Ik blow niet meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wauze shit.
Ik raad je aan om eerst te blowen
Omdat het echt een 'WTF' film is.. en naderhand je zegt 'dafuq did i just watch'quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik blow niet meer
Maar hoezo dan
Haha, het wordt nog veel ergerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar gaat deze film over man
Snap er de ballen van
Ik krijg de hele tijd een soort van Truman show ideequote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
Hey mannen, de wereld staat weer eens in brand, wat een nieuws toch weer
Jan Smit, Lange Frans en lid 3JS vast in Franse cel
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-Franse-cel.dhtml
Vrouwen willen altijd dat hun vrienden en man eerlijk is.. nou dat was hij, zit ze alsnog te jankenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een programma trouwens weer op Westerpop (Gratis festival in Delft)
Wat een geniaal programma van die Vandermart
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrouwen willen altijd dat hun vrienden en man eerlijk is.. nou dat was hij, zit ze alsnog te jankenJE BENT OOK GEWOON LELIJK vuile gesmolten kaars.
Wat is dat programma van Vandermart?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een programma trouwens weer op Westerpop (Gratis festival in Delft)
Wat een geniaal programma van die Vandermart
[ afbeelding ]
Instant opslaan en uploaden van plaatjes met 1 keybinding. Dat artikel selecteren/uploaden koste mij bijvoorbeeld 3 seconden op zijn hoogst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is dat programma van Vandermart?
quote:Ajax zaterdag zonder geblesseerde Sigthórsson tegen NAC Breda
Vrijdag, 24 augustus 2012 om 10:45
Ajax moet het zaterdagavond zien te redden zonder Kolbeinn Sigthórsson. De aanvaller zat vorige week tegen NEC op de bank omdat hij niet helemaal fit was en is er dit weekend niet bij wegens een schouderblessure. Dat heeft Ajax bekendgemaakt aan het ANP.
Vroeg in het seizoen heeft Sigthórsson dus al twee van de drie competitiewedstrijden van Ajax gemist. De aanvaller ontbrak vorig seizoen maandenlang door een slepende enkelblessure en zit nu weer in de lappenmand. Siem de Jong lijkt hem te vervangen in de punt van de aanval.
De Jong stond vorige week in Nijmegen ook al in de spits, omdat Frank de Boer 'voorzichtig' wilde zijn met Sigthórsson. De IJslander begon tegen AZ wel in de basis en scoorde zelfs, maar zat vorige week negentig minuten op de bank. Zaterdagavond zal hij niet eens bij de selectie zitten.
Handig programma!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Instant opslaan en uploaden van plaatjes met 1 keybinding. Dat artikel selecteren/uploaden koste mij bijvoorbeeld 3 seconden op zijn hoogst.
http://puush.me/
Ik begin me wel af te vragen of het ooit nog wat wordt met die jongen.quote:
Aah fijn, ik merk nu dat ik de plaatjes met dat geweldige programma ook niet zichtbaar zijn als ik aan het werk benquote:
Dus dan zijn we onmodbaar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah fijn, ik merk nu dat ik de plaatjes met dat geweldige programma ook niet zichtbaar zijn als ik aan het werk ben
kutvolkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
I will remember you and all that we've been through but it's over right?
harde teksten zo op facebook deze namiddag.
quote:
Ik geloof nog steeds niet 100% dat je deze keer mod blijft eerlijk gezegdquote:
Deze man is gevaarlijk, ik zal eens met Yvonne overleggen zodat jij een privemod krijgt.quote:
Nou je hebt in ieder geval knopjes, maar dat wisten we al.quote:
Ga je weer drinken net als gisterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou je hebt in ieder geval knopjes, maar dat wisten we al.
Anyway ik ben weg. Moet over een half uur op bedrijfsfeestje zijn en moet nog zeker anderhalf uur reizen om er te komen.
Ik kan zeker wel plannen
Denk dat ik het maar even rustig aan doe vanavond... Ben net een uur wakkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je weer drinken net als gisteren
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat ik het maar even rustig aan doe vanavond... Ben net een uur wakker
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier addict.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Bijnaquote:
Wat moet je kleine?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat word ik vriendelijk ontvangen.
Hoi pleurisjood.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat word ik vriendelijk ontvangen.
Hoi Pleuriskakkiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi pleurisjood.
En andere homo's
Nouja het wordt prima uitgelegd hoor wat er gebeurd en waarom.. al blijft het gewoon vaagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bijna
Maar wat een vage shit
Is het erg dat ik er weinig van begrijp maar toch blijf kijken omdat het toch vermakelijk is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou united toch willems niet hebben gehaald?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nouja het wordt prima uitgelegd hoor wat er gebeurd en waarom.. al blijft het gewoon vaagEr wordt zelfs over een gast heen gekotst die ze aan het vermoorden zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ze hebben hun hele budget uitgegeven aan vPersie, daarom 4de keus Buttnerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Waarom zou united toch willems niet hebben gehaald?
Foutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben hun hele budget uitgegeven aan vPersie, daarom 4de keus Buttner
Niemand van de pers boeit Buttner, speciale perconferentie, gaan de vragen over slechte resultaten... Kijkt hij de hele week uit naar dit momentquote:
ff kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, Heb jij nog RKC-Spelers voor vanavond?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er wordt zelfs over een gast heen gekotst die ze aan het vermoorden zijn
Ik heb Zoet, Martina, Sneijder & Chevalierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:23 schreef GGMM het volgende:
Gekeken, geen flauw idee. VVV en RKC hebben hetzelfde tenue en ik ken die spelers allemaal niet joh.
Dat mag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Zoet, Martina, Sneijder & Chevalier
Heb je nog tips voor spelers in manager?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb xavi en iniestaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb je nu?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor spelers in manager?
Ik wil uit de gevarenzone
budget en team aubquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor spelers in manager?
Ik wil uit de gevarenzone
Hoeren met soa's ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:27 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb alleen nog VVV-ers over, die zijn goedkoop.
als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoerquote:
Ditquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
Wijnaldumquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
idd Wijnaldum scoorde ook niet en als Matavzski scoorde dan had hij een assist..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
WijnaldumDan had je net zo goed een VVV-speler kunnen nemen.
neejoh, 1 hattrick van de Chevalierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
Malki gaat het vanavond helemaal maken.
daarom.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd Wijnaldum scoorde ook niet en als Matavzski scoorde dan had hij een assist..
Kan niet, die heb ik niet, Sneijder zou wel kunnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neejoh, 1 hattrick van de Chevalier
Nee joh. Wijaldum heeft gewoon niet zoveel rendement. Tuurlijk schiet hij er af en toe iets in, maar beter had je Toivonen gekocht vand at geld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |