quote:
nou enquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:48 schreef AppleOcean het volgende:
[..]![]()
![]()
We weten dat je geen moslim bent.
Je leert het nog wel als je wat ouder bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:01 schreef paintmeester het volgende:
Alsof het een man uitmaakt of je met of zonder lingerie de slaapkamer instapt...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:44 schreef Leeslamp het volgende:
Hunkemoller and HM mooie lingerie noemen
Heel eerlijk, gaat het jou om de lingerie of om de vrouw? Want ik vermoed het tweede, je ziet meer vrouw dan lingerie namelijk.quote:
Het gaat om de inhoud zei mama altijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heel eerlijk, gaat het jou om de lingerie of om de vrouw? Want ik vermoed het tweede, je ziet meer vrouw dan lingerie namelijk.
Wat?quote:
Als ik een meisje was deed ik dat. Ging ik met alle jongens shoppen om de beurt en ze dan overhalen om dure strings voor mij te betalen en zij doen dat natuurlijk die sukkels in de hoop mij in mijn volle vrouwenglorie in die string te zien en dan zijn we klaar met shoppen en kap ik het af whehehe dus die gefrustreerde maagden zo van hey maar die string dan en mijn seks dan en ik dan zo van haha ja je hebt hem toch al voor me gekochtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 07:51 schreef Miniem het volgende:
Neem een vriendje die het voor je betaald.
Klopt, 15,- per tiet is geen geld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ga werken dan. 30 euro is echt geen vreemde prijs voor een bh
Nou, ik ben gek op mooie lingerie dus ik vind het wel verplichtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef Barbapapamama het volgende:
niemand verplicht je om het te kopen
precies, gewoon simpele van de v&d kopen. Bh's gaan toch alleen maar uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:03 schreef Piye het volgende:
Ik zie hier veel "dat duur vinden" reacties, maar ik vind dat TS wel een punt heeft. Ik vraag me af hoeveel procent van die prijs winst is. Overigens betekent dat je iets duur vindt niet per se dat je het niet kan betalen.
Als je hangtieten wil niet neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef Barbapapamama het volgende:
niemand verplicht je om het te kopen
Vind het ook wel geil als de lingerie aanblijft tijdens de seks moet ik in alle eerlijkheid zeggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:04 schreef wise het volgende:
[..]
precies, gewoon simpele van de v&d kopen. Bh's gaan toch alleen maar uit![]()
Of 4 voor 10quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:58 schreef OhGawd het volgende:
Hunkemoller heeft nu een actie 5 strings voor 15 euro. Go go go!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |