quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zitten genoeg leuke tussen ja
[ afbeelding ]
Ik vind het juist grappig dat normaal uitziende foto's zo uit hun verband worden getrokken maar er zitten ook genoeg kansloze tussen hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Ik zit te twijfelen of dit nou net iets beter of slechter is dan Argibald.. ik zeg slechter want Argibald heeft tenminste nog een toffe tekenstijl maar verder is dat ook kut.
OOOOOOOOOOOOOOH goeie.. hihiihii shit je hebt me helemaal door.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom ben je overgestapt naar nachtbagger?
Cyanide and happiness > deze rotzooi.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Cyanide & Happiness is wel ongeveer van het zelfde niveau en ook daar lach ik om dus tja... Blijkbaar zitten jullie ernaast.
Raken homo's ook ongesteld of zo je reageert zo geprikkeld?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
Oh deze ook weer, nou nog een homo grap en het is compleet.
Gaat het nog goed? Teringquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOH goeie.. hihiihii shit je hebt me helemaal door.
Kanker toch een eind op joh met je kut grappen
Heb je (ik) weleens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raken homo's ook ongesteld of zo je reageert zo geprikkeld?
Zal je net zien dat je zwanger raakt maar ik zie zowaar wat zon doorbreken ik ben weg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:32 schreef Geo4kant het volgende:
Zo maar eens naar de apotheek gaan, mijn pillen zijn al 3 dagen op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |