voorzichtig' wilde zijn met Sigthórsson. De IJslander begon tegen AZ wel in de basis en scoorde zelfs, maar zat vorige week negentig minuten op de bank. Zaterdagavond zal hij niet eens bij de selectie zitten.
Handig programma!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Instant opslaan en uploaden van plaatjes met 1 keybinding. Dat artikel selecteren/uploaden koste mij bijvoorbeeld 3 seconden op zijn hoogst.
http://puush.me/
Ik begin me wel af te vragen of het ooit nog wat wordt met die jongen.quote:
Aah fijn, ik merk nu dat ik de plaatjes met dat geweldige programma ook niet zichtbaar zijn als ik aan het werk benquote:
Dus dan zijn we onmodbaar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah fijn, ik merk nu dat ik de plaatjes met dat geweldige programma ook niet zichtbaar zijn als ik aan het werk ben
kutvolkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
I will remember you and all that we've been through but it's over right?
harde teksten zo op facebook deze namiddag.
quote:
Ik geloof nog steeds niet 100% dat je deze keer mod blijft eerlijk gezegdquote:
Deze man is gevaarlijk, ik zal eens met Yvonne overleggen zodat jij een privemod krijgt.quote:
Nou je hebt in ieder geval knopjes, maar dat wisten we al.quote:
Ga je weer drinken net als gisterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou je hebt in ieder geval knopjes, maar dat wisten we al.
Anyway ik ben weg. Moet over een half uur op bedrijfsfeestje zijn en moet nog zeker anderhalf uur reizen om er te komen.
Ik kan zeker wel plannen
Denk dat ik het maar even rustig aan doe vanavond... Ben net een uur wakkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je weer drinken net als gisteren
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat ik het maar even rustig aan doe vanavond... Ben net een uur wakker
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier addict.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Bijnaquote:
Wat moet je kleine?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat word ik vriendelijk ontvangen.
Hoi pleurisjood.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat word ik vriendelijk ontvangen.
Hoi Pleuriskakkiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi pleurisjood.
En andere homo's
Nouja het wordt prima uitgelegd hoor wat er gebeurd en waarom.. al blijft het gewoon vaagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bijna
Maar wat een vage shit
Is het erg dat ik er weinig van begrijp maar toch blijf kijken omdat het toch vermakelijk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou united toch willems niet hebben gehaald?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nouja het wordt prima uitgelegd hoor wat er gebeurd en waarom.. al blijft het gewoon vaagEr wordt zelfs over een gast heen gekotst die ze aan het vermoorden zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ze hebben hun hele budget uitgegeven aan vPersie, daarom 4de keus Buttnerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Waarom zou united toch willems niet hebben gehaald?
Foutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben hun hele budget uitgegeven aan vPersie, daarom 4de keus Buttner
Niemand van de pers boeit Buttner, speciale perconferentie, gaan de vragen over slechte resultaten... Kijkt hij de hele week uit naar dit momentquote:
ff kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, Heb jij nog RKC-Spelers voor vanavond?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er wordt zelfs over een gast heen gekotst die ze aan het vermoorden zijn
Ik heb Zoet, Martina, Sneijder & Chevalierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
Gekeken, geen flauw idee. VVV en RKC hebben hetzelfde tenue en ik ken die spelers allemaal niet joh.
Dat mag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Zoet, Martina, Sneijder & Chevalier
Heb je nog tips voor spelers in manager?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb xavi en iniestaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb je nu?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor spelers in manager?
Ik wil uit de gevarenzone
budget en team aubquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor spelers in manager?
Ik wil uit de gevarenzone
Hoeren met soa's ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:27 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb alleen nog VVV-ers over, die zijn goedkoop.
als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoerquote:
Ditquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
idd Wijnaldum scoorde ook niet en als Matavzski scoorde dan had hij een assist..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
WijnaldumDan had je net zo goed een VVV-speler kunnen nemen.
neejoh, 1 hattrick van de Chevalierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
Malki gaat het vanavond helemaal maken.
daarom.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd Wijnaldum scoorde ook niet en als Matavzski scoorde dan had hij een assist..
Kan niet, die heb ik niet, Sneijder zou wel kunnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neejoh, 1 hattrick van de Chevalier
Nee joh. Wijaldum heeft gewoon niet zoveel rendement. Tuurlijk schiet hij er af en toe iets in, maar beter had je Toivonen gekocht vand at geld.quote:
5-13quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag veel goals bij NEC-TWE denk ik
Wtf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
We hebben nu trouwens een pak nieuwe juniors binnen op het project, naam van hun werkgever:
SOA People....
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
We hebben nu trouwens een pak nieuwe juniors binnen op het project, naam van hun werkgever:
SOA People....
Bluf dat je een keer tegen ze zegt: Als je dat niet begrijpt dan is je moeder echt een hoerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
SOA People....
Ik heb al aan ze gevraagd hoevaak per dag dezelfde suggestie in hun ideeenbox zitquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bluf dat je een keer tegen ze zegt: Als je dat niet begrijpt dan is je moeder echt een hoer
Ideeenboxen zijn wel altijd leuk manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb al aan ze gevraagd hoevaak per dag dezelfde suggestie in hun ideeenbox zit
Wildschut.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
Waarom mag je maar 3 spitsen opstellen?
Wie moet nu weg?
Lens, Cheva of Wildje?
Ik ga denk ik Altidore doen
Je spitsen zijn zo wel primaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
Waarom mag je maar 3 spitsen opstellen?
Wie moet nu weg?
Lens, Cheva of Wildje?
Ik ga denk ik Altidore doen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
Mooie slogan ook: Grasp your future with SOA
Die heb ik al in aanval, maar ik haal Gini er wel uit en doe Maher erin denk ik.. Ik snap niet eens waarom Maher zo goedkoop isquote:
Zeker sterke slagzinquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
Mooie slogan ook: Grasp your future with SOA
Het is blijkbaar een van oorsprong Frans bedrijf, maar ze hadden zich toch even kunnen inlezen op de Nederlandstalige markt en de betekenis van hun naam...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ideeenboxen zijn wel altijd leuk man
Heb daar ooit echt mee lopen gallen bij een werkgever
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een van oorsprong Frans bedrijf, maar ze hadden zich toch even kunnen inlezen op de Nederlandstalige markt en de betekenis van hun naam...
We hebben aan hun CEO doorgegeven dat het ons leuk lijkt om hun leasewagens te voorzien van stickers met teksten als:
I love SOA
SOA People here
SOA is great
etc...
Hij was enthousiast....
Heldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een van oorsprong Frans bedrijf, maar ze hadden zich toch even kunnen inlezen op de Nederlandstalige markt en de betekenis van hun naam...
We hebben aan hun CEO doorgegeven dat het ons leuk lijkt om hun leasewagens te voorzien van stickers met teksten als:
I love SOA
SOA People here
SOA is great
etc...
Hij was enthousiast....
Koning als je dit voor elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I love SOA
SOA People here
SOA is great
etc...
Hij was enthousiast....
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I love SOA
SOA People here
SOA is great
etc...
Hij was enthousiast....
Gewoon zo goed mogelijke spelers kopen, die regels leest toch niemand.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:44 schreef Smoofie het volgende:
Ik word laatste met mijn manager team, kanker , als ik de regels wist voordat ik eraan begon
Ik had spelers die op de bank zatenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon zo goed mogelijke spelers kopen, die regels leest toch niemand.
the Cabin in the woodsquote:
quote:Bert van Marwijk pijpt PSV’. Zo hoorde ik het iemand omschrijven, toen er in school werd gesproken over het selecteren van Jetro Willems voor het EK. Op deze manier zou ik het zelf niet willen omschrijven, maar hoe langer ik nadacht over deze woorden, hoe meer de woorden juist gekozen bleken te zijn. Van Marwijk was dan wel bekend geworden met successen bij Feyenoord, maar de man heeft een typische PSV-uitstraling.
En dat zou verklaren waarom ik eigenlijk best wel kon lachen om de vroege uitschakeling van het nationale vlaggenschip op dit EK. Ik ben een passief volger van het Nederlands voetbal met lichte sympathie voor Go Ahead Eagles, Sparta en NEC, maar ik haat PSV. PSV is de meest onsympathieke, afschuwelijke en verachtelijke vereniging van Nederland. Het Nederlands elftal was vier jaar lang PSV in het groot, in alle opzichten.
PSV blinkt al jaren uit in het spelen van afschuwelijk voetbal ondanks uitstekende mogelijkheden. Het lijkt wel dat ze het er in Eindhoven om te doen is, zo veel mogelijk smeerlappen binnen te harken. Dries Mertens, Jefferson Farfan, Mateja Kezman. Hun huidige middenveld met Kevin Strootman, Ola Toivonen en het trieste dieptepunt Mark van Bommel is niet alleen bestaande uit drie koppen die je bij een horrorfilm nog niet zou bedenken, maar ook nog eens vleesgeworden smerigheid. Met Van Bommel als übersmeerlap. Mark van Bommel kan in tien minuten vertonen wat honderd jaar PSV de wereld gebracht heeft. Smerige overtredingen en schijnheiligheid op het veld, erbuiten een Calimero-complex ten opzichte van scheidsrechters en een (geheel terecht) minderwaardigheidscomplex jegens de nationale topclubs in Amsterdam en Rotterdam.
Dan hebben we het nog niet over het publiek gehad. De Eindhovenisering van het Nederlands elftal bracht niet alleen vier jaar betonvoetbal met één van de beste voorhoeders ter wereld, maar het verspeelde in één keer alles wat speciaal is aan wereldkampioen worden en misschien zelfs de kans voor Nederland om ooit nog wereldkampioen te worden. Dit alles omwille van de verachtelijke gezelligheid, dat carnavalsgevoel. Worden we kampioen? Feest! Worden we geen kampioen? Alsnog carnaval in de hoofdstad, grachtentocht incluis.
Als Brazilianen als tweede thuiskomen moeten ze door een zij-ingang van het vliegveld onder duizend man van de lokale ME de politiebussen inrennen. Niet dat zoiets de juiste reactie is, maar de grachtentocht is het ultieme. Het toppunt. Specialer kan niet, dus waarom zou de huidige selectie(en die daarna) zich nog inspannen? Feesten is goud, feesten is zilver. Zal je Louis van Gaal nooit zien doen. Mooie man.
Dan heb je het nog geeneens gehad over de ‘Brabantse gezelligheid’. Ik moet dan altijd denken aan Yvon Jaspers die onder het oog van zeventien camera’s kots van één van haar kinderen uit haar kleuterlaarsjes staat te schrapen. Dat moeten die camera’s wel opnemen om te laten zien hoe gewoon ze is gebleven, dat kan alleen met zeventien lensen onder je snufferd. Maar PSV met Brabantse gezelligheid? Mijn reet!
Als je echt om gezelligheid geeft ga je niet de vriendelijkste vriend van heel Eindhoven, lokale hakkelaar Fred Rutten ontslaan. En geef je niet Wilfred Bouma de kans om zich nog twee jaar belachelijk te maken als wraak voor zijn vertrek naar Engeland. Dat is lullig voor die mensen. Zeker als je dan gillend op weg gaat naar een geldgeile Hagenees.
Als je echt om gezelligheid geeft neem je ook niet de voormalig directeur van Mars, de grootste diabetesverstrekker op aarde als directeur aan. Tiny Sanders werkte dan wel bij Campina. Dat maakt het eigenlijk alleen maar erger. Nee, in 2013 bestaat PSV honderd jaar en wat mij betreft blijft het daarbij. Voordat ze het voetbal nog verder vervuilen.
Gelukkig waren ze er in Zeist net op tijd bij, enough is enough. Zo zal Bert van Oostveen gedacht hebben. Met het vertrek van Van Marwijk, met zijn kleurloosheid en rotvoetbal een stuk vleesgeworden PSV, was stap één gezet. Doordat Van Oostveen Louis van Gaal aanstelde zullen de herstelwerkzaamheden, het verwijderen van het onkruid uit Eindhoven dat de prachtige Nederlandse voetbaltuin ontsieren, flink versnellen.
Van Gaal houdt van voetbal en dus niet van Van Bommel. Net als Van Basten trouwens. Schoonvader Bert moest er aan te pas komen om hem op te stellen, ik ben blij dat dit nepotisme ook eens gedaan is. En alleen daarom is hij al de perfecte bondscoach: in die hele man zit geen greintje PSV. Louis van Gaal kiest altijd overal de aanval en is daarmee de perfecte verpersoonlijking van al het goeds dat Nederland de voetbalwereld heeft geschonken.
En hij is niet schijnheilig. Waar Van Marwijk altijd nog probeerde te doen alsof hij Hans Kraaij jr. serieus nam, heeft Van Gaal die poging niet eens ondernomen. De minachting was openlijk, hij keek Kraaij in het minutenlange gesprek misschien twee keer aan. Ik ben heel blij met Louis van Gaal. Misschien leidt het tot niets, maar dan zal het wel in stijl gaan. Met mooie voetballers.
Mocht Nederland wereldkampioen worden, zal de natie getrakteerd worden op een tenenkrommende orgastische egotrip op het strand van de Copacabana. Nadat de wereld met mooi voetbal veroverd wordt. Mocht Nederland géén wereldkampioen worden, dan zal Van Gaal op zijn bekende manier in alle talen van de wereld iedereen en alles de schuld krijgen. Het zijn allebei zaken waar ik naar uitkijk en zeker allebei zaken die de natie maar voor lief moet nemen als het daar mooi voetbal voor terugkrijgt.
Als de troost daar niet vandaan komen kan, bedenk dan nog maar eens dat Bert en Mark samen televisie zullen moeten kijken tijdens het WK. Waarschijnlijk op de camping in de zeikregen. Met op de achtergrond een optreden van de ultieme betekeningsloze family man Guus Meeuwis, die oreert over hoe geweldig Brabant is.
Wat voor film is het?quote:
Heel vaagquote:
Hij is vermakelijkquote:
Blijft een tokkie, zoals Clasiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:53 schreef TwenteFC het volgende:
Die persconferentie van Buttner was vrij zielig voor hem ja, ook kansloos dat hij gewoon nauwelijks Engels kan.
Heb je link?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:53 schreef TwenteFC het volgende:
Die persconferentie van Buttner was vrij zielig voor hem ja, ook kansloos dat hij gewoon nauwelijks Engels kan.
Dat is wel de hele strategie van PSV inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan ook de nummer 1 overnemenbijna niemand heeft hem op slot
Ik ga hem kijken denk ik, na het voetbal ofzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel vaag
[..]
Hij is vermakelijk
haha grapjasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is wel de hele strategie van PSV inderdaad
Straks is het een poederbriefquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:08 schreef onlogisch het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)avond_geopend__.html
SPANNEND !!!!!!
Even kijken, ik hoop op iets heel lulligs.quote:
Van wat?quote:
Als het maar niet te lang duurt, touwtje doorknippen en openen dat pak. Jezus wat een pleurisherrie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
Dit is gewoon slecht iets om mensen te trekken, piano?
Ik kijk niet meer, kut muziekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als het maar niet te lang duurt, touwtje doorknippen en openen dat pak. Jezus wat een pleurisherrie.
Iedereen is weer blij, weet je wat hij opgebracht heeft?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, binnenkort dus weer Theo in Arnhem.
nee, moet nog bekend worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedereen is weer blij, weet je wat hij opgebracht heeft?
extra bierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedereen is weer blij, weet je wat hij opgebracht heeft?
'quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even kijken, ik hoop op iets heel lulligs.
Nu kan Frank weer rustig drinken, gaat weer leuk... Jaaaaa uuuuuuuuuhhmm weee peelden goed uuuuuhmm jaa uuuuhmmquote:
Welke film?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Vage film he Steven![]()
.. richting dat einde zat ik echt van.. wat is dit
Ik heb hem net gedownload, vanavond ga ik hem misschien kijken.quote:
Behoorlijk vaag jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Vage film he Steven![]()
.. richting dat einde zat ik echt van.. wat is dit
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Behoorlijk vaag ja
Maar ik vond hem wel vermakelijk
Alleen je moet hem vanwege het einde niet s'nachts met lsd of paddo's op kijken denk ik
Doe ik niet aan. Hopen dat het effect van de film niet verloren gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je doet blowen, raad ik het je aan om het van te voren te doen
Serieus in het begin denk je aan een standaard horror film zoals er wel 10000 zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Hopen dat het effect van de film niet verloren gaat.
SPOILER: Cabin in the woods spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
JaSPOILER: Cabin in the woods spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil niet stoer doen hoor, of opscheppen ofzo....
Sommige mensen zijn zo stupid he
Op zijn twitter heeft hij een duidelijkere foto.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil niet stoer doen hoor, of opscheppen ofzo....
Sommige mensen zijn zo stupid he
Ja, want buiten de USA bestaat zulks nietquote:
Hoeveel geld heb je nog over?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Mocht er overigens twijfel bestaan, dit is het beste team voor deze week.
[ afbeelding ]
Zijn deze tips gratis?quote:
Fout dat is dit team natuurlijk:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Mocht er overigens twijfel bestaan, dit is het beste team voor deze week.
[ afbeelding ]
80k maar als ik heel eerlijk ben heb ik dit team zondag nacht snel samengesteld en niet meer naar om gekeken. Ik ben nog best tevreden eigenlijkquote:
Zeker weten maar niemand is zo rijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Fout dat is dit team natuurlijk:
[ afbeelding ]
Oh, Anders had je Mertens in moeten ruilen voor Tadicquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
80k maar als ik heel eerlijk ben heb ik dit team zondag nacht snel samengesteld en niet meer naar om gekeken. Ik ben nog best tevreden eigenlijk
Psv is op stoom, Mertens wil zich bewijzen en Twente had een opvlieger. Chadli zijn ze alweer door blessureleed kwijt dus nu kan de tegenstander zich volledig op Tadic focussen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Anders had je Mertens in moeten ruilen voor Tadic
PSV gaat zondag onderuit bij Groningen. Mark my wordsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv is op stoom, Mertens wil zich bewijzen en Twente had een opvlieger. Chadli zijn ze alweer door blessureleed kwijt dus nu kan de tegenstander zich volledig op Tadic focussen.
(Maar dat had ik waarschijnlijk moeten doen ja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |