Wat is dan de mooie middenklasse?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:57 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
De wat duurdere strings en bh's zitten wel beter dan de goedkope van (bvb) zeeman.
ondermaat 70 is zeldzaam daarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:57 schreef Lollystokje het volgende:
Kon je trouwens ook helemaal niets vinden in dat grote sale rek?
Jij leest alleen wat je wilt lezen, over stringetjes en zo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:59 schreef blek het volgende:
[..]
Koop dan alleen bh's. Een string helpt niet tegen hangtieten
Inderdaad. Op Wehkamp waren laatst mooie kortingen. Gelijk één besteld. Perfect!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:58 schreef sweetscent het volgende:
Sapph heb ik toch al een aantal keer goedkoper gezien hoor.
picsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat is ene fabel ik draag ook weinig bh's heb ook geen hangtitties.
jij bent nog jong later merk je het welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nog niet....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Daar durf ik niet naar binnen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Zou toch de hunkemoller zijn waar Lily het over had.
Je leeft.redelijk gezond verder? Als je gaat roken ga je vanzelf een keer op de tepels staan ofzoquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:52 schreef x-Lily het volgende:
Vandaag ging ik op zoek naar mooie lingerie.
De Hunkemoller hanteert een starttarief van bh's 30 euro en slips en string 15. Dat wordt hem niet.
De hm 5 strings voor 10 euro, 2 euro per stukje stofde bh's vanaf 15 euro is nogbest duur. 8 euro en je krijgt 3 slips mee.
Merken als Sapph en Aftereden zitten zo lekker maar zijn allemaal ontzettend duur, vanaf 15 euro per string en 35 per bh
Wil je los een string kopen leg je vaak snel 10 euro minimaal neer per string
En vervolgens zijn de elastieken in de bh's zo uitgerekt en de slipjes versleten of kwijt. Bye money. Volgens mij kost de productie ervan ook helemaal niets.
Voor kleine borsten. Zie laatste regel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
http://50plus.blog.nl/alg(...)k-hangborsten-bekend
serieus bh dragen is not that gooood
Nog geen naakt picca's hebben van xlillyquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef blek het volgende:
Of open een inzamelingstopic. Genoeg FOK!kers die willen meebetalen aan jouw lingerie in ruil voor fotomateriaal. Eventueel onherkenbaar
.
Weer en kwaliteitstopic trouwens. je bent erg goed bezig.
Waarom hebben ze in Afrika dan borsten op hun knieen ???quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
http://50plus.blog.nl/alg(...)k-hangborsten-bekend
serieus bh dragen is not that gooood
Ligt me eens snel in Pharkus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nog geen naakt picca's hebben van xlilly
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kreeg ze laatst bij aankoop van drie zakken friet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef blek het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in Afrika dan borsten op hun knieen ???
Maximizersquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]omdat best veel vrouwen ontzettende hangtieten hebben rond de leeftijd van 40 en ja zie je Nederlandse vrouwen ook naakt paraderen dan? je wordt bedrogen onder die push up bh, zitten onzettende hangertjes.
De hele winkel kijkt me dan vreemd aan, dan krijg ik het doosbenauwd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:04 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Hoezo niet?Meeste wat er hangt is harstikke schattig/sexy. Niks mis met kijken toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |