Als het maar niet te lang duurt, touwtje doorknippen en openen dat pak. Jezus wat een pleurisherrie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Doublepain het volgende:
Dit is gewoon slecht iets om mensen te trekken, piano?
Ik kijk niet meer, kut muziekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als het maar niet te lang duurt, touwtje doorknippen en openen dat pak. Jezus wat een pleurisherrie.
Iedereen is weer blij, weet je wat hij opgebracht heeft?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, binnenkort dus weer Theo in Arnhem.
nee, moet nog bekend worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedereen is weer blij, weet je wat hij opgebracht heeft?
extra bierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedereen is weer blij, weet je wat hij opgebracht heeft?
'quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even kijken, ik hoop op iets heel lulligs.
Nu kan Frank weer rustig drinken, gaat weer leuk... Jaaaaa uuuuuuuuuhhmm weee peelden goed uuuuuhmm jaa uuuuhmmquote:
Welke film?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Vage film he Steven![]()
.. richting dat einde zat ik echt van.. wat is dit
Vanavond eens kijkenquote:
Ik heb hem net gedownload, vanavond ga ik hem misschien kijken.quote:
Behoorlijk vaag jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Vage film he Steven![]()
.. richting dat einde zat ik echt van.. wat is dit
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Behoorlijk vaag ja
Maar ik vond hem wel vermakelijk
Alleen je moet hem vanwege het einde niet s'nachts met lsd of paddo's op kijken denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |