Huntenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Als je gaat hunten doe dan een goede tt
Ik reageer met dus op je post en dan is het huntenquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
jullie hebben wel tering veel gepost steven vannacht
ik ging slapen bij 755 en werd wakker in 761.quote:
Was ook superdruk met allemaal figuren waar ik nooit van gehoord had en die stonden gelijk tussen de prachtusersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ging slapen bij 755 en werd wakker in 761.
Een opvullende post om een topic aan te maken.quote:
Wie zijn er dan bij gekomen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was ook superdruk met allemaal figuren waar ik nooit van gehoord had en die stonden gelijk tussen de prachtusers
Ja die naast mijn ijsberenhandpop? Maar het waren er meer. Was ook een vreemd wijf die ging trouwen en gayrumada ofzoquote:
Oh die wijven, ik probeerde ze weg te jagen door irritant te zijn, ze bleven helaas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja die naast mijn ijsberenhandpop? Maar het waren er meer. Was ook een vreemd wijf die ging trouwen en gayrumada ofzo
uhuquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh die wijven, ik probeerde ze weg te jagen door irritant te zijn, ze bleven helaas.
Waren echt irritant ja. Maar aantal VBL sc-ers zijn gelijk vriendjes met die vervelende vrouwmensen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh die wijven, ik probeerde ze weg te jagen door irritant te zijn, ze bleven helaas.
Normaal gaan ze wel weg als je om hun persoonlijke info, pics etc vraagtquote:
en ik zag heatwave eventjes.quote:
zal die geen tijd voor hebben door zijn drukke sociale levenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Komt Loek hier eigenlijk nog wel eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |