Wat is dan de mooie middenklasse?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:57 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
De wat duurdere strings en bh's zitten wel beter dan de goedkope van (bvb) zeeman.
ondermaat 70 is zeldzaam daarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:57 schreef Lollystokje het volgende:
Kon je trouwens ook helemaal niets vinden in dat grote sale rek?
Jij leest alleen wat je wilt lezen, over stringetjes en zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:59 schreef blek het volgende:
[..]
Koop dan alleen bh's. Een string helpt niet tegen hangtieten
Inderdaad. Op Wehkamp waren laatst mooie kortingen. Gelijk één besteld. Perfect!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:58 schreef sweetscent het volgende:
Sapph heb ik toch al een aantal keer goedkoper gezien hoor.
picsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat is ene fabel ik draag ook weinig bh's heb ook geen hangtitties.
jij bent nog jong later merk je het welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nog niet....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Daar durf ik niet naar binnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Zou toch de hunkemoller zijn waar Lily het over had.
Je leeft.redelijk gezond verder? Als je gaat roken ga je vanzelf een keer op de tepels staan ofzoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:52 schreef x-Lily het volgende:
Vandaag ging ik op zoek naar mooie lingerie.
De Hunkemoller hanteert een starttarief van bh's 30 euro en slips en string 15. Dat wordt hem niet.
De hm 5 strings voor 10 euro, 2 euro per stukje stofde bh's vanaf 15 euro is nogbest duur. 8 euro en je krijgt 3 slips mee.
Merken als Sapph en Aftereden zitten zo lekker maar zijn allemaal ontzettend duur, vanaf 15 euro per string en 35 per bh
Wil je los een string kopen leg je vaak snel 10 euro minimaal neer per string
En vervolgens zijn de elastieken in de bh's zo uitgerekt en de slipjes versleten of kwijt. Bye money. Volgens mij kost de productie ervan ook helemaal niets.
Voor kleine borsten. Zie laatste regel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
http://50plus.blog.nl/alg(...)k-hangborsten-bekend
serieus bh dragen is not that gooood
Nog geen naakt picca's hebben van xlillyquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef blek het volgende:
Of open een inzamelingstopic. Genoeg FOK!kers die willen meebetalen aan jouw lingerie in ruil voor fotomateriaal. Eventueel onherkenbaar
.
Weer en kwaliteitstopic trouwens. je bent erg goed bezig.
Waarom hebben ze in Afrika dan borsten op hun knieen ???quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
http://50plus.blog.nl/alg(...)k-hangborsten-bekend
serieus bh dragen is not that gooood
Ligt me eens snel in Pharkus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nog geen naakt picca's hebben van xlilly
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kreeg ze laatst bij aankoop van drie zakken friet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef blek het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in Afrika dan borsten op hun knieen ???
Maximizersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]omdat best veel vrouwen ontzettende hangtieten hebben rond de leeftijd van 40 en ja zie je Nederlandse vrouwen ook naakt paraderen dan? je wordt bedrogen onder die push up bh, zitten onzettende hangertjes.
De hele winkel kijkt me dan vreemd aan, dan krijg ik het doosbenauwd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Hoezo niet?Meeste wat er hangt is harstikke schattig/sexy. Niks mis met kijken toch?
Wat heeft roken ermee te maken? ik rook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef foknerd het volgende:
[..]
Je leeft.redelijk gezond verder? Als je gaat roken ga je vanzelf een keer op de tepels staan ofzo
Ik ben met verschillende 40+ vrouwen naar bed geweest en het valt best wel meequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]omdat best veel vrouwen ontzettende hangtieten hebben rond de leeftijd van 40 en ja, zie je Nederlandse vrouwen ook naakt paraderen dan? je wordt bedrogen onder die push up bh, zitten onzettende hangertjes.
Brutale vraag, maar ben jij mannelijk of vrouwelijk dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef Argo het volgende:
[..]
De hele winkel kijkt me dan vreemd aan, dan krijg ik het doosbenauwd.
Ja weet niet er ze komen wel niet door de potloodtest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef blek het volgende:
[..]
Ik ben met verschillende 40+ vrouwen naar bed geweest en het valt best wel mee
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Brutale vraag, maar ben jij mannelijk of vrouwelijk dan?
Hij is hommoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Brutale vraag, maar ben jij mannelijk of vrouwelijk dan?
Potloodtest ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja weet niet er ze komen wel niet door de potloodtest.
Wel ontopic blijven argo, je andere topic is voor je kledingkeuzes bij de kassa.quote:
Het was te proberen toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef Argo het volgende:
[..]Hater, ik geil net zo hard op X-lilly als jij.
Vrouwen met hangtieten blijft de potlood onder te tieten steken, als je mooi vooruitstekende tietjes heb valt de potlood dus per direct op de grond.quote:
Oooh.. Nou ik heb een heel schattig doorschijnend setje, met roosjes.. misschien wat voor jou dan? Wat er is, is zwart, dus het steekt niet af als super vrouwelijk, maar toch snoezig..quote:
Het spijt me het is een moeilijk onderwerp voor me.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel ontopic blijven argo, je andere topic is voor je kledingkeuzes bij de kassa.
Ik had het over gezond leven schatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat heeft roken ermee te maken? ik rook niet.
is vooral erfelijk. Maar gezond ook wel. vooral vrouwen die vroeger heeel dik waren en dan weer normaal worden hebben ontzettende last van de zogenoemde theezakjes veel omhulsel weinig inhoud.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:12 schreef foknerd het volgende:
[..]
Ik had het over gezond leven schatDat helpt meestal wel bij het beschermen van je kostbaarheden...zeker de komende jaren
Precies een lelijk uitziend niet gematch setje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De ervaring leert dat de man meestal nog het meeste de dupe is van stijgende en of hoge prijzen van lingerie.
Alsof de man naar de lingerie gaat kijken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Precies een lelijk uitziend niet gematch setje.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:18 schreef shaderon het volgende:
dat valt toch allemaal wel mee kwa prijzen
ik heb hier voor honderden euro's aan bjorn borgs en replay enzo liggen
Ik doelde er eigenlijk op dat het meestal de man is die dan weer zijn knip open moet trekken als er een 'o zo'n leuk setje' gespot is.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Precies een lelijk uitziend niet gematch setje.
ja dat moet de man er dan maar voorover hebben .quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk op dat het meestal de man is die dan weer zijn knip open moet trekken als er een 'o zo'n leuk setje' gespot is.
Misschien kijk je wel teveel films of lees je teveel boeken. In de realiteit valt dat mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk op dat het meestal de man is die dan weer zijn knip open moet trekken als er een 'o zo'n leuk setje' gespot is.
ja precies van die sugardaddys misschien of van die mannen die vrouwen importeren. Meestal gaan die lekker mee uitzoeken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:22 schreef Volgut het volgende:
[..]
Misschien kijk je wel teveel films of lees je teveel boeken. In de realiteit valt dat mee.
Waar ren je normaal?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:29 schreef Trommeldaris het volgende:
15 euro duur vindenAls ik ren valt er nog meer uit mijn zak.
Was ook een flauw grapje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:22 schreef Volgut het volgende:
[..]
Misschien kijk je wel teveel films of lees je teveel boeken. In de realiteit valt dat mee.
Gewoon credit where credit is due.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:11 schreef GreaserNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
^
Zo'n gevoel krijgt ze van die kleutertekening van jou.
Je hebt gewoon een oogje op die tut hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:17 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Gewoon credit where credit is due.
Hopelijk zit ze zich nu te vingeren op dat plaatje en mijn gekruide worstjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef GreaserNL het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een oogje op die tut he
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:19 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Hopelijk zit ze zich nu te vingeren op dat plaatje en mijn gekruide worstje
ik ben moslima ik vinger nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:19 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Hopelijk zit ze zich nu te vingeren op dat plaatje en mijn gekruide worstje
quote:
nou enquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:48 schreef AppleOcean het volgende:
[..]![]()
![]()
We weten dat je geen moslim bent.
Je leert het nog wel als je wat ouder bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:01 schreef paintmeester het volgende:
Alsof het een man uitmaakt of je met of zonder lingerie de slaapkamer instapt...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:44 schreef Leeslamp het volgende:
Hunkemoller and HM mooie lingerie noemen
Heel eerlijk, gaat het jou om de lingerie of om de vrouw? Want ik vermoed het tweede, je ziet meer vrouw dan lingerie namelijk.quote:
Het gaat om de inhoud zei mama altijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heel eerlijk, gaat het jou om de lingerie of om de vrouw? Want ik vermoed het tweede, je ziet meer vrouw dan lingerie namelijk.
Wat?quote:
Als ik een meisje was deed ik dat. Ging ik met alle jongens shoppen om de beurt en ze dan overhalen om dure strings voor mij te betalen en zij doen dat natuurlijk die sukkels in de hoop mij in mijn volle vrouwenglorie in die string te zien en dan zijn we klaar met shoppen en kap ik het af whehehe dus die gefrustreerde maagden zo van hey maar die string dan en mijn seks dan en ik dan zo van haha ja je hebt hem toch al voor me gekochtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:51 schreef Miniem het volgende:
Neem een vriendje die het voor je betaald.
Klopt, 15,- per tiet is geen geld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ga werken dan. 30 euro is echt geen vreemde prijs voor een bh
Nou, ik ben gek op mooie lingerie dus ik vind het wel verplichtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef Barbapapamama het volgende:
niemand verplicht je om het te kopen
precies, gewoon simpele van de v&d kopen. Bh's gaan toch alleen maar uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:03 schreef Piye het volgende:
Ik zie hier veel "dat duur vinden" reacties, maar ik vind dat TS wel een punt heeft. Ik vraag me af hoeveel procent van die prijs winst is. Overigens betekent dat je iets duur vindt niet per se dat je het niet kan betalen.
Als je hangtieten wil niet neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef Barbapapamama het volgende:
niemand verplicht je om het te kopen
Vind het ook wel geil als de lingerie aanblijft tijdens de seks moet ik in alle eerlijkheid zeggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:04 schreef wise het volgende:
[..]
precies, gewoon simpele van de v&d kopen. Bh's gaan toch alleen maar uit![]()
Of 4 voor 10quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:58 schreef OhGawd het volgende:
Hunkemoller heeft nu een actie 5 strings voor 15 euro. Go go go!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:45 schreef DeX090 het volgende:
Jankzak. M'n vriendin moest laatst een nieuwe bh hebben, of ik dat ding maar even wilde betalen. Kostte me 109 euro.
Hoezo, wat heeft dat met lingerie te maken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:52 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
X-lilly draagt vuilniszakjassen?
Niksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoezo, wat heeft dat met lingerie te maken?
Wat. Is dat ding van goud ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:45 schreef DeX090 het volgende:
Jankzak. M'n vriendin moest laatst een nieuwe bh hebben, of ik dat ding maar even wilde betalen. Kostte me 109 euro.
Mijn reactie was eerder iets in de trant vanquote:
Nee, maar de prijzen van die dingen gaan wel exponentieel omhoog naarmate de cupmaat hoger wordt.quote:
Zie het als een auto, hoe zwaarder de auto hoe meer wegenbelasting. Hoe zwaarder de titten, hoe duurder het onderhoud van je vriendin. Je krijgt er wel weer wat voor terug natuurlijk. 2x naar de hoeren gaan kost net zoveel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Nee, maar de prijzen van die dingen gaan wel exponentieel omhoog naarmate de cupmaat hoger wordt.
Inderdaad, logisch ook. Wij mannen hebben maar 1 stuk nodig, vrouwen 2 stukken, of althans, de meeste wel. Daarbij willen ze ook nog leuke kantjes en dergelijke eraan terwijl het voor de man meestal volstaat als de snikkel prettig in de broek zit. Dus ja, logisch dat je dan wat meer kwijt bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef Redbullkid het volgende:
Vrouwen kunnen de meeste van hun kledingstukken goedkoper inslaan dan mannen..
Dus dan moeten jullie ook niet zeuren dat lingerie wat duurder is
Als ze gouden bh's zouden verkopen voor die prijs zou ik er wel een paar inslaan.quote:
Ik bedoelde meer onze schoenen, broek, shirts, evt vest/overhemd, boxers die meestal wel erg prijzig zijn. Vrouwen kopen meestal al deze zooi voor veel minderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inderdaad, logisch ook. Wij mannen hebben maar 1 stuk nodig, vrouwen 2 stukken, of althans, de meeste wel. Daarbij willen ze ook nog leuke kantjes en dergelijke eraan terwijl het voor de man meestal volstaat als de snikkel prettig in de broek zit. Dus ja, logisch dat je dan wat meer kwijt bent.
Ik dacht inderdaad ook dat hier wel de nodige foto's zouden worden geplaatst van vrouwen vrouwen in miniscule strings en flinke pushup bh'squote:
idd admin verander topic naam in : [geen foto's] prijzen lingeriequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:25 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad ook dat hier wel de nodige foto's zouden worden geplaatst van vrouwen vrouwen in miniscule strings en flinke pushup bh's
Ik offer mij wel weer opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:27 schreef ericosman het volgende:
[..]
idd admin verander topic naam in : [geen foto's] prijzen lingerie
want iedereen word opgelicht..
Je kan ook zelf de de victoria's secret catalogus hier posten in plaats van wachten tot anderen het doen. Als iedereen zo'n mentaliteit heeft van alleen maar pics willen zien en zelf niks posten komen er nooit pics.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:27 schreef ericosman het volgende:
[..]
idd admin verander topic naam in : [geen foto's] prijzen lingerie
want iedereen word opgelicht..
ga picas poste danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Je kan ook zelf de de victoria's secret catalogus hier posten in plaats van wachten tot anderen het doen. Als iedereen zo'n mentaliteit heeft van alleen maar pics willen zien en zelf niks posten komen er nooit pics.
Wat voor maat heeft ze dan wel niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Nee, maar de prijzen van die dingen gaan wel exponentieel omhoog naarmate de cupmaat hoger wordt.
Nu ik jou hier zie denk ik gelijk aan Alu-Bh's!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat voor maat heeft ze dan wel niet?
een gat in de markt!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Nu ik jou hier zie denk ik gelijk aan Alu-Bh's!
Niet bepaald klein. Ze zouden jou wel bevallen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat voor maat heeft ze dan wel niet?
Grote prammen zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:56 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Niet bepaald klein. Ze zouden jou wel bevallen.
Dan zou je toch moeten weten hoe groot de maat moet zijn voor 100+ euro.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Grote prammen zijn. Ben ook gezegend met die van mijn vriendin btw...
Die D-cup van haar kost een keer 60 euro ofzo...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dan zou je toch moeten weten hoe groot de maat moet zijn voor 100+ euro.
Yeh, die van mijn vriendin zijn wel groter dan 60 euro.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die D-cup van haar kost een keer 60 euro ofzo...
ik wil ook een vriendin die me ruim 100 euro kost voor een bh!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Yeh, die van mijn vriendin zijn wel groter dan 60 euro.
Die van mijn vriendin zijn mooi bescheiden en passend bij haar figuurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Yeh, die van mijn vriendin zijn wel groter dan 60 euro.
Wie niet..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
ik wil ook een vriendin die me ruim 100 euro kost voor een bh!
Ik.quote:
Hier nog 1. Doe mij maar een bescheiden voorgevel en mooie heupen en billen.quote:
En dan nog? Het zit geweldig en het is best mooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:46 schreef Leeslamp het volgende:
Sapph Lingerie is voor paupers die Marlies Dekkers niet kunnen betalen
Ze moet gewoon een vriend zoeken die van lingerie houdtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:44 schreef Lalavy het volgende:
Je zegt dat je mooie lingerie wil... wees dan ook bereid om er wat voor neer te leggen... anders kun je net zo goed naar één of andere faal toko gaanonterrechte klacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |