quote:Ajax zaterdag zonder geblesseerde Sigthórsson tegen NAC Breda
Vrijdag, 24 augustus 2012 om 10:45
Ajax moet het zaterdagavond zien te redden zonder Kolbeinn Sigthórsson. De aanvaller zat vorige week tegen NEC op de bank omdat hij niet helemaal fit was en is er dit weekend niet bij wegens een schouderblessure. Dat heeft Ajax bekendgemaakt aan het ANP.
Vroeg in het seizoen heeft Sigthórsson dus al twee van de drie competitiewedstrijden van Ajax gemist. De aanvaller ontbrak vorig seizoen maandenlang door een slepende enkelblessure en zit nu weer in de lappenmand. Siem de Jong lijkt hem te vervangen in de punt van de aanval.
De Jong stond vorige week in Nijmegen ook al in de spits, omdat Frank de Boer 'voorzichtig' wilde zijn met Sigthórsson. De IJslander begon tegen AZ wel in de basis en scoorde zelfs, maar zat vorige week negentig minuten op de bank. Zaterdagavond zal hij niet eens bij de selectie zitten.
Handig programma!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Instant opslaan en uploaden van plaatjes met 1 keybinding. Dat artikel selecteren/uploaden koste mij bijvoorbeeld 3 seconden op zijn hoogst.
http://puush.me/
Ik begin me wel af te vragen of het ooit nog wat wordt met die jongen.quote:
Aah fijn, ik merk nu dat ik de plaatjes met dat geweldige programma ook niet zichtbaar zijn als ik aan het werk benquote:
Dus dan zijn we onmodbaar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah fijn, ik merk nu dat ik de plaatjes met dat geweldige programma ook niet zichtbaar zijn als ik aan het werk ben
kutvolkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
I will remember you and all that we've been through but it's over right?
harde teksten zo op facebook deze namiddag.
quote:
Ik geloof nog steeds niet 100% dat je deze keer mod blijft eerlijk gezegdquote:
Deze man is gevaarlijk, ik zal eens met Yvonne overleggen zodat jij een privemod krijgt.quote:
Nou je hebt in ieder geval knopjes, maar dat wisten we al.quote:
Ga je weer drinken net als gisterenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou je hebt in ieder geval knopjes, maar dat wisten we al.
Anyway ik ben weg. Moet over een half uur op bedrijfsfeestje zijn en moet nog zeker anderhalf uur reizen om er te komen.
Ik kan zeker wel plannen
Denk dat ik het maar even rustig aan doe vanavond... Ben net een uur wakkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ga je weer drinken net als gisteren
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk dat ik het maar even rustig aan doe vanavond... Ben net een uur wakker
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Bier addict.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Bijnaquote: