5-13quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag veel goals bij NEC-TWE denk ik
Wtf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
We hebben nu trouwens een pak nieuwe juniors binnen op het project, naam van hun werkgever:
SOA People....
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
We hebben nu trouwens een pak nieuwe juniors binnen op het project, naam van hun werkgever:
SOA People....
Bluf dat je een keer tegen ze zegt: Als je dat niet begrijpt dan is je moeder echt een hoerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:32 schreef DonRaja het volgende:
SOA People....
Ik heb al aan ze gevraagd hoevaak per dag dezelfde suggestie in hun ideeenbox zitquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bluf dat je een keer tegen ze zegt: Als je dat niet begrijpt dan is je moeder echt een hoer
Ideeenboxen zijn wel altijd leuk manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb al aan ze gevraagd hoevaak per dag dezelfde suggestie in hun ideeenbox zit
Wildschut.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
Waarom mag je maar 3 spitsen opstellen?
Wie moet nu weg?
Lens, Cheva of Wildje?
Ik ga denk ik Altidore doen
Je spitsen zijn zo wel primaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:34 schreef Doublepain het volgende:
Waarom mag je maar 3 spitsen opstellen?
Wie moet nu weg?
Lens, Cheva of Wildje?
Ik ga denk ik Altidore doen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
Mooie slogan ook: Grasp your future with SOA
Die heb ik al in aanval, maar ik haal Gini er wel uit en doe Maher erin denk ik.. Ik snap niet eens waarom Maher zo goedkoop isquote:
Zeker sterke slagzinquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
Mooie slogan ook: Grasp your future with SOA
Het is blijkbaar een van oorsprong Frans bedrijf, maar ze hadden zich toch even kunnen inlezen op de Nederlandstalige markt en de betekenis van hun naam...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ideeenboxen zijn wel altijd leuk man
Heb daar ooit echt mee lopen gallen bij een werkgever
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een van oorsprong Frans bedrijf, maar ze hadden zich toch even kunnen inlezen op de Nederlandstalige markt en de betekenis van hun naam...
We hebben aan hun CEO doorgegeven dat het ons leuk lijkt om hun leasewagens te voorzien van stickers met teksten als:
I love SOA
SOA People here
SOA is great
etc...
Hij was enthousiast....
Heldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is blijkbaar een van oorsprong Frans bedrijf, maar ze hadden zich toch even kunnen inlezen op de Nederlandstalige markt en de betekenis van hun naam...
We hebben aan hun CEO doorgegeven dat het ons leuk lijkt om hun leasewagens te voorzien van stickers met teksten als:
I love SOA
SOA People here
SOA is great
etc...
Hij was enthousiast....
Koning als je dit voor elkaar krijgt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I love SOA
SOA People here
SOA is great
etc...
Hij was enthousiast....
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I love SOA
SOA People here
SOA is great
etc...
Hij was enthousiast....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |