Doe ik niet aan. Hopen dat het effect van de film niet verloren gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je doet blowen, raad ik het je aan om het van te voren te doen
Serieus in het begin denk je aan een standaard horror film zoals er wel 10000 zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Hopen dat het effect van de film niet verloren gaat.
SPOILER: Cabin in the woods spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
JaSPOILER: Cabin in the woods spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil niet stoer doen hoor, of opscheppen ofzo....
Sommige mensen zijn zo stupid he
Op zijn twitter heeft hij een duidelijkere foto.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik wil niet stoer doen hoor, of opscheppen ofzo....
Sommige mensen zijn zo stupid he
Ja, want buiten de USA bestaat zulks nietquote:
Hoeveel geld heb je nog over?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Mocht er overigens twijfel bestaan, dit is het beste team voor deze week.
[ afbeelding ]
Zijn deze tips gratis?quote:
Fout dat is dit team natuurlijk:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Mocht er overigens twijfel bestaan, dit is het beste team voor deze week.
[ afbeelding ]
80k maar als ik heel eerlijk ben heb ik dit team zondag nacht snel samengesteld en niet meer naar om gekeken. Ik ben nog best tevreden eigenlijkquote:
Zeker weten maar niemand is zo rijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Fout dat is dit team natuurlijk:
[ afbeelding ]
Oh, Anders had je Mertens in moeten ruilen voor Tadicquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
80k maar als ik heel eerlijk ben heb ik dit team zondag nacht snel samengesteld en niet meer naar om gekeken. Ik ben nog best tevreden eigenlijk
Psv is op stoom, Mertens wil zich bewijzen en Twente had een opvlieger. Chadli zijn ze alweer door blessureleed kwijt dus nu kan de tegenstander zich volledig op Tadic focussen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, Anders had je Mertens in moeten ruilen voor Tadic
PSV gaat zondag onderuit bij Groningen. Mark my wordsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Psv is op stoom, Mertens wil zich bewijzen en Twente had een opvlieger. Chadli zijn ze alweer door blessureleed kwijt dus nu kan de tegenstander zich volledig op Tadic focussen.
(Maar dat had ik waarschijnlijk moeten doen ja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |