quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:45 schreef DeX090 het volgende:
Jankzak. M'n vriendin moest laatst een nieuwe bh hebben, of ik dat ding maar even wilde betalen. Kostte me 109 euro.
Hoezo, wat heeft dat met lingerie te maken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:52 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
X-lilly draagt vuilniszakjassen?
Niksquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoezo, wat heeft dat met lingerie te maken?
Wat. Is dat ding van goud ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:45 schreef DeX090 het volgende:
Jankzak. M'n vriendin moest laatst een nieuwe bh hebben, of ik dat ding maar even wilde betalen. Kostte me 109 euro.
Mijn reactie was eerder iets in de trant vanquote:
Nee, maar de prijzen van die dingen gaan wel exponentieel omhoog naarmate de cupmaat hoger wordt.quote:
Zie het als een auto, hoe zwaarder de auto hoe meer wegenbelasting. Hoe zwaarder de titten, hoe duurder het onderhoud van je vriendin. Je krijgt er wel weer wat voor terug natuurlijk. 2x naar de hoeren gaan kost net zoveel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Nee, maar de prijzen van die dingen gaan wel exponentieel omhoog naarmate de cupmaat hoger wordt.
Inderdaad, logisch ook. Wij mannen hebben maar 1 stuk nodig, vrouwen 2 stukken, of althans, de meeste wel. Daarbij willen ze ook nog leuke kantjes en dergelijke eraan terwijl het voor de man meestal volstaat als de snikkel prettig in de broek zit. Dus ja, logisch dat je dan wat meer kwijt bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef Redbullkid het volgende:
Vrouwen kunnen de meeste van hun kledingstukken goedkoper inslaan dan mannen..
Dus dan moeten jullie ook niet zeuren dat lingerie wat duurder is
Als ze gouden bh's zouden verkopen voor die prijs zou ik er wel een paar inslaan.quote:
Ik bedoelde meer onze schoenen, broek, shirts, evt vest/overhemd, boxers die meestal wel erg prijzig zijn. Vrouwen kopen meestal al deze zooi voor veel minderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inderdaad, logisch ook. Wij mannen hebben maar 1 stuk nodig, vrouwen 2 stukken, of althans, de meeste wel. Daarbij willen ze ook nog leuke kantjes en dergelijke eraan terwijl het voor de man meestal volstaat als de snikkel prettig in de broek zit. Dus ja, logisch dat je dan wat meer kwijt bent.
Ik dacht inderdaad ook dat hier wel de nodige foto's zouden worden geplaatst van vrouwen vrouwen in miniscule strings en flinke pushup bh'squote:
idd admin verander topic naam in : [geen foto's] prijzen lingeriequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:25 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad ook dat hier wel de nodige foto's zouden worden geplaatst van vrouwen vrouwen in miniscule strings en flinke pushup bh's
Ik offer mij wel weer opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:27 schreef ericosman het volgende:
[..]
idd admin verander topic naam in : [geen foto's] prijzen lingerie
want iedereen word opgelicht..
Je kan ook zelf de de victoria's secret catalogus hier posten in plaats van wachten tot anderen het doen. Als iedereen zo'n mentaliteit heeft van alleen maar pics willen zien en zelf niks posten komen er nooit pics.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:27 schreef ericosman het volgende:
[..]
idd admin verander topic naam in : [geen foto's] prijzen lingerie
want iedereen word opgelicht..
ga picas poste danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Je kan ook zelf de de victoria's secret catalogus hier posten in plaats van wachten tot anderen het doen. Als iedereen zo'n mentaliteit heeft van alleen maar pics willen zien en zelf niks posten komen er nooit pics.
Wat voor maat heeft ze dan wel niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Nee, maar de prijzen van die dingen gaan wel exponentieel omhoog naarmate de cupmaat hoger wordt.
Nu ik jou hier zie denk ik gelijk aan Alu-Bh's!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat voor maat heeft ze dan wel niet?
een gat in de markt!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Nu ik jou hier zie denk ik gelijk aan Alu-Bh's!
Niet bepaald klein. Ze zouden jou wel bevallen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat voor maat heeft ze dan wel niet?
Grote prammen zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:56 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Niet bepaald klein. Ze zouden jou wel bevallen.
Dan zou je toch moeten weten hoe groot de maat moet zijn voor 100+ euro.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:57 schreef Djeez het volgende:
[..]
Grote prammen zijn. Ben ook gezegend met die van mijn vriendin btw...
Die D-cup van haar kost een keer 60 euro ofzo...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Dan zou je toch moeten weten hoe groot de maat moet zijn voor 100+ euro.
Yeh, die van mijn vriendin zijn wel groter dan 60 euro.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die D-cup van haar kost een keer 60 euro ofzo...
ik wil ook een vriendin die me ruim 100 euro kost voor een bh!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Yeh, die van mijn vriendin zijn wel groter dan 60 euro.
Die van mijn vriendin zijn mooi bescheiden en passend bij haar figuurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Yeh, die van mijn vriendin zijn wel groter dan 60 euro.
Wie niet..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
ik wil ook een vriendin die me ruim 100 euro kost voor een bh!
Ik.quote:
Hier nog 1. Doe mij maar een bescheiden voorgevel en mooie heupen en billen.quote:
En dan nog? Het zit geweldig en het is best mooi.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:46 schreef Leeslamp het volgende:
Sapph Lingerie is voor paupers die Marlies Dekkers niet kunnen betalen
Ze moet gewoon een vriend zoeken die van lingerie houdtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:44 schreef Lalavy het volgende:
Je zegt dat je mooie lingerie wil... wees dan ook bereid om er wat voor neer te leggen... anders kun je net zo goed naar één of andere faal toko gaanonterrechte klacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |